18.02.09, 21:02

Doręczyciel z Arturem Barcisiem od marca br. w Jedynce

Od 1 marca br. o godz. 17.20, w każdą niedzielę, TVP1 emitować będzie nowy serial z Arturem Barcisiem w roli głównej.

Od 1 marca br. o godz. 17.20, w każdą niedzielę, TVP1 emitować będzie nowy serial z Arturem Barcisiem w roli głównej. „Doręczyciel” to 13-odcinkowy serial o nieprzystosowanym do samodzielnego życia Janku Kaniewskim, który po utracie matki musi mierzyć się z codziennym życiem.

„Doręczyciel”, w odróżnieniu od innych seriali komercyjnych, to zdaniem stacji, zdecydowanie misyjna pozycja programowa TVP1, która promuje pozytywne wzorce i zachęca do optymistycznego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość. To komediowa w formie i głęboka w wymowie przypowieść o tym, co wzajemnie możemy zyskać poprzez tolerancję i pozytywne spojrzenie na drugiego człowieka. Perypetie głównego bohatera to często jedynie pretekst dla rozwoju innych wątków obyczajowych, których przebieg nie tylko zbliża widza do głównych postaci, ale także zachęca do refleksji.

Artur Barciś do roli przygotowywał się ponad dwa lata: „Od dawna wiedziałem, że będę grał tę rolę i obserwowałem ludzi podobnych do Janka. Jak się zachowują, jak chodzą, jak reagują na otaczającą ich rzeczywistość. Godzinami przesiadywałem w barach mlecznych, gdzie często można było spotkać takie osoby. Już na etapie czytania  scenariusza intuicyjnie wiedziałem jak mam zagrać tę postać – prawie normalnego człowieka. A ponieważ prawie jak wiadomo robi wielką różnicę, zależało mi na tym, aby ta różnica nie była zbyt duża. Swoją postać złożyłem z wielu ludzi, których spotkałem w życiu, nie wzorując się na nikim konkretnym” - mówi Barciś.

Zdjęcia do serialu trwały 88 dni. Pierwszy dzień zdjęciowy miał miejsce 6 listopada 2007 r., ostatni klaps na planie padł 8 marca 2008 r. Zdjęcia kręcone były głównie w Warszawie (ZOO, Centrum Olimpijskie, Park Morskie Oko, Szpital, Punk Krwiodawstwa i in.). Mieszkanie Janka i Komisariat zlokalizowane były w Instytucie Weterynarii, a „Firma Kurierska Błysk” na terenach dawnej fabryki wódek Koneser. W serialu oprócz Artura Barcisia zagrali m.in. Radosław Pazura, Jerzy Schejbal, Jan Machulski, Elżbieta Zającówna, Anna Dymna i Emilian Kamiński. Reżyserem był Maciej Wojtyszko. Scenariusz - Maria Wojtyszko i Aneta Wróbel – Wojtyszko. Muzykę do serialu napisał Jerzy Satanowski.

Komentarze

Powiązane

24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Rekordowe wyniki TVP Regionalna
1,5 proc. oglądalności miała we wtorek, 22 lipca 2014 r. TVP Regionalna. To drugi co do wielkości wynik w tym roku, a czwarty od startu anteny we wrześniu 2013 r. (dane: NAM).
24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: dobra cena i Internet w pakiecie siłą dotychczasowych ofert
Internet w pakiecie w telewizji kablowej i dobra cena u operatora satelitarnego – to powody, które trzymają widzów przy aktualnej ofercie klientów płatnej telewizji – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
24.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: klienci zmieniają oferty najczęściej z powodu ceny
Klienci, którzy przeszli do innych operatorów płatnej telewizji, wskazywali na pojawienie się tańszej oferty, ciekawe kanały u nowego dostawcy, czy pakiety internetu (ważne przede wszystkim dla widzów kablówek) – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 18:07
telewizja » badania rynku
Kanał TVN 7 po raz pierwszy wyprzedził TVP 2
22 lipca br. po raz pierwszy w historii kanał TVN 7 miał wyższą średnią oglądalność od TVP 2.
23.07.14, 14:07
telewizja » informacje
TVP i ZDF o 1 września ‘39. Specjalny film i wspólne wydanie Wiadomości
Trwa produkcja dwuczęściowego filmu dokumentalnego o wybuchu II wojny światowej, który wspólnie przygotowują Telewizja Polska i niemiecka ZDF. Półtoragodzinny film będzie miał równolegle premierę na obu antenach na początku września br. – w 75. rocznicę tragicznych wydarzeń.
23.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: jakie stacje widzowie uważają za warte pieniędzy na płatną TV?
Discovery Channel to najczęściej wskazywany kanał wśród klientów płatnej TV, którzy są nadal gotowi płacić za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: zadowoleni satelitarni – pozorny paradoks
Chociaż wyższy odsetek klientów platform twierdzi, że rozważa rezygnację (blisko 1/3 badanych), to jednocześnie właśnie klienci platform są najbardziej zadowoleni z oferty. Na pytanie czy ich telewizja jest lepsza niż kiedyś, twierdząco odpowiada 72 proc. klientów kablówek, a aż 85 proc. klientów platform – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: co trzeci abonent płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty
Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów.
22.07.14, 22:07
telewizja » informacje
MiniMini+ zaprezentuje bajkę zrobioną przez dzieci niesłyszące i niedowidzące
W weekend, 15-17 sierpnia br. stacja MiniMini+ pokaże premierowe odcinki bajki stworzonej przez dzieci z dysfunkcją wzroku i słuchu. Tematem przewodnim animacji są wiersze o zwierzętach autorstwa Jana Brzechwy. 
22.07.14, 10:07
telewizja » informacje
Fani ocenią filmu na profilu Canal+ Film
Na fanpage’u filmowym CANAL+ ruszyła aplikacja, za pośrednictwem której widzowie mogą oceniać i recenzować filmy prezentowane na antenie stacji. Dzięki nowej funkcjonalności profil faceboookowy CANAL+ Film ma stać się platformą wiedzy i opinii na temat kina.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 26 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.