25.03.09, 02:03

Polsat Play: Erotyka cieszy się największą popularnościa

Prawie 101 tys. widzów zgromadził wyemitowany 21 marca br. amerykański thiller erotyczny - wynika z danych przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research dla MediaFM.net.

Prawie 101 tys. widzów zgromadził wyemitowany 21 marca br. amerykański thiller erotyczny - wynika z danych przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research dla MediaFM.net. To najchętniej wybrana pozycja przez widzów kanału w marcu (1 - 23 marca br.). W pierwszej dziesiątce przeważają programy i filmy erotyczne (angielski program "Sexarama", francuski serial "Instytut Rosyjski" czy "Sex TV"). Oprócz pozycji erotycznych, do kanału przyciągają również magazyny wędkarskie.

Polsat Play ofcijalnie ruszył z emisja 6 października 2008. Kanał przeznaczony jest do męskiej częsci widowni.

  Variable AMR AMR % SHR %
ZAKAZANE SNY /FILM THRILL.EROT.USA/ 23:00:45 21-03-2009 100 884 0,28% 1,35%
SEXARAMA /PROG.EROT.ANG./ 23:00:13 16-03-2009 92 412 0,26% 1,24%
INSTYTUT ROSYJSKI /SER.EROT.FRA./ 23:04:15 07-03-2009 91 320 0,25% 1,15%
SZKOLKA JEZDZIECKA /FILM EROT.SZWEC./ 23:18:04 14-03-2009 88 826 0,25% 1,33%
SEX TV /SER.DOK.KANAD./ 23:29:43 16-03-2009 83 756 0,23% 1,46%
SAM NA SAM Z GWIAZDAMI PORNO /PROG.ROZR.USA/ 23:33:30 03-03-2009 66 084 0,18% 1,57%
TAAAKA RYBA /MAG.WEDK./ 20:30:07 04-03-2009 65 064 0,18% 0,41%
SMAK SEKSU /SER.EROT.USA/ 23:01:21 05-03-2009 59 101 0,16% 0,98%
LEGENDA WIKINGOW /FILM EROT.SZWE./ 24:20:00 07-03-2009 55 990 0,16% 1,52%
WSPANIALY SWIAT SEKSU /PROG.EROT.USA/ 23:01:56 03-03-2009 54 429 0,15% 0,68%
MOJ NAJLEPSZY SEKS /SER.EROT.USA/ 23:31:26 01-03-2009 54 164 0,15% 0,99%
SEKS WEDLUG NOWOCZESNEJ DZIEWCZYNY /SER.DOK.ANG./ 24:31:38 22-03-2009 51 382 0,14% 2,10%
HOLLYWOOD NA OSTRO /SER.DOK.USA/ 17:01:15 22-03-2009 51 332 0,14% 0,36%
JANE BOMB /FILM EROT.SZWECJA -USA/ 23:03:33 06-03-2009 48 747 0,14% 0,78%
SWIAT WEDLUG BUNDYCH /SER.KOM.USA/ 18:15:06 16-03-2009 48 105 0,13% 0,35%
[S]EXPLORACJE /FILM DOK.USA/ 23:01:24 04-03-2009 47 509 0,13% 0,61%
SEKRETY PLCI /PROG.ROZR.KAN./ 23:03:17 15-03-2009 47 311 0,13% 0,60%
DEKADENCKA MILOSC /FILM EROT.USA/ 24:55:36 14-03-2009 46 761 0,13% 1,70%
WEDKARSKIE PRZYGODY REXA HUNTA /MAG.WEDK.AUSTRAL./ 19:33:02 11-03-2009 45 152 0,13% 0,29%
SEX/LIFE /PROG.PORAD.AUSTRALIA/ 22:00:52 11-03-2009 42 072 0,12% 0,35%

Komentarze

Powiązane

23.07.14, 14:07
telewizja » informacje
TVP i ZDF o 1 września ‘39. Specjalny film i wspólne wydanie Wiadomości
Trwa produkcja dwuczęściowego filmu dokumentalnego o wybuchu II wojny światowej, który wspólnie przygotowują Telewizja Polska i niemiecka ZDF. Półtoragodzinny film będzie miał równolegle premierę na obu antenach na początku września br. – w 75. rocznicę tragicznych wydarzeń.
23.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: jakie stacje widzowie uważają za warte pieniędzy na płatną TV?
Discovery Channel to najczęściej wskazywany kanał wśród klientów płatnej TV, którzy są nadal gotowi płacić za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: zadowoleni satelitarni – pozorny paradoks
Chociaż wyższy odsetek klientów platform twierdzi, że rozważa rezygnację (blisko 1/3 badanych), to jednocześnie właśnie klienci platform są najbardziej zadowoleni z oferty. Na pytanie czy ich telewizja jest lepsza niż kiedyś, twierdząco odpowiada 72 proc. klientów kablówek, a aż 85 proc. klientów platform – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: co trzeci abonent płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty
Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów.
22.07.14, 22:07
telewizja » informacje
MiniMini+ zaprezentuje bajkę zrobioną przez dzieci niesłyszące i niedowidzące
W weekend, 15-17 sierpnia br. stacja MiniMini+ pokaże premierowe odcinki bajki stworzonej przez dzieci z dysfunkcją wzroku i słuchu. Tematem przewodnim animacji są wiersze o zwierzętach autorstwa Jana Brzechwy. 
22.07.14, 10:07
telewizja » informacje
Fani ocenią filmu na profilu Canal+ Film
Na fanpage’u filmowym CANAL+ ruszyła aplikacja, za pośrednictwem której widzowie mogą oceniać i recenzować filmy prezentowane na antenie stacji. Dzięki nowej funkcjonalności profil faceboookowy CANAL+ Film ma stać się platformą wiedzy i opinii na temat kina.
22.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Duża widownia kanałów informacyjnych po zestrzeleniu samolotu nad wschodnią Ukrainą
Głównie do TVP INFO i programów informacyjnych Telewizji Polskiej sięgali Polacy w ciągu trzech dramatycznych dni po zestrzeleniu malezyjskiego samolotu nad wschodnią Ukrainą.
21.07.14, 19:07
telewizja » informacje
Home staging – mieszkania do sprzedania oraz Domy gwiazd w jesiennej ramówce Domo+
W jesiennej ramówce DOMO+ znajda się dwie nowe serie własnych programów, których poprzednie sezony cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów.
21.07.14, 17:07
telewizja » informacje
Program Johna Olivera w HBO Comedy
„Przegląd tygodnia: Wieczór z Johnem Oliverem” to wyprodukowany przez HBO program komediowy. John Oliver, brytyjski komik i aktor, podsumowuje w nim najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia, komentując je w sposób satyryczny, a przede wszystkim bezkompromisowy. 
20.07.14, 14:07
telewizja » seriale
Komisarz Alex na antenie ID
Kanał ID rozpoczyna emisję polskiego serialu „Komisarz Alex” z Kubą Wesołowskim w roli głównej.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 25 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.