29.04.10, 23:04

Nowe kanały w ofercie telewizji n

Od 1 maja br. w ofercie platformy cyfrowej n pojawia sie nowe kanały HD. Podstawowy pakiet “informacja i rozrywka” powiększy sie o kanały BBC HD, FoxLifeHD a także nowość na polskim rynku - nowy kanał z rodziny TVN w wersji przesuniętej czasowo (timeshift channel) – TVN HD+1.

Od 1 maja br. w ofercie platformy cyfrowej n pojawia sie nowe kanały HD. Podstawowy pakiet “informacja i rozrywka” powiększy sie o kanały BBC HD, FoxLifeHD a także nowość na polskim rynku - nowy kanał z rodziny TVN w wersji przesuniętej czasowo (timeshift channel) – TVN HD+1.

Spełniając obietnice dostarczania naszym abonentom najlepszej rozrywki, w jakości wysokiej rozdzielczości powiększamy podstawowy pakiet o kolejne trzy kanały HD. Teraz możemy pochwalić sie już pięcioma kanałami HD w pakiecie dostępnym dla każdego odbiorcy telewizji nowej generacji n, a w sumie największą ilością kanałów HD wśród polskich platform cyfrowych – 17. Wprowadzamy jednocześnie do oferty nowość na polskim rynku, która juz na dobre zagościła u naszych zachodnich sąsiadów – kanał z godzinnym przesunięciem czasowym. Timeshift channel to uzupełnienie usługi, PVR która przestala być wśród naszych klientów jedynie nowinka techniczna, a stała sie codzienna usługa dostosowująca ramowe  telewizyjna do potrzeb i oczekiwań naszych abonentów” – mówi Olga Korolec, Wiceprezes Zarządu ITI Neovision

TVN HD jako pierwszy w Polsce, ogólnotematyczny kanał nadawany w jakości HD jest najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w ofercie telewizji n. Jego wyjątkowa popularność przyczyniła sie do powstania TVN HD+1. Timeshift channel TVN HD+1 to bliźniaczy kanał TVN HD opóźniony w stosunku do pierwowzoru o godzinę, dzięki czemu osoby, które nie zdążyły skorzystać z funkcji nagrywania (PVR) lub nie maja takiej możliwości mogą teraz skorzystać z wersji +1 i obejrzeć wybrany program później lub ponownie, omijając sztywne wymogi ramówki i dostosowując program telewizyjny do swoich potrzeb – decyzja należy do widza, który sam zdecyduje, co i kiedy ogląda.
 
Do rodziny kanałów wysokiej rozdzielczości dostępnych w ofercie n dołączą także: BBC HD (wielogatunkowy kanał – dzieło czołowego producenta telewizji wysokiej rozdzielczości, w ramówce zagoszczą najlepsze programy BBC kręcone i emitowane w formacie HD, a wśród nich m.in. seriale, brytyjskie komedie, programy i filmy dokumentalne BBC, programy lifestylowe oraz programy rozrywkowe z udziałem gwiazd) oraz FOX LIFE HD (kanał filmowy prezentujący najnowsze, kultowe seriale pochodzące z największych amerykańskich studiów filmowych, w ofercie kanału można znaleźć takie seriale jak:  „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”, „Prywatna Praktyka”, „Gotowe na wszystko VI” czy nagrodzony 4 Złotymi Globami i 2 nagrodami Emmy serial „Mad Men”).

Komentarze

Powiązane

27.07.14, 16:07
telewizja » informacje
GOGGLEBOX od jesieni w TTV
Telewizja TTV nabyła trzyletnią licencję na produkcję i emisję polskiej wersji hitu telewizyjnego w Wielkiej Brytanii - "GOGGLEBOX". Umowa została podpisana z All3Media International - jednym z czołowych, niezależnych dystrybutorów formatów telewizyjnych.
26.07.14, 14:07
telewizja » badania rynku
Wstajesz i wakacje z rekordowymi wynikami oglądalności
Od 28 czerwca br. ekipa "Poranka TVN24" odwiedza letnie lokalizacje, w których Polacy najchętniej spędzają swój wolny czas i wypoczywają. Pierwsze trzy weekendy „Wstajesz i wakacje” osiągnęły rekordowe wyniki oglądalności. W grupie komercyjnej z miast udział wyniósł 8%, a w grupie komercyjnej mężczyzn z miast 11% SHR (dane: NAM).
26.07.14, 13:07
telewizja » informacje
Wirtualny kanał TVP Żagle dostępny również za granicą
Telewizja Polska ponownie uruchamiła wirtualny kanał na żądanie TVP Żagle, który będzie dostępny nie tylko w Polsce ale również za granicą. 
25.07.14, 20:07
telewizja » badania rynku
Rekord oglądalności kolarstwa w Eurosporcie
Czwartkowy etap (24 lipca br.) Tour de France, w którym Rafał Majka zapewnił sobie zwycięstwo w klasyfikacji górskiej i zajął trzecie miejsce na mecie, oglądało w Eurosporcie średnio 380 tysięcy widzów (dane: NAM).
25.07.14, 17:07
telewizja » informacje
Trzy własne produkcje w jesiennej ramówce kuchnia+
W jesiennej ramówce kanału kulinarnego kuchnia+ pojawią się kolejne serie własnych programów, m.in. najpopularniejszy magazyn stacji „Jakubiak Lokalnie”.
24.07.14, 11:07
telewizja » informacje
Omenaa Mensah gospodynią III sezonu Domów gwiazd
Omenaa Mensah, prezenterka telewizyjna i fotomodelka, poprowadzi III sezon programu „Domy gwiazd” w Domo+.
24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Rekordowe wyniki TVP Regionalna
1,5 proc. oglądalności miała we wtorek, 22 lipca 2014 r. TVP Regionalna. To drugi co do wielkości wynik w tym roku, a czwarty od startu anteny we wrześniu 2013 r. (dane: NAM).
24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: dobra cena i Internet w pakiecie siłą dotychczasowych ofert
Internet w pakiecie w telewizji kablowej i dobra cena u operatora satelitarnego – to powody, które trzymają widzów przy aktualnej ofercie klientów płatnej telewizji – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
24.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: klienci zmieniają oferty najczęściej z powodu ceny
Klienci, którzy przeszli do innych operatorów płatnej telewizji, wskazywali na pojawienie się tańszej oferty, ciekawe kanały u nowego dostawcy, czy pakiety internetu (ważne przede wszystkim dla widzów kablówek) – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 18:07
telewizja » badania rynku
Kanał TVN 7 po raz pierwszy wyprzedził TVP 2
22 lipca br. po raz pierwszy w historii kanał TVN 7 miał wyższą średnią oglądalność od TVP 2.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 28 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.