08.06.10, 23:06

Ranking stacji informacyjnych w maju 2010 r.: TVN 24, TVP INFO i Polsat News w górę

Powódź, kampania wyborcza i niewyjaśniona katastrofa lotnicza pod Smoleńskiem, spowodowały ogromne zainteresowanie stacjami informacyjnymi w maju. Stacje biły rekordy popularności - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla MediaFM.net.

Powódź, kampania wyborcza i niewyjaśniona katastrofa lotnicza pod Smoleńskiem, spowodowały ogromne zainteresowanie stacjami informacyjnymi w maju. Stacje biły rekordy popularności - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla MediaFM.net.

W maju 2009 r. widzowie przeznaczyli 7,73 proc. czasu spędzanego przed telewizorami na stacje informacje, a w maju 2010 - już 11,23 proc. Największy wzrost odnotowała TVN 24 (aż o 1,65 pkt proc. w porównaniu z majem 2009 r.). Także TVP INFO świetnie sobie radzi (wzrost o 1,52 pkt proc.). Najmłodsza stacja informacyjna - Polsat News - podwoiła swoje udziały (o 0,28 pkt proc.).

Wśród osób z wyższym wykształceniem największy wzrost udziałów zanotowała także TVN 24 (o 1,77 pkt proc.). Duży wzrost odnotowała także TVP INFO (o 1,2 pkt proc.). Spadki udziałów zanotowała Superstacja i TVN CNBC Biznes. Osoby z wyższym wykształceniem także chętniej w maju niż rok temu oglądały stacje informacyjne. W maju br. poświęciły takie osoby aż 15,62 proc. czasu na oglądanie TV, a rok temu 12,36 proc.

Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w maju 2009 i 2010 roku

Wszyscy 4+ (b.gości)
  V 2010 V 2009
TVP INFO 5,7 4,18
TVN 24 4,54 2,89
Polsat News 0,57 0,29
Superstacja 0,28 0,25
TVN CNBC Biznes 0,08 0,08
TV Biznes 0,06 0,04

Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w maju 2009 i 2010 roku wśród widzów z wykształceniem wyższym

Wykształcenie wyższe (b.gości)
  V 2010 V 2009
TVN 24 8,81 7,04
TVP INFO 5,36 4,16
Polsat News 0,61 0,29
Superstacja 0,55 0,62
TVN CNBC Biznes 0,2 0,21
TV Biznes 0,09 0,04

Komentarze

Powiązane

26.01.15, 10:01
telewizja » ludzie
Jarosław Fengler w Radiu Stargard
Z warszawskiego Radia Kolor do Radia Stargard przeniósł się Jarosław Fengler. Objął stanowisko dyrektora muzycznego stacji.
26.01.15, 08:01
telewizja » seriale
Wojny magazynowe: Kanada w PULS 2
18 lutego br., PULS 2 rozpocznie emisję nowego serialu dokumentalnego – „Wojny magazynowe: Kanada”, którego bohaterowie szukają cennych przedmiotów ukrytych w zapomnianych powierzchniach magazynowych. Będzie to premiera w telewizji ogólnodostępnej.
24.01.15, 22:01
telewizja » informacje
Po Męsku w TVN Turbo. Nowe pasmo dokumentalne
Na wiosnę startuje nowe pasmo w TVN Turbo „Po męsku”. Co tydzień, we wtorki, o godzinie 22.45 widzowie będą mogli oglądać zagraniczne filmy dokumentalne, które mają przedstawiać zainteresowania i pasje bliskie mężczyznom.
23.01.15, 19:01
telewizja » informacje
Multimedia Polska zmienia układ programów
Multimedia Polska rozpoczyna proces zmian w układzie programowym telewizji cyfrowej. Zniknie większość kanałów SD dublujących się z wersją HD. Do oferty dołączy pięć nowych programów w jakości HD. Zmiany nastąpią również w układzie ramowym kanałów.
23.01.15, 11:01
telewizja » informacje
III sezon Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy wiosną w MTV Polska
MTV zdecydowała się na realizację kolejnego sezonu programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Partnerem programu jest portal z materiałami wideo premium – Veedo.pl.
22.01.15, 23:01
telewizja » informacje
FOX z globalną strategią marki
FOX International Channels ogłosił, że z dniem 9 lutego 2015 r. zamierza objąć jedną strategią pozycjonowania marki i oprawy graficznej wszystkie ze 126 kanałów FOX, które są dystrybuowane poza terytorium USA.
22.01.15, 18:01
telewizja » seriale
V sezon kultowego serialu Mad Men w Sundance Channel
Sundance Channel ogłosił, że premiera V sezonu serialu „Mad Men” odbędzie się 5 lutego br. o godz. 22:00.
22.01.15, 16:01
telewizja » seriale
III sezonu serialu Elementary w AXN
Pierwszy odcinek III sezonu "Elementary" AXN bada w poniedziałek 2 lutego br., tylko trzy miesiące po amerykańskiej premierze.
22.01.15, 10:01
telewizja » informacje
Rynek reklamowy na wyraźnym plusie. Rosną wydatki na reklamę TV
O 3-4 proc. wzrósł rynek reklamy w ubiegłym roku – ocenia dom mediowy Mindshare Polska. W tym roku dynamika wzrostu może być nieco wyższa. Wbrew prognozom rosną wydatki na reklamę telewizyjną mimo silnej konkurencji ze strony reklamy wideo w internecie. 
21.01.15, 22:01
telewizja » seriale
Nie rób scen w TVN
Trwają zdjęcia do nowego serialu komediowego produkcji TVN – „Nie rób scen” w reżyserii Łukasza Palkowskiego. W rolach głównych wystąpią: Joanna Brodzik, Aleksandra Popławska, Monika Mariotti oraz Magdalena Popławska. Emisja serialu od marca 2015 r. w TVN.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 26.02.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 25.02.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 26 stycznia 2015
Polecamy
Konferencje

24 i 25 lutego 2015 r., Warszawa.

31.01.2015 r., Poznań.