08.06.10, 23:06

Ranking stacji informacyjnych w maju 2010 r.: TVN 24, TVP INFO i Polsat News w górę

Powódź, kampania wyborcza i niewyjaśniona katastrofa lotnicza pod Smoleńskiem, spowodowały ogromne zainteresowanie stacjami informacyjnymi w maju. Stacje biły rekordy popularności - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla MediaFM.net.

Powódź, kampania wyborcza i niewyjaśniona katastrofa lotnicza pod Smoleńskiem, spowodowały ogromne zainteresowanie stacjami informacyjnymi w maju. Stacje biły rekordy popularności - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla MediaFM.net.

W maju 2009 r. widzowie przeznaczyli 7,73 proc. czasu spędzanego przed telewizorami na stacje informacje, a w maju 2010 - już 11,23 proc. Największy wzrost odnotowała TVN 24 (aż o 1,65 pkt proc. w porównaniu z majem 2009 r.). Także TVP INFO świetnie sobie radzi (wzrost o 1,52 pkt proc.). Najmłodsza stacja informacyjna - Polsat News - podwoiła swoje udziały (o 0,28 pkt proc.).

Wśród osób z wyższym wykształceniem największy wzrost udziałów zanotowała także TVN 24 (o 1,77 pkt proc.). Duży wzrost odnotowała także TVP INFO (o 1,2 pkt proc.). Spadki udziałów zanotowała Superstacja i TVN CNBC Biznes. Osoby z wyższym wykształceniem także chętniej w maju niż rok temu oglądały stacje informacyjne. W maju br. poświęciły takie osoby aż 15,62 proc. czasu na oglądanie TV, a rok temu 12,36 proc.

Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w maju 2009 i 2010 roku

Wszyscy 4+ (b.gości)
  V 2010 V 2009
TVP INFO 5,7 4,18
TVN 24 4,54 2,89
Polsat News 0,57 0,29
Superstacja 0,28 0,25
TVN CNBC Biznes 0,08 0,08
TV Biznes 0,06 0,04

Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w maju 2009 i 2010 roku wśród widzów z wykształceniem wyższym

Wykształcenie wyższe (b.gości)
  V 2010 V 2009
TVN 24 8,81 7,04
TVP INFO 5,36 4,16
Polsat News 0,61 0,29
Superstacja 0,55 0,62
TVN CNBC Biznes 0,2 0,21
TV Biznes 0,09 0,04

Komentarze

Powiązane

19.11.14, 15:11
telewizja » badania rynku
Ponad 4,5 mln widzów meczu Polska – Szwajcaria
Ponad 4,5 mln widzów obejrzało w TVP1, TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl towarzyski mecz piłkarski Polska – Szwajcaria, który zakończył się remisem 2:2. 
18.11.14, 21:11
telewizja » informacje
Katarzyna Kieli wpływową kobieta telewizji kablowej według CableFAX
President & Managing Director Discovery Networks CEEMEA, Katarzyna Kieli została uznana przez amerykański magazyn "CableFAX" jedną z najbardziej wpływowych kobiet w branży telewizji kablowej w 2014 roku. 
18.11.14, 20:11
telewizja » badania rynku
Świat się kręci z coraz większą widownią
Ubiegły tydzień (10-14 XI 2014 r.) był rekordowy pod względem oglądalności programu „Świat się kręci”. Średnio oglądało go ponad 1,5 mln widzów, a odcinek z udziałem rodziny Golców obejrzało ponad 2 mln osób (dane: TVP na podst. NAM).
18.11.14, 12:11
telewizja » badania rynku
Kolejny rekord oglądalności Naszego nowego domu - blisko 2,8 mln widzów
Najwyższą oglądalność w historii - średnio 2 mln 767 tys. widzów - miał odcinek „Naszego nowego domu” wyemitowany 16 listopada br. w Polsacie. Ostatnie cztery odcinki programu przyciągnęły przed telewizory średnio 2 mln 558 tys. widzów.
18.11.14, 11:11
telewizja » ludzie
Karol Precht w Telewizji Puls
Do działu Marketingu i Rozwoju Telewizji Puls dołączył Karol Precht, który objął stanowisko Head of Creative.
18.11.14, 10:11
telewizja » informacje
MyZen.tv w Polsce w portfolio TVPasja
Kanał myZen.tv poświęcony naturze i medytacji pojawił się w ofercie firmy TVPasja.
18.11.14, 10:11
telewizja » badania rynku
Sondaż wyborczy Polacy oglądali najchętniej w TVP1
Ponad 70 proc. telewidzów zainteresowanych w niedzielę wieczorem wyborami samorządowymi dowiadywało się o ich wstępnych wynikach i sondażach z Telewizji Polskiej. 
18.11.14, 00:11
telewizja » badania rynku
Rekordowy Wałęsa. Człowiek z nadziei w Canal+
Ponad 214 tys. widzów oglądało premierę filmu Andrzeja Wajdy „Wałęsa. Człowiek z nadziei”. To rekord 2014 roku, jeśli chodzi o oglądalność polskich produkcji w CANAL+.
17.11.14, 23:11
telewizja » badania rynku
Mecz Gruzja-Polska obejrzało ponad 4,9 mln widzów
Ostatnią, czwartą bramkę Polaków obejrzało ponad 8 mln widzów w Polsacie i Polsacie Sport. Średnia oglądalność spotkania wyniosła pond 5,6 mln widzów na obu antenach. Całkowity zasięg meczu to 11,3 milionów kibiców, którzy choć przez minutę oglądali transmisję tego spotkania.
17.11.14, 20:11
telewizja » badania rynku
Szybcy i wściekli 5 hitem TV PULS
W niedzielę, 16 listopada br., Telewizja Puls jako grupa mediowa osiągnęła rekordowy udział w rynku w swojej historii – 8,19% (SHR, 16-49). Był to również najlepszy dzień w historii kanału TV Puls, a filmowa premiera dnia – film „Szybcy i wściekli 5” – miała największą oglądalność w historii stacji (dane: NAM).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 21 listopada 2014
Polecamy