23.08.10, 21:08

PVR-Ready w telewizji na kartę HD

Od 23. sierpnia telewizja na kartę HD udostępni nową funkcję w oferowanych przez siebie dekoderach. Funkcja PVR-ready umożliwi współpracę dekodera z szeroką gamą dysków zewnętrznych dostępnych na rynku. 

 

21. maja 2010 roku swoje istnienie rozpoczęła telewizja na kartę HD - jedyny w Polsce dostawca usług telewizyjnych w jakości HD dostępnych na zasadzie pre-paid. Jej użytkownicy mają dostęp do oferty 12 kanałów w jakości HD bez konieczności podpisywania umowy. Od 23. sierpnia telewizja na kartę HD udostępni nową funkcję w oferowanych przez siebie dekoderach. Funkcja PVR-ready umożliwi współpracę dekodera z szeroką gamą dysków zewnętrznych dostępnych na rynku. 

Dekoder telewizji na kartę HD wyposażony w użyteczną funkcję PVR-Ready umożliwi nagrywanie programów telewizyjnych na zewnętrzny twardy dysk podłączony do dekodera za pośrednictwem złącza USB 2.0. Prawidłową pracę dekodera wyposażonego w funkcje PVR-Ready zapewni podłączenie dysku zewnętrznego 3,5” o pojemności nie mniejszej niż 80GB, najlepiej z własnym zasilaniem zewnętrznym.

Wprowadzenie funkcji PVR-Ready przez telewizję na kartę HD to otwarcie nowego rozdziału na polskim rynku platform cyfrowych. To rozwiązanie raz na zawsze pozwoli rozwiązać problem braku miejsca na twardym dysku, z którym borykają się wszyscy posiadacze dekoderów z wbudowanym twardym dyskiem. 

Zastosowana w dekoderze technologia pozwoliła na znaczne zmniejszenie rozmiarów dekodera przy zachowaniu wszystkich znanych z innych dekoderów funkcji, takich jak zaawansowane EPG, dostęp do nPortalu (umożliwiającego dostęp do wybranych portali internetowych - np. TVN24.pl czy Allegro - za pośrednictwem telewizora), dostęp do setek stacji radiowych poprzez nRadio czy wbudowany dekoder DVB-T, pozwalający na odbiór programów naziemnej telewizji cyfrowej w połączeniu z telewizorem nie posiadającym takiego tunera.

Dodatkowe aktualizacje i udogodnienia wprowadzane do dekodera przez telewizje na kartę HD pozwolą na odbiór ogólnodostępnych kanałów DVB-T i FTA bez obowiązku posiadania doładowanej karty pre-paid. Warto również dodać, iż dla wygody użytkownika dekoder będzie wyświetlał konto bankowe służące do doładowania telewizji na kartę HD.

Telewizja na kartę HD to oferta 35 kanałów telewizyjnych (w tym 12 w jakości HD) dostępnych bez umowy, bez abonamentu, na zasadzie doładowania, jak telefon na kartę. Oferta telewizji na kartę podzielona jest na dwa pakiety – Pakiet domowy HD i Pakiet Domowy HD Premium. W skład Pakietu Domowego HD wchodzi 25 kanałów telewizyjnych: TVN HD, TVN HD +1, TVN, TVP 1, TVP 2, TV 4, TVN 7, Wojna i Pokój, AXN , Kino Polska, Disney Channel, Disney XD, Da Vinci Learnig, nSport,  Eurosport, TVP , TVN 24 , TVP Discovery Channel, TVN Turbo, TVN Meteo, CNBC Biznes i religia.tv.

Ponadto użytkownik na telewizji na kartę uzyskuje dostęp do setek kanałów FTA (m.in. TV Polonia,  TVP Kultura, TV Silesia, Edusat, TV Puls, TV Biznes, VIVA, 4FunTV i innych), oraz (w granicach zasięgu), kanałów nadawanych za pośrednictwem cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T (m.in. Telewizja Polsat). Koszt miesięcznego doładowania Pakietu Domowego HD to 19,90 zł. 

Pakiet Domowy HD Premium to oferta 10 kanałów w jakości HD: TVP, nSport HD, Eurosport HD, MGM HD, Animal Planet HD, Discovery Showcase HD, Nat Geo Wild HD, MTVN HD, BBC HD i Filmbox HD.

 

Komentarze

Powiązane

16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
16.11.17, 13:11
telewizja » informacje
BBC promuje premierę Błękitnej Planety II
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada br. o godz. 19:55.
16.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Pożegnanie Lucjana Mostowiaka. M jak Miłość z rekordową widownią w sezonie
Wtorkowy, 1329. odcinek serialu „M jak Miłość” w TVP2 zanotował rekordową widownię 6,3 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 39,25 proc.), a zasięg wyniósł 7,5 mln (dane: NAM). 
15.11.17, 19:11
telewizja » informacje
Kamil Stoch. Moja Historia. Program o skoczku narciarskim w Eurosporcie 1
Podwójny mistrz olimpijski, multimedalista mistrzostw świata, zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni i zdobywca Kryształowej Kuli – sportowe wyczyny Kamila Stocha są znane wszystkimi kibicom skoków narciarskich. Eurosport pokaże codzienne życie skoczka.
15.11.17, 15:11
telewizja » informacje
IX edycja Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy na początku 2018 r.
Stacja MTV potwierdziła, że ruszyły zdjęcia do kolejnego sezonu programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. 
15.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Reklama Dzieciom po raz 25
Telewizja Polska po raz 25. organizuje „Reklamę Dzieciom”. Przez ćwierćwiecze łącznie ponad 25 mln zł trafiło do ponad tysiąca placówek.
15.11.17, 10:11
telewizja » seriale
Korona Królów od stycznia 2018 r. w TVP1
Kostiumowa opowieść o panowaniu jednego z najwybitniejszych władców w dziejach Polski – Kazimierza Wielkiego. 
„Korona Królów” w reżyserii Wojciecha Pacyny, pod opieką literacką Ilony Łepkowskiej, będzie emitowana w TVP1 cztery razy w tygodniu. 
15.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Mecz Polska – Meksyk obejrzało 5,3 mln widzów
13 listopada br. transmisję z meczu towarzyskiego reprezentacji Polski z Meksykiem obejrzało w Telewizji Polskiej 5,3 mln widzów (dane: NAM). Jedynka została liderem dnia, a TVP Sport liderem tygodnia wśród kanałów sportowych.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 18 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL