22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

30.01.15, 22:01
reklama & PR » informacje
MISBHV klientem Progressivo
MISBHV – streetwearowa marka odzieżowa – powierzyła projekt odświeżenia swojej identyfikacji wizualnej łódzkiemu studiu graficznemu Progressivo. Nowy koncept graficzny i logo zostały po raz pierwszy wykorzystane w kolekcji na jesień/zimę 2014.
30.01.15, 21:01
reklama & PR » informacje
Najbliżej Ludzi. Banki Spółdzielcze z Grupy BPS rozpoczęły kampanię reklamową
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Wykorzystuje znany już ZIELONY FOTEL – symbol VIP’owskiej obsługi klienta w Bankach Spółdzielczych. 
30.01.15, 20:01
reklama & PR » informacje
Roboty i Spółka wybrała agencję Warsaw Public Relations
Warszawska firma Roboty i Spółka, specjalizująca się w organizacji naukowych eventów, zdecydowała się na powierzenie działań z zakresu komunikacji agencji Warsaw Public Relations.
30.01.15, 19:01
reklama & PR » informacje
Change znów dla HJ Heinz Polska
2 lutego br. rusza kluczowa w tym roku kampania reklamowa dla strategicznego produktu marki Pudliszki - Ketchupu Pudliszki.
30.01.15, 12:01
reklama & PR » informacje
Rival Group i Expo Arena w SBE
Decyzją Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, w poczet członków SBE przyjęte zostały dwie nowe firmy. Do grona organizatorów zrzeszonych w Stowarzyszeniu dołączyła Agencja Rival Group. Grono lokalizacji eventowych powiększyło się natomiast o Centrum Targowo-Konferencyjne Expo Arena. 
30.01.15, 11:01
reklama & PR » informacje
DDB&tribal wygrywa przetarg Nobile Kiteboarding
Agencja DDB&tribal zwyciężyła w przetargu na przygotowanie nowej kolekcji dla Nobile Kiteboarding.
29.01.15, 21:01
reklama & PR » informacje
Kampania Infiniti QX70 w limitowanej wersji
Dom mediowy Infinity Media promuje kampanię luksusowego samochodu Infiniti QX70 Sport Design. Działania dotyczą kampanii wyprzedażowej rocznika 2014 i realizowane są między innymi w telewizji.
29.01.15, 20:01
reklama & PR » ludzie
Kamila Joniak w Isobar Polska
Do zespołu client service, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencji Isobar dołączyła Kamila Joniak.
29.01.15, 15:01
reklama & PR » informacje
K2 tym razem dla Durex
Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: „Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense. 
29.01.15, 14:01
reklama & PR » informacje
Digital One obsłuży marki MOLA/TENTO
Agencja Digital One zwyciężyła w przetargu grupy Metsa Tissue na międzynarodową obsługę marek MOLA/TENTO. Umowa o współpracy została podpisana na okres jednego roku. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 04.03.15

Do zdobycia jeden kubek choler.blog.pl oraz specjalna torba choler.blog.pl. 

do 03.03.15

Do wygrania pięć egzemplarzy różnych książek z serii o Muminkach (po jednej dla jednej osoby). 

Kalendarium
Dziś jest 31 stycznia 2015
Polecamy
Konferencje

31.01.2015 r., Poznań.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.