22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

22.05.15, 09:05
reklama & PR » informacje
Agencja Communication Unlimited wzmocniła dział kreacji
Rafał Grzeszkowski awansował na stanowisko Executive Creative Director. Dział kreacji w agencji Communication Unlimited wzmocni również Krzysztof Jagieło jako Creative Director.
21.05.15, 23:05
reklama & PR » informacje
Eurozet Live producentem Dnia Dziecka od A do Zet
W weekend, 30 i 31 maja br. z okazji Dnia Dziecka przestrzeń wokół Pałacu Kultury i Nauki stanie się areną największej imprezy rodzinnej w Polsce. Impreza jest biletowana dla dorosłych, a wstęp dla dzieci jest bezpłatny. Producentem trzeciej edycji wydarzenia jest Eurozet Live, a współorganizatorem Pałac Kultury i Nauki.
21.05.15, 21:05
reklama & PR » informacje
Kino BAJKA w ofercie Multikino Media
Od maja br. podwarszawskie Kino BAJKA w Błoniu dołączyło do oferty sprzedaży reklamy kinowej brokera Multikino Media. Obecnie obejmuje ona 54 kina w 43 miasta, z łączną liczbą ekranów 307. 
21.05.15, 20:05
reklama & PR » informacje
Virgin Mobile wybrało 24/7Communication
Operator telefonii komórkowej Virgin Mobile Polska rozpoczął współpracę z 24/7Communication. Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne i wsparcie PR kampanii marketingowych Virgin.
21.05.15, 19:05
reklama & PR » ludzie
Paula Mucha nowym Event Managerem w agencji eventowej EMLAB
Na początku maja br. do zespołu EMLAB dołączył nowy ekspert w dziedzinie event marketingu.
21.05.15, 18:05
reklama & PR » informacje
Harnaś Wysokochmielowy wspierany kampanią
Harnaś poszerza swoją ofertę o nowy wariant – Harnaś Wysokochmielowy. Równocześnie rusza kampania reklamowa marki.
21.05.15, 11:05
reklama & PR » ludzie
Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna w K2 Media
Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu social agencji K2 Media. Dziedzic objął stanowisko Social Strategy Planner, a Jacyna Social Media Project Manager.
21.05.15, 10:05
reklama & PR » informacje
Grycan z ogólnopolska kampanią reklamową
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – lody od pokoleń. Od 15 maja br., w kinach i w telewizji, w prasie i w Internecie, Zbigniew Grycan opowiada w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
20.05.15, 21:05
reklama & PR » informacje
Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji Piwna Bitwa w Kuchni
19 maja br. wystartowała „Piwna Bitwa w Kuchni", czyli najnowsza kampania promocyjna serwisu Beerlovers.pl. Na stronie dwie drużyny znanych polskich blogerów przygotowały dania na bazie różnych rodzajów piw, a internauci głosują na ich przepisy. Finał zabawy 9 czerwca.
20.05.15, 19:05
reklama & PR » informacje
Agencja 38PR & Content Communication dla marki Whirlpool
Agencja 38PR & Content Communication podpisała umowę na kompleksową obsługę marki Whirlpool. Współpraca zakłada działania z zakresu PR produktowego dla wszystkich urządzeń AGD. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 25.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 maja 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Nowe kategorie i zmiany w Jury to główne zmiany w jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja 2015 r.