22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

12.12.17, 16:12
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group
Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. Jako head of technology Kaczmarczyk będzie zarządzał zintegrowanym działem technologii w Isobar Poland Group.
12.12.17, 14:12
| reklama & PR » informacje
Skierniewice z odświeżonym logotypem
Skierniewice unowocześniły swoje logo. Stało się tak po ośmiu latach posługiwania się poprzednim znakiem graficznym. Nowy logotyp nie zrywa jednak z koncepcją stworzoną w poprzednich latach.
12.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej zapowiadają dalszy rozwój organizacji
Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowe władze. Główne cele władz SBE w nowej kadencji to dalszy rozwój organizacji, jeszcze mocniejsze wspieranie działań edukacyjnych oraz kolejne inicjatywy na rzecz wzrostu profesjonalizmu współpracy pomiędzy klientami a branżą eventową.
12.12.17, 10:12
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Karol Kowalski na czele biura sprzedaży reklam CDA.pl
Spółka CwMedia S.A., właściciel serwisu CDA.pl i usługi CDA Premium, rozpoczeła budowę własnej struktury sprzedaży reklamy. Nowo otwartym biurem pokieruje Karol Kowalski.
11.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Herbatka LOVE bohaterką kampanii reklamowej TEEKANNE
4 grudnia br. rozpoczeła sie kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. 
11.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland komunikuje na nowych rynkach markę PEPCO
Międzynarodowa sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych PEPCO kontynuuje swoją ekspansję w kolejnych krajach CEE. Za całościową koordynację działań komunikacyjnych na nowych rynkach odpowiedzialna jest agencja Grey Group Poland. 
11.12.17, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Janulewicz w Deloitte Digital
Do zespołu Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design Janulewicz będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami.
11.12.17, 16:12
| reklama & PR » ludzie
Maciej Klin w San Markos
Prosto z nowojorskiego McCanna, Maciej Klin dołączył do zespołu kreatywnego agencji San Markos.
11.12.17, 10:12
| reklama & PR » informacje
Reklamowa inicjatywa ads.txt
Przejrzystość oraz proces automatyzacji zakupu i sprzedaży powierzchni zaczyna się komplikować. Rozwiązaniem ma być plik ads.txt umieszczony na stronie wydawcy. Artykuł ekspercki Jakuba Szczęsnego (CTO Yield Riser). 
10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 13.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 12.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL