22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

21.12.14, 20:12
reklama & PR » informacje
Fabryka Komunikacji Społecznej promuje wielokulturowy Białystok
Ruszyła kampania „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy”. Za przygotowanie koncepcji i realizację projektu dla Fundacji Dialog kompleksowo odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.
21.12.14, 14:12
reklama & PR » informacje
Multi Communications dla Polar
Agencja Multi Communications rozpoczęła pracę dla firmy Polar – lidera w produkcji monitorów pracy serca dla ludzi aktywnych sportowo. Agencja będzie odpowiedzialna za launch komunikacyjny fińskiej firmy na rynku polskim.
20.12.14, 14:12
reklama & PR » informacje
Bank Gospodarstwa Krajowego zmienia logo
Zmiana wizerunku nastąpi 1 stycznia i obejmie wszystkie elementy identyfikacji oraz styl komunikacji marketingowej.
19.12.14, 14:12
reklama & PR » informacje
L’Occitane en Provence z BrainJuice Group
L’Occitane – francuski producent naturalnych kosmetyków, kontynuuje współpracę z agencją BrainJuice Group. Zakres działań obejmie głównie obszary SEO i SEM, ale także Facebook i blogosferę.
19.12.14, 14:12
reklama & PR » informacje
ASUS z konkursem w MTV Polska
W ramach komunikacji najnowszego ASUS ZenFone 5 rusza konkurs na Facebooku. Internauci mają za zadanie zrobić selfie z jak największą liczbą osób na zdjęciu i opublikować na fanpage MTV Polska. Zwycięzca otrzyma ASUS ZenFone 5, a jego przyjaciele zniżkę na akcesoria. Konkurs przygotowała agencja PR Kwadrat.
19.12.14, 10:12
reklama & PR » informacje
AdEx Q3'2014: przyspieszenie reklamy online w końcówce roku
Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w III kwartale 2014 r. dynamika reklamy online w Polsce wyniosła 9,2% rok do roku, co oznacza przyspieszenie względem wcześniejszych kwartałów br.
19.12.14, 00:12
reklama & PR » informacje
ŁubuDubu PR obsłuży Browar Pilsweiser
Browar Pilsweiser (dawniej Browar Grybów) rozpoczął współpracę z agencją ŁubuDubu PR. Agencja zajmie się całościową obsługą public relations głównej marki browaru - PILSWEIZER - z naciskiem na działania z zakresu media relations.
18.12.14, 22:12
reklama & PR » ludzie
Paweł Grabowski w Mea Group
Paweł Grabowski po trzymiesięcznym okresie próbnym, zasilił zespół Mea Group. Jako Creative Executive zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych dla klientów agencji, a także wsparciem kreatywnym dla wszystkich działów Mea Group.
18.12.14, 18:12
reklama & PR » informacje
Jakub Rzeźniczak ambasadorem marki PUMA
PUMA (marka odzieży sportowej) ogłosiła nawiązanie współpracy z piłkarzem Legii Warszawa, Jakub Rzeźniczakiem.
18.12.14, 15:12
reklama & PR » informacje
Bal można oprzeć na Żubrze. Kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr
Rozpoczyna się kolejna kampania reklamowa z Żubrem w roli głównej, która będzie można zobaczyc w telewizji, prasie Internecie.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz ksiażki.

do 21.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 22 grudnia 2014
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

11 października 2014 r. (sobota)