22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

30.07.14, 15:07
reklama & PR » ludzie
Barbara Madej w Grupie Adweb
Do agencja Marketingu Zintegrowanego – Grupa Adweb dołączyła Barbara Madej, która objęła stanowisko account managera. 
30.07.14, 12:07
reklama & PR » ludzie
Krystian Dudek odchodzi z PRC
Po dziewięciu latach dr Krystian Dudek, dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych Grupy PRC odchodzi z firmy.
30.07.14, 11:07
reklama & PR » informacje
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny ostrzega w spotach przed skutkami jazdy bez OC
„Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy” – to nazwa kampanii informacyjnej zrealizowanej przez WALK na zlecenie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Agencja przygotowała cztery filmy ostrzegające przed skutkami jazdy bez ważnego OC. Za produkcję spotów odpowiada Mojo Films.
29.07.14, 22:07
reklama & PR » informacje
Eura7 prowadzi wafelkowy Van Góralków
Wakacje to moment dla marek na intensyfikację kampanii outdoorowych – przykładem takich działań jest akcja „Wafelkowy Van”, którą dla firmy Góralki prowadzi krakowska agencja Eura7.
29.07.14, 19:07
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Zużycie papieru do celów marketingowych - badania
W lipcu i sierpniu br. firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.
29.07.14, 15:07
reklama & PR » ludzie
Anna Wiśnicka z Tequila Polska do OS3
Do zespołu OS3 dołączyła Anna Wiśnicka, wzmacniając dział client service. Przez ostatni rok pracowała w agencji Tequila Polska.
28.07.14, 23:07
reklama & PR » informacje
Media Impact Polska z nowymi formatami reklamowymi na mobile
W ofercie reklamowej Media Impact Polska pojawią się trzy nowe formaty rich media: Corner rich media, Floater rich media i Rectangle swipe. W ten sposób połączona spółka sprzedażowa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl rozwija ofertę reklamową na urządzenia mobilne.
28.07.14, 15:07
reklama & PR » informacje
magnifiCo S. A. z Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona
magnifiCo rozpoczyna współpracę z Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Agencja będzie odpowiedzialna za relację z mediami i szeroko pojęty PR produktowy, w tym organizację wydarzeń specjalnych.
28.07.14, 09:07
reklama & PR » artykuły
Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?
Prowadzenie bloga eksperckiego to działalność, która nie tylko pomoże budować renomę i prestiż firmy, ale również pozycjonować pracowników jako ekspertów w danej dziedzinie - pisze w artykule Łukasz Iwanek, właściciel firmy Internetica.
27.07.14, 12:07
reklama & PR » informacje
Trwa kampania reklamowa jogurtów Twist marki Bakoma
Jogurt Twist marki Bakoma ruszył z kampanią reklamową przypominając wszystkim, że Twist jest do picia, nie do tańczenia. Głównym celem kampanii "Każdy powinien spróbować Twista" jest wzmocnienie wizerunku marki oraz wyróżnienie się na tle konkurencji.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 01.09.14

Do wygrania jeden komplet powieści "Cukiernia Pod Amorem".

do 31.08.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 30.08.14

Do wygrania dwa egzemplarze książki.

Kalendarium
Dziś jest 2 sierpnia 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.