22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

22.08.17, 19:08
reklama & PR » informacje
Snow PR dla Reima
Pod koniec sierpnia br. fińska marka Reima, będąca wiodącym producentem odzieży dziecięcej, rusza z międzynarodową akcją pod hasłem #millionshoursofjoy, która ma zachęcić dzieci i całe rodziny do spędzania co najmniej jednej godziny dziennie na aktywności fizycznej.
22.08.17, 18:08
reklama & PR » ludzie
Piotr Czajkowski w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączył Piotr Czajkowski, obejmując stanowisko Event Managera.
22.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
Planet PR dla CYBERSEC 2017
Od początku sierpnia br. Planet PR prowadzi międzynarodową komunikację III Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa CYBERSEC 2017.
22.08.17, 13:08
reklama & PR » ludzie
Paulina Bielska i Adrianna Dzienis w Triple PR
Agencja Triple PR poszerzyła swój skład o dwóch młodszych specjalistów. Do zespołu dołączyły Paulina Bielska i Adrianna Dzienis, które wspomogą obsługę klientów z branży wnętrzarskiej i design oraz finansowej.
22.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Coś świeżego rusza do Biedronki. Nowa kampania teaserowa sieci
20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci Biedronka oraz w sklepach.
22.08.17, 08:08
reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu
W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia br. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.
21.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski
Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
21.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
K2 i Decathlon wracają do gry
Agencja K2 przygotowała kolejną kampanię dla marki Decathlon. „Powrót na trening” to nowy projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. 
21.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Praca.pl rozpoczyna współpracę z Digital Resolution (Grupa OMD)
Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia br. kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
21.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego
„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września br.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 23 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL