22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

25.08.16, 18:08
reklama & PR » informacje
Kołnierze były modne 400 lat temu. Nowa kampania KOŁO Rimfree
Marka KOŁO rozpoczęła kampanię reklamową misek WC produkowanych w technologii Rimfree. „Kołnierze były modne 400 lat temu“, nawiązuje do potrzeby prostego zrywania z przyzwyczajeniami i korzystania z nowoczesnych technologii w produkatch, w których wydawałoby się, że nic nie można zmienić.
25.08.16, 16:08
reklama & PR » ludzie
Marcin Herman w agencji Profile
Do grona wspólników agencji Profile dołączył Marcin Herman. Wspólnie z Agnieszką Grobelną zarządzają obecnie bieżącą działalnością firmy. 
25.08.16, 13:08
reklama & PR » informacje
Cyber Kids on Real odpowiedzialne za nowy wygląd _magazynu allegro
Agencja Cyber Kids on Real pzygotowała stylebooka (tzw. “manuala”) dla magazynu branżowego stworzonego przez Allegro.
24.08.16, 18:08
reklama & PR » informacje
Progressivo wygrało konkurs magazynu F5 i Papierowego Dizajnu
Magazyn F5 i blog Papierowy Dizajn wspólnie zorganizowali konkurs na zaprojektowanie unikatowego katalogu najzdolniejszych młodych, polskich twórców. 
24.08.16, 17:08
reklama & PR » informacje
Krzysztof Hołowczyc ponownie w barwach marki Breck
26 sierpnia br. Krzysztof Hołowczyc, po raz kolejny w barwach marki Breck, walczyć będzie o szóste zwycięstwo w rajdzie Columna Medica Baja Poland 2016, pokonując tor na poligonie w Drawsku Pomorskim.
24.08.16, 14:08
reklama & PR » informacje
Ciśnienie pod kontrolą. XI edycja kampanii edukacyjnej Michelin
Firma Michelin rozpoczęła XI edycję kampanii edukacyjnej „Ciśnienie pod kontrolą”, która przypomina kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. W tym roku po raz pierwszy jest ona w całości prowadzona w sieci.
24.08.16, 11:08
reklama & PR » informacje
Zawsze Słońce. Aktywacja marki Żywiec Zdrój
16 sierpnia br. rozpoczęła się gra miejsca „Zawsze Słońce”, organizowana przez Żywiec Zdrój. Innowacyjny mechanizm akcji ma łączyć świat realny z wirtualnym. Gra polega na szukaniu słońc zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na specjalnej wirtualnej mapie. 
24.08.16, 10:08
reklama & PR » ludzie
Andrzej Kotański w Ogilvy & Mather
Do działu Kreacji Ogilvy & Mather dołączył Andrzej Kotański jako Senior Copywriter.
24.08.16, 09:08
reklama & PR » informacje
Pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH
MyLED – firma integrująca w Polsce cyfrowe nośniki DOOH - rozpoczyna pierwsze w Polsce badanie rynku reklamy digital OOH. Jej wyniki zostaną opublikowane już tej jesieni w szczegółowym raporcie, omawiającym obecną sytuację oraz perspektywę rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce.
23.08.16, 18:08
reklama & PR » informacje
Face it! wspiera Wyższą Szkołę Artystyczną w Warszawie
Agencja Fece it! od sierpnia br. prowadzi działania public relations promujące Wyższą Szkołę Artystyczną w Warszawie.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Kalendarium
Dziś jest 28 sierpnia 2016
Polecamy
Konferencje

19-21 października 2016 r., Warszawa.