22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

22.04.14, 12:04
reklama & PR » informacje
Kampania, która pozwala „zobaczyć” kolory osobom niewidomym
Rip Curl Pro Store – warszawski sklep z odzieżą dla osób aktywnych, przygotował do swoich kolekcji specjalne metki, które umożliwiają osobom niewidomym szybkie zidentyfikowanie koloru wybieranej garderoby. Ambasadorem projektu został Paweł Urbański, pierwszy niewidomy Polak, który zdobył Kilimandżaro. 
21.04.14, 21:04
reklama & PR » informacje
Kampania McDonald’s z udziałem autentycznych pracowników sieci
Firma zatrudniająca 16 500 pracowników w całej Polsce rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. McDonald’s prezentuje przedstawicieli młodego pokolenia, tych którzy realizują się i osiągają sukces zawodowy pracując w tej firmie.
21.04.14, 13:04
reklama & PR » informacje
Wiosenna dieta cud z rodziną Boskich
Najnowsza kampania agencji Publicis dla Orange Open zachęca w ten sposób do łączenia usług telekomunikacyjnych oraz telewizyjnych i odchudzenia rachunków.
21.04.14, 12:04
reklama & PR » ludzie
Kuba Tarkowski w zespole studia animacji Human Ark!
Do zespołu Human Ark dołączył kolejny twórca – reżyser, animator Kuba Tarkowski. W Human Ark będzie współreżyserem dwóch seriali dla dzieci: „Tymek i Mistrz” (produkcja SPInka Film Studio) na podstawie komiksów Tomka Leśniaka i Rafał Skarżyckiego oraz „Kacperiady” na podstawie opowiadań Grzegorza Kasdepke.
20.04.14, 21:04
reklama & PR » informacje
Zatrzymaj się. Coffeeheaven zmienia się w COSTA COFFEE
1 kwietnia br.  wystartowała pierwsza odsłona kampanii marketingowej coffeeheaven. W wyniku rebrandingu coffeeheaven zmieni się w COSTA COFFEE. Wspierająca ten proces kampania obejmuje swoim zasięgiem nośniki OOH, Outdoor niestandardowy, radio oraz Internet.
20.04.14, 19:04
reklama & PR » ludzie
Mind Progress Group wzmacnia swój zespół
Z początkiem kwietnia br. do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dołączyło czterech nowych pracowników - specjalista z zakresu obsługi klienta, new business managerowie i PR Manager.  
20.04.14, 00:04
reklama & PR » informacje
Małe czy duże przyda się naturze. Kampania informacyjna Ministerstwa Środowiska
„Małe czy duże przyda się naturze” - pod takim tytułem ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna Ministerstwa Środowiska na temat różnorodności biologicznej, kierowana do dzieci.
19.04.14, 21:04
reklama & PR » informacje
TBWA Warszawa hubem dla Aquafresh w regionie CEE
Warszawski oddział TBWA jest  jednym z kluczowych globalnych hubów ATL-owych dla marki Aquafresh. GSK (GlaxoSmithKline) Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
19.04.14, 20:04
reklama & PR » ludzie
Kuba Sagan i Bartek Klimaszewski dołączyli do działu kreacji agencji K2
Dwie nowe osoby dołączyły do K2. Kuba Sagan objął stanowisko Senior Copy & Creative, a Bartek Klimaszewski Senior Copy & Creative. 
18.04.14, 19:04
reklama & PR » informacje
Pierwsza kampania długopisów DONG-A
Ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna długopisów marki DONG-A. Za przygotowanie strategii mediowej oraz kreacji odpowiadają Equinox Polska i Change Integrarted, spółki należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.05.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 22.05.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 21.05.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 23 kwietnia 2014
Polecamy