22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

03.08.15, 14:08
reklama & PR » informacje
MyLED z oddziałem sprzedaży w Warszawie
W związku z rozwojem, firma MyLED będąca właścicielem rozwiązania technologicznego, integrującego online nośniki digital out-of-home, uruchomiła biuro handlowe w Warszawie.
03.08.15, 13:08
reklama & PR » informacje
Caterpillar po raz drugi stawia na blogerów
Caterpillar - marka znana z butów, po raz drugi zaprosiła do współpracy polskich, męskich blogerów modowych i lifestylowych. Tym razem trzech blogerów wystąpiło w katalogu produktowym Caterpillar na sezon jesień-zima 2015.
03.08.15, 12:08
reklama & PR » informacje
Raport: badanie płac branży komunikacji marketingowej
Stowarzyszenie SAR ogłosiło wyniki dorocznego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej.
03.08.15, 09:08
reklama & PR » informacje
Rządowy "prezent" dla Biedronki wart ponad 7 mln zł
"Darmowa" reklama, którą zapewniły sieci handlowej Biedronka wypowiedzi i decyzje członków polskiego rządu, warta jest ponad 7 mln zł - wynika z badań i monitoringu Instytutu Monitorowania Mediów. Skala dyskusji w mediach społecznościowych o sieci dyskontów Jeronimo Martins w 2015 roku nigdy nie była tak wielka, jak w lipcu.
03.08.15, 08:08
reklama & PR » informacje
Kampania Grupy Energa zachęcająca do udziału w sportowych projektach
Nowa kampania reklamowa Grupy Energa ma zachęcać do udziału w sportowych i edukacyjnych projektach, które energetyczna firma realizuje od ponad pięciu lat.
02.08.15, 15:08
reklama & PR » informacje
Pierwsza w Polsce kampanię produktową w grze Minecraft
W ramach kampanii promującej ofertę Orange „6GB za 6 zł na 60 dni” opartej na haśle „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni”, agencja VML Poland zbudowała w grze „Minecraft” specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym youtuberzy stanęli do pojedynku o 6GB na 60 dni.
02.08.15, 13:08
reklama & PR » informacje
MSLGROUP i Fundacja Rok Rzeki Wisły narratorami tematu odnalezionego wraku parostatku Bajka
Historia odnalezionego parostatku „Bajka” była jednym z głównych tematów w mediach w tygodniu poprzedzającym rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Współautorem akcji była MSLGROUP, która korzystając z wiedzy i pasji swojego PR Managera zbudowała narracje wokół wydarzenia.
01.08.15, 17:08
reklama & PR » informacje
Trwa kampania społeczna Weź mnie w obroty
W nowej odsłonie, realizowanej od zeszłego roku przez Carlsberg Polska kampanii społecznej „Weź mnie w obroty” chodzi o to, by zwiększyć świadomość na temat butelek zwrotnych wśród konsumentów piwa.
01.08.15, 16:08
reklama & PR » informacje
OMD dla McDonald’s
Zrealizowana przez OMD polska akcja McDonald’s na Facebooku będąca częścią globalnej kampanii „Imlovinit24” znalazła się w światowym TOP3 pod względem uzyskanych wyników.
31.07.15, 19:07
reklama & PR » informacje
Marka Škoda po raz czwarty wspiera Transatlantyk Festival
W tym roku marka Škoda po raz czwarty wspiera Transatlantyk Festival i kolejny raz pomaga współtworzyć „Transatlantyk: Mobilne Kino Škody”, które jest organizowane co roku już od trzech lat w ramach imprezy.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 03.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 31.08.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 4 sierpnia 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.