22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

07.02.16, 12:02
reklama & PR » informacje
Burda International klientem Science PR
Science PR wypromuje innowacje technologiczne wyłonione przez czytelników magazynów „Focus” i „CHIP”.
07.02.16, 10:02
reklama & PR » informacje
Advertiva dla Al Rifai
Agencja Reklamowa Advertiva, wsparła otwarcie sklepu libańskiej firmy Al Rifai, oferującej szeroki asortyment orzechów, ziaren, słodyczy, czekolady.
06.02.16, 19:02
reklama & PR » informacje
Piłkarska promocja Kinder, Duplo i Nutella
Z początkiem lutego br. ruszyła multibrandowa kampania marek Kinder, Duplo i Nutella skierowana do miłośników footballu. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. 
06.02.16, 10:02
reklama & PR » informacje
Good One PR dla EcoTeak
Firma EcoTeak, oferująca kompleksowe usługi w zakresie produkcji i dystrybucji kompozytu drewna, rozpoczęła współpracę z agencją Good One PR. 
05.02.16, 17:02
reklama & PR » ludzie
Sylwia Chada w Epic Makers
Do zespołu Epic Makers, studia produkcji internetowych, dołączyła Sylwia Chada. Na stanowisku dyrektora biznesu, wspólnie z Łukaszem Grzejkiem, będzie zarządzać Epic Makers i tworzyć strategię dalszego rozwoju sieci.
05.02.16, 14:02
reklama & PR » informacje
Kampania BZ WBK po raz kolejnyz udziałem Braci Golców
Bracia Golcowie będą bohaterami najnowszej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, promującej szeroką ofertę kredytową tego banku. 
05.02.16, 13:02
reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w Ogilvy&Mather oraz Ogilvy PR
Dział kreacji Ogilvy&Mather oraz Ogilvy PR powiększyły się o nowe osoby. Kreację wesprą Marzena Szczuka na stanowisku Traffic Manager oraz Maria Węckowska jako korektor. Do zespołu PR na stanowisko Account Managera dołączyła Elżbieta Mazur.
05.02.16, 09:02
reklama & PR » informacje
LG z reklamą podczas finału Super Bowl
Tuż przed największym wydarzeniem sportowym w Stanach Zjednoczonych, firma LG Electronics zaprezentuje spot reklamowy z udziałem Liama Neesona.
05.02.16, 03:02
reklama & PR » informacje
Orient Express. Kolejna kampania marki Kinder Bueno
Ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię. 
04.02.16, 12:02
reklama & PR » ludzie
Joanna Biernacka w WALK
Do agencji WALK Creative dołączyła Joanna Biernacka. Objęła ona stanowisko copywritera.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.04.16

Pula nagród konkursu to aż 100 książek!

do 05.03.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 7 lutego 2016
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

21-22 kwietnia 2016 r., Rzeszów.