22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

28.11.14, 09:11
reklama & PR » informacje
SiSu PR obsługuje dziesięciolecie Kabaretu Paranienormalni
Kabaret Paranienormalni obchodzi 10. urodziny. Z tej okazji zagra wyjątkowe spektakle w dziesięciu polskich miastach. Nad promocją wydarzenia czuwa Agencja SiSu PR. 
27.11.14, 20:11
reklama & PR » ludzie
Codemedia stworzył nowy dział kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych
Codemedia utworzył nowy dział - GoodStory. Celem jest zaoferowanie klientom kompleksowej obsługi opartej o nowoczesne podejście do komunikacji marketingowej. W związku z tym do agencji dołączyli Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Oboje objęli stanowiska Storytelling Director.
27.11.14, 14:11
reklama & PR » informacje
Auchan Direct po raz trzeci w kampanii reklamowej z BE Media
Auchan Direct rozpoczął kampanię reklamową w warszawskim metrze. Spot reklamowy emitowany na ponad siedmiuset ekranach LCD zachęca pasażerów do pierwszych świątecznych zakupów online.
27.11.14, 09:11
reklama & PR » informacje
Streetcom dla PZ Cussons Polska
Agencja Streetcom Polska przygotowała kampanię rekomendacji dla producenta płynów do naczyń Morning Fresh, firmy PZ Cussons Polska SA. To już kolejny projekt realizowany przez agencję dla tego klienta.
26.11.14, 23:11
reklama & PR » informacje
Mint Media dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Agencja interaktywna Mint Media promuje kampanię internetową „Zawód naukowiec” realizowaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W ramach prowadzonych działań odpowiada za reklamę display oraz video w serwisach tematycznych, zasięgowych, społecznościowych na Facebooku i YouTube.
26.11.14, 19:11
reklama & PR » informacje
Grześko zrobić coś dobrego. Marka wspiera Świętego Mikołaja
W tym roku marka Grześki postanowiła wesprzeć Świętego Mikołaja w jego corocznej misji i zaprasza konsumentów do uczestnictwa w charytatywnej zbiórce słodyczy dla wychowanków domów dziecka.
26.11.14, 17:11
reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Piotrowski w zespole Biura Reklamy Multikino Media
Broker reklamowy Multikino Media zdecydował się wzmocnić swój zespół. W listopadzie br. do spółki dołączył Bartłomiej Piotrkowski obejmując stanowisko Sales Managera.
26.11.14, 11:11
reklama & PR » informacje
Merlin.pl klientem Cheil Poland
Cheil Poland rozpoczął współpracę ze sklepem internetowym Merlin.pl.
26.11.14, 08:11
reklama & PR » informacje
Kampania Kart Prezentowych
Po raz pierwszy w Polsce rusza kampania promocyjna Kart Prezentowych oferowanych przez epay Polska w sieci HDS.
25.11.14, 14:11
reklama & PR » informacje
Rusz się po zdrowie! II edycja inicjatywy DrWitt
DrWitt (portfolio Agros-Nova) uruchomił szeroko zakrojoną i niezwykłą kampanię reklamową opartą o prasę i internet. Działania wspierające markę potrwają aż do maja 2015 r.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 29.12.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 28.12.14

Do wygrania sześć książek z kolekcji Rybki MiniMini+ (po jednej dla sześciu osób). 

do 27.12.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 29 listopada 2014
Polecamy
Konferencje

4.12.2014 r., Kraków

29 XI 2014 r., Wrocław.