22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

18.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
OS3 obsłuży w digitalu markę LOYD
OS3 wygrało postępowanie na obsługę jednej z kluczowych marek polskiego producenta kaw, herbat, napojów czekoladowych i musli – firmy Mokate. 
18.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dla Etopiryna i Pyralgina
Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu stworzyła nowe platformy komunikacji leków przeciwbólowych Etopiryna i Pyralgina, produkowanych przez Polpharmę. 
18.10.17, 13:10
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wolska w Grandes Kochonos Digital
Katarzyna Wolska zasiliła dział kreacji agencji Grandes Kochonos Digital.
18.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Playtime. Anytime. Golden Tulip zmienia tożsamości marki
Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki, aby stać się wiodącą na świecie siecią ekskluzywnych hoteli. Kluczowa dla nowej strategii marki ma być teraz idea wszechobecnej zabawy. Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli potrwa dwa lata.
18.10.17, 10:10
reklama & PR » informacje
Kuba Błaszczykowski w nietypowej roli w nowej kampanii  Lay’s autorstwa BBDO Warszawa 
Wystartowała jedna z najważniejszych, jesienna kampania marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”.
17.10.17, 22:10
reklama & PR » informacje
Kemon sponsorem w programie #Supermodelka Plus Size
Na planie programu goszczą produkty włoskiego producenta, a o fryzury uczestniczek i jury programu show dba jeden z jej instruktorów - Klaudiusz Iciek „Claudius”.
17.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
EOS Otwarcie o windykacji. Ruszyła kampania edukacyjna
16 października br. rozpoczęła się kampania edukacyjna „EOS Otwarcie o windykacji”, realizowana przez firmę EOS KSI Polska. Ma ona na celu zainicjowanie dyskusji na temat procesu odzyskiwania należności oraz konfrontację ze stereotypami. 
17.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Clear Communication Group dla Siemens Finance
Agencja Clear Communication Group wdroży kompleksową strategię działań PR dla Siemens Finance, podmiotu specjalizującego się w leasingu.
17.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
Podaj dalej. Kampania Fervex Junior
Na polski rynek powraca Fervex Junior w nowym smaku. A&D Pharma Poland, dystrybutor marki Fervex, wystartował właśnie z kampanią całej marki w głównych stacjach telewizyjnych. 
17.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
WebEye klientem 365PR
We wrześniu br. do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła węgierska firma WebEye. Agencja odpowiada za działania PR na rynku polskim.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

do 17.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Szczęście na widelcu. Powieść w pięciu daniach”.

do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

Kalendarium
Dziś jest 19 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL