22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

23.07.14, 10:07
reklama & PR » ludzie
Trzy nowe osoby w agencji LeadR
Do zespołu LeadR dołączyło trzech nowych specjalistów. Judyta Dettlaff oraz Katarzyna Kowalska – Wołoszczak wspierać będą pracowników Email Network – brandu agencji, dedykowanego realizacji działań email marketingowych. Dominik Dynkowski to nowy programista PHP LeadR.
22.07.14, 18:07
reklama & PR » informacje
Trafero PR dla Explorers Festival
Agencja Trafero PR zajmie się obsługą media relations XVI edycji Explorers Festival, międzynarodowego festiwalu gwiazd alpinizmu, eksploracji, sportu, przygody i filmu.
22.07.14, 17:07
reklama & PR » informacje
Think Kong dla Sally Hansen
Agencja Think Kong rozpoczęła współpracę z należącą do COTY marką Sally Hansen, światowym liderem w dziedzinie pielęgnacji paznokci.
22.07.14, 15:07
reklama & PR » informacje
Goodfellas Group. Nowa grupa marketingowa
Na rynku zadebiutowała nowa grupa marketingowa Goodfellas Group, w skład której weszły cztery specjalistyczne agencje doradcze z zakresu: public relations, digital marketingu, doradztwa marketingowego oraz eventów.
22.07.14, 14:07
reklama & PR » informacje
Raport IMM: ponad 270 mln zł przeznaczyły na reklamę sieci handlowych w II kwartale 2014 r.
Ponad 270 mln zł przeznaczyły sieci handlowe na promocję w II kwartale 2014 r. – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Wzrost wydatków reklamowych szedł w parze z rosnącym zainteresowaniem internautów. 
22.07.14, 13:07
reklama & PR » informacje
Goldbach Interactive wciąż z projektem Bakoma - Kuchnia Jogurtowa
Agencja content marketingu Goldbach Interactive po raz drugi zwyciężyła w przetargu Bakomy na realizację projektu promującego jogurt Bakoma Naturalny Gęsty.
22.07.14, 11:07
reklama & PR » informacje
Słuchacze PR-u u Tischnera dla IDEA FIX
W roku akademickim 2013/2014 słuchacze XI edycji studiów podyplomowych o kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla IDEA FIX – miejsca, w którym wielowymiarowo spotyka się polski, kreatywny biznes.
22.07.14, 08:07
reklama & PR » informacje
JADES24 klientem ComPress
Agencja public relations ComPress S.A. rozpoczęła współpracę z JADES24, niemiecką firmą prowadzącą internetową sprzedaż odzieży i akcesoriów wiodących kreatorów świata mody. 
21.07.14, 22:07
reklama & PR » ludzie
Joanna Kukla nowym kierownikiem ds. PR korporacyjnego sieci perfumerii Sephora
Joanna Kukla objęła stanowisko kierownika ds. PR korporacyjnego sieci perfumerii Sephora. Do jej obowiązków należeć będzie opracowanie i wdrożenie strategii działań public relations z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz eventów i projektów specjalnych firmy na terenie Polski. 
21.07.14, 21:07
reklama & PR » informacje
SpinHouse poszerza ofertę i otwiera dział marketingu mobilnego
SpinHouse po rozpoczęciu współpracy z City Parking Group oraz VP VALEANT Polska (przy współpracy z Creative Harder) stworzył dedykowany zespół zajmujący rozwojem aplikacji mobilnych dla systemów Android, iOS, Windows Phone oraz promocją w kanale mobilnym.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Kalendarium
Dziś jest 25 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.