22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

28.09.16, 08:09
reklama & PR » informacje
Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibility
Dom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej.
27.09.16, 18:09
reklama & PR » informacje
Linkleaders partnerem EFNI
Linkleaders będzie współtworzyć biuro prasowe Europejskiego Forum Nowych Idei podczas VI edycji wydarzenia, która startuje już 28 września br.
27.09.16, 17:09
reklama & PR » ludzie
Crimtan rozwija biznes programmatic
Michał Bielecki i Mikołaj Niziński, w nowych rolach Business Development Managerów, rozwijają w Crimtan Polska sprzedaż reklamy internetowej w modelu programmatic. 
27.09.16, 16:09
reklama & PR » informacje
Jarosław Kuźniar w najnowszej kampanii marki Huawei
Huawei wystartowało z kampanią biznesowej linii produktów Mate pod hasłem „Work Smart Not Hard”. Do udziału w niej zostali zaproszeni w roli ekspertów – Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale mądrze.
27.09.16, 15:09
reklama & PR » informacje
Reorganizacja w strukturach Cheil Polska
W Cheil Polska (Grupa Cheil Worldwide) została przeprowadzona restrukturyzacja. 
27.09.16, 13:09
reklama & PR » informacje
The Simpsons inspiracją dla producenta drażetek Tic Tac
W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kultowej kreskówki „The Simpsons”.
27.09.16, 12:09
reklama & PR » informacje
OKI Systems klientem INB Digital
Agencja Public Relations & Content Marketing INB Digital wygrała przetarg na obsługę firmy OKI Systems (Polska) Sp. z o.o. 
27.09.16, 11:09
reklama & PR » informacje
Kampania JYSK z zasięgiem w 18 krajach
"Ponad 100.000 klientów przyznało JYSK 4,5 gwiazdki na 5 możliwych" - to hasło przewodnie nowej kampanii - JYSK Favourites, organizowanej w osiemnastu krajach. Kampania powstała we współpracy z agencjami Spring i Carat. 
27.09.16, 10:09
reklama & PR » informacje
Dodaj zdrowia do swoich dań. Kampania reklamowa oleju lnianego LenVitol
We wrześniu br. rozpoczęła się kampania reklamowa oleju lnianego LenVitol produkowanego przez firmę Oleofarm Sp. o .o. . Autorem kreacji oraz strategii kampanii jest agencja Optima Marketing Group.
27.09.16, 09:09
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED
Dobiega końca „Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH” realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na www.badaniadooh.pl.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 01.11.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 28.10.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 29 września 2016
Polecamy
Konferencje

19-21 października 2016 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.