22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

21.10.14, 08:10
reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia zdobywa budżet PKP Intercity
PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 r. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy.
21.10.14, 00:10
reklama & PR » informacje
Plus nawiązał współpracę z klubem koszykarskim WKS Śląsk Wrocław
Polkomtel, operator sieci Plus, postanowił podjąć wstępną współpracę z koszykarskim klubem WKS Śląsk Wrocław. Współpraca została zaplanowana na razie do końca 2014 roku.
20.10.14, 11:10
reklama & PR » artykuły
Rozmiar ma jednak znaczenie. Tylko duże billboardy skuteczne?
Reklama przy polskich trasach krajowych i autostradach może być bardzo skuteczna tylko pod warunkiem użycia wielkiego rozmiaru tablic outdoorowych – taki wniosek płynie z najnowszych badań przeprowadzonych przez HEADZ Marketing Group oraz firmę badawczą Eyetracking Solutions and Research.
19.10.14, 22:10
reklama & PR » informacje
K2 Media prowadzi działania social dla WOOX Innovations
Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach z Grupy K2, prowadzi działania z obszaru social dla WOOX Innovations. Współpraca obejmuje komunikację dotyczącą produktów audio marki Philips którą prowadzi zespół K2 Social. 
19.10.14, 21:10
reklama & PR » informacje
CityFit sponsorem siatkarek KS Developres SkyRes Rzeszów
Zespół siatkarek KS Developres SkyRes Rzeszów rozpoczyna współpracę z nowym sponsorem – klubem fitness CityFit.
19.10.14, 19:10
reklama & PR » informacje
Interactive Partners dla Kia Motors Polska
Trwa kampania reklamowa samochodów Kia pod hasłem: "Funkcjonalne technlogie. Odkryj je w Kia". Kampania opiera się na komunikacji funkcjonalności samochodów Kia, które na co dzień ułatwiają ich prowadzenie i sprawiają, że życie staje się łatwiejsze.
19.10.14, 11:10
reklama & PR » informacje
Ogilvy promuje produkty Philips Lighting Polska
Ogilvy & Mather przygotowała pierwszą wizerunkową kampanię dla Philips Lighting Polska. To kolejna kategoria produktów marki Philips promowana na naszym rynku przez agencję.
18.10.14, 23:10
reklama & PR » informacje
24/7Communication dla marki Reebok
Agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę ze sportową marką - Reebok.
18.10.14, 22:10
reklama & PR » informacje
Spółka Seifert Polska wybrała agencję
Z początkiem października br., Agencja Kreatywna PUBLIC PR rozpoczęła współpracę z firmą Seifert Polska Sp. z o.o.
18.10.14, 17:10
reklama & PR » informacje
Trwa kampania reklamowa soków pomidorowych Fortuna
6 października br. ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 20.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 21 października 2014
Polecamy
Konferencje

25 listopada 2014 r., STADION NARODOWY, Warszawa

Freshmen’s Survival jest trzydniowym, cyklicznym wyjazdem szkoleniowym organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w dniach 24-26 października 2014 r. w Skawicy.