22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

25.07.16, 13:07
reklama & PR » informacje
Play wykorzystuje targetowanie na Facebooku
Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne.
25.07.16, 12:07
reklama & PR » informacje
Trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile
Coca-Cola przed Orange oraz Biedronką, a za nią Lotos – te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy były z nimi najczęściej kojarzone.
25.07.16, 11:07
reklama & PR » informacje
Public Dialog dla MyDeal.pl
Agencja Public Dialog rozpoczęła od 1 lipca br. współpracę z MyDeal.pl, platformą interntową oferującą wyjazdy turystyczne i pakiety usług związanych ze spędzaniem czasu w mieście. W ramach świadczonych usług agencja zajmie się komunikacją produktową.
25.07.16, 09:07
reklama & PR » ludzie
Marta Bąkowska w Initiative i Reprise Media
Grupa IPG Mediabrands wzmocniła zespół pracujący dla Orange Polska. Do grona ekspertów domu mediowego Initiative i spółki Reprise Media dołączyła Marta Bąkowska jako Digital Account Director.
24.07.16, 14:07
reklama & PR » informacje
Point of View i piwo Królewskie z konkursem dotyczącym Warszawy
Agencja kreatywna Point of View zorganizowała nawiązujący do klimatu dawnej Warszawy konkurs wspierający launch piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec).
23.07.16, 10:07
reklama & PR » informacje
Wspólna akcja promocyjna Pyszne.pl i Redd's
Pod kapslami promocyjnych piw Redd's można odnaleźć kody, a każdy z nich to pięć złotych rabatu na zamówienie jedzenia na Pyszne.pl.
22.07.16, 20:07
reklama & PR » informacje
Food Lovers by MAKRO. Premiera cyklu filmowego dla pasjonatów kuchni
W lipcu br. odbyła się premiera nowego cyklu filmów ,,Food Lovers by MAKRO” adresowanego do pasjonatów gotowana. Projekt ma stanowić skarbnicę kulinarnych inspiracji, pomysłów i porad przedstawionych w formie video na kanale YouTube.
22.07.16, 19:07
reklama & PR » informacje
All 4 Comms dla Polskich Szkół Internetowych Libratus
Działania media relations w mediach polonijnych z Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz innych krajów świata dla Polskich Szkół Internetowych Libratus poprowadzi agencja All 4 Comms.
22.07.16, 18:07
reklama & PR » informacje
Prawdziwy ogień w spocie Goprazol Max
Wystartowała nowa kampania reklamowa wrocławskiej firmy farmaceutycznej S-Lab, promująca Goprazol Max.
22.07.16, 15:07
reklama & PR » informacje
Wybierz najlepsze dla Twojego dziecka. Kampania marki Emolium
W połowie lipca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna marki Emolium, aktywnych emolientów stworzonych z myślą o pielęgnacji oraz ochronie skóry dzieci 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 18.09.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 26.08.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.08.16

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 26 lipca 2016
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.