22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

19.01.17, 22:01
reklama & PR » ludzie
Joanna Gancarczyk w PR POiNTB
Joanna Gancarczyk dołączyła do zespołu agencji PR POiNTB.
19.01.17, 19:01
reklama & PR » informacje
K2 wypromuje Warsaw Shore
K2 wygrała przetarg na spot promujący VII sezon programu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” produkcji MTV Polska. 
19.01.17, 18:01
reklama & PR » informacje
Beata Olechowska w Upright Music Poland
Z początkiem stycznia br. do polskiego oddziału Upright Music ApS dołączyła Beata Olechowska. Obejmie stanowisko Music Searcher & Licensing Managera. 
19.01.17, 17:01
reklama & PR » informacje
Galeria Północna wybiera TBWA
Agencja TBWA wygrała przetarg na opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i obsługę kreatywną pierwszej galerii handlowej na północy Warszawy. Galeria Północna zostanie otwarta w III kwartale 2017 r. na Białołęce.
19.01.17, 16:01
reklama & PR » ludzie
Joanna Kurowska i Anna Kućma w FFW Communication
Z początkiem br., do zespołu agencji content marketingowej FFW Communication dołączyły dwie osoby: Joanna Kurowska, która objęła stanowisko moderatora social media oraz Anna Kućma - junior graphic designer.
19.01.17, 13:01
reklama & PR » informacje
Kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu
Reebok w ramach nowej, wizerunkowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk.
19.01.17, 12:01
reklama & PR » informacje
Schulz dalej dla TBM
Firma TBM przedłużyła umowę z agencją Schulz brand friendly na kompleksową obsługę marketingową.
18.01.17, 21:01
reklama & PR » informacje
Ferring Pharmaceuticals przedłuża współpracę z NuOrder
Agencja NuOrder ponownie będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i przeprowadzenie kampanii dot. problemu jakim jest moczenie nocne u dzieci dla Ferring Pharmaceuticals. 
18.01.17, 19:01
reklama & PR » informacje
Netia promuje internet za 1 zł przez rok dla małych firm
16 stycznia br., wystartowała nowa kampania Netii, promująca najnowszą ofertę operatora dla małych firm. 
18.01.17, 18:01
reklama & PR » ludzie
Marcin Matyja w Mobile Rockets
Do zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets dołączył Marcin Matyja, który objął stanowisko Sales Director.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 01.03.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 20.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 21 stycznia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

1 II 2017 r., Wrocław.

Http://www.Autodoc.PL