22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

17.04.15, 13:04
reklama & PR » ludzie
Natalia Zadykowicz w Vizeum
Do zespołu Izabeli Sochackiej na stanowisku Communications Planner dołączyła Natalia Zadykowicz. 
16.04.15, 22:04
reklama & PR » informacje
The Digitals autorem kampanii Marvipolu
Zespół kreatywny The Digitals opracował nowy przekaz i kampanie Marvipolu, skupiając się na promocji inwestycji na osiedlach Central Park Ursynów i Hill Park Apartments.
16.04.15, 21:04
reklama & PR » informacje
SocialArt dla Fundacji Nutricia
Agencja SocialArt rozpoczęła od marca br. obsługę komunikacji Programu Zdrowo Jemy, Zdrowo Rośniemy w serwisie społecznościowym Facebook.com.
16.04.15, 21:04
reklama & PR » informacje
Żabka wybiera Agencję PZL
Żabka Polska, właściciel sieci sklepów convenience w Polsce, wybrała nową agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka. Zwycięzcą w przetargu została Agencja PZL. W przetargu brało udział pięć agencji.
16.04.15, 19:04
reklama & PR » informacje
Piwo inne niż inne. Kampania piwa Redd's
W połowie kwietnia br. w sklepach pojawią się odmienione opakowania i nowa intrygująca kombinacja smakowa: Zmiana wizerunku i wprowadzenie nowego wariantu Redd’sa wspierane są przez kampanię reklamową: “Piwo inne niż inne“.
16.04.15, 09:04
reklama & PR » informacje
Dla wszystkich, którzy kochają przerwy… Kampania reklamowa marki KIT KAT
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki KIT KAT. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona KIT KAT Chunky w ulepszonej recepturze.
16.04.15, 08:04
reklama & PR » informacje
VMG PR dla CHEP Polska
Zespół VMG PR odpowiada za relacje z mediami i działania b2b dla polskiego oddziału, australijskiej firmy CHEP, lidera w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie zarządzania paletami.
16.04.15, 07:04
reklama & PR » informacje
Valkea Media wygrywa przetarg Grupy PZU
Valkea Media podpisała umowę na obsługę komunikacji wewnętrznej Grupy PZU.
16.04.15, 05:04
reklama & PR » informacje
Każdy chce być w Jump! T-Mobile z nową kampanię reklamową
T-Mobile w nowych spotach przekonuje, że dzięki nowym taryfom JUMP! Family cała rodzina ma lepiej, bo może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować do woli już od 30 zł miesięcznie. Twarzą kampanii został aktor - Tomasz Kot. 
15.04.15, 23:04
reklama & PR » informacje
Quality PR dla marki evrēe
Skinea Polska Sp. z o.o. – producent i wyłączny dystrybutor kosmetyków pielęgnacyjnych marki evrēe, po rocznej współpracy z Quality PR przedłużył umowę na czas nieokreślony.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 19.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 18 kwietnia 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.