22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

24.06.16, 14:06
reklama & PR » ludzie
Roman Grygierek i Jarosław Nowak Prezesami Zarządu spółek Grupy SARE
22 czerwca 2016 r. doszło do zmian w zarządach spółek wchodzących w skład Grupy SARE: INIS Sp.z o.o oraz mr Target. Nowymi Prezesami Zarządów zostali Roman Grygierek i Jarosław Nowak.
24.06.16, 06:06
reklama & PR » informacje
Żywiec Zdrój przypomina o piciu wody
W czerwcu br. wystartowała kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój pod hasłem "Pamiętaj o wodzie na drodze".
23.06.16, 16:06
reklama & PR » ludzie
Michał Michalski w zespole ITCB Communication
1 czerwca 2016 r. do zespołu agencji ITCB Communication dołączył Michał Michalski, który objął stanowisko Dyrektora Działu Komunikacji Korporacyjnej oraz Relacji Inwestorskich.
23.06.16, 14:06
reklama & PR » informacje
Bracia Koral z 365 agencja
Zespół 365PR od maja br. odpowiada za działania public relations marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To kolejna, po obsłudze Social Mediów, usługa realizowana dla młodszej marki PPL Koral.
23.06.16, 10:06
reklama & PR » informacje
Dermika V-Modelist radzi jak zapobiegać starzeniu się skóry twarzy
14 czerwca 2016 r. ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Dermika V-Modelist, której celem jest odpowiedzenie na pytanie jak zminimalizować ryzyko starzenia się skóry twarzy.
23.06.16, 08:06
reklama & PR » informacje
Poczuj w sobie moc z Listerine
13 czerwca 2016 r. ruszyła kampania marki Listerine pod hasłem "Poczuj w sobie moc", stworzona przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
23.06.16, 07:06
reklama & PR » informacje
W Łodzi powstała Leśna Aleja Gwiazd
21 czerwca 2016 r. w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej otwarto Leśną Aleję Gwiazd. Projekt jest częścią kampanii #ŁódźHollyWoods powstałej na zamówienie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi.
22.06.16, 20:06
reklama & PR » informacje
Konkurs na hasło reklamujące markę Black rozstrzygnięty
Znamy hasło, które zwyciężyło w konkursie marki Black "Złap Blacka i zmoblizuj się".
22.06.16, 17:06
reklama & PR » informacje
Carlsberg Polska po raz trzeci weźmie konsumentów w obroty
W czerwcu 2016 r. ruszyła trzecia edycja ekologicznej kampanii społecznej Carlsberg Polska oraz Fundacji Nasza Ziemia pod hasłem "Weź mnie w obroty", zachecającej konsumentów do oddawania do sklepów butelek zwrotnych.
22.06.16, 16:06
reklama & PR » informacje
Mistrzowska oferta 2016. Kampania Mitsubishi Motors
Pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 19.08.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 24.07.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.07.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 26 czerwca 2016
Polecamy
Konferencje

19-21 października 2016 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.