22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

23.10.14, 11:10
reklama & PR » artykuły
Rola nowego logo w budowaniu silnej marki kraju
Trwają ogólnopolskie wybory, w których Polacy oddają swoje głosy na jeden z trzech znaków. Nowe logo nie będzie zastępowało godła ani flagi, ma jedynie integrować działania promocyjne, budujące dobrą reputację kraju i polskich marek. Docelowo logo ma być przekazane nieodpłatnie na ręce Skarbu Państwa. 
23.10.14, 11:10
reklama & PR » informacje
IAB AdEx: Display liderem wzrostów reklamy online
Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w I półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7% względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 mln. 
23.10.14, 10:10
reklama & PR » informacje
Getin Bank z nową kampanią reklamową
Wystartowała ogólnopolska, wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Osobiste oraz Pakiet Korzyści „Mój Bank”. 
23.10.14, 10:10
reklama & PR » informacje
Yoberi uruchomiła 100 interaktywnych citylight’ów z darmowym internetem
Yoberi dostarcza technologię do kolejnej niestandardowej kampanii łączącej outdoor i mobile. Mieszkańcy największych miast w Polsce korzystają z internetu LTE oferowanego ze 100 nośników reklamy typu citylight. 
22.10.14, 18:10
reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa obsługę ING Życie
Dom mediowy Value Media (grupa komunikacyjna Group One) wygrał przetarg na obsługę ING Życie w Internecie.
22.10.14, 13:10
reklama & PR » informacje
Great Open House wesprze Intersnack w launchu kremu Felix Nutters
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House przeprowadzi działania związane z wprowadzeniem na rynek nowego produktu z portfolio Intersnack Poland – kremu orzechowo-kakaowego Felix Nutters.
22.10.14, 12:10
reklama & PR » informacje
Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość. Persil Duo Caps w kampanii reklamowej
Agencja TBWA przygotowała kampanię 360 stopni dla marki Persil z portfolio firmy Henkel. Działania promują produkt Persil Duo Caps – kapsułki z płynnym enzymem odplamiającym i aktywatorem blasku. Agencja odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, BTL i digital.
22.10.14, 08:10
reklama & PR » informacje
MaxxiMUM możliwości. Kampania robotów kuchennych marki Bosch
„MaxxiMUM możliwości” to hasło nowej kampanii robotów kuchennych marki Bosch. Akcja, która potrwa do 31 grudnia br., poza obecnością w prasie, Internecie i social media, obejmuje współpracę z blogerami i vlogerami. Dodatkowo kampanii towarzyszy promocja konsumencka.
21.10.14, 23:10
reklama & PR » informacje
Nowy Visolvit zaprojektowany w Czteryczwarte
Na zlecenie firmy Angelini agencja Czteryczwarte Brand Design przeprowadziła redesign marki Visolvit. Kolorowe, przyciągające wzrok opakowania wyróżnia duszek – bohater najnowszej kampanii.
21.10.14, 22:10
reklama & PR » informacje
Pogotowie energetyczne GREEN-UP w Warszawie
GREEN-UP, napój energetyczny oparty na naturalnych składnikach, wystartował 21 października br. z nową akcją konsumencką. W najczęściej uczęszczanych punktach komunikacyjnych Warszawy pojawi się Pogotowie Energetyczne GREEN-UP z zapasem napoju. 
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 25.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 24.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz audiobooka.

do 23.11.14

Do wygrania dwa egzemplarze książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 października 2014
Polecamy
Konferencje

25 listopada 2014 r., STADION NARODOWY, Warszawa

Freshmen’s Survival jest trzydniowym, cyklicznym wyjazdem szkoleniowym organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w dniach 24-26 października 2014 r. w Skawicy.