22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

27.08.15, 19:08
reklama & PR » informacje
Kredyt gotówkowy Taka Rata w nowej kampanii Getin Banku
Wystartowała ogólnopolska, wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku, promująca kredyt gotówkowy Taka Rata. 
27.08.15, 18:08
reklama & PR » informacje
Mediapolis dla Łeba Hotel & SPA
Agencja Mediapolis została wybrana do odnowienia wizerunku Łeba Hotel & SPA. Mediapolis odpowiada za działania marketingowe dla hotelu związane z powstaniem jego nowej strony internetowej. Współpraca ma charakter projektowy.
27.08.15, 17:08
reklama & PR » informacje
Centrum Odszkodowań DRB wybrało agencję Good One PR
Centrum Odszkodowań DRB w połowie sierpnia br. rozpoczęła współpracę z Good One PR. Zakres działań agencji obejmuje PR korporacyjny, produktowy, e-PR oraz media relations. 
27.08.15, 15:08
reklama & PR » informacje
Eska Music Awards 2015 nietypowo na citylightach
Eska Music Awards 2015 w nietypowy sposób reklamuje się na citylightach. Dzięki wykorzystaniu aplikacji Viuu na plakatach kampanii pojawiają się treści widoczne tylko dla osób chcących wziąć udział w konkursie, w którym można zdobyć bilety wstępu na galę wręczenia nagród ESKI.
27.08.15, 14:08
reklama & PR » informacje
Mistrzowie Świata promują mistrzowską ofertę Mix w Plusie
24 sierpnia br. wystartowała nowa kampania reklamowa Plusa z udziałem siatkarskiej reprezentacji Polski. Jako pierwsza pojawia się komunikacja oferty JA+ MISTRZOWSKI MIX.
27.08.15, 13:08
reklama & PR » ludzie
Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska
Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
26.08.15, 20:08
reklama & PR » informacje
Berlinki inspirują kulinarnie w kampanii agencji Publicis
W rozpoczynającej się kampanii przygotowanej przez agencję Publicis, Berlinki same podsuwają pomysły na to, jak je podać. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji i w Internecie w ramach stworzonego w 2013 r. przez agencję Publicis formatu „Berlinki mówią same za siebie”. 
26.08.15, 20:08
reklama & PR » informacje
Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Communication Unlimited
Communication Unlimited od początku sierpnia br. odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych Suzuki Motor Poland w mediach społecznościowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
26.08.15, 19:08
reklama & PR » informacje
OS3 dla ING TFI
Po raz kolejny firma NN Investment Partners, dawniej ING TFI powierzyła swoje działania komunikacji marketingowej agencji OS3. 
26.08.15, 18:08
reklama & PR » informacje
DOG CHOW z portfolio Nestlé z kampanią w TVN
DOG CHOW ‒ marka karmy dla psów z portfolio Nestlé ‒ przeprowadza dwumiesięczną kampanię na antenie TVN skierowaną do właścicieli psów oraz wszystkich osób, które dopiero rozważają sprowadzenie czworonoga do domu. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 sierpnia 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.