22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

02.03.15, 15:03
reklama & PR » informacje
Chwile życia. Kampania Fundacji Alivia
W swojej najnowszej kampanii społecznej Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych, wyceniając poszczególne momenty życia, wprowadza do debaty publicznej przemilczany problem: każda chwila życia słono kosztuje chorujących na nowotwory.
02.03.15, 13:03
reklama & PR » informacje
Marta Kosiorek w K2 Search
Marta Kosiorek dołączyła do zespołu K2 Search na stanowisko Junior SEO Specialist. Wcześniej pracowała w Ad-Media.pl.
27.02.15, 09:02
reklama & PR » informacje
Nowa kampania Urofuraginum
Szybkość działania, skuteczność i brak laktozy – te cechy produktu zostały podkreślone w nowej kampanii reklamowej Urofuraginum od Grupy Adamed. Emisja spotu rozpoczęła się 16 lutego br.
26.02.15, 20:02
reklama & PR » ludzie
Media Impact Polska z dedykowanymi działami sprzedaży specjalnej
Z początkiem lutego br. w Media Impact Polska powstały dedykowane zespoły sprzedaży specjalnej. 
26.02.15, 18:02
reklama & PR » informacje
MSLGROUP dla marki Malma
Po wygranym przetargu agencja MSLGROUP na zlecenie Grupy Maspex Wadowice zrealizuje działania komunikacyjne dla marki Malma w zakresie działań internetowych, w tym również mediów społecznościowych.
26.02.15, 16:02
reklama & PR » ludzie
Marcin Płucinik i Grzegorz Wojciechowski w Neon Shake Advertising
Do zespołu wrocławskiej agencji Neon Shake dołączyli: projektant Marcin Płucinik oraz Grzegorz Wojciechowski jako PR & Social Media manager.
26.02.15, 13:02
reklama & PR » informacje
ING Życie wybiera MEC
ING Życie powierza budżet mediowy MEC. Agencja pracuje już nad pierwszą kampanią ubezpieczyciela.
26.02.15, 11:02
reklama & PR » informacje
Bodymax w radiu i prasie
Wystartowała kampania promocyjna marki Bodymax firmy Orkla Health, która realizowana będzie z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM). 
26.02.15, 10:02
reklama & PR » ludzie
Dział Multiscreen w Agencji K2 Media
Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen zajmujący się projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii video we wszystkich kanałach komunikacji, począwszy od tradycyjnej TV poprzez platformy VOD, YouTube na nośnikach mobilnych kończąc.
25.02.15, 22:02
reklama & PR » informacje
Mind Progress Group obsłuży Centrum Handlowe Janki
Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group nawiązała współpracę z Centrum Handlowe Janki. W ramach współpracy firma poprowadzi działania z obszaru kreacji i social media. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 05.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz ksiażki.

Kalendarium
Dziś jest 3 marca 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

10 marca – 19 kwietnia 2015 r., 8 uczelni w 4 miastach