22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

29.09.14, 23:09
reklama & PR » informacje
INSIGNIA dla marki Total
Agencja INSIGNIA z początkiem września br. rozpoczęła współpracę z firmą TOTAL, producentem olejów silnikowych. Klient został pozyskany w wyniku działań new business agencji.
29.09.14, 18:09
reklama & PR » informacje
Mint Media z kampanią dla Perły
Agencja interaktywna Mint Media realizuje dla Perły strategię komunikacyjną w social mediach.
29.09.14, 18:09
reklama & PR » informacje
Klub Agencji Eventowych z nowym zarządem
Pod koniec września br., członkowie Klubu Agencji Eventowych zadecydowali o składzie nowego zarządu organizacji. Wybory były uzasadnione upłynięciem dwuletniej kadencji dotychczasowego zarządu. 
28.09.14, 20:09
reklama & PR » informacje
Polska agencja HealthWay w globalnej sieci Indigenus
HealthWay została członkiem Indigenus, światowej sieci niezależnych agencji komunikacji na rynku ochrony zdrowia. Do Indigenus przyjmowane są firmy wyspecjalizowane w komunikacji na rynku ochrony zdrowia, które z uwagi na swoje doświadczenie, pozycję i standardy postrzegane są jako liderzy na rodzimych rynkach.
28.09.14, 16:09
reklama & PR » informacje
Największa w historii WSiP kampania reklamowa
Wydawnictwa Szkole i Pedagogiczne rozpoczęły największą w swojej historii kampanię reklamową skierowaną do maturzystów i ich rodziców.
28.09.14, 14:09
reklama & PR » informacje
LUX MED rozpoczyna akcję: Drzewa Życia
W drugiej połowie września br. wystartowała akcja wizerunkowa sieci prywatnej opieki zdrowotnej LUX MED, oparta o niestandardowe działania, wykorzystująca innowacyjne nośniki informacyjne. Akcję przygotowuje agencja Biuro Podróży Reklamy.
28.09.14, 11:09
reklama & PR » informacje
GfK wprowadza metodologię Brand Vivo
Nowy system do monitoringu marek wykorzystuje analizę relacji, czyli relational intelligence.
27.09.14, 23:09
reklama & PR » informacje
Ogilvy & Mather opracowała pierwszą lokalną kampanię wideo dla firmy IBM
Klip „IBM POWER8. Niemożliwie szybki”, w żartobliwy sposób prezentuje, jak wydajność nowych procesorów przełożyłaby się na sytuacje, które mogą nas spotkać na co dzień.
27.09.14, 21:09
reklama & PR » informacje
Agencja Kreatywna PUBLIC PR obsłuży sieć Hoteli Diament
Agencja Kreatywna PUBLIC PR z początkiem września br. rozpoczęła współpracę z siecią Hoteli Diament. 
27.09.14, 19:09
reklama & PR » informacje
Cube Group poprowadzi działania marketingowe dla PLL LOT
Agencja Cube Group wygrała przetarg na międzynarodową obsługę w zakresie performance marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT. Działania poprowadzi na 35 rynkach świata.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 01.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 30.10.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 29.10.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 1 października 2014
Polecamy
Konferencje

Freshmen’s Survival jest trzydniowym, cyklicznym wyjazdem szkoleniowym organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w dniach 24-26 października 2014 r. w Skawicy. 

11 października 2014 r. (sobota)