22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

29.04.16, 16:04
reklama & PR » informacje
Lustro. Trwa kampania Vision Express
Kampania przygotowana przez agencją San Markos startuje w VOD i Internecie. Potrwa do końca maja br. 
29.04.16, 15:04
reklama & PR » informacje
ORSALIT plus smektyn wystartował z kampanią
Wystartowała kampania produktu ORSALIT plus smektyn. Za opracowanie strategii oraz kreację odpowiada agencja INSIGNIA.
29.04.16, 14:04
reklama & PR » informacje
Roko Just Fruit rusza z lifestylową kampanią
Osiemdziesiąt piktogramów i gifów Emoji w kształcie butelki Roko będą mieli do dyspozycji na swoich telefonach użytkownicy systemów operacyjnych Android, którzy pobiorą aplikację RokoMoji. Klawiatura RokoMoji jest częścią nowej kampanii lifestylowej promującej napój Roko Just Fruit.
29.04.16, 12:04
reklama & PR » ludzie
Przemysław Woźniak dla Spicy Mobile
Przemysław Woźniak dołączył do zespołu Spicy Mobile (agencji komunikacji mobilnej) i objął stanowisko Media Planner/Buyer.
29.04.16, 11:04
reklama & PR » informacje
Science PR odpowiada za nagłośnienie Graphene Week
Science PR podpisało umowę z Instytutem Technologii Materiałów Elektronicznych (ITME). W ramach współpracy agencja zajmie się obsługą medialną międzynarodowej konferencji naukowej – Graphene Week.
29.04.16, 08:04
reklama & PR » informacje
Galeria Katowicka klientem 365 agencja
Od kwietnia br. do grona klientów 365 PR, marki 365 agencja dołączyła Galeria Katowicka. Agencja zajmie się obsługą firmy z zakresu public relations.
28.04.16, 20:04
reklama & PR » informacje
Wyskocz z kapci. Druga odsłona kampanii
Nałęczowianka wystartowała z drugą odsłoną akcji „Wyskocz z kapci”. Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. 
28.04.16, 09:04
reklama & PR » informacje
Harnaś po raz kolejny bohaterem kampanii piwa
Harnaś rozpoczyna kolejną kampanię reklamową. Komunikacja oparta jest o dalsze przygody bohatera marki - Harnasia i ma podkreślać rolę chmielu jako ważnego składnika piwa.
28.04.16, 07:04
reklama & PR » informacje
Triumph z kampanią reklamową kolekcji Magic Boost
Wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. 
27.04.16, 17:04
reklama & PR » informacje
MEC wprowadza Light Viewer Selektor
MEC wdrożył technologię umożliwiającą selektywne dotarcie do light viewerów telewizji za pośrednictwem e-wideo. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 02.06.16

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka. 

do 31.05.16

Pula nagród konkursu to aż 100 książek!

do 29.05.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 2 maja 2016
Polecamy
Konferencje

9-11 maja 2016 r., Warszawa. 

9-11 maja 2016 r., Kraków.