22.02.11, 19:02

GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". 

 

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com "Co Ci to MOVIE?". Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu "Wiesz co dobre". Jest to już druga edycja aplikacji "Co Ci to MOVIE?" dostępna na stronach Facebooka.

"W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób" – mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym "Wiesz co dobre w TVP1" (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji "Filmy"). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com. Planowana jest także trzecia edycja konkursu "Co Ci to MOVIE?", która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego "Wiesz co dobre" w Telewizji Polskiej.

 

Komentarze

Powiązane

16.04.14, 00:04
reklama & PR » ludzie
Klara Ufnalewska nowym PR Managerem Panasonic w Polsce i krajach bałtyckich
W marcu br. Klara Ufnalewska objęła funkcję PR Managera Panasonic w Polsce oraz regionie krajów bałtyckich. Będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. 
15.04.14, 17:04
reklama & PR » informacje
AFORTI Holding z agencją PR
AFORTI Holding rozpoczyna współpracę z Multi Communications. Agencja odpowiadać będzie za prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo w zakresie investor relations.
15.04.14, 15:04
reklama & PR » informacje
Multum PR dla Matusewicz Development
Agencja Multum PR nawiązała współpracę z Matusewicz Development Sp. z o.o. Sp. kom., inwestorem ekskluzywnego osiedla Willa Wrocław.
15.04.14, 15:04
reklama & PR » informacje
Words Up dla Games Development
Firma Games Development zajmująca się projektowaniem oraz realizacją gier przestrzennych i integracyjnych zdecydowała się na współpracę z agencją public relations Words Up. W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za bieżącą komunikację projektów firmy oraz propagowanie idei gier wśród grup docelowych.  
15.04.14, 14:04
reklama & PR » informacje
Sponsoring Monitor w nowej odsłonie
Trzykrotnie większa próba badawcza, zastosowanie dwóch technik badawczych i równomiernie rozłożone pomiary na przestrzeni roku – to najważniejsze innowacje w badaniu „Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia”.
15.04.14, 13:04
reklama & PR » informacje
Krakowski deweloper z kampanią w klimacie PRL
Na początku kwietnia br. w Krakowie pojawiły się billboardy przedstawiające kobietę rodem z PRL oraz hasło „Mówimy NIE wysokim rachunkom!”. W ten sposób krakowski deweloper Wawel Service promuje ofertę energooszczędnych domów i mieszkań z dopłatami do kredytu hipotecznego. 
15.04.14, 12:04
reklama & PR » informacje
ImPress PR dla Wojewodzica
W kwietniu br. agencja ImPress PR & Events rozpoczęła współpracę z firmą Wojewodzic – polską marką oferującą torebki i galanterię skórzaną. Współpraca będzie się odbywać w zakresie komunikacji produktowej i umacniania wizerunku marki na rynku. 
14.04.14, 08:04
reklama & PR » ludzie
Awanse w dziale buyingu ZenithOptimedia Group
Iwona Jaśkiewicz-Kundera awansowała na stanowisko Chief Buying Officer. Jej zastępcą został Krzysztof Szumski, który awansował na stanowisko Deputy Buying Director.
13.04.14, 20:04
reklama & PR » informacje
7 Cudów Mazur z VMG PR
W sezonie 2014 za realizację kampanii promocyjnej regionu Wielkich Jezior Mazurskich będzie odpowiadała agencja VMG PR. Firma będzie wspierać działania podejmowane przez samorządy Giżycka, Mikołajek, Mrągowa, Pisza, Rucianego-Nidy, Rynu oraz Węgorzewa. Miasta w 2013 r.  nawiązały współpracę, której efektem była pierwsza edycja projektu.
13.04.14, 16:04
reklama & PR » informacje
Mind Progress Group z Jura Park Krasiejów
Mind Progress Group pomoże polskim turystom w odkrywaniu dinozaurów. Agencja marketingu zintegrowanego z Wrocławia będzie realizować działania promocyjne dla Jura Parku Krasiejów.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 16.05.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 15.05.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 15.05.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 17 kwietnia 2014
Polecamy