27.12.11, 12:02

Mobile Trends Conference

Mobile Trends Conference
Czas: piątek, 27 stycznia 2012 r.
Miejsce: Kraków, Hotel Andel's, ul. Pawia 3

Mobile Trends Conference
Czas: piątek, 27 stycznia 2012 r.
Miejsce: Kraków, Hotel Andel's, ul. Pawia 3
     
W imieniu organizatorów, mamy zaszczyt zaprosić Państwa na niepowtarzalne wydarzenie w świecie IT - Mobile Trends Conference. Konferencja ta porusza najbardziej aktualne zagadnienia z branży mobilnego internetu. Skierowana jest głównie do profesjonalistów zajmujących się projektowaniem mobilnych stron i aplikacji, a także dla środowiska biznesowego zainteresowanego szansami, jakie mobilny dostęp do internetu stwarza dla marketingu.

„Przyszłość należy do mobilnego internetu” – takie słowa padły z ust Sergey’a Brin’a, jednego z założycieli Google. Nie sposób odmówić mu racji. W Polsce już 15% użytkowników internetu korzysta z globalnej sieci za pomocą urządzeń takich jak telefony komórkowe, tablety czy notebooki. Wszystkie statystyki i prognozy ukazują, że liczba ta będzie rosnąć. Dynamiczny rozwój runku tzw. smartfonów dodatkowo sprzyja temu trendowi. Stwarza to zupełnie nowe wyzwania dla programistów, jak i niespotykane dotychczas, sposoby na dotarcie do potencjalnego klienta.

Podczas Mobile Trends Conference zostanie wygłoszonych łącznie 16 prelekcji, po 45 minut każda. Prelekcje podzielono tematycznie w ten sposób, by odbywały się one jednocześnie w dwóch salach.

Biznes Room – zawiera prezentacje dotyczące szeroko pojętych zagadnień mobilnego marketingu, a także m-commerce (sprzedaż), m-learning, płatności mobilne, mobile advertising. Grupa docelowa tej sali to biznes, kadra kierownicza, managerowie, agencje reklamowe i interaktywne, oraz wszelkie osoby zainteresowane najświeższymi rozwiązaniami w mobilnym marketingu.

Development Room - zagadnienia tu poruszane będą dotyczyć przede wszystkim technicznych aspektów tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Wystąpienia w Development Room są skierowane głównie do programistów tworzących strony i aplikacje na najpopularniejsze platformy.

Program konferencji:
Biznes Room
09.30 - 10.00 Dariusz Kocięcki - "Budowanie marki produktu w oparciu o gry i aplikacje mobilne."
10.05 - 10.35 Kamil Brzezinski - "Polska to nie Ameryka - jak nad Wartą sprzedawać aplikacje mobilne."
10.35 - 11.00 Przerwa kawowa
11.00 - 11.30 Piotr Peszko - "mLearning - czyli szkolenia z perspektywy kieszeni."
11.35 - 12.05 Anna Godek-Biniasz - "O marketingu mobilnym - czyli do kogo właściwie mówimy i jak mówić skutecznie?"
12.10 - 12.40 Krzysztof Marzec - "Możliwości kierowania reklam na urządzenia mobilne w AdWords i Admob."
12.40 - 13.30 Przerwa obiadowa
13.30 - 14.00 Marcin Brysiak - "Nawigacja: styl podróży, styl życia, styl biznesu."
14.05 - 14.35 Tomasz Witt - szczegóły wkrótce
14.40 - 15.10 Arkadiusz Radwan, Dariusz Kowalski, Jarosław Rzepecki - "Co dzisiaj mobile znaczy w komunikacji marketingowej?"
15.10 - 15.35 Przerwa kawowa
15.35 - 16.05 Aleksandra Sztobryn, Mieszko Brzozowski - "Muzycy też chcą być mobile - o aplikacjach mobilnych w przemyśle muzycznym."
16.10 - 16.40 Tomasz Zywer - "Tu i teraz - jak aplikacje i mobilne systemy informacji pomagają turystom i mieszczuchom + kilka rad dla biznesu jak to wykorzystać."
16.45 - 17.15 Adam Łodziński - "Dystrybucja aplikacji mobilnych – potencjał i zagrożenia. Analiza polskiego rynku."
17.15 - 17.30 Zakończenie konferencji, loteria wizytówkowa, konkursy.

Development Room
09.30 - 10.00  Rafał Pieszczek - "Różnice pomiędzy programowaniem dla różnych platform mobilnych."
10.05 - 10.35  Adrian Gadzina - "Responsive Web Design - Zmieniamy Internet na plus."
10.35 - 11.00  Przerwa kawowa
11.00 - 11.30  Przemysław Baraniak - "Sztuka projektowania aplikacji mobilnych."
11.35 - 12.05  Michał Kąkol - "Tworzenie layoutów oraz aplikacji dynamiczne dostosowujących się do wielu rozdzielczości oraz gęstości ekranu."
12.10 - 12.40  Sebastian Boguszewicz - "Programowanie mobile w JavaScript."
12.40 - 13.30  Przerwa obiadowa
13.30 - 14.00  Marek Defeciński - "Testowanie na platformie Android."
14.05 - 14.35  Krzysztof "Procek" Ścira - "Phonegap - jeden kod, wiele platform."
14.40 - 15.10  Adam Kubiczek - "Programowanie gier z użyciem Cocos2D."
15.10 - 15.35  Przerwa kawowa
15.35 - 16.05  Bartłomiej Zass - "Programowanie Windows Phone 7.5."
16.10 - 16.40  Bartłomiej Zass - "Programowanie Windows Phone 7.5."
16.45 - 17.15  Anna Godek-Biniasz, Maciej Domagała - "Monetyzowanie gier i aplikacji mobilnych."
17.15 - 17.30  Zakończenie konferencji, loteria wizytówkowa, konkursy.

Na zakończenie konferencji odbędzie się gala Mobile Trends Awards - rozdanie nagród dla firm wspierających mobilność.
Więcej informacji: www.MobileTrendsConf.pl
Zapisy: www.MobileTrendsConf.pl/zapisy.php

Komentarze

Powiązane

16.02.18, 17:00
| internet » informacje
SEO 2018: poradnik pozycjonowania w Google [infografika]
W dziedzinie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach (SEO – Search Engine Optimization) każdego roku zachodzi bardzo duża liczba zmian. Jakie będą w 2018 roku? 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 12:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Magazyn VOGUE ma wyróżniać się w sieci formą
14 lutego br., jednocześnie z pierwszym drukowanym numerem magazynu „VOGUE”, ruszył serwis Vogue.pl. 
15.02.18, 22:00
| internet » informacje
Noizz z aplikacją mobilną dla generacji C
Grupa Onet-RAS Polska uruchomiła aplikację mobilną Noizz. Aplikacja powstała jako odpowiedź na oczekiwania użytkowników, którzy są głównym odbiorcą serwisu – generacji C.
15.02.18, 15:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
AdReport Trend Q4: Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w sieci [infografika]
Według danych AdReporta, w IV kwartale 2017 r. najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln zł. 
15.02.18, 12:00
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Dekoria zmieniła logotyp
Dekoria odświeża wizerunek swojej marki. W pierwszym etapie rebrandingu został zmieniony jej logotyp – pojawił się on w komunikacji marketingowej 6 lutego br.
15.02.18, 11:00
| internet » informacje
R22 przejmuje SeoFabrykę
Poznańska Grupa R22 nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie hostingu.
15.02.18, 09:00
| internet » informacje
80 proc. Polaków sprawdza informacje o pracodawcy zanim wyśle CV
Prawie 80 proc. Polaków przed wysłaniem CV aktywnie sprawdza informacje o pracodawcy. Społeczną aktywność firmy, jej sposób działania oraz reputację w branży najczęściej weryfikują młodzi ludzie, do 24 roku życia. 
14.02.18, 08:00
| internet » informacje
CHIP Winter Challenge. Redakcja będzie testować sprzęt w Bieszczadach
W Strzebowiskach koło Cisnej w Bieszczadach, dziennikarze portalu technologicznego CHIP przez pięć dni będą sprawdzać, jak urządzenia, aplikacje i usługi radzą sobie w zimowych okolicznościach.
13.02.18, 20:00
| internet » ludzie
Anna Michałowska w zespole WP Pilot
Do Wirtualnej Polski dołączyła Anna Michałowska. Na stanowisku Communication Managera zajmuje się m.in. marketingiem usługi WP Pilot.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL