30.01.12, 18:01

Eurosport odnowiła umowy na prawa do turniejów French Open i US Open

Grupa Eurosport przedłużyła wieloletnią współpracę dotyczącą relacji z turniejów tenisowych French Open i US Open, podpisując nowe umowy na prawa do tych imprez.

Grupa Eurosport przedłużyła wieloletnią współpracę dotyczącą relacji z turniejów tenisowych French Open i US Open, podpisując nowe umowy na prawa do tych imprez. Dzięki nowym umowom Eurosport zabezpieczył już prawa do wszystkich turniejów Wielkiego Szlema należących wcześniej do jego portfolio.

Dzięki pośrednictwu agencji MP&Silva, telewizyjne relacje z turnieju French Open zostaną w kanale Eurosport na trzy kolejne lata, do 2014 roku włącznie. Umowa dotycząca US Open, finalizowana za pośrednictwem IMG Media, gwarantuje stacji prawa do tej imprezy do 2017 roku.

Obydwie umowy przyznają Eurosportowi prawa do relacji na żywo za pośrednictwem wszystkich platform medialnych grupy. Zarówno French Open jak i US Open będą pokazywane przez kanały Eurosport i Eurosport 2, a także przez usługę internetową Eurosport Player, dostępną na komputery osobiste i urządzenia mobilne. Abonenci Eurosport Playera uzyskają dostęp do relacji na żywo z wielu kortów.

 

Dzięki nowym umowom Eurosport zabezpieczył prawa do wszystkich turniejów Wielkiego Szlema należących wcześniej do jego portfolio. Oprócz French Open i US Open, należy do niego także Australian Open, z którym Eurosport odnowił umowę w ubiegłym roku. W 2012 roku Eurosport zaoferuje kibicom tenisa ponad 1200 godzin relacji na żywo, obok turniejów wielkoszlemowych także z turniejów WTA oraz wybranych imprez ATP.

Komentarze

Powiązane

18.12.14, 08:12
telewizja » badania rynku
Rekordowe zainteresowanie spektaklem Nasza klasa w TVP Kultura
Największą widownię spośród wszystkich tegorocznych premier teatralnych w TVP Kultura miała transmitowana na żywo 16 grudnia br. „Nasza klasa” Tadeusza Słobodzianka w reżyserii Ondreja Spišaka, z Teatru Dramatycznego w Warszawie.
17.12.14, 23:12
telewizja » badania rynku
Megarodziny: aż 1,3 mln widzów
Co szósty widz telewizyjny we wtorkowy wieczór, 16 grudnia br., oglądał dokument „Megarodziny” emitowany w paśmie „Świat bez fikcji” w TVP2. 
17.12.14, 10:12
telewizja » seriale
Rozpoczęły się zdjęcia do VII sezonu serialu rodzinka.pl
Rozpoczęły się zdjęcia do VI serii serialu TVP2 „rodzinka.pl”. 16 grudnia br. na planie serialu, stawiła się siódemka głównych bohaterów. Premierowe odcinki emitowane będą w marcu 2015 r.
17.12.14, 09:12
telewizja » informacje
Power TV i Adventure HD w portfolio reklamowym TVN Media
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Michał Winnicki Entertainment porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego w kanałach Power TV i Adventure, należących do Michał Winnicki Entertainment.
17.12.14, 00:12
telewizja » badania rynku
Badanie: Fakty TVN najbardziej wiarygodnym i rzetelnym programem informacyjnym w Polsce
Który z głównych, telewizyjnych programów informacyjnych, Polacy uważają za rzetelny i wiarygodny? Według badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia – Omnibus CAWI przeprowadzonego na zlecenie portalmedialny.pl, zdecydowanie wygrywają "Fakty TVN" (TVN). 
16.12.14, 17:12
telewizja » informacje
Świąteczna Poczta Cartoon Network w trasie
Cartoon Network do 20 grudnia br. odwiedzi osiem polskich miast. Akcja ma zachęcać widzów z całej Polski do wysyłania kartek z życzeniami świątecznymi do najbliższych.
16.12.14, 15:12
telewizja » informacje
Paramount Channel HD Polska w miejsce Viacom Blink!
Viacom International Media Networks wprowadzi na polski rynek globalną filmową markę z portfolio VIMN - Paramount Channel HD Polska. Kanał zastąpi stację VIacom Blink!.
16.12.14, 13:12
telewizja » badania rynku
Urodzinowy występ Kabaretu Młodych Panów obejrzało 2,5 mln osób
„Strzał w 10”, czyli urodzinowy występ Kabaretu Młodych Panów, obejrzało w sobotni wieczór (13.12) na antenie Telewizji POLSAT blisko 2,5 miliona widzów.
16.12.14, 08:12
telewizja » badania rynku
Rekord Dziennika Regionów
Piątkowe wydanie flagowego programu informacyjnego TVP Regionalnej „Dziennik Regionów”, 12 grudnia br., oglądało średnio ponad 476 tys. widzów, a udziały sięgnęły 3,08 proc. (dane: NAM).
15.12.14, 22:12
telewizja » badania rynku
Badanie: Polacy nie chcą płacić abonamentu, wolą media publiczne utrzymywane z reklam
Polacy wciąż nie chcą uiszczać abonamentu z którego utrzymywane są media publiczne. Według badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia – Omnibus CAWI przeprowadzonego na zlecenie portalmedialny.pl, media publiczne zdaniem badanych powinny być utrzymywane tylko z emisji reklam (aż 40 proc. wskazań).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 19.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 18.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 17.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 19 grudnia 2014
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

11 października 2014 r. (sobota)