13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

18.12.14, 18:12
reklama & PR » informacje
Jakub Rzeźniczak ambasadorem marki PUMA
PUMA (marka odzieży sportowej) ogłosiła nawiązanie współpracy z piłkarzem Legii Warszawa, Jakub Rzeźniczakiem.
18.12.14, 15:12
reklama & PR » informacje
Bal można oprzeć na Żubrze. Kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr
Rozpoczyna się kolejna kampania reklamowa z Żubrem w roli głównej, która będzie można zobaczyc w telewizji, prasie Internecie.
18.12.14, 11:12
reklama & PR » informacje
KokLok Hair&More z Agencją 5tka PR & Marketing Szeptany
Od początku listopada br. Agencja 5tka PR & Marketing Szeptany współpracuje z firmą KokLok, warszawskim salonem urody. 
17.12.14, 21:12
reklama & PR » informacje
Codemedia kolejny raz dla Vanquis Bank
Codemedia – niezależny dom mediowy – zrealizował kolejną kampanię dla Vanquis Banku. Codemedia był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów, a także wsparcie w opracowaniu mechanizmu akcji „Kierunek szczęście”.
17.12.14, 19:12
reklama & PR » informacje
The Media Insight realizuje kampanię Ahmad Tea
Wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Ahmad Tea London. Działania realizowane są w internecie, głównie w serwisach VoD. Za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy The Media Insight.
17.12.14, 18:12
reklama & PR » informacje
K2 świątecznie dla Decathlon
Agencja K2, w ramach wygranego przetargu, przygotowała komunikację świąteczną dla firmy Decathlon. Działania wystartowały 5 grudnia br. i potrwają do świąt. Jest to pierwszy w historii spot TV zrealizowany w całości przez polski oddział firmy. 
17.12.14, 15:12
reklama & PR » informacje
Rihanna została globalnym Ambasadorem PUMY
16 grudnia 2014 r., Rihanna podpisała wieloletni kontrakt z PUMĄ. Z początkiem stycznia 2015 r. artystka zostanie globalnym ambasadorem marki PUMA dla damskiej linii odzieży sportowej i obejmie stanowisko Dyrektora Kreatywnego. 
17.12.14, 15:12
reklama & PR » informacje
Więcej nas łączy, niż dzieli. Rusza kampania społeczna Integracji
Grażyna Wolszczak i Agnieszka Więdłocha wzięły udział w kampanii społecznej „Więcej nas łączy, niż dzieli…”, przygotowanej przez Integrację z okazji 20-lecia organizacji. Kampania powstała we współpracy z Ringier Axel Springer Polska i Grupą Onet.pl. 
17.12.14, 14:12
reklama & PR » informacje
VML Poland świątecznie dla Orange Polska
VML Poland jest autorem świątecznej akcji „Zaskakująca moc prezentów od Orange”, w ramach której marka chce zaskakiwać tych, którzy w świątecznej atmosferze pochłonięci są poszukiwaniem prezentów. 
17.12.14, 13:12
reklama & PR » informacje
Trwa akcja Plusha na Snapchacie
Operator sieci Plus coraz chętniej korzysta z nowych sposobów komunikacji z klientami. Po zabawie przeprowadzonej za pomocą aplikacji Hyperlapse, teraz wciągnął w grywalizację użytkowników Snapchata. 
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 20.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 19.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 18.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 19 grudnia 2014
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

11 października 2014 r. (sobota)