13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

30.08.14, 21:08
reklama & PR » informacje
FoodCare została sponsorem Akademii Piłkarskiej Wisła Kraków
Firma FoodCare została oficjalnym sponsorem Akademii Piłkarskiej Wisła Kraków – jednej z najlepszych szkół piłkarskich w Polsce. Na koszulkach młodych piłkarzy pojawią się logotypy marek 4MOVE i FRUGO. 
30.08.14, 19:08
reklama & PR » informacje
Hochland rozpoczyna akcję 4 plastry to wygoda!
Hochland Polska rozpoczął kampanię edukacyjną promującą sery żółte, jako smaczne i zdrowe składniki śniadania i codziennej diety. Kampanii towarzyszy hasło „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!”.
30.08.14, 13:08
reklama & PR » informacje
Good. i K2 Media poprowadzą działania dla AmeriGas
W wyniku wygranego przetargu zespół agencji Good. we współpracy z K2 Media, działający w ramach Grupy K2, rozpoczynają współpracę z firmą AmeriGas.
29.08.14, 22:08
reklama & PR » informacje
Nowy katalog IKEA. Rusza kampania reklamowa
24 sierpnia 2014 r. wystartowała kampania reklamowa nowego katalogu IKEA 2015. Kampania w dowcipny sposób ma przedstawiać zalety różnych materacy dostępnych w ofercie oraz możliwość bezpłatnej porady fizjoterapeuty.
29.08.14, 21:08
reklama & PR » informacje
Havas Worldwide Warsaw z nową kampanią dla Orange dla Firm
Rozpoczęła się najnowsza kampania Orange dla Firm pod hasłem „Trend na sprzęt”. Kreację komunikującą nową ofertę przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
29.08.14, 15:08
reklama & PR » ludzie
Tomasz Szkodziński awansuje na Creative Directora w VML Poland
Tomasz Szkodziński, dotychczas jeden z dwóch Creative Group Headów w Krakowie, objął stanowisko Creative Directora krakowskiego oddziału agencji VML Poland.
29.08.14, 14:08
reklama & PR » ludzie
Piotr Glinicki Dyrektorem ds. Sprzedaży BrandTube
Piotr Glinicki objął stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i będzie odpowiedzialny za budowę Działu Sprzedaży firmy BrandTube.
28.08.14, 15:08
reklama & PR » informacje
Specjalna akcja dla UNIQA na US Open
US Open wystartował, a dom mediowy Mindshare Polska przygotował z tej okazji specjalną akcję dla towarzystwa ubezpieczeń UNIQA. W dedykowanym serwisie Uniqa.Onet.pl śledzić można poczynania Jerzego Janowicza – ambasadora UNIQA – na kortach Flushing Meadows w Nowym Jorku. 
28.08.14, 13:08
reklama & PR » informacje
Krispol również w kampanii radiowej
Krispol, czołowy producent bram garażowych, okien i rolet, rozszerza trwającą od połowy lipca br. kampanię reklamową o spoty radiowe na antenie RMF FM. 
28.08.14, 10:08
reklama & PR » ludzie
VML Poland stworzył Dział Innowacji
Agencja VML Poland wydzieliła wewnętrzną strukturę, której zadaniem będzie realizacja działań i projektów innowacyjnych, zarówno technologicznie, jak i komunikacyjnie.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.09.14

Do wygrania pięć egzemplarzy książki.

do 29.09.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 28.09.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 2 września 2014
Polecamy