13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

24.10.14, 12:10
reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w Grupie PRC
Nowym dyrektorem Działu Kreatywnego i Marketingu w Grupie PRC został Mariusz Kwaśniak. Dział Komunikacji i Strategii Medialnych wzmocniły nazwiska kojarzone do tej pory z takimi redakcjami jak TVN24 i "Dziennik Zachodni". W ramach Grupy powstał też dział Zarządzania Projektami.
24.10.14, 10:10
reklama & PR » ludzie
Krzysztof Rejek nowym art direktorem w e-point SA
Krzysztof Rejek został Art Directorem w e-point SA. Do kluczowych obowiązków nowego Art Directora będzie należało tworzenie pomysłów graficznych na potrzeby realizowanych projektów i przetargów, inspirowanie i nadzorowanie pracy grafików, a także wprowadzanie nowych koncepcji interakcji z markami obsługiwanymi przez e-point. 
24.10.14, 09:10
reklama & PR » informacje
Glossy Media z pakietem serwisów Wnętrza
Oferta sieci reklamy kobiecej Glossy Media została powiększona o nowy pakiet serwisów „Wnętrza". Jest to już jedenasty pakiet tematyczny sieci.
23.10.14, 12:10
reklama & PR » informacje
Marka FELIX z kampanią telewizyjna i akcją samplingową
Marka FELIX wprowadziła na rynek m.in. nowe przekąski dla kotów FELIX Crispies. Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania telewizyjna i akcja samplingowa, która będzie miała miejsce w największych miastach Polski.
23.10.14, 11:10
reklama & PR » artykuły
Rola nowego logo w budowaniu silnej marki kraju
Trwają ogólnopolskie wybory, w których Polacy oddają swoje głosy na jeden z trzech znaków. Nowe logo nie będzie zastępowało godła ani flagi, ma jedynie integrować działania promocyjne, budujące dobrą reputację kraju i polskich marek. Docelowo logo ma być przekazane nieodpłatnie na ręce Skarbu Państwa. 
23.10.14, 11:10
reklama & PR » informacje
IAB AdEx: Display liderem wzrostów reklamy online
Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w I półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7% względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 mln. 
23.10.14, 10:10
reklama & PR » informacje
Getin Bank z nową kampanią reklamową
Wystartowała ogólnopolska, wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Osobiste oraz Pakiet Korzyści „Mój Bank”. 
23.10.14, 10:10
reklama & PR » informacje
Yoberi uruchomiła 100 interaktywnych citylight’ów z darmowym internetem
Yoberi dostarcza technologię do kolejnej niestandardowej kampanii łączącej outdoor i mobile. Mieszkańcy największych miast w Polsce korzystają z internetu LTE oferowanego ze 100 nośników reklamy typu citylight. 
22.10.14, 18:10
reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa obsługę ING Życie
Dom mediowy Value Media (grupa komunikacyjna Group One) wygrał przetarg na obsługę ING Życie w Internecie.
22.10.14, 13:10
reklama & PR » informacje
Great Open House wesprze Intersnack w launchu kremu Felix Nutters
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House przeprowadzi działania związane z wprowadzeniem na rynek nowego produktu z portfolio Intersnack Poland – kremu orzechowo-kakaowego Felix Nutters.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 26.11.14

Do wygrania trzy książki z kolekcji Rybki MiniMini+ (po jednej dla trzech osób). 

do 25.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 24.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz audiobooka.

Kalendarium
Dziś jest 26 października 2014
Polecamy
Konferencje

25 listopada 2014 r., STADION NARODOWY, Warszawa

Freshmen’s Survival jest trzydniowym, cyklicznym wyjazdem szkoleniowym organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w dniach 24-26 października 2014 r. w Skawicy.