13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

22.07.16, 14:07
reklama & PR » ludzie
Ewa Jankowska w Multikino Media
W lipcu br. pracę na stanowisku Sales Managera w Biurze Reklamy w firmie Multikino Media Sp. z o.o. rozpoczęła Ewa Jankowska.
22.07.16, 13:07
reklama & PR » informacje
Warszawa Chopina. Nietypowa kampania w stolicy
Warszawa jest miastem Chopina. Można ją poznawać w różny sposób, także nietuzinkowo. Przypominają o tym plakaty i spoty, które pojawiły się właśnie w wielu miejscach Warszawy.
21.07.16, 19:07
reklama & PR » informacje
Dobre za drobne. Kampania Burger King
18 lipca br. ruszyła kampania sieci Burger King promująca powrót do menu restauracji Kuraków, czyli trzech burgerów z kurczakiem w cenie 3,50 zł każdy.
21.07.16, 18:07
reklama & PR » informacje
Wakacyjny Festiwal Atrakcji. Rusza letnia kampania Pasaży Tesco
23 lipca br. ruszy Wakacyjny Festiwal Atrakcji na parkingach Pasaży Tesco. Impreza odbędzie się w sześciu lokalizacjach w Polsce. 
21.07.16, 16:07
reklama & PR » informacje
Kulig współpracuje z click community
Kulig, polska firma z branży obuwniczej, rozpoczyna działania w social media za które odpowiedzialna będzie agencja click community.
21.07.16, 13:07
reklama & PR » informacje
Energia dla firm z odświeżonym wizerunkiem
Energia dla firm (Edf) – sprzedawca energii elektrycznej i gazu w Polsce, zakończył proces rebrandingu. Spółka zmieniła logotyp, hasło oraz identyfikację wizualną. 
21.07.16, 11:07
reklama & PR » informacje
31 tys. ekspertów Streetcom Polska wspiera działania dla UNIMILA
Producent prezerwatyw marki SKYN kolejny raz zaprosił do współpracy ekspertów ze społeczności Streetcom. To już trzecia kampania realizowana przez agencję Streetcom Polska dla Unimila. 
21.07.16, 10:07
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Radziszewskaja i Piotr Kornobis w F25
Zespół domu produkcyjnego F25 powiększył się o dwie nowe osoby - Katarzynę Radziszewskają oraz Piotra Kornobisa. Dołączyli oni do działu produkcyjnego i są odpowiedzialni za pomoc w bieżących projektach.
20.07.16, 15:07
reklama & PR » ludzie
Urszula Śpiewak w Lemon Sky J. Walter Thompson
Do zespołu Client Service grupy J. Walter Thompon dołączyła Urszula Śpiewak.
20.07.16, 13:07
reklama & PR » informacje
Native In-Feed. Nowy format reklamy natywnej w ofercie Media Impact Polska
Media Impact wprowadza Native In-Feed, format reklamy natywnej, który w ramach oferty Multiscreen automatycznie dostosowuje się do ekranu użytkownika. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 18.09.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 21.08.16

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 lipca 2016
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

19-21 października 2016 r., Warszawa.