13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

24.06.16, 17:06
reklama & PR » informacje
Kampania Dreamscapes promuje nowe międzykontynentalne połączenia Lufthansy
Pod hasłem „Oczekuj Nieoczekiwanego” Lufthansa zainaugurowała 22 czerwca br. kampanię online „Dreamscapes 2.0”. Na stronie akcji, przewoźnik promuje nowe turystyczne kierunki międzykontynentalne. Link do strony jest dostępny przez lh.com, specjalny newsletter oraz kanały w social mediach.
24.06.16, 14:06
reklama & PR » ludzie
Roman Grygierek i Jarosław Nowak Prezesami Zarządu spółek Grupy SARE
22 czerwca 2016 r. doszło do zmian w zarządach spółek wchodzących w skład Grupy SARE: INIS Sp.z o.o oraz mr Target. Nowymi Prezesami Zarządów zostali Roman Grygierek i Jarosław Nowak.
24.06.16, 06:06
reklama & PR » informacje
Żywiec Zdrój przypomina o piciu wody
W czerwcu br. wystartowała kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój pod hasłem "Pamiętaj o wodzie na drodze".
23.06.16, 16:06
reklama & PR » ludzie
Michał Michalski w zespole ITCB Communication
1 czerwca 2016 r. do zespołu agencji ITCB Communication dołączył Michał Michalski, który objął stanowisko Dyrektora Działu Komunikacji Korporacyjnej oraz Relacji Inwestorskich.
23.06.16, 14:06
reklama & PR » informacje
Bracia Koral z 365 agencja
Zespół 365PR od maja br. odpowiada za działania public relations marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To kolejna, po obsłudze Social Mediów, usługa realizowana dla młodszej marki PPL Koral.
23.06.16, 10:06
reklama & PR » informacje
Dermika V-Modelist radzi jak zapobiegać starzeniu się skóry twarzy
14 czerwca 2016 r. ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Dermika V-Modelist, której celem jest odpowiedzenie na pytanie jak zminimalizować ryzyko starzenia się skóry twarzy.
23.06.16, 08:06
reklama & PR » informacje
Poczuj w sobie moc z Listerine
13 czerwca 2016 r. ruszyła kampania marki Listerine pod hasłem "Poczuj w sobie moc", stworzona przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
23.06.16, 07:06
reklama & PR » informacje
W Łodzi powstała Leśna Aleja Gwiazd
21 czerwca 2016 r. w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej otwarto Leśną Aleję Gwiazd. Projekt jest częścią kampanii #ŁódźHollyWoods powstałej na zamówienie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi.
22.06.16, 20:06
reklama & PR » informacje
Konkurs na hasło reklamujące markę Black rozstrzygnięty
Znamy hasło, które zwyciężyło w konkursie marki Black "Złap Blacka i zmoblizuj się".
22.06.16, 17:06
reklama & PR » informacje
Carlsberg Polska po raz trzeci weźmie konsumentów w obroty
W czerwcu 2016 r. ruszyła trzecia edycja ekologicznej kampanii społecznej Carlsberg Polska oraz Fundacji Nasza Ziemia pod hasłem "Weź mnie w obroty", zachecającej konsumentów do oddawania do sklepów butelek zwrotnych.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 19.08.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 24.07.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.07.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 27 czerwca 2016
Polecamy
Konferencje

19-21 października 2016 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.