13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

30.01.15, 11:01
reklama & PR » informacje
DDB&tribal wygrywa przetarg Nobile Kiteboarding
Agencja DDB&tribal zwyciężyła w przetargu na przygotowanie nowej kolekcji dla Nobile Kiteboarding.
29.01.15, 21:01
reklama & PR » informacje
Kampania Infiniti QX70 w limitowanej wersji
Dom mediowy Infinity Media promuje kampanię luksusowego samochodu Infiniti QX70 Sport Design. Działania dotyczą kampanii wyprzedażowej rocznika 2014 i realizowane są między innymi w telewizji.
29.01.15, 20:01
reklama & PR » ludzie
Kamila Joniak w Isobar Polska
Do zespołu client service, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencji Isobar dołączyła Kamila Joniak.
29.01.15, 15:01
reklama & PR » informacje
K2 tym razem dla Durex
Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: „Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense. 
29.01.15, 14:01
reklama & PR » informacje
Digital One obsłuży marki MOLA/TENTO
Agencja Digital One zwyciężyła w przetargu grupy Metsa Tissue na międzynarodową obsługę marek MOLA/TENTO. Umowa o współpracy została podpisana na okres jednego roku. 
29.01.15, 12:01
reklama & PR » ludzie
Marika Mstowska w Codest
Marika Mstowska dołączyła do zespołu Codest, działającego w ramach Grupy AdTaily, obejmując stanowisko Head of Business Development.
29.01.15, 10:01
reklama & PR » informacje
Opus B realizuje kampanię dla ASUS T100
Opus B realizuje kampanię promującą ASUS Transformer Book T100 – najchętniej wybierany laptop 2w1. Kampania potrwa do końca stycznia 2015 r.
29.01.15, 09:01
reklama & PR » informacje
Poznań City Center odświeża swój wizerunek
Z początkiem 2015 r. Poznań City Center odświeżyło swój wizerunek. Strona internetowa zyskała m.in. dodatkowe funkcjonalności. Marka kontynuuje również realizację nowego Key Visual. Głównym celem zmian jest poprawa usability strony oraz zachowanie spójności komunikacyjnej brandu. 
28.01.15, 23:01
reklama & PR » informacje
Rusza kolejna kampania Bonduelle w sieci
Bonduelle Polska kontynuuje wsparcie gamy produktów „Gotowane na parze”. Kampania internetowa potrwa do połowy marca br.
28.01.15, 22:01
reklama & PR » informacje
Grzejący Kubek Costa rozgrzewa warszawiaków
Costa Coffee wstawiła w głównych punktach Warszawy wielki Grzejący Kubek Costa. Kubek ma pomóc ogrzać sie i poprawić humor w mroźne dni. Działaniom w przestrzeni miejskiej towarzyszy dystrybucja promocyjnych voucherów do kawiarni Costa Coffee.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 04.03.15

Do zdobycia jeden kubek choler.blog.pl oraz specjalna torba choler.blog.pl. 

do 02.03.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 stycznia 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

31.01.2015 r., Poznań.