13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

28.09.16, 18:09
reklama & PR » informacje
J.W. Construction klientem Neuron Agencji PR
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z J. W. Construction, polskim deweloperem mieszkaniowym.
28.09.16, 15:09
reklama & PR » informacje
Miło Cię widzieć na Moście Gdańskim
Neon „Miło Cię widzieć”, który od dwóch lat znajduje się na warszawskim Moście Gdańskim zyskał nową funkcję. Teraz dzięki zamontowaniu specjalnego ekranu wyświetlającego imiona, warszawiacy mogą pozdrowić swoich bliskich.
28.09.16, 14:09
reklama & PR » informacje
Publicity dla LangMedia
LangMedia Sp. z o.o. nawiązała współpracę z agencją Publicity. W ramach umowy Publicity odpowiada za działania promocyjne i PR oraz relacje z mediami.
28.09.16, 10:09
reklama & PR » ludzie
Małgorzata Megger i Maciej Szaroleta w Albedo Marketing
Stanowisko szefa działu Field Marketingu w Albedo Marketing objęła Małgorzata Megger, natomiast Dyrektorem Strategii został Maciej Szaroleta.
28.09.16, 09:09
reklama & PR » ludzie
Natalia Makowska w OS3
Natalia Makowska zajęła stanowisko Senior Account Managerem w agencji OS3.
28.09.16, 08:09
reklama & PR » informacje
Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibility
Dom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej.
27.09.16, 18:09
reklama & PR » informacje
Linkleaders partnerem EFNI
Linkleaders będzie współtworzyć biuro prasowe Europejskiego Forum Nowych Idei podczas VI edycji wydarzenia, która startuje już 28 września br.
27.09.16, 17:09
reklama & PR » ludzie
Crimtan rozwija biznes programmatic
Michał Bielecki i Mikołaj Niziński, w nowych rolach Business Development Managerów, rozwijają w Crimtan Polska sprzedaż reklamy internetowej w modelu programmatic. 
27.09.16, 16:09
reklama & PR » informacje
Jarosław Kuźniar w najnowszej kampanii marki Huawei
Huawei wystartowało z kampanią biznesowej linii produktów Mate pod hasłem „Work Smart Not Hard”. Do udziału w niej zostali zaproszeni w roli ekspertów – Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale mądrze.
27.09.16, 15:09
reklama & PR » informacje
Reorganizacja w strukturach Cheil Polska
W Cheil Polska (Grupa Cheil Worldwide) została przeprowadzona restrukturyzacja. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 01.11.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 28.10.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 29 września 2016
Polecamy
Konferencje

19-21 października 2016 r., Warszawa.