13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

12.02.16, 08:02
reklama & PR » ludzie
Zmiany personalne w Sociomantic Labs
Do zespołu Sociomantic Labs dołączyli Paweł Grochowski oraz Lukáš Pešek. Z kolei Mariusz Pawełczyk objął stanowisko Commercial Director Central & Eastern Europe, Małgorzata Sułek została Head of Account Management w Polsce, a Beata Banaś awansowała na Marketing Manager Europe, Middle East & Africa.
12.02.16, 07:02
reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub dla Oleofarm
Dom mediowy MullenLowe MediaHub rozpoczął obsługę firmy Oleofarm Sp. z o o., właściciela takich marek jak: D-Vitum, Collaflex, Destresan, Oleje Świata.
11.02.16, 15:02
reklama & PR » ludzie
Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski w Walk PR
Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych.
11.02.16, 11:02
reklama & PR » ludzie
Maciej Skrzypczak awansuje w Lubię to – linked by Isobar
Maciej Skrzypczak, dotychczas pełniący funkcję Chief Operating Officera agencji Lubię to – linked by Isobar, zastąpił Macieja Bielickiego, na stanowisku zarządzającego agencją.
11.02.16, 06:02
reklama & PR » informacje
Fabryka Komunikacji Społecznej ponownie wspiera PORT
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „W rodzinie cieplej”, zachęcającej do aktywnej pomocy na rzecz dzieci korzystających z opieki zastępczej. W Telewizji Polskiej emitowany jest drugi spot wyprodukowany przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Ośrodka Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Towarzystwo Nasz Dom.
11.02.16, 04:02
reklama & PR » informacje
Black Pearls VC klientem Science PR
Agencja Science PR rozpoczęła współpracę z Black Pearls VC - największym funduszem kapitałowym w Polsce północnej.
10.02.16, 21:02
reklama & PR » informacje
Jarosław Kaczyński w centrum uwagi. 100 tys. materiałów o polityku w 2015 r.
Nagrodzony tytułem Człowieka Roku 2015 tygodnika „Wprost” - Jarosław Kaczyński - nie przestaje fascynować mediów. Na jego temat w 2015 roku opublikowano ponad 100 tys. materiałów – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
10.02.16, 19:02
reklama & PR » informacje
Strefy Ciepła RWE w czterech miastach
RWE Polska rozpoczyna kampanię targetowaną lokalnie do czterech miast. Przechodnie będą mogli ogrzać się w nich w chłodniejsze dni, napić gorącej czekolady, doładować telefon oraz poznać firmę RWE Polska.
10.02.16, 16:02
reklama & PR » informacje
Value Media oferuje kampanie w Canvas na Facebooku
Value Media (Group One) jako pierwszy dom mediowy w Polsce, i jeden z pierwszych w Europie, uruchomił na Facebooku kampanię w Canvas. 
10.02.16, 15:02
reklama & PR » ludzie
Marcin Świejkowski i Natalia Adamiec w Media Impact
Media Impact powiększył dział Strategii i Jakości, w którym pojawił się Marcin Świejkowski i Natalia Adamiec. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.04.16

Pula nagród konkursu to aż 100 książek!

do 12.03.16

Do zdobycia jeden egzemplarz "Misia Uszatka".

do 11.03.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 13 lutego 2016
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

21-22 kwietnia 2016 r., Rzeszów.