13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

27.08.15, 13:08
reklama & PR » ludzie
Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska
Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
26.08.15, 20:08
reklama & PR » informacje
Berlinki inspirują kulinarnie w kampanii agencji Publicis
W rozpoczynającej się kampanii przygotowanej przez agencję Publicis, Berlinki same podsuwają pomysły na to, jak je podać. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji i w Internecie w ramach stworzonego w 2013 r. przez agencję Publicis formatu „Berlinki mówią same za siebie”. 
26.08.15, 20:08
reklama & PR » informacje
Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Communication Unlimited
Communication Unlimited od początku sierpnia br. odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych Suzuki Motor Poland w mediach społecznościowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
26.08.15, 19:08
reklama & PR » informacje
OS3 dla ING TFI
Po raz kolejny firma NN Investment Partners, dawniej ING TFI powierzyła swoje działania komunikacji marketingowej agencji OS3. 
26.08.15, 18:08
reklama & PR » informacje
DOG CHOW z portfolio Nestlé z kampanią w TVN
DOG CHOW ‒ marka karmy dla psów z portfolio Nestlé ‒ przeprowadza dwumiesięczną kampanię na antenie TVN skierowaną do właścicieli psów oraz wszystkich osób, które dopiero rozważają sprowadzenie czworonoga do domu. 
25.08.15, 20:08
reklama & PR » informacje
Point of View dla marki Specjal
Point of View wygrała przetarg marki Specjal, na akcję wspierającą launch nowego wariantu piwa
25.08.15, 16:08
reklama & PR » informacje
Nowa platforma komunikacyjna Allegro
Ruszyła najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa Allegro. Film, który od 17 sierpnia br. można zobaczyć w telewizji, jest pierwszą produkcją zrealizowaną w ramach nowej platformy strategicznej i kreatywnej.
25.08.15, 14:08
reklama & PR » informacje
INSIGNIA dla Aspiro
Agencja INSIGNIA wygrała przetarg na obsługę kampanii promocyjnej Aspiro, spółki należącej do Grupy mBanku.
25.08.15, 09:08
reklama & PR » informacje
Sezon piwny pod znakiem etycznej reklamy
Instytut Monitorowania Mediów opublikował kolejny raport analizujący zgodność reklam piwa z Kodeksem Etyki Reklamy. Przeanalizowano w nim wszystkie nowe przekazy reklamowe wyemitowane na zlecenie członków Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie w II kwartale 2015 r.
24.08.15, 20:08
reklama & PR » informacje
Amica z reklamą video zmywarek
„Efekt, za którym stoi technologia” – pod tym hasłem zostały zaprezentowane innowacyjne możliwości zmywarek Amica. Sataku przygotowało kreację i emituje spot w swojej sieci reklamy wideo – jest to jeden z elementów szerszej kampanii, która potrwa do 31 sierpnia br. Za planowanie mediów odpowiada Value Media.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 28 sierpnia 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.