13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

06.03.15, 11:03
reklama & PR » informacje
Vivus.pl z nowa kampanią
Vivus.pl - pożyczkodawca online - wystartował z nową kampanią promocyjną. W ogólnopolskich mediach zaprezentował pierwszy spot z udziałem wyjątkowego bohatera. 
06.03.15, 11:03
reklama & PR » informacje
Lubię to – linked by Isobar wspiera markę Knorr
Do portfolio marek obsługiwanych przez należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to dołączył Knorr.
05.03.15, 20:03
reklama & PR » informacje
Kampania Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki
W drugiej połowie kwietnia br. ruszy kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców extra gładki. 
05.03.15, 19:03
reklama & PR » informacje
HealthTV w placówkach Grupy LUX MED
Największa sieć placówek medycznych będzie korzystać z HealthTV - produktu Admotion. Zainstalowany system digital signage będzie emitował ramówkę zawierająca Feel Good Content, pozwalającą na przekazywanie pacjentom informacji i materiałów dotyczących m.in. zdrowia, kultury i ekologii.
05.03.15, 13:03
reklama & PR » ludzie
Michał Łukasiewicz w Catvertiser.com
Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.
05.03.15, 12:03
reklama & PR » ludzie
Michał Tyburcy awansuje w CHANGE
Michał Tyburcy awansował na stanowisko Account Directora w CHANGE (Group One).
04.03.15, 20:03
reklama & PR » informacje
Power In Me. Kampania marki The North Face
Ruszyła ogólnoeuropejska kampania marki The North Face, której celem jest zainspirowanie szerokiego grona odbiorców do odkrycia swoich prawdziwych możliwości i eksploracji otaczającego świata.
04.03.15, 19:03
reklama & PR » informacje
CityInfo w portfolio Goldbach Audience
Goldbach Audience rozszerza swoją ofertę w zakresie reklamy DOOH. Firma pozyskała do współpracy należące do grupy AMS CityINFOtv – aktualizowany on-line kanał informacji pasażerskiej, dostępny m.in. w warszawskim metrze. 
04.03.15, 18:03
reklama & PR » ludzie
Anna Jendernal w zespole agencji endorfina events
Do zespołu agencji endorfina events dołączyła Anna Jendernal, która po trzymiesięcznym okresie próbnym objęła stanowisko project managera. Jendernal przeszła do enorfina events z agencji My Place.
04.03.15, 17:03
reklama & PR » informacje
San Markos dla EWE energia
Od marca br. agencja San Markos pracuje dla nowego klienta. To przedsiębiorstwo energetyczne, sprzedawca prądu i gazu – EWE energia, spółka należąca do Grupy EWE.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 08.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 6 marca 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

24-25 marca 2015 r., Warszawa.