13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

24.08.16, 09:08
reklama & PR » informacje
Pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH
MyLED – firma integrująca w Polsce cyfrowe nośniki DOOH - rozpoczyna pierwsze w Polsce badanie rynku reklamy digital OOH. Jej wyniki zostaną opublikowane już tej jesieni w szczegółowym raporcie, omawiającym obecną sytuację oraz perspektywę rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce.
23.08.16, 18:08
reklama & PR » informacje
Face it! wspiera Wyższą Szkołę Artystyczną w Warszawie
Agencja Fece it! od sierpnia br. prowadzi działania public relations promujące Wyższą Szkołę Artystyczną w Warszawie.
23.08.16, 17:08
reklama & PR » informacje
PKO BP poleca mini ratkę na pierwszy dzwonek
PKO Bank Polski rozpoczął promocję krótkoterminowej pożyczki gotówkowej pod hasłem "Na pierwszy dzwonek - mini ratka z niskim oprocentowaniem". Akcja potrwa do 30 września br., a towarzyszyć jej będzie kampania marketingowa.
23.08.16, 16:08
reklama & PR » informacje
Państwo Udut nowymi ambasadorami Portu Łódź
Centrum handlowe Port Łódź już po raz czwarty wybrało spośrod klientów osoby pełniące funkcję ambasadorów. Spośród 80 nadesłanych zgłoszeń zdecydowano się zaangażować w akcję rodzinę Udut.
23.08.16, 15:08
reklama & PR » informacje
MediaCom obsłuży HBO
Dom mediowy zajmie się obsługą kampanii online dla wszystkich kanałów HBO na kilku europejskich rynkach.
23.08.16, 13:08
reklama & PR » informacje
Kerris Group kupuje udziały serwisu Patyna.pl
Firma Kerris Group weszła w posiadanie pakietu udziałów największej w Polsce platformy handlowej poświęconej meblom i dekoracjom vintage - Patyna.pl.
23.08.16, 10:08
reklama & PR » informacje
Okazja na Berlinki w kampanii agencji Publicis
Od 22 sierpnia br. w telewizji emitowane są najnowsze przygody wygadanych Berlinek. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i internecie. 
22.08.16, 18:08
reklama & PR » informacje
ECCO w Aliganza Fashion Agency
ECCO – skandynawska marka sektora premium, oferująca obuwie oraz dodatki ze skóry, dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency wraz z początkiem sierpnia br.
22.08.16, 17:08
reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona reklam Carrefour
Jesienna odsłona kampanii z udziałem Napoleona przebiegnie pod hasłem „Back to School”. Za zakup mediów digitalowych odpowiada K2 Media. 
22.08.16, 12:08
reklama & PR » informacje
Codemedia: telekomunikacja i retail ponownie na czele największych marek w TV
Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.09.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki,

do 21.09.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.09.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

Kalendarium
Dziś jest 25 sierpnia 2016
Polecamy
Konferencje

9 września 2016 r., Kraków.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.