13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

02.07.15, 17:07
reklama & PR » informacje
Nowy zarząd IAA Polska
W ubiegłym tygodniu odbyło się walne zgromadzenie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy będące podsumowaniem dwuletniej kadencji dotychczasowego zarządu.
02.07.15, 16:07
reklama & PR » informacje
Nowi klienci Lemon Sky JWT Poland
Do grona klientów Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dołączyły trzy nowe marki alkoholowe z portfolio CEDC, lidera branży alkoholi w Polsce: Żubrówka, Palace oraz Campari.
02.07.15, 14:07
reklama & PR » informacje
Brave Hearts. Nowa agencja marketingowa
Marzena Witczyńska wraz z Katarzyną Głowacką założyły agencję oferującą usługi z zakresu marketingu, wsparcia sprzedaży i PR. Mocną stroną agencji mają być działania z obszaru experience & event marketingu.
02.07.15, 13:07
reklama & PR » informacje
Lowe Media rozbudowuje dział Digital
Do zespołu Lowe Media dołączyła dwójka ekspertów w zakresie digital marketingu. Utrzymanie i rozwój silnej kompetencji digital w oparciu o najlepszych na rynku specjalistów jest dziś jednym z głównych celów strategicznych firmy.
01.07.15, 18:07
reklama & PR » ludzie
Awans w K2 Media
Jakub Polakowski od lipca br. awansuje na stanowisko Dyrektora Strategii i obejmie opiekę nad kilkuosobowym działem strategii w K2 Media.
01.07.15, 11:07
reklama & PR » informacje
Wspólna akcja Coca–Coli i marki Prymat
Atrakcyjne promocje, ekspozycje w sklepach, a także wspólne akcje marketingowe – to tylko wybrane elementy działań przygotowanych przez Coca-Cola i Prymat w ramach kampanii „Razem smakuje lepiej”.
30.06.15, 22:06
reklama & PR » informacje
Motorola Solutions Polska z Grupą Adweb
Motorola Solutions Polska postanowiła zintensyfikować  swoje działania komunikacyjne na rynku pracy oraz wzmocnić swój wizerunek jako atrakcyjnego pracodawcy. W prowadzeniu tych działań markę wspomaga agencja marketingu zintegrowanego Grupa Adweb.
30.06.15, 20:06
reklama & PR » informacje
Anwil pozostanie sponsorem włocławskiej koszykówki
Anwil - spółka z Grupy Orlen podjęła decyzję o kontynuowaniu współpracy z Klubem Koszykówki Włocławek (KKW). Anwil będzie sponsorem strategicznym drużyny włocławskich rottweilerów przez kolejne trzy sezony. 
30.06.15, 19:06
reklama & PR » informacje
Lemon Sky JWT Poland dla marki Opoczno
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała kampanię produktowo-wizerunkową marki Opoczno.
30.06.15, 18:06
reklama & PR » informacje
Beijing Tong Ten Tang z Kostrzewa PR
Z początkiem czerwca br. firma Beijing Tong Ten Tang (BTRT) rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. BTRT jest najsłynniejszą i najstarszą (od 1669 r.) firmą na świecie zajmującą się tradycyjną medycyną chińską.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 03.08.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.08.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.07.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 3 lipca 2015
Polecamy
Konferencje

2.06.2015 r., Wrocław.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.