13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

21.11.14, 22:11
reklama & PR » informacje
Zimowy wariant marki Książęce w kampanii telewizyjnej
Rozpoczęła się telewizyjna kampania marki Książęce. Spoty promować będą całą kolekcję Książęce oraz piwo Chlebowo Miodowe, limitowaną, zimową edycję marki. Dla sezonowego wariantu Książęce przewidziano również wsparcie w kanale digital.
21.11.14, 17:11
reklama & PR » informacje
Spróbujmy się zrozumieć. Rusza kampania społeczna
„Spróbujmy się zrozumieć” to tytuł nowej społecznej kampanii informacyjnej, która 24 listopada br. zadebiutuje w ogólnopolskich stacjach TV oraz na platformach internetowych.
21.11.14, 15:11
reklama & PR » informacje
Życie to podróż. Rusza kampania reklamowa Biura Podróży Itaka
20 listopada br. ruszyła kampania promująca ofertę na lato 2015 Biura Podróży Itaka. 
21.11.14, 11:11
reklama & PR » informacje
Big-Active debiutuje w telewizji
Marka Big-Active po raz pierwszy ruszyła z kampanią telewizyjną. Pod hasłem „Dopełnienie” promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane. Każda z nich ma obrazować bliskość z konsumentem poprzez dopełnienie innej sfery jego życia – dopełnienie dobrych chwil, dobrej formy czy nowych odkryć. 
20.11.14, 22:11
reklama & PR » informacje
PZL tylko w rękach Przybory i Zaniewskiego
Zawarto transakcję sprzedaży 51 proc. udziałów w PZL Spółka z o.o., należących do Publicis Groupe - dotychczasowym mniejszościowym udziałowcom tej agencji: Kotu Przyborze i Iwo Zaniewskiemu. 
20.11.14, 18:11
reklama & PR » ludzie
Performics inwestuje w rozwój kompetencji RTB
Do zespołu Performics dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko Head of AOD (Audience On Demand). To kolejny krok Performics w stronę rozwoju kompetencji RTB (Real Time Bidding) w zespole.
20.11.14, 17:11
reklama & PR » informacje
VanguardPR dla Centrum Medycznego Macierzyństwo
Centrum Medyczne Macierzyństwo nawiązało współpracę z należącą do Grupy Adweb agencją VanguardPR. Umowa obejmuje działania z zakresu media relations, social media oraz e-pr. 
20.11.14, 15:11
reklama & PR » informacje
Lidl z niestandardową kampanią w kanałach Discovery
Pod koniec października br. na antenie Discovery Channel, Discovery Science, TLC oraz Animal Planet ruszyła niecodzienna kampania sieci Lidl Polska. 
20.11.14, 08:11
reklama & PR » informacje
POiNTB dla Interno Italiano
Agencja POiNTB nawiązała współpracę z wrocławską galerią włoskich mebli Interno Italiano.
20.11.14, 00:11
reklama & PR » ludzie
Change Integrated wzmacnia dział kreacji
Change Integrated (Group One) rozwija swój dział kreacji. Do agencji reklamowej dołączył już nowy team kreatywny oraz Junior Art Director, a z początkiem grudnia br. szeregi spółki zasili nowa copywriterka.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Kalendarium
Dziś jest 23 listopada 2014
Polecamy
Konferencje

4.12.2014 r., Kraków

29 XI 2014 r., Wrocław.