13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

30.05.16, 08:05
reklama & PR » ludzie
Awanse w dziale Client Service OS3
Z początkiem maja br. awansowało dwóch członków zespołu. Maciej Hilt zajął stanowisko Account Supervisor, a Anna Lewandowska zaczęła pełnić funkcję Junior Account Managera.
29.05.16, 15:05
reklama & PR » informacje
#czytajdalej. Niestandardowa kampania z milionowym zasięgiem
Po raz pierwszy premiera literacka odbyła się nie w księgarni, lecz w przestrzeni całego miasta. Książka została wydrukowana na kilkuset nośnikach oznaczonych #czytajdalej. Hasztag ten połączył niestandardową kampanię z działaniami w social media. Był to zwiastun pierwszej edycji Międzynarodowego Festiwalu Literatury. Apostrof.
28.05.16, 20:05
reklama & PR » informacje
Kampania marki Koral: Lody dla wszystkich, których kochamy
Od marca 2016 r. trwa kampania reklamowa marki PPL Koral. W ten sposób firma świętuje trzeci rok obecności Lodów Jak Dawniej na polskim rynku.
28.05.16, 16:05
reklama & PR » informacje
Naturalnie Mama. Kampania promująca macierzyństwo
Naturalnie Mama - pod takim hasłem rusza akcja społeczno - informacyjna, której celem będzie zwiększenie świadomości kobiet na temat macierzyństwa, promocja postaw prorodzinnych, a także przybliżenie problemów związanych z niepłodnością.
27.05.16, 17:05
reklama & PR » informacje
Bartek Usa w kampanii Orange Finanse poszukuje drugiej połowy
Orange w swojej najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla klientów, którzy otwierając i aktywnie korzystając z darmowego konta bankowego w Orange Finanse otrzymują abonament komórkowy za połowę ceny. Zaproszony do akcji digital influencer próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku.
27.05.16, 15:05
reklama & PR » informacje
Michał Winiarski w kampanii reklamowej Luksja Care Pro MEN
W maju br. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowych żeli pod prysznic Luksja Care Pro MEN.  Twarzą kampanii został siatkarz oraz Mistrz Świata 2014 Michał Winiarski. 
27.05.16, 14:05
reklama & PR » informacje
Dwie polskie agencje wyróżnione podczas EMEA SABRE Awards
Gold SABRE Award za najlepszą kampanię w regionie Baltic zdobyła Hill+Knowlton Strategies, druga nagroda przypadła Maurent PR.
27.05.16, 13:05
reklama & PR » informacje
Agencja Ogilvy PR w Związku Firm Public Relations
Agencja Ogilvy PR dołączyła do Związku Firm Public Relations. Ogilvy PR świadczy kompleksowe usługi z zakresu komunikacji produktów i marek. Główni klienci agencji to: Huawei, TK Maxx i Grohe. 
27.05.16, 12:05
reklama & PR » informacje
Rusza nowa odsłona kampanii piwa Tyskie
Mazur i Mecenas znajdą się w nowej kampanii piwa tyskiego. Start kampanii zaplanowano na koniec maja br. 
26.05.16, 19:05
reklama & PR » informacje
Jedynka Fasadowa zawsze da radę. Kampania reklamowa farby ekologicznej
20 maja 2016 r. rozpoczęła się kolejna faza kampanii reklamowej produktów do dekoracji i ochrony powierzchni Jedynka. Tym razem obiektem reklamy stały się farby ekologiczne Jedynka Fasadowa.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 15.07.16

Pula nagród konkursu to aż 100 książek!

do 30.06.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.06.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 maja 2016
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

19-21 października 2016 r., Warszawa.