13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

26.11.14, 11:11
reklama & PR » informacje
Merlin.pl klientem Cheil Poland
Cheil Poland rozpoczął współpracę ze sklepem internetowym Merlin.pl.
26.11.14, 08:11
reklama & PR » informacje
Kampania Kart Prezentowych
Po raz pierwszy w Polsce rusza kampania promocyjna Kart Prezentowych oferowanych przez epay Polska w sieci HDS.
25.11.14, 14:11
reklama & PR » informacje
Rusz się po zdrowie! II edycja inicjatywy DrWitt
DrWitt (portfolio Agros-Nova) uruchomił szeroko zakrojoną i niezwykłą kampanię reklamową opartą o prasę i internet. Działania wspierające markę potrwają aż do maja 2015 r.
25.11.14, 11:11
reklama & PR » informacje
Ruszyła międzynarodowa kampania Europejskich Jabłek Dwukolorowych
Dom mediowy Infinity Media wystartował z działaniami informacyjno-promocyjnymi kampanii „Europejskich Jabłek Dwukolorowych”, w której odpowiada za kompleksową obsługę medialną projektu oraz logistykę okołotargową w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
25.11.14, 10:11
reklama & PR » artykuły
Piotr Zajlich: Sprężyna, bursztyn, smok i spółka
Od jakiegoś czasu, nie bez zainteresowania, śledzę losy projektu "Logo dla Polski". Komentarz Piotra Zajlicha, Creative & Strategic Director Agencja Reklamowa San Markos.
24.11.14, 22:11
reklama & PR » informacje
Browar Pilsweiser przeprowadza całościowy rebranding
Browar Pilsweiser (dawniej Browar Grybów) przeprowadza proces całościowego rebrandingu. Składają się na niego m.in.: nowy całościowy system identyfikacji wizualnej browaru, nowe logotypy zarówno jeśli chodzi o markę browaru, jak i piw. 
23.11.14, 22:11
reklama & PR » informacje
Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego
W grudniu br. WSP „Społem” rozpocznie świąteczną kampanię promocyjną Majonezu Kieleckiego. Ma ona zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz 55 letnią tradycję jego produkcji. 
23.11.14, 15:11
reklama & PR » informacje
Podarunek od Orange w kampanii agencji Publicis
Najnowsza kampania orange przygotowana przez agencję Publicis ze znanym kioskarzem, Robertem Górskim, informuje o promocji Orange na kartę i Zetafon. Kampania jest realizowana w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
23.11.14, 14:11
reklama & PR » informacje
Eskadra poinformuje o Funduszach Europejskich
Grupa Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju. Projekt dotyczy promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich.
23.11.14, 12:11
reklama & PR » informacje
Unique One organizuje dla Nestlé Polska akcję promocyjną
W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Z Nestlé w drogę ho ho ho!”, która przebiega w sieci Intermarche.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.12.14

Do wygrania sześć książek z kolekcji Rybki MiniMini+ (po jednej dla sześciu osób). 

do 27.12.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 27 listopada 2014
Polecamy
Konferencje

4.12.2014 r., Kraków

29 XI 2014 r., Wrocław.