13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

01.04.15, 15:04
reklama & PR » informacje
Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk
Produkty z portfolio Żywiec Zdrój Smako-Łyk od końca marca br. dostępne są w opakowaniach z nowymi, soczyście owocowymi etykietami. Zmienia się nie tylko szata graficzna, ale także sposób komunikacji. 
01.04.15, 09:04
reklama & PR » informacje
Wyjechani na weekend. Akcja mediów Agory i marki Continental
Media Agory wraz z marką Continental rozpoczęły niestandardową akcję „Wyjechani na weekend” przygotowaną dla osób, które podczas weekendów szukają odskoczni od codziennych obowiązków. 
01.04.15, 08:04
reklama & PR » ludzie
Nowi pracownicy w Value Media
Zespół Value Media poszerzył się o trzech nowych pracowników – Kalinę Krassowską, która objęła stanowisko Senior Communication Plannera; Antoninę Komorowską oraz Irminę Zimoch, które objęły stanowiska Communication Plannera oraz Junior Communication Plannera.
31.03.15, 22:03
reklama & PR » informacje
Mind Progress Group dla Outlet Center
Wrocławska agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group będzie wspierać otwarcie nowego centrum outletowego w stolicy Podlasia.
31.03.15, 19:03
reklama & PR » informacje
Consulting & More projektowo dla Nespresso
Agencja Consulting & More nawiązała współpracę z marką Nespresso. Consulting & More wesprze Nespresso projektowo w działaniach PR związanych z otwarciem dwóch nowych butików – we Wrocławiu i Krakowie. 
31.03.15, 18:03
reklama & PR » ludzie
Nowe stanowisko i awanse w MediaCom Warszawa
W MediaCom Warszawa wprowadzone zostało nowe stanowisko Associate Director. To stanowisko pośrednie między Managerem a Dyrektorem. Na stanowisko awansowało aż siedem osób.
31.03.15, 15:03
reklama & PR » informacje
Maja Włoszczowska w wiosennej akcji Kross
Agencja Byss wymyśliła koncepcję i przygotowała wiosenną akcję promocyjną dla marki Kross - największego polskiego producenta rowerów. Twarzą akcji została Maja Włoszczowska. 
31.03.15, 12:03
reklama & PR » informacje
Gwiazdy drużyny FC Barcelona w kampanii Beko
Marka Beko rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, promującą oficjalną współpracę z klubem FC Barcelona. Głównym motywem kampanii jest duch zespołowy, a jej premiera odbyła się 22 marca 2015 r., w dzień piłki nożnej meczu „El Clasico”, w którym FC Barcelona wygrała z Realem Madrid.
31.03.15, 11:03
reklama & PR » ludzie
Maciej Kulpa w Vizeum Polska
Maciej Kulpa objął stanowisko Senior Communications Plannera w Vizeum.
31.03.15, 11:03
reklama & PR » ludzie
Artur Żak i Kamila Chrzanowska w Starcom Mediavest Group
Artur Żak i Kamila Chrzanowska, dołączyli do departamentu DNA, który w ramach SMG wspiera klientów w realizacji celów biznesowych. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 02.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 2 kwietnia 2015
Polecamy
Konferencje

10 marca – 19 kwietnia 2015 r., 8 uczelni w 4 miastach