13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

21.05.15, 21:05
reklama & PR » informacje
Kino BAJKA w ofercie Multikino Media
Od maja br. podwarszawskie Kino BAJKA w Błoniu dołączyło do oferty sprzedaży reklamy kinowej brokera Multikino Media. Obecnie obejmuje ona 54 kina w 43 miasta, z łączną liczbą ekranów 307. 
21.05.15, 20:05
reklama & PR » informacje
Virgin Mobile wybrało 24/7Communication
Operator telefonii komórkowej Virgin Mobile Polska rozpoczął współpracę z 24/7Communication. Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne i wsparcie PR kampanii marketingowych Virgin.
21.05.15, 19:05
reklama & PR » ludzie
Paula Mucha nowym Event Managerem w agencji eventowej EMLAB
Na początku maja br. do zespołu EMLAB dołączył nowy ekspert w dziedzinie event marketingu.
21.05.15, 18:05
reklama & PR » informacje
Harnaś Wysokochmielowy wspierany kampanią
Harnaś poszerza swoją ofertę o nowy wariant – Harnaś Wysokochmielowy. Równocześnie rusza kampania reklamowa marki.
21.05.15, 11:05
reklama & PR » ludzie
Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna w K2 Media
Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu social agencji K2 Media. Dziedzic objął stanowisko Social Strategy Planner, a Jacyna Social Media Project Manager.
21.05.15, 10:05
reklama & PR » informacje
Grycan z ogólnopolska kampanią reklamową
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – lody od pokoleń. Od 15 maja br., w kinach i w telewizji, w prasie i w Internecie, Zbigniew Grycan opowiada w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
20.05.15, 21:05
reklama & PR » informacje
Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji Piwna Bitwa w Kuchni
19 maja br. wystartowała „Piwna Bitwa w Kuchni", czyli najnowsza kampania promocyjna serwisu Beerlovers.pl. Na stronie dwie drużyny znanych polskich blogerów przygotowały dania na bazie różnych rodzajów piw, a internauci głosują na ich przepisy. Finał zabawy 9 czerwca.
20.05.15, 19:05
reklama & PR » informacje
Agencja 38PR & Content Communication dla marki Whirlpool
Agencja 38PR & Content Communication podpisała umowę na kompleksową obsługę marki Whirlpool. Współpraca zakłada działania z zakresu PR produktowego dla wszystkich urządzeń AGD. 
20.05.15, 18:05
reklama & PR » informacje
Good One PR dla Night Drivers
Agencja Good One PR od maja rozpoczęła współpracę z firmą Night Drivers świadczącą profesjonalne usługi taksówkarskie, która na warszawskim rynku działa od 2003 roku.
20.05.15, 16:05
reklama & PR » ludzie
Ewa Tomalska – Hyrny w MSLGROUP
Do MSLGROUP dołączyła Ewa Tomalska – Hyrny i objęła stanowisko lidera praktyki Consumer Healthcare. Do jej obowiązków należeć będzie koordynowanie projektów konsumenckich, tematów z zakresu healthcare i zdrowego stylu życia dla firm z branży żywieniowej i farmaceutycznej.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 24.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 maja 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Nowe kategorie i zmiany w Jury to główne zmiany w jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja 2015 r.