13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

24.04.15, 09:04
reklama & PR » informacje
Good One PR dla Würth Polska
Firma Würth, specjalizująca się w technice montażu, wybrała agencję do obsługi public relations w Polsce. Od 1 kwietnia br. za PR korporacyjny, PR produktowy oraz e-PR firmy odpowiada Ewelina Puławska z agencji Good One PR.
23.04.15, 23:04
reklama & PR » informacje
Przeagencja w rękach Polska Press Grupy
Polska Press Grupa, właściciel agencji Workking, nabyła 100 proc. udziałów w agencji interaktywnej Przeagencja Sp. z o.o.
23.04.15, 22:04
reklama & PR » informacje
Alfa Communications dla AAA AUTO
Agencja Alfa Communications rozpoczęła współpracę z AAA AUTO, największego w Europie Środkowej dealera samochodów używanych. W ramach obsługi, Alfa Communications odpowiedzialna jest m.in. za relacje z mediami.
23.04.15, 20:04
reklama & PR » informacje
Linkleaders dla CIMA
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Instytutem CIMA. Agencja odpowiada za powadzenie działań komunikacyjnych na rzecz organizacji zajmującej się wspieraniem idei rachunkowości zarządczej i certyfikującej osoby chcące podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.
23.04.15, 19:04
reklama & PR » informacje
DDB & Tribal wprowadzi nowe lody firmy Algida
Agencja DDB & Tribal jest autorem kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek nowych lodów Algida.
23.04.15, 16:04
reklama & PR » informacje
Blogerki testują soki Fortuna Karotka Plus
Blogerki i Ekspertki Streetcom Polska testują i rekomendują nowe soki Fortuna Karotka Plus, które zostały uzupełnione o dodatki funkcjonalne. Przewidziany zasięg akcji online i offline wyniesie 1,6 mln.
23.04.15, 14:04
reklama & PR » informacje
Unique One dla Totalizatora Sportowego
„Graj i wybieraj nagrody” – pod takim hasłem rozpoczęła się Multi Multi Loteria Totalizatora Sportowego. Organizację loterii Totalizatora Sportowego sp. z o.o. powierzona została agencji UNIQUE ONE.
23.04.15, 13:04
reklama & PR » ludzie
Nowi Dyrektorzy Kreatywni w WALK
Mariusz Pitura objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego Walk Creative zastępując na tym stanowisku Darka Rzontkowskiego, a Alek Frydrych został Dyrektorem Kreatywnym Walk Digital.
23.04.15, 12:04
reklama & PR » informacje
to do PR dla marki HiPP
to do PR rozpoczyna współpracę z marką HiPP. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami oraz wsparcie komunikacyjne produktów marki. 
23.04.15, 07:04
reklama & PR » informacje
Jak smakuje piwo? Książęce z nową kampanią
W rozpoczynającej się właśnie kampanii, Książęce chce rozbudzić ciekawość i oddziaływać na wyobraźnię. W spotach reklamowych wariantów z kolekcji Książęcego, można odnaleźć odpowiedź na pytanie „Jak smakuje piwo?”. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 25.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.05.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 kwietnia 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.