13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

24.02.17, 10:02
reklama & PR » informacje
Blogerzy promują Koleje Śląskie
Koleje Śląskie we współpracy z dwójką blogerów podróżniczych ze Śląska, chcą pokazywać urokliwe miejsca województwa śląskiego i zachęcać do podróży pociągiem. 
24.02.17, 07:02
reklama & PR » ludzie
Urszula Dyduła i Marta Kulik awansują w Codemedia
Codemedia ma dwóch nowych managerów. Na stanowiska Media Manager awansowały Urszula Dyduła i Marta Kulik. 
23.02.17, 17:02
reklama & PR » informacje
Szef Wszystkich Szefów powraca w kampanii Aleo
180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała nową odsłonę kampanii reklamowej Aleo pod hasłem ,,Powiem Ci, co zrobisz". 
23.02.17, 14:02
reklama & PR » informacje
Zbigniew Wodecki ambasadorem marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej
Zbigniew Wodecki dołączył do grona ambasadorów lodowej marki Bracia Koral-Lody Jak Dawniej.
23.02.17, 08:02
reklama & PR » informacje
Public Dialog dla Volkswagen Financial Services
Agencja Public Dialog rozpoczęła współpracę z Volkswagen Financial Services. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej, content marketing oraz organizację wydarzeń specjalnych.
23.02.17, 07:02
reklama & PR » informacje
JoyFood klientem BRIGHT Agency
Do grona klientów BRIGHT Agency dołączyła firma z branży dietetycznych i pro-zdrowotnych posiłków. JoyFood jest właścicielem marek SmartFood, Zdrowe Pola oraz PROporcja.
22.02.17, 20:02
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies wprowadza nową identyfikację wizualną
Agencja Hill+Knowlton Strategies modernizuje swój wizerunek wprowadzając nowy kod wizualny. Odświeżona szata graficzna oraz nowe logo mają odzwierciedlać zwrot firmy w kierunku usług content marketingowych.
22.02.17, 17:02
reklama & PR » ludzie
Marta Kaleta w Komunikacji Plus
Do zespołu Komunikacji Plus dołączyła Marta Kaleta, która objęła stanowisko starszego specjalisty ds. PR. W agencji będzie prowadziła projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej, kryzysowej oraz social media. 
22.02.17, 15:02
reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów debiutuje na rynku agencji kreatywnych
Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig otworzyli nową agencję kreatywną - Dziadek do orzechów. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie.
21.02.17, 20:02
reklama & PR » informacje
K2 Media dla sieci perfumerii Sephora Polska
Agencja K2 Media wygrała przetarg na kompleksową komunikację sieci perfumerii Sephora Polska w Social Mediach.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 15.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 lutego 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL