13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

06.12.16, 10:12
reklama & PR » ludzie
Nowy team seniorski w McCann & MRM
Do agencji McCann & MRM dołączył team kreatywny: Magda Banasik – senior copywriter i Grzegorz Karwowski – senior art director.
06.12.16, 08:12
reklama & PR » informacje
Zenith: stabilny wzrost rynku reklamowego
Globalny rynek reklamowy rośnie dzięki coraz większym inwestycjom w reklamę social media i online video. Za trzy lata globalne wydatki na reklamę w mediach społecznościowych mają przekroczyć 50 mld USD i mają być wyższe niż wydatki na reklamę w dziennikach.
05.12.16, 20:12
reklama & PR » informacje
ACCATA Catering w gronie członków Stowarzyszenia Branży Eventowej
Firma ACCATA Catering dołączyła do grupy podwykonawców w gronie członków Stowarzyszenia Branży Eventowej. To już siódmą firmą, która w tym roku wstąpiła w szeregi SBE.
05.12.16, 18:12
reklama & PR » informacje
Mikołajkowy konkurs Shell
Shell Polska przygotował dla nich specjalny mikołajkowy konkurs. Akcja została zorganizowana we współpracy z BMW, a do udziału w niej zostali zaproszeni także popularni influencerzy. 
05.12.16, 13:12
reklama & PR » informacje
Przepis na niezapomniane Święta. Ruszyła kampania marki Delecta
Rozpoczęła się kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.
05.12.16, 10:12
reklama & PR » informacje
Druga odsłona kampanii Grupy VIVE z Mariuszem Przybylskim
1 grudnia br. ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej Grupy VIVE, której znakiem jest torba projektu Mariusza Przybylskiego.
04.12.16, 15:12
reklama & PR » ludzie
Aleksandra Mikołajczyk członkiem niezależnym w SBE
Do Stowarzyszenia Branży Eventowej, jako członek niezależny, dołączyła Aleksandra Mikołajczyk. 
04.12.16, 11:12
reklama & PR » wydarzenia branżowe
X Forum Promocji Województwa Łódzkiego (relacja)
W ramach jubileuszowego, X Forum Promocji, władze samorządowe województwa łódzkiego kolejny raz zaprosiły osoby spragnione wiedzy marketingowej, tym razem do Bełchatowa. 
04.12.16, 10:12
reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki z nową wersją spotu
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” zaprezentowała nową wersję spotu reklamowego swojego flagowego produktu - Majonezu Kieleckiego. 
03.12.16, 13:12
reklama & PR » informacje
Wyzwanie tesa Powerstrips na YouTube
W związku z trwającą obecnie kampanią promocyjną plastrów tesa Powerstrips, na oficjalnym kanale tesa Polska na YouTube od kilku dni można obejrzeć filmik zrealizowany w Poznaniu, w okolicach Starego Browaru i ulicy Półwiejskiej. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 10.01.17

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 06.01.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 7 grudnia 2016
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.