13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

31.10.14, 12:10
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Mróz w Prime Time PR
Szeregi agencji Prime Time PR zasiliła je Katarzyna Mróz. Nowa osoba objęła stanowisko Junior PR Managera i będzie odpowiedzialna za kontakt z mediami oraz obsługę i organizację doczesnych zadań i projektów.
30.10.14, 16:10
reklama & PR » informacje
CommuniCanDo dla Direct Publishing Group
Agencja CommuniCanDo nawiązała współpracę z Direct Publishing Group, firmą działającą w obszarze custom publishing w Polsce.
30.10.14, 15:10
reklama & PR » informacje
ATOM Media Interaktywne tworzy nowy wizerunek strefy gastronomicznej marki Novotel
Agencja ATOM Media Interaktywne w ramach obsługi graficznej hoteli Novotel przygotowała identyfikację wizualną dla nowego konceptu gastronomicznego NOVO2 (NOVO Square) lounge bar. 
29.10.14, 23:10
reklama & PR » informacje
Apetina z nową kampanią serków kremowych
Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina. Działania komunikacyjne prowadzone pod hasłem „Dobrze się komponuje” obejmują swoim zasięgiem prasę, Internet oraz social media. 
29.10.14, 14:10
reklama & PR » informacje
Agencja OX Media dla SMS Audio
Agencja social media&interactive OX Media wygrała przetarg na obsługę działań społecznościowych SMS Audio, marki studyjnej jakości słuchawek, której właścicielem jest Curtis „50 Cent” Jackson.
29.10.14, 10:10
reklama & PR » informacje
LOT wystartował z kampanią promującą klasę biznes i premium
Nowa kampania LOT-u, która właśnie się rozpoczyna, zachęca do korzystania z szerokich możliwości lotu o podwyższonym standardzie. Jej główne hasła to „LOT – wyższa klasa prywatności” oraz „LOT – komfort stał się ekonomiczny”.
28.10.14, 21:10
reklama & PR » informacje
Międzychód rozpoczyna kampanię reklamową
Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet.
28.10.14, 15:10
reklama & PR » informacje
Kamil Stoch dalej w barwach marki ISOVER
W nowym sezonie skoków narciarskich ISOVER po raz drugi został oficjalnym partnerem Kamila Stocha i Stefana Huli. Marka przedłużyła współpracę z reprezentantami Polski na sezon 2014/2015.
28.10.14, 13:10
reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w Q&A Communications
W ramach strategii rozwoju agencji, Q&A Communications powiększa swój zespół specjalistów i zaczyna eksploatować nowe obszary działań.
28.10.14, 12:10
reklama & PR » informacje
Książęce Chlebowo Miodowe ze wsparciem w TV
Kolekcję piw Książęce wzbogaci sezonowe Chlebowo Miodowe. Nowy wariant przygotowano specjalnie na zbliżający się okres jesienno-zimowy. Limitowana edycja promowana będzie w telewizji i w kanale digital. Produkt otrzyma również wsparcie PR z uwzględnieniem blogosfery.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 01.12.14

Do wygrania dwa egzemplarze książki.

do 30.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 30.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 1 listopada 2014
Polecamy
Konferencje

4.12.2014 r., Kraków

15.11.2014 r., Kraków.