13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

19.01.17, 22:01
reklama & PR » ludzie
Joanna Gancarczyk w PR POiNTB
Joanna Gancarczyk dołączyła do zespołu agencji PR POiNTB.
19.01.17, 19:01
reklama & PR » informacje
K2 wypromuje Warsaw Shore
K2 wygrała przetarg na spot promujący VII sezon programu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” produkcji MTV Polska. 
19.01.17, 18:01
reklama & PR » informacje
Beata Olechowska w Upright Music Poland
Z początkiem stycznia br. do polskiego oddziału Upright Music ApS dołączyła Beata Olechowska. Obejmie stanowisko Music Searcher & Licensing Managera. 
19.01.17, 17:01
reklama & PR » informacje
Galeria Północna wybiera TBWA
Agencja TBWA wygrała przetarg na opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i obsługę kreatywną pierwszej galerii handlowej na północy Warszawy. Galeria Północna zostanie otwarta w III kwartale 2017 r. na Białołęce.
19.01.17, 16:01
reklama & PR » ludzie
Joanna Kurowska i Anna Kućma w FFW Communication
Z początkiem br., do zespołu agencji content marketingowej FFW Communication dołączyły dwie osoby: Joanna Kurowska, która objęła stanowisko moderatora social media oraz Anna Kućma - junior graphic designer.
19.01.17, 13:01
reklama & PR » informacje
Kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu
Reebok w ramach nowej, wizerunkowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk.
19.01.17, 12:01
reklama & PR » informacje
Schulz dalej dla TBM
Firma TBM przedłużyła umowę z agencją Schulz brand friendly na kompleksową obsługę marketingową.
18.01.17, 21:01
reklama & PR » informacje
Ferring Pharmaceuticals przedłuża współpracę z NuOrder
Agencja NuOrder ponownie będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i przeprowadzenie kampanii dot. problemu jakim jest moczenie nocne u dzieci dla Ferring Pharmaceuticals. 
18.01.17, 19:01
reklama & PR » informacje
Netia promuje internet za 1 zł przez rok dla małych firm
16 stycznia br., wystartowała nowa kampania Netii, promująca najnowszą ofertę operatora dla małych firm. 
18.01.17, 18:01
reklama & PR » ludzie
Marcin Matyja w Mobile Rockets
Do zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets dołączył Marcin Matyja, który objął stanowisko Sales Director.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 01.03.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 20.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 21 stycznia 2017
Polecamy
Konferencje

1 II 2017 r., Wrocław.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL