13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

18.09.14, 08:09
reklama & PR » informacje
Kampania budyni z portfolio marki Winiary
Marka Winiary prowadzi pierwszą od lat kampanię promująca portfolio budyni. Celem działań jest przypomnienie konsumentom o kategorii i podkreślenie, jak ważnym posiłkiem w diecie dziecka jest podwieczorek. 
17.09.14, 22:09
reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa marki Dekoral
Przez najbliższe dwa tygodnie, trwać będzie kampania reklamowa marki Dekoral, promującą farbę dekoracyjną Akrylit W kolor.
17.09.14, 21:09
reklama & PR » informacje
Pitera Communications dla Fundacji BGŻ
Pitera Communications rozpoczęła współpracę z Fundacją BGŻ. Do zadań agencji należy kompleksowa realizacja edukacyjnego programu społecznego fundacji – „Jeżdżę z głową”. 
17.09.14, 17:09
reklama & PR » informacje
Mint Media odświeża kreację wizerunkową Freshmarketu
Agencja interaktywna Mint Media bierze udział w kampanii marketingowej Freshmarketu. Wśród działań promocyjnych sieci sklepów można wymienić m.in.: nową odsłonę strony Freshmarket.pl oraz opracowywanie strategii aktywności w mediach społecznościowych.
17.09.14, 15:09
reklama & PR » informacje
Canon Europe z kampanią Come and See
Canon Europe zapowiedział największą w swojej historii konsumencką kampanię marketingową typu through-the-line (TTL). W ramach trzyletniej strategii komunikacyjnej, firma przeprowadzi kampanię pod hasłem „Come and See”, która zachęca konsumentów do bliższej obserwacji otaczającego świata.
17.09.14, 09:09
reklama & PR » informacje
Value Media obsłuży LOT
 Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały w drodze przetargu nowy dom mediowy - Value Media, którego zadaniem będzie prowadzenie działań w wyszukiwarce Google na polskim rynku. 
16.09.14, 23:09
reklama & PR » informacje
Goldbach Interactive będzie sprzedane
Po przeprowadzeniu analiz rentowności i potencjału wzrostu spółek na rynku CEE, grupa postanowiła wzmocnić kompetencje mediowe. Jednocześnie podjęto decyzję o sprzedaży Goldbach Interactive.
16.09.14, 15:09
reklama & PR » informacje
Finał akcji Wyzwanie Smaku Pepsi wspierany kampanią marketingową
15 września br. ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał II edycji akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają swoje preferencje smakowe, a przy tym się bawią. 
16.09.14, 14:09
reklama & PR » informacje
Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dla Esselte kampanię Vivida Movie
Startuje kampania reklamowa Esselte pod hasłem "Vivida Movie" mająca na celu stymulację sprzedaży produktów Esselte.
16.09.14, 12:09
reklama & PR » ludzie
Marek Włodarczyk Dyrektorem Sprzedaży w optivo
Marek Włodarczyk dołączył do zespołu optivo, dostarczyciela oprogramowania i usług doradczych w zakresie e-mail marketingu, obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży. 
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 19.10.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 19 września 2014
Polecamy
Konferencje

18 września 2014 r., Kraków.