13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

03.08.15, 08:08
reklama & PR » informacje
Kampania Grupy Energa zachęcająca do udziału w sportowych projektach
Nowa kampania reklamowa Grupy Energa ma zachęcać do udziału w sportowych i edukacyjnych projektach, które energetyczna firma realizuje od ponad pięciu lat.
02.08.15, 15:08
reklama & PR » informacje
Pierwsza w Polsce kampanię produktową w grze Minecraft
W ramach kampanii promującej ofertę Orange „6GB za 6 zł na 60 dni” opartej na haśle „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni”, agencja VML Poland zbudowała w grze „Minecraft” specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym youtuberzy stanęli do pojedynku o 6GB na 60 dni.
02.08.15, 13:08
reklama & PR » informacje
MSLGROUP i Fundacja Rok Rzeki Wisły narratorami tematu odnalezionego wraku parostatku Bajka
Historia odnalezionego parostatku „Bajka” była jednym z głównych tematów w mediach w tygodniu poprzedzającym rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Współautorem akcji była MSLGROUP, która korzystając z wiedzy i pasji swojego PR Managera zbudowała narracje wokół wydarzenia.
01.08.15, 17:08
reklama & PR » informacje
Trwa kampania społeczna Weź mnie w obroty
W nowej odsłonie, realizowanej od zeszłego roku przez Carlsberg Polska kampanii społecznej „Weź mnie w obroty” chodzi o to, by zwiększyć świadomość na temat butelek zwrotnych wśród konsumentów piwa.
01.08.15, 16:08
reklama & PR » informacje
OMD dla McDonald’s
Zrealizowana przez OMD polska akcja McDonald’s na Facebooku będąca częścią globalnej kampanii „Imlovinit24” znalazła się w światowym TOP3 pod względem uzyskanych wyników.
31.07.15, 19:07
reklama & PR » informacje
Marka Škoda po raz czwarty wspiera Transatlantyk Festival
W tym roku marka Škoda po raz czwarty wspiera Transatlantyk Festival i kolejny raz pomaga współtworzyć „Transatlantyk: Mobilne Kino Škody”, które jest organizowane co roku już od trzech lat w ramach imprezy.
31.07.15, 17:07
reklama & PR » informacje
Grupa Waryński sponsorem Legii Warszawa
Grupa Waryński i Legia Warszawa Sekcja Koszykówki podpisały umowę sponsoringową na sezon 2015/16. Firma, która cztery lata temu jako pierwsza zainwestowała w stołeczny klub, nadal będzie wspierać go wizerunkowo, organizacyjnie oraz finansowo.
31.07.15, 16:07
reklama & PR » informacje
Digital One dla Plusa na wakacje
Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, cztery wakacyjne serwisy tematyczne: Wakacje, Przystanek Samsung, Wakacyjne Gadżety oraz Kino Letnie.
31.07.15, 15:07
reklama & PR » informacje
Point of View dla piwa Królewskie
Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) serwis internetowy promujący dwie akcje organizowane przez markę. 
31.07.15, 13:07
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Pietrewicz i Daniel Slomka w Boost the News
Do zespołu pracującego nad Boost the News, rozwiązaniem RTB House umożliwiającym blogerom i wydawcom pozyskiwanie reklamowego wsparcia dla publikowanych w sieci treści, dołączyły dwie osoby odpowiedzialne za komunikację. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 03.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.09.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 31.08.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 4 sierpnia 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.