13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

23.07.14, 15:07
reklama & PR » informacje
Synertime dla Aukcji W
Agencja Synertime wspiera charytatywnie projekt Aukcje „W” - zbiórkę publiczną na renowację grobów Powstańców na Powązkach. Organizatorem jest Stowarzyszenie obronne FIA we współpracy z Jednostką Wojskową Komandosów w Lublińcu oraz Stowarzyszeniem Grupa Historyczna „Zgrupowanie Radosław".
23.07.14, 13:07
reklama & PR » ludzie
Magdalena Kempiński dyrektorem komunikacji Dalkii Polska i Veolii Polska
Magdalena Kempiński obejmie z początkiem sierpnia br. stanowisko dyrektora komunikacji Dalkii Polska i Veolii Polska. Odpowiedzialna będzie za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej, obszar public affairs, komunikację kryzysową oraz działania z zakresu CSR.
23.07.14, 12:07
reklama & PR » ludzie
Julita Kochman kierownikiem ds. marketingu i public relations Stenders
Z początkiem lipca br. Julita Kochman objęła stanowisko kierownika ds. marketingu i public relations firmy kosmetycznej Stenders. 
23.07.14, 10:07
reklama & PR » ludzie
Trzy nowe osoby w agencji LeadR
Do zespołu LeadR dołączyło trzech nowych specjalistów. Judyta Dettlaff oraz Katarzyna Kowalska – Wołoszczak wspierać będą pracowników Email Network – brandu agencji, dedykowanego realizacji działań email marketingowych. Dominik Dynkowski to nowy programista PHP LeadR.
22.07.14, 18:07
reklama & PR » informacje
Trafero PR dla Explorers Festival
Agencja Trafero PR zajmie się obsługą media relations XVI edycji Explorers Festival, międzynarodowego festiwalu gwiazd alpinizmu, eksploracji, sportu, przygody i filmu.
22.07.14, 17:07
reklama & PR » informacje
Think Kong dla Sally Hansen
Agencja Think Kong rozpoczęła współpracę z należącą do COTY marką Sally Hansen, światowym liderem w dziedzinie pielęgnacji paznokci.
22.07.14, 15:07
reklama & PR » informacje
Goodfellas Group. Nowa grupa marketingowa
Na rynku zadebiutowała nowa grupa marketingowa Goodfellas Group, w skład której weszły cztery specjalistyczne agencje doradcze z zakresu: public relations, digital marketingu, doradztwa marketingowego oraz eventów.
22.07.14, 14:07
reklama & PR » informacje
Raport IMM: ponad 270 mln zł przeznaczyły na reklamę sieci handlowych w II kwartale 2014 r.
Ponad 270 mln zł przeznaczyły sieci handlowe na promocję w II kwartale 2014 r. – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Wzrost wydatków reklamowych szedł w parze z rosnącym zainteresowaniem internautów. 
22.07.14, 13:07
reklama & PR » informacje
Goldbach Interactive wciąż z projektem Bakoma - Kuchnia Jogurtowa
Agencja content marketingu Goldbach Interactive po raz drugi zwyciężyła w przetargu Bakomy na realizację projektu promującego jogurt Bakoma Naturalny Gęsty.
22.07.14, 11:07
reklama & PR » informacje
Słuchacze PR-u u Tischnera dla IDEA FIX
W roku akademickim 2013/2014 słuchacze XI edycji studiów podyplomowych o kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla IDEA FIX – miejsca, w którym wielowymiarowo spotyka się polski, kreatywny biznes.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Kalendarium
Dziś jest 28 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.