13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

21.10.14, 22:10
reklama & PR » informacje
Pogotowie energetyczne GREEN-UP w Warszawie
GREEN-UP, napój energetyczny oparty na naturalnych składnikach, wystartował 21 października br. z nową akcją konsumencką. W najczęściej uczęszczanych punktach komunikacyjnych Warszawy pojawi się Pogotowie Energetyczne GREEN-UP z zapasem napoju. 
21.10.14, 20:10
reklama & PR » informacje
Grupa Goodyear Polska z zimowa kampanią propocyjną
Grupa Goodyear Polska rozpoczęła zimową kampanię promocyjną. Tym razem działaniami reklamowymi zostały objęte trzy marki: Goodyear, Dunlop i Dębica.
21.10.14, 18:10
reklama & PR » informacje
Social Art dla Dworzec Warszawa Centralna
Agencja SocialArt rozpoczęła od października br. obsługę komunikacji Dworca Warszawa Centralna w serwisach społecznościowych i internecie.
21.10.14, 17:10
reklama & PR » informacje
Nestlé w morning show TVN
Nestlé we współpracy z agencją MEC realizuje „Zdrowy Start w Przyszłość”, cykl programów edukacyjnych emitowanych w "Dzień Dobry TVN".
21.10.14, 15:10
reklama & PR » informacje
Noś TOCOŚ. Nowa akcja Prince Polo
Firma Mondelez Polska S.A. rozpoczęła nową promocję marki Prince Polo. Akcja pod hasłem „Noś TOCOŚ” nawiązuje do zrealizowanej wiosną tego roku kampanii reklamowej „Wybierzmy polskie TOCOŚ”, której głównym bohaterem był Islandczyk Gunnar.
21.10.14, 15:10
reklama & PR » informacje
Rusza nowa kampania piwa Tyskie
Tyskie rozpoczyna kolejną kampanię reklamową. Promowane w niej Tyskie Gronie 14-dniowe to dostępne w wybranych pubach i restauracjach w całej Polsce. Kampania w TV oraz Internecie rozpoczęła się 20 października i potrwa trzy tygodnie.
21.10.14, 13:10
reklama & PR » informacje
Value Media i Equinox Polska razem
Value Media i Equinox Polska należące do Group One łączą się. Powstaje niezależny dom mediowy z silnymi kompetencjami strategiczno-digitalowymi.
21.10.14, 08:10
reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia zdobywa budżet PKP Intercity
PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 r. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy.
21.10.14, 00:10
reklama & PR » informacje
Plus nawiązał współpracę z klubem koszykarskim WKS Śląsk Wrocław
Polkomtel, operator sieci Plus, postanowił podjąć wstępną współpracę z koszykarskim klubem WKS Śląsk Wrocław. Współpraca została zaplanowana na razie do końca 2014 roku.
20.10.14, 11:10
reklama & PR » artykuły
Rozmiar ma jednak znaczenie. Tylko duże billboardy skuteczne?
Reklama przy polskich trasach krajowych i autostradach może być bardzo skuteczna tylko pod warunkiem użycia wielkiego rozmiaru tablic outdoorowych – taki wniosek płynie z najnowszych badań przeprowadzonych przez HEADZ Marketing Group oraz firmę badawczą Eyetracking Solutions and Research.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 23.11.14

Do wygrania dwa egzemplarze książki.

do 22.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 października 2014
Polecamy
Konferencje

25 listopada 2014 r., STADION NARODOWY, Warszawa

Freshmen’s Survival jest trzydniowym, cyklicznym wyjazdem szkoleniowym organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w dniach 24-26 października 2014 r. w Skawicy.