13.05.05, 19:05

"Tłusty Czwartek" reklamowy

Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pod nazwą. "Tłusty czwartek".
Pakiet da możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".

Komentarze

Powiązane

03.05.16, 16:05
reklama & PR » informacje
ComPress dla Banku Millennium
ComPress nawiązał współpracę z Bankiem Millennium. W ramach zlecenia, ComPress S.A. będzie odpowiedzialny m.in. za doradztwo wizerunkowe w obszarze komunikacji korporacyjnej.
02.05.16, 12:05
reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania Disneya #RuszajsiezDisneyJunior
Disney Polska ogłosił start kampanii promującej zdrowy styl życia i budowanie zdrowych nawyków wśród dzieci i rodzin. W specjalnym spocie wizerunkowym wystąpi reprezentantka Polski, olimpijka i wielokrotna mistrzyni w siatkówce – Małgorzata Glinka.
02.05.16, 11:05
reklama & PR » informacje
Havas Media Group z nowymi budżetami i zespołami klienckimi
Sieć agencji komunikacji marketingowej Havas Media Group w pierwszym kwartale 2016 r. wygrała siedem przetargów na obsługę marek z branży farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej i automotive. Wraz z nowymi klientami do agencji dołączyli nowi specjaliści.
02.05.16, 10:05
reklama & PR » informacje
Marka Bonduelle stworzyła blog kulinarny
Bonduelle oddał w ręce swoich konsumentów blog kulinarny - warzywneinspiracje.pl.
02.05.16, 09:05
reklama & PR » informacje
Kalm rusza z działaniami reklamowymi
Ruszyła kampania roślinnego leku uspokajającego Kalm (Orkla Health). Działa reklamowe obejmują digital i TV. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.
01.05.16, 17:05
reklama & PR » informacje
Reklama suplementów diety - powstanie kodeks dobrych praktyk
O tym, co powinien zawierać kodeks dobrych praktyk, dyskutowali przedstawiciele 26 instytucji i stowarzyszeń branżowych.
30.04.16, 15:04
reklama & PR » informacje
Spokój brzucha dzięki NO-SPIE. Kampanii agencji Publicis
Rozpoczynająca się kampania autorstwa agencji Publicis ma zwracać uwagę na fakt, że NO-SPA zaczyna działać już po 15 minutach. Działania komunikacyjne są adresowane do kobiet powyżej 24. roku życia.
29.04.16, 17:04
reklama & PR » informacje
Trwa kampania leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną
Trwa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska.  
29.04.16, 16:04
reklama & PR » informacje
Lustro. Trwa kampania Vision Express
Kampania przygotowana przez agencją San Markos startuje w VOD i Internecie. Potrwa do końca maja br. 
29.04.16, 15:04
reklama & PR » informacje
ORSALIT plus smektyn wystartował z kampanią
Wystartowała kampania produktu ORSALIT plus smektyn. Za opracowanie strategii oraz kreację odpowiada agencja INSIGNIA.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 04.06.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.06.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.06.16

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka. 

Kalendarium
Dziś jest 4 maja 2016
Polecamy
Konferencje

9-11 maja 2016 r., Kraków.

9-11 maja 2016 r., Warszawa.