13.09.05, 23:09

Liceum im. Waldemara Milewicza

Warszawskie CXXV Liceum Ogólnokształcące będzie nosić imię Waldemara Milewicza.
Warszawskie CXXV Liceum Ogólnokształcące będzie nosić imię Waldemara Milewicza - wieloletniego dziennikarza Telewizji Polskiej, który w 2004 roku zginął w Iraku. Był korespondentem wojennym szczególnie związanym z Wiadomościami.
Z wnioskiem o nadanie szkole imienia Waldemara Milewicza wystąpili uczniowie i rada pedagogiczna już ponad rok temu, ale dopiero teraz stołeczni radni wydali na to zgodę. Dotąd bezimienne liceum będzie mieć swojego patrona.
- Chcieliśmy po prostu uhonorować szkołę, która właśnie chce się specjalizować w klasach dziennikarskich, osobą wyjątkową. I to jest dla nas najważniejsze - powiedziała dyrektorka liceum Barbara Antczak. Uczniowie twierdzą, że pomysł był spontaniczny i są dumni z tego, że będą mieli za patrona tak wyjątkową postać.
Prowadzone w liceum warsztaty dziennikarskie cieszą się coraz większym powodzeniem. W ubiegłym roku była tylko jedna klasa o profilu dziennikarskim, teraz już są dwie. Zapewne, jak mówią uczniowie, jest to zasługa jednego z najbardziej znanych reporterów.
Oficjalne uroczystości nadania szkole imienia Waldemara Milewicza odbędą się na wiosnę, w rocznicę śmierci dziennikarza.

Komentarze

Powiązane

18.12.14, 09:12
telewizja » badania rynku
Media pod lupą 2014: wyniki badań na zlecenie portalmedialny.pl
W jaki sposób Polacy chcą żeby media publiczne były utrzymywane? W jaki sposób najważniejsze wydarzenia sportowe powinny być transmitowane? Jaki program oceniamy za najbardziej rzetelny i wiarygodny? Portalmedialny.pl postanowił to sprawdzić.
18.12.14, 08:12
telewizja » badania rynku
Rekordowe zainteresowanie spektaklem Nasza klasa w TVP Kultura
Największą widownię spośród wszystkich tegorocznych premier teatralnych w TVP Kultura miała transmitowana na żywo 16 grudnia br. „Nasza klasa” Tadeusza Słobodzianka w reżyserii Ondreja Spišaka, z Teatru Dramatycznego w Warszawie.
17.12.14, 23:12
telewizja » badania rynku
Megarodziny: aż 1,3 mln widzów
Co szósty widz telewizyjny we wtorkowy wieczór, 16 grudnia br., oglądał dokument „Megarodziny” emitowany w paśmie „Świat bez fikcji” w TVP2. 
17.12.14, 10:12
telewizja » seriale
Rozpoczęły się zdjęcia do VII sezonu serialu rodzinka.pl
Rozpoczęły się zdjęcia do VI serii serialu TVP2 „rodzinka.pl”. 16 grudnia br. na planie serialu, stawiła się siódemka głównych bohaterów. Premierowe odcinki emitowane będą w marcu 2015 r.
17.12.14, 09:12
telewizja » informacje
Power TV i Adventure HD w portfolio reklamowym TVN Media
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Michał Winnicki Entertainment porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego w kanałach Power TV i Adventure, należących do Michał Winnicki Entertainment.
17.12.14, 00:12
telewizja » badania rynku
Badanie: Fakty TVN najbardziej wiarygodnym i rzetelnym programem informacyjnym w Polsce
Który z głównych, telewizyjnych programów informacyjnych, Polacy uważają za rzetelny i wiarygodny? Według badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia – Omnibus CAWI przeprowadzonego na zlecenie portalmedialny.pl, zdecydowanie wygrywają "Fakty TVN" (TVN). 
16.12.14, 17:12
telewizja » informacje
Świąteczna Poczta Cartoon Network w trasie
Cartoon Network do 20 grudnia br. odwiedzi osiem polskich miast. Akcja ma zachęcać widzów z całej Polski do wysyłania kartek z życzeniami świątecznymi do najbliższych.
16.12.14, 15:12
telewizja » informacje
Paramount Channel HD Polska w miejsce Viacom Blink!
Viacom International Media Networks wprowadzi na polski rynek globalną filmową markę z portfolio VIMN - Paramount Channel HD Polska. Kanał zastąpi stację VIacom Blink!.
16.12.14, 13:12
telewizja » badania rynku
Urodzinowy występ Kabaretu Młodych Panów obejrzało 2,5 mln osób
„Strzał w 10”, czyli urodzinowy występ Kabaretu Młodych Panów, obejrzało w sobotni wieczór (13.12) na antenie Telewizji POLSAT blisko 2,5 miliona widzów.
16.12.14, 08:12
telewizja » badania rynku
Rekord Dziennika Regionów
Piątkowe wydanie flagowego programu informacyjnego TVP Regionalnej „Dziennik Regionów”, 12 grudnia br., oglądało średnio ponad 476 tys. widzów, a udziały sięgnęły 3,08 proc. (dane: NAM).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 20.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 19.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 18.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 19 grudnia 2014
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

11 października 2014 r. (sobota)