01.03.06, 20:03

Ostatni numer Cafe

Marcowe wydanie magazynu „Cafe” jest jednocześnie jego ostatnim numerem.
Marcowe wydanie magazynu „Cafe” jest jednocześnie jego ostatnim numerem. Wydawca - Direct Publishing – podjął decyzję o zamknięciu tytułu, zamierzając skoncentrować swoje działania w segmencie w którym jest liderem - customer publishing.

Magazyn “Cafe” wydawany w nakładzie 62.000 egzemplarzy ukazywał się od września 2003 roku. Dostępny był w dystrybucji niepublicznej, rozsyłany do imiennych adresatów, głównie kobiet w wieku 25-35 z największych miast Polsce.

Większość zespołu redagującego magazyn „Cafe” zostanie zatrudniona przy innych projektach wydawanych w ramach Direct Publishing.

- Wydawnictwa tworzone na indywidualne zamówienie klientów to potencjalnie jedno z najbardziej atrakcyjnych narzędzi do wykorzystania w procesie komunikacji – mówi Michał Sztand, Dyrektor Generalny wydawnictwa Direct Publishing. - Pozwala na budowanie lojalności i wiarygodną komunikację z konsumentami. Perspektywicznie patrząc, w Polsce ten segment rynku będzie się dynamicznie rozwijał. Z naszej strony niech świadczą o tym choćby trzy nowe kontrakty, które podpisaliśmy z kolejnymi firmami. Stąd nasza decyzja o zaniechaniu wydawania jedynego w naszym portfolio tytułu o powszechnym charakterze.

W marcu br. pojawią się trzy nowe magazyny będące periodykami, autorstwa Direct Publishing realizowane na zamówienia nowych klientów .

Direct Publishing, funkcjonujące na polskim rynku od 2001 roku, to pionier w wydawaniu pism o charakterze custom publishing – współpracuje m.in. z Reemtsma, Imperial Tobacco, British American Tobacco, Reebok Polska, Nike Polska, Traffic Club.

Komentarze

Powiązane

21.04.17, 20:04
prasa » informacje
Bibby Financial Services z Triple PR
Z początkiem kwietnia Bibby Financial Services - firma oferującą usługi finansowe dla sektora MŚP – rozpoczęła współpracę z Triple PR. 
18.04.17, 21:04
prasa » dodatki do gazet
Majowy Sens z kremem do ciała
20 kwietnia br. na rynku ukaże się majowe wydanie miesięcznika „SENS. Psychologia dla Ciebie” (Wydawnictwo Zwierciadło). Do części nakładu zostały dołączone kremy do ciała marki PERFECTA, z serii ESSENCE PLANET.
18.04.17, 18:04
prasa » informacje
Wirtualna Polska współpracuje z Kontynentami
Grupa Wirtualna Polska rozpoczęła współpracę z kwartalnikiem „Kontynenty”. Użytkownicy WP Turystyka otrzymają dostęp do treści publikowanych w magazynie przez podróżników, pisarzy, reporterów, blogerów oraz fotografów. 
18.04.17, 16:04
prasa » informacje
Kolporter: zakaz handlu w niedzielę mogą odczuć wydawcy prasowi i sprzedawcy prasy
Czy wydawcy prasowi i sprzedawcy prasy odczują zakaz handlu w niedzielę? – W niewielkim stopniu, ale tak – uważają przedstawiciele Kolportera. 
17.04.17, 13:04
prasa » informacje
Social Home Page. Nowy produkt reklamowy Gazeta.pl
Social Home Page to innowacyjny format na rynku reklamowym portali internetowych, który jako pierwszy umożliwia bezpośrednią komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych.
17.04.17, 10:04
prasa » informacje
FeiyuTech rozpoczyna współpracę ze Snow PR
FeiyuTech, producent urządzeń stabilizujących do kamer sportowych, smartfonów i aparatów cyfrowych, powierzył Snow PR przygotowanie strategii komunikacji i prowadzenie działań z zakresu public relations w Polsce.
16.04.17, 20:04
prasa » informacje
Divante wdroży nowy serwis dla Home&You
Wdrożenie platformy to kolejny etap współpracy między firmami. Serwis zostanie oparty na nowej wersji popularnego oprogramowania open source - Magento 2.
16.04.17, 18:04
prasa » informacje
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców
Marka ŠKODA  wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników.
16.04.17, 14:04
prasa » informacje
Aplikacja Eleven Sports w Samsung Smart TV
Od kwietnia 2017 br. aplikacja ELEVEN SPORTS jest dostępna dla użytkowników nowoczesnych  telewizorów Samsung Smart TV z systemem operacyjnym Tizen* oraz telewizorów QLED z pakietem Elite Smart Pack.
16.04.17, 11:04
prasa » informacje
180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią wprowadzającą markę Ben & Jerry’s do Polski
Agencja odpowiada za strategię, kreację, działania w mediach społecznościowych oraz planowanie i realizację eventów. Komunikacja w social media rozpoczęła się 21 marca br.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Chris’a Tvedt’a „W mroku tajemnic”.

Kalendarium
Dziś jest 26 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

11.05.2017 r., Katowice.

Http://www.Autodoc.PL