01.03.06, 20:03

Ostatni numer Cafe

Marcowe wydanie magazynu „Cafe” jest jednocześnie jego ostatnim numerem.
Marcowe wydanie magazynu „Cafe” jest jednocześnie jego ostatnim numerem. Wydawca - Direct Publishing – podjął decyzję o zamknięciu tytułu, zamierzając skoncentrować swoje działania w segmencie w którym jest liderem - customer publishing.

Magazyn “Cafe” wydawany w nakładzie 62.000 egzemplarzy ukazywał się od września 2003 roku. Dostępny był w dystrybucji niepublicznej, rozsyłany do imiennych adresatów, głównie kobiet w wieku 25-35 z największych miast Polsce.

Większość zespołu redagującego magazyn „Cafe” zostanie zatrudniona przy innych projektach wydawanych w ramach Direct Publishing.

- Wydawnictwa tworzone na indywidualne zamówienie klientów to potencjalnie jedno z najbardziej atrakcyjnych narzędzi do wykorzystania w procesie komunikacji – mówi Michał Sztand, Dyrektor Generalny wydawnictwa Direct Publishing. - Pozwala na budowanie lojalności i wiarygodną komunikację z konsumentami. Perspektywicznie patrząc, w Polsce ten segment rynku będzie się dynamicznie rozwijał. Z naszej strony niech świadczą o tym choćby trzy nowe kontrakty, które podpisaliśmy z kolejnymi firmami. Stąd nasza decyzja o zaniechaniu wydawania jedynego w naszym portfolio tytułu o powszechnym charakterze.

W marcu br. pojawią się trzy nowe magazyny będące periodykami, autorstwa Direct Publishing realizowane na zamówienia nowych klientów .

Direct Publishing, funkcjonujące na polskim rynku od 2001 roku, to pionier w wydawaniu pism o charakterze custom publishing – współpracuje m.in. z Reemtsma, Imperial Tobacco, British American Tobacco, Reebok Polska, Nike Polska, Traffic Club.

Komentarze

Powiązane

24.01.15, 13:01
prasa » informacje
KUKBUK z felietonami Marty gessler
Od trzynastego numeru stałym gościem na łamach "KUKBUK-a" będzie Marta Gessler, która będzie przygotowywać dla pisma fotokulinarny felieton na ostatniej stronie. 
23.01.15, 20:01
prasa » badania rynku
Julia Kuczyńska - Maffashion liderką. Złota dziesiątka blogerów oczami mediów
Blogerzy coraz częściej pojawiają się w pozostałych mediach – wynika z cyklicznego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Łącznie o twórcach dzienników internetowych, należących do dziesiątki najbardziej wpływowych według rankingu Jasonhunta, napisano w ubiegłym roku prawie 10 tys. materiałów. W stosunku do 2013 r. nastąpił wzrost o blisko 20 proc. 
23.01.15, 17:01
prasa » informacje
Portrecista na DVD z Gazetą Wyborczą
26 stycznia br. ukaże się specjalne wydanie magazynu „Ale Historia” poświęcone 70. rocznicy wyzwolenia obozu zagłady Auschwitz. Dzień później, 27 stycznia br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić film dokumentalny na DVD „Portrecista”.
22.01.15, 15:01
prasa » informacje
Kolekcja Polska Walcząca. Historia Polskiego Państwa Podziemnego
Wydawnictwo Edipresse Kolekcje oraz Wydawnictwo Bellona przygotowały nową kolekcję „Polska Walcząca. Historia Polskiego Państwa Podziemnego”.
22.01.15, 13:01
prasa » informacje
Fronda Grzegorza Górnego debiutuje w portfolio Fratrii
Pierwszy numer miesięcznika „Fronda” ukaże się w kioskach 30 stycznia br. Redaktorem naczelnym pisma został Grzegorz Górny. Wydawcą jest Fratria, która tworzy miesięcznik we współpracy z wydawnictwem Fronda.
21.01.15, 15:01
prasa » informacje
Edipresse Polska SA przechodzi do MediaCom Warszawa
Po 10 latach współpracy z ZenithOptimedia Group, Edipresse Polska zmienia dom mediowy. 
21.01.15, 09:01
prasa » informacje
Nowi autorzy w miesięczniku Sens
22 stycznia br. na rynku ukaże się lutowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na początku 2015 r. „Sens” przygotował kilka nowości. W numerze lutowym pojawią się nowi autorzy, m.in. Małgorzata Ohme, Maria Rotkiel, Andrzej Depko i nowe rubryki: „Dobry związek”, „Jestem mamą”, „Seksualnie”, „Psychologia mody” oraz „Psychoportret”.
20.01.15, 15:01
prasa » informacje
Wspólna oferta reklamowa Gazety Wyborczej i Super Expressu
Od stycznia 2015 r. na rynek reklamowy wprowadzono pakiet łączący ofertę "Gazety Telewizyjnej" i "Magazynu Super Express TV".
20.01.15, 09:01
prasa » badania rynku
Kamil Stoch najbardziej medialnym polskim sportowcem w 2014 roku
2014 to rok Kamila Stocha. Dwukrotny mistrz olimpijski, zdobywca Kryształowej Kuli, okrzyknięty „Sportowcem Roku 2014”, zwyciężył również w klasyfikacji raportu „Najbardziej medialni polscy sportowcy” przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. 
20.01.15, 00:01
prasa » informacje
Star Wars Rebelianci od Egmont Polska
Nowe czasopismo „Star Wars Rebelianci” wydawane przez Egmont Polska, przeznaczone jest dla fanów serialu o tym samym tytule. Magazyn zadebiutuje na rynku 20. stycznia br.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Konkursy
do 01.03.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 28 stycznia 2015
Polecamy
Konferencje

31.01.2015 r., Poznań.

24 i 25 lutego 2015 r., Warszawa.