26.04.06, 22:04

Nowy program w Radiu 90 FM

90 pytań na godzinę to nowy program rybnickiego Radia 90 FM.
90 pytań na godzinę to nowy program rybnickiego Radia 90 FM. Ważen pytania dotyczące regionu loklanego będą stawiane samorządowcom, lokalnym politykom czy zainteresowanym stronom. Słuchacze stacji będą mogli zadawać pytania gościom stacji za pośrednictwem poczty internetowej.

Autorzy programu to Joanna Mielimonka i Arkadiusz Żabka. Program nadawany będzie w każdą niedzielę od 9.00 do 11.00.

Komentarze

Powiązane

17.07.14, 13:07
radio » informacje
BBC Proms 2014 na antenie Dwójki
BBC Proms Festival jak co roku zagości na antenie Programu 2 Polskiego Radia. W sobotę, 19 lipca br. o godz. 20.30, Dwójka wyemituje pierwszą transmisję z Londynu, gdzie odbywa się ten największy festiwal muzyki klasycznej.
17.07.14, 12:07
radio » informacje
Radio WAWA rozdaje na antenie powieść Roberta Kilena
Radio WAWA objęło patronatem powieść „Krew Illiapa” autorstwa Roberta Kilena, gospodarza porannej audycji w Radiu WAWA „Z parą od rana”. Książka będzie rozdawana na antenie stacji w ramach organizowanych konkursów.
16.07.14, 15:07
radio » informacje
Lista Trójki i Biegam, bo lubię z Wałcza
W najbliższy weekend, Program 3 Polskiego Radia odwiedzi Wałcz. Powodem wyprawy radiowej ekipy z Myśliwieckiej 3/5/7 na Pojezierze Południowopomorskie jest 4. Wałecki Bieg Filmowy. Prócz sportowych zmagań w ramach Trójkowej akcji „Biegam, bo lubię” nie zabraknie również dobrej muzyki, którą zaprezentuje Marek Niedźwiecki.
16.07.14, 09:07
radio » badania rynku
Radio online: rock najpopularniejszym gatunkiem muzycznym, internauci słuchają najczęściej wieczorem
W maju 2014 r. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium Radia”, z którego wynika, iż internauci słuchają radia on-line w sposób zbliżony do radia eterowego. Dotyczy to zarówno miejsca, pory i okoliczności, jak i sposobu słuchania.
15.07.14, 11:07
radio » ludzie
Marta Kiermasz nowym głosem Faktów RMF FM
Marta Kiermasz dołączyła w czerwcu br. do załogi "Faktów" w RMF FM.
14.07.14, 22:07
radio » badania rynku
Bydgoszcz: Radio PiK w górę, Radio Zet w górę
Pozycję zdecydowanego lidera na bydgoskim rynku radiowym utrzymało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Bydgoszcz).
14.07.14, 22:07
radio » badania rynku
Łódź: Radio Zet w dół, Trójka w górę
Radio RMF FM pozostaje liderem łódzkiego rynku radiowego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Łódź).
14.07.14, 21:07
radio » badania rynku
Radom: Eska w dół, Plus Radom w górę
Nowym liderem radomskiego rynku jest Radio Rekord FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Radom).
14.07.14, 20:07
radio » badania rynku
Lublin: VOX FM już w pierwszej trójce
Pozycję lidera na lubelskim rynku radiowym utrzymało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Lublin).
14.07.14, 18:07
radio » badania rynku
Kielce: RMF Classic i TOK FM w górę
Pozycję lidera na kieleckim rynku radiowym utrzymało Polskie Radio Kielce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Kielce).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Kalendarium
Dziś jest 29 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.