06.04.12, 21:04

Telewizja internetowa ipla w dekoderach Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat wzbogacił swoje dekodery do odbioru cyfrowej telewizji satelitarnej o nową aplikację – telewizję internetową ipla.

Cyfrowy Polsat wzbogacił swoje dekodery do odbioru cyfrowej telewizji satelitarnej o nową aplikację – telewizję internetową ipla – zapewniającą dostęp do tysięcy bezpłatnych materiałów wideo, dzięki połączeniu z siecią Internet. Równocześnie w menu dekoderów uaktywniona została dodatkowa funkcjonalność – „Strefa abonenta” z bieżącymi informacjami na temat stanu konta abonenckiego.

Telewizja internetowa ipla, dostępna dotychczas dla użytkowników komputerów, telewizorów, tabletów i smartfonów, została wprowadzona na dekodery Cyfrowego Polsatu. W pierwszej kolejności z kilkudziesięciu tysięcy bezpłatnych materiałów wideo z różnych kategorii tematycznych będą mogli korzystać użytkownicy dekoderów HD5000. W kolejnym kroku aplikacja ipla trafi do dekoderów MINI HD 2000.

Abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymają dostęp do zasobów wideo - seriali, programów telewizyjnych, wiadomości i relacji sportowych z anten takich stacji, jak: Polsat, Polsat News, TV Biznes, Superstacja, Polsat Cafe, WeddingTV, Polsat Play, MTV, iTV, TV4, TV Puls, Polsat Sport, Polsat Sport Extra.
 
Aby korzystać z nowej funkcjonalności dekodera, wystarczy podłączyć go do Internetu o przepustowości minimum 2 Mb/s. Dostęp do usługi ipla włączany jest automatycznie po pobraniu przez dekoder najnowszej wersji oprogramowania. Nawigacja w serwisie ipla jest intuicyjna – użytkownik może wybierać spośród trzech obszarów głównych - Polecamy, Nowości, Popularne - i siedmiu kategorii tematycznych - Seriale, Sport, News, Film, Show, Muzyka, Mini. W zależności od dokonanego wyboru zostanie on przeniesiony do ekranu z wyselekcjonowanymi materiałami wideo. Obsługa aplikacji odbywa się za pomocą pilota i jego przycisków kierunkowych. Wyszukiwanie materiałów jest możliwe także za pomocą wyświetlonej na ekranie telewizora klawiatury – zarówno alfabetycznej, jak i numerycznej, do wpisywania zapytań tak jak wiadomości sms w telefonie komórkowym.

Dodatkowo dekodery Cyfrowego Polsatu zostały wzbogacone o aplikację umożliwiającą użytkownikom zapoznanie się z bieżącymi informacjami na temat ich abonamentu i płatności. „Strefa abonenta” to nowy obszar w menu dekodera, który w formie planszy  wyświetlanej na ekranie telewizora udostępnia m.in. dane na temat ostatniej aktualizacji danych, ewentualnego zadłużenia, terminu płatności najbliższego rachunku, numeru rachunku bankowego, daty ostatnio zaksięgowanej wpłaty, posiadanych wolnych środków. Dane dostępne są indywidualnie dla każdego klienta z dekoderem wyposażonym w tę funkcję.

"Wprowadzenie telewizji internetowej ipla do dekoderów ma na celu przede wszystkim rozszerzenie naszej oferty oraz zwiększenie satysfakcji abonentów ze świadczonych przez nas usług. Wierzymy, że bezpłatny dostęp do bardzo bogatej bazy materiałów zyska wielu amatorów, zwłaszcza w gronie osób lubiących nowinki technologiczne" – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu S.A. "Dekoder zapewniający dostęp do satelitarnych kanałów telewizyjnych, usług VoD, IPTV, a teraz także informacji abonenckich, dzięki „Strefie abonenta”, to multimedialne, domowe centrum rozrywki" – dodaje Libicki.

Uzupełnieniem wprowadzonych zmian jest dodanie do menu dekodera dodatkowej opcji „Nagrania”, która w szybki i prosty sposób daje użytkownikom dostęp do listy ich nagrań zgromadzonych na zewnętrznym dysku twardym DTU 320 podłączonym do dekodera. Dotychczas taka opcja była aktywowana jednym z przycisków pilota. Teraz wszystkie istotne dla klientów platformy funkcje i ustawienia zgromadzone są w ramach przejrzystego i łatwego w obsłudze menu.

Komentarze

Powiązane

05.03.15, 09:03
telewizja » badania rynku
MEC: blisko 9 proc. polskich internautów oglądało House of Cards
Blisko 9 proc. polskich internautów twierdzi, że oglądało w sieci dwa pierwsze sezony „House of Cards”, serial był najpopularniejszy w grupie 25-34 latków - tak wynika z badania MEC zrealizowane chwilę przed premierą III sezonu serialu produkowanego przez serwis Netflix. 
05.03.15, 00:03
telewizja » informacje
Program 100 złotych w ESKA TV wspierany kampanią promocyjną
8 marca br. o godz. 16:00 na antenie ESKA TV wystartuje nowy program „100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać” - ranking muzyczny z udziałem gwiazd polskiego show biznesu. Premiera programu wsparta będzie kampanią reklamową.
04.03.15, 22:03
telewizja » seriale
II sezon The Red Road w Sundance Channel
Sundance Channel ogłosił, że 3 kwietnia o godz. 22:00 odbędzie się ekskluzywna premiera II sezonu oryginalnego serialu „The Red Road”. 
04.03.15, 15:03
telewizja » informacje
Grupa ATM: 153 mln skonsolidowanego przychodu w IV kwartale 2014 r.
Przeszło 153 mln zł skonsolidowanego przychodu oraz blisko 18 mln zł zysku netto. Rekordowe widownie premierowych produkcji, w tym także „Watahy” dla HBO Polska i świetne ratingi wszystkich produkcji kontynuowanych. Plany zwiększenia w bieżącym roku do szesnastu, liczby emitowanych w stacjach telewizyjnych produkcji.
04.03.15, 11:03
telewizja » informacje
Fokus TV HD w sieci kablowej Inea
W marcu br. FOKUS TV HD dołączył do oferty sieci kablowej Inea. To trzeci operator sieciowy, który oferuje program FOKUS TV HD. Wersja HD kanału ma tę samą ofertę programową, co analogowa.
04.03.15, 10:03
telewizja » seriale
Na Wspólnej i Pierwsza miłość. Ranking Lowe Media najbardziej dochodowych seriali
Dom mediowy Lowe Media stworzył ranking najbardziej dochodowych polskich seriali. W zestawieniu z ostatniej dekady (od 2004 do 2014 roku) przychody reklamowe zwycięzcy sięgają ponad 2,5 miliarda zł. 
03.03.15, 23:03
telewizja » informacje
TVP Warszawa z nową oprawą graficzną anteny
Z początkiem marca br. TVP Warszawa wprowadziła nową oprawę graficzną anteny. Ma ona odzwierciedlać nowoczesny, odświeżony charakter stacji oraz nową, wiosenną ofertę programową.
03.03.15, 13:03
telewizja » badania rynku
Stacje informacyjne w lutym 2015 r.: TVP INFO liderem
Kolejny już miesiąc TVP INFO zostało liderem wśród telewizyjnych stacji informacyjnych: w lutym 2015 r. miała aż 3,2 proc. udziałów w rynku i średnio 230 tys. widzów codziennie.
03.03.15, 11:03
telewizja » badania rynku
Zimowe dyscypliny wciąż gromadzą dużą widownię
Decydujące momenty konkursu drużynowego w skokach narciarskich, w których reprezentacja Polski zdobyła brązowy medal mistrzostw świata, w szczytowym momencie oglądało ponad 5,5 mln widzów TVP1. Widownia rywalizacji biegaczek na 30 km w TVP2 przekroczyła 2,5 mln osób.
03.03.15, 10:03
telewizja » badania rynku
Ida: ponad 1,2 mln widzów w Canal+
Ponad 1,2 miliona widzów obejrzało „Idę” w kanałach z rodziny CANAL+ od premiery filmu w listopadzie 2014 r. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 07.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.04.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 5 marca 2015
Polecamy
Konferencje

18.03.2015 r., Kraków

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.