15.01.07, 02:01

Gadu Gadu ponownie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

"Ja Nagłos i Wy Nagłos" - licytacja specjalnego numeru GG:15

Już w najbliższą niedzielę 14 stycznia XV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Do akcji aktywnie włącza się najpopularniejszy polski komunikator Gadu-Gadu. - Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wesprzeć Wielką Orkiestrę - mówi Krzysztof Szalwa z Zarządu Gadu-Gadu S.A.

Fundacja już od roku korzysta z komunikatora do kontaktu ze sztabami, widzami podczas relacji telewizyjnych i wolontariuszami. Podczas tegorocznego Finału zostanie zlicytowany specjalny numer GG:15, dotychczas był wykorzystany przez WOŚP, a w niedzielę będzie służył do kontaktu z głównym sztabem Wielkiej Orkiestry i studiem telewizyjnym. Po zakończeniu Finału numer GG:15 zmieni właściciela. Oczywiście zostanie nim osoba, która wylicytuje najwyższą cenę na specjalnej aukcji, dostępnej pod adresem http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=81677. Ubiegłoroczny numer GG:14 został zlicytowany za 2025 zł.
Po Finale WOŚP otrzyma nowy numer GG:16, który będzie przez Fundację wykorzystywany przez cały rok, a który zostanie zlicytowany podczas XVI Finału w 2008 roku.

To jeszcze nie wszystko. Internauci mogą również licytować ręcznie wykonane bombki z limitowanej świątecznej serii Gadu-Gadu - licytacja dostępna jest pod adresem http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=94892. Dodatkowo 14 stycznia wielomilionowa społeczność użytkowników Gadu-Gadu będzie mogła wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, rozmawiając poprzez telefonię internetową Gadu-Gadu NAGŁOS. Całkowity dochód z rozmów telefonicznych wykonanych w dniu Finału Gadu-Gadu S.A. przekaże na cele tegorocznego XV Finału. Ponadto tylko w tym dniu Gadu-Gadu NAGŁOS uruchomi specjalny prefiks (15). Wybierając go, użytkownik zapłaci 1 zł za całe połączenie. Każdą wydzwonioną w ten sposób złotówkę również otrzyma WOŚP. Są to specjalne promocyjne stawki na połączenia na numery telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych, polskich i zagranicznych - przed połączeniem użytkownicy usłyszą krótką zapowiedź informującą o możliwości wsparcia WOŚP.

Posłuchaj Jurka Owsiaka zachęcającego do wsparcia XV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w telefonii NAGŁOS:

Gadu Gadu ponownie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Płacę później. GoldenSubmarine i Bidlab dla PayU
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab. 
23.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion z wygranym przetargiem na obsługę dwóch projektów STIHL
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę PR kolejnych projektów dla marki STIHL. W ramach działań agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną Mistrzostw Świata STIHL TIMBERSPORTS oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017.
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody. 

do 24.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.