15.05.12, 17:05

EURO 2012 w Bravo Sport

"Magazyn Bravo Sport" w związku z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, w maju oraz czerwcu, przygotowało dla swoich czytelników specjalne wydania poświęcone rozgrywkom UEFA EURO 2012.

W numerze 10 (na rynku 16 maja) znajdzie się mnóstwo informacji o EURO, m.in. sposoby rozgrywania akcji bramkowych przez S-kadrę, komiks-biografia Roberta Lewandowskiego, a także charakterystyka jednego z faworytów turnieju - Hiszpanii. W numerze 11 - w całości poświęconym EURO 2012 - znajdą się opisy grup (ze szczególnym uwzględnieniem Polski i jej rywali), a także wiele ciekawostek, konkursów i przydatnych informacji. Każda ze stałych rubryk "Bravo Sport", traktować będzie o Mistrzostwach Europy. Również plakaty poświęcone będą największym gwiazdom Mistrzostw, a na jednym z nich przedstawiona zostanie terminarz-drabinka, w której będzie można wpisywać wyniki turnieju. W numerze 12 - oprócz najświeższych informacji o naszej kadrze i pozostałych uczestników EURO, plakatów i konkursów - znajdą się już pierwsze wyniki Mistrzostw, m.in. podsumowanie inauguracyjnego meczu Polaków z Grecją.

Dodatkowo do każdego z wydań dołączony będzie atrakcyjny gadżet kibica: w numerze 10/2012 (na rynku 16 maja) dodatkiem będzie trąbka kibica w kolorach biało- czerwonych; do numeru 11/2012 (na rynku 30 maja) Bravo Sport dołączona będzie flaga Polski; w numerze 12/2012 (na rynku 13 czerwca) dodatkiem będą farbki kibica w kolorach biało-czerwonych oraz naklejany tatuaż z flagą Polski.

Nakład każdego z wydań zostanie zwiększony, cena egzemplarzowa nie ulegnie zmianie. Dodatkowo wydanie 11/2012 będzie wsparte internetową kampanią promocyjną.

Komentarze

Powiązane

25.07.14, 11:07
prasa » informacje
Wprost bezkonkurencyjny. Najbardziej opiniotwórcze media czerwca 2014 r.
"Wprost", "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita" były najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. ze zdecydowaną przewagą tygodnika Wprost - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły RMF FM oraz TVN24.
25.07.14, 10:07
prasa » informacje
Sierpniowy Focus Historia z dwiema okładkami
Ukazał się nowy numer miesięcznika „Focus Historia”. Wydanie ma dwie okładki – na początku i końcu magazynu. Przy ich projektowaniu wykorzystano kolorowane zdjęcia z powstania warszawskiego, ilustrujące życie cywilów w oblężonej stolicy.
24.07.14, 13:07
prasa » informacje
Grand Budapest Hotel z magazynem Wysokie Obcasy Extra
Sierpniowe wydanie magazynu "Wysokie Obcasy Extra" można kupić z premierowym filmem "Grand Budapest Hotel" na DVD.
24.07.14, 12:07
prasa » informacje
Jubileusz ks. Adama Bonieckiego w dodatku do Tygodnika Powszechnego
Do nowego numeru „Tygodnika Powszechnego” (30/2014) został dołączony specjalny dodatek „80. Jubileusz ks. Adama Bonieckiego”.
23.07.14, 20:07
prasa » informacje
Sierpniowy Sens z kuponami i konkursem
24 lipca br. na rynku ukaże się sierpniowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). W numerze znalazł się m.in. konkurs „Studiowanie ma Sens”, w którym do wygrania są studia podyplomowe o wartości 13 000 zł oraz kupony zniżkowe na wyższe uczelnie.
22.07.14, 15:07
prasa » informacje
Sól i Pieprz w zwiększonej objętości i nowej szacie graficznej
„Sól i Pieprz” będzie się ukazywał w zwiększonej objętości, w nowej szacie graficznej i będzie drukowany na lepszej jakości, bielszym papierze z lakierowaną okładką.
20.07.14, 13:07
prasa » informacje
Zmiany personalne w redakcjach Weranda i Weranda Country
Zarząd Wydawnictwa TE-JOT zmienił strukturę organizacyjno-redakcyjną tytułów wnętrzarskich: „Weranda” i „Weranda Country”. 
18.07.14, 14:07
prasa » informacje
Weranda Country miesięcznikiem
„Weranda Country” przekształciła się z dwumiesięcznika w miesięcznik. 
18.07.14, 00:07
prasa » informacje
Zwierciadło z akcjami dla czytelniczek
17 lipca br. na rynku ukazało się sierpniowe wydanie miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). W tym miesiącu pismo przygotowało dwie akcje dla czytelniczek.
17.07.14, 19:07
prasa » informacje
Dobry Start. Nowy magazyn od Valkea Custom Publishing i PZU
Valkea Custom Publishing wraz z Grupą PZU na początku lipca br. wprowadziła na rynek nowy magazyn „Dobry Start”. Grupą docelową  publikacji są rodzice, dziadkowie i opiekunowie, dla których priorytetem jest przyszłość ich dzieci (wnuków, podopiecznych).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Kalendarium
Dziś jest 29 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.