30.05.12, 19:05

Joanna Zakrzewska: Nowoczesna firma musi wykorzystywać różne narzędzia komunikacji

Logo firmy
fot.: PGNiG

Romowa z Joanną Zakrzewską, rzecznikiem prasowym spółki akcyjnej Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na temat filmu korporacyjnego.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo i dom produkcyjny PrimeMovers otrzymały nagrodę na niedawnywm World Media Festival w Hamburgu za film "PGNiG - Energia dzięki wiedzy". Zobacz więcej informacji na ten temat. 

Kuba Wajdzik: Skąd pomysł właśnie na film korporacyjny?
Joanna Zakrzewska: Nowoczesna firma w dzisiejszych czasach musi wykorzystywać różne narzędzia komunikacji, w tym również filmy promocyjne. Prezentacja firmy poprzez obraz filmowy pozwala przekazać niezbędnych informacji, a także budować wizerunek firmy przez wywoływanie emocji i skojarzeń.

KW: Kiedy i przy jakich okazjach wykorzystują Państwo film?
JZ: Film jest pokazywany na krajowych i międzynarodowych targach, wystawach i konferencjach oraz spotkaniach biznesowych. Jest także uzupełnieniem folderów informacyjnych.

KW: Skąd u Państwa taka odwaga na nietypowy film korporacyjny? Raczej Państwa firma - proszę wybaczyć - ale raczej nie kojarzy się z nowoczesnością.
JZ: W filmie chcieliśmy opowiedzieć o wielu aspektach naszej działalności i poruszyć wiele wątków. To trudne zadanie. W kilku minutach filmu musieliśmy zawrzeć to, co zwykle jest prezentowane na wielu stronach raportów i broszur. Dlatego uznaliśmy, że użycie nietypowych środków filmowych, takich jak m.in. technika poklatkowa, pozwalających na przykucie uwagi widza, jest konieczne.

KW: Czy film to jeden z elementów strategii nowego wizerunku firmy?
JZ: Film jest częścią strategii komunikacji marketingowej „Energia dzięki wiedzy", w której mówimy o pozyskaniu, przetwarzaniu i dystrybucji surowców energetycznych i energii. Robimy to pewnie, bezpiecznie, z korzyścią dla nas wszystkich, bo mamy do tego potrzebną wiedzę. Mamy nadzieję, że przestajemy być dla naszych odbiorców monopolistą, a stajemy się ekspertem.

KW: Co oznacza dla Państwa fakt nagrody dla filmu?
JZ: Jest to ogromne wyróżnienie dla nas, które pozwala wierzyć w to, że nasz przekaz będzie dobrze zrozumiany przez szerokie grono interesariuszy.

KW: Jakie inne elementy w strategii promocyjnej PGNiG SA są zaplanowane?
JZ: Chcemy ukazać potencjał naszej firmy i ułatwić korzystanie z niego wszystkim klientom. W tym roku planujemy działania promujące eko-fakturę oraz nowoczesne kanały sprzedaży – e-BOK i contact center. Ponadto oddajemy do dyspozycji klientów platformę internetową e-pasaż (e-pasaz.pgnig.pl), która ułatwi dobranie odpowiednich urządzeń gazowych, wyszukanie wykonawców instalacji i firm świadczących usługi okołogazownicze, znalezienie sposobu finansowania inwestycji oraz zawiera bazę wiedzy z zakresu instalacji gazowych.

KW: Jak dzisiaj Państwo pozycjonują wizerunek firmy?
JZ: PGNiG to wiodący podmiot na rynku energetycznym w Polsce. Mając doświadczenie oparte na ponad 150-letniej tradycji gazownictwa w Polsce, dysponując zaawansowanym zapleczem technicznym, doskonale wykwalifikowaną kadrą specjalistów, chcemy budować naszą przyszłość na uwolnionym rynku energetycznym w Polsce i stać się jednym z głównych graczy na rynku europejskim.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Obejrzyj film korporacyjny PGNiG:

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 19:11
reklama & PR » ludzie
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w Jet Line
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do Jet wzmacniając siły zespołu sprzedaży. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH, zintegrowanych w platformie MyLED.
17.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies dla marki Black Red White
Na początku listopada br., do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka meblarska Black Red White.
17.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
F!RST DEAL! 2018. Trwa kampania Grecosa
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa opracowana przez warszawską agencję kreatywną Skyboat.
17.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Beata Grzybek-Zielińska w Green Parrot
Z początkiem listopada br. do zespołu Agencji dołączyła Beata Grzybek-Zielińska. Objęła stanowisko Head of Communication. 
16.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Beata Lewandowska awansowała w ITBC Communication
Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.
16.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Blogerzy w kampanii #IAM3 odkrywają funkcje tabletu MediaPad M3 Lite 10
W nowej kampanii #IAM3, Huawei zachęca do odkrywania świata w towarzystwie tabletu MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy dwóch blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. 
16.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
16.11.17, 15:11
reklama & PR » ludzie
Emilia Abramowicz w Cube Group
Emilia Abramowicz dołączyła do Działu Agencyjnego Cube Group jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w sieci Tradedoubler.
16.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Wielka książka na krakowskim Rynku. Trwa akcja Czytaj PL
To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL., 
16.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Synergic zrealizuje kampanie reklamowe z wykorzystaniem transportu miejskiego w stolicy
W listopadzie i grudniu br. Synergic realizuje kilka rozbudowanych kampanii reklamowych z użyciem transportu miejskiego w Warszawie. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 19 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL