30.05.12, 19:57

Joanna Zakrzewska: Nowoczesna firma musi wykorzystywać różne narzędzia komunikacji

Logo firmy
fot.: PGNiG

Romowa z Joanną Zakrzewską, rzecznikiem prasowym spółki akcyjnej Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na temat filmu korporacyjnego.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo i dom produkcyjny PrimeMovers otrzymały nagrodę na niedawnywm World Media Festival w Hamburgu za film "PGNiG - Energia dzięki wiedzy". Zobacz więcej informacji na ten temat. 

Kuba Wajdzik: Skąd pomysł właśnie na film korporacyjny?
Joanna Zakrzewska: Nowoczesna firma w dzisiejszych czasach musi wykorzystywać różne narzędzia komunikacji, w tym również filmy promocyjne. Prezentacja firmy poprzez obraz filmowy pozwala przekazać niezbędnych informacji, a także budować wizerunek firmy przez wywoływanie emocji i skojarzeń.

KW: Kiedy i przy jakich okazjach wykorzystują Państwo film?
JZ: Film jest pokazywany na krajowych i międzynarodowych targach, wystawach i konferencjach oraz spotkaniach biznesowych. Jest także uzupełnieniem folderów informacyjnych.

KW: Skąd u Państwa taka odwaga na nietypowy film korporacyjny? Raczej Państwa firma - proszę wybaczyć - ale raczej nie kojarzy się z nowoczesnością.
JZ: W filmie chcieliśmy opowiedzieć o wielu aspektach naszej działalności i poruszyć wiele wątków. To trudne zadanie. W kilku minutach filmu musieliśmy zawrzeć to, co zwykle jest prezentowane na wielu stronach raportów i broszur. Dlatego uznaliśmy, że użycie nietypowych środków filmowych, takich jak m.in. technika poklatkowa, pozwalających na przykucie uwagi widza, jest konieczne.

KW: Czy film to jeden z elementów strategii nowego wizerunku firmy?
JZ: Film jest częścią strategii komunikacji marketingowej „Energia dzięki wiedzy", w której mówimy o pozyskaniu, przetwarzaniu i dystrybucji surowców energetycznych i energii. Robimy to pewnie, bezpiecznie, z korzyścią dla nas wszystkich, bo mamy do tego potrzebną wiedzę. Mamy nadzieję, że przestajemy być dla naszych odbiorców monopolistą, a stajemy się ekspertem.

KW: Co oznacza dla Państwa fakt nagrody dla filmu?
JZ: Jest to ogromne wyróżnienie dla nas, które pozwala wierzyć w to, że nasz przekaz będzie dobrze zrozumiany przez szerokie grono interesariuszy.

KW: Jakie inne elementy w strategii promocyjnej PGNiG SA są zaplanowane?
JZ: Chcemy ukazać potencjał naszej firmy i ułatwić korzystanie z niego wszystkim klientom. W tym roku planujemy działania promujące eko-fakturę oraz nowoczesne kanały sprzedaży – e-BOK i contact center. Ponadto oddajemy do dyspozycji klientów platformę internetową e-pasaż (e-pasaz.pgnig.pl), która ułatwi dobranie odpowiednich urządzeń gazowych, wyszukanie wykonawców instalacji i firm świadczących usługi okołogazownicze, znalezienie sposobu finansowania inwestycji oraz zawiera bazę wiedzy z zakresu instalacji gazowych.

KW: Jak dzisiaj Państwo pozycjonują wizerunek firmy?
JZ: PGNiG to wiodący podmiot na rynku energetycznym w Polsce. Mając doświadczenie oparte na ponad 150-letniej tradycji gazownictwa w Polsce, dysponując zaawansowanym zapleczem technicznym, doskonale wykwalifikowaną kadrą specjalistów, chcemy budować naszą przyszłość na uwolnionym rynku energetycznym w Polsce i stać się jednym z głównych graczy na rynku europejskim.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Obejrzyj film korporacyjny PGNiG:

Komentarze

Powiązane

18.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s
Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”
18.01.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Audi klientem Isobar Poland Group
Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi.
18.01.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Ströer Digital Media wprowadza do oferty reklamy z gwarancją viewability
Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. To jeden z pierwszych produktów na polskim rynku, który gwarantuje klientom określony poziom widoczności reklamy. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH. 
18.01.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Rozpendowski odpowiada za działania wizerunkowe firmy Corsair
Firma Corsair działająca na rynku komponentów i podzespołów PC, produkująca wysokiej jakości peryferia komputerowe, utworzyła w Polsce nowy dział public relations i marketingu, na którego czele stanął Michał Rozpendowski.
18.01.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Robert Sosnowski (Biuro Podróży Reklamy): 2017 rok można z powodzeniem nazwać rokiem „fejków”
Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy podsumowuje rok 2017 w branży i firmie.
17.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Najpozytywniejsza praca świata. Międzynarodowa kampania realizowana przez Grupę On Board Think Kong
Grupa On Board Think Kong rozpoczęła działania promocyjne globalnej kampanii „Najpozytywniejsza praca świata”, w której odpowiada za kompleksową obsługę projektu. 
17.01.18, 17:00
| telewizja » informacje | reklama & PR » informacje
Biura Reklamy TVP sprzedaje już reklamy na czas ZIO w Pjongczang
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzone zostały także specjalne zasady dotyczące sponsorowania oraz ogłoszona oferta reklam online.
17.01.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Biuro Podróży Reklamy obsłuży digital marki Rockstar
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg marki Rockstar, na obsługę jej budżetu digital. Rockstar to brand napoju energetycznego z portfolio koncernu PepsiCo.
17.01.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Jakub Ćwikliński i Agnieszka Pacewicz awansują w El Padre
Agencja El Padre awansowała dwóch pracowników. Nowo utworzone stanowisko Event Directora objął Jakub Ćwikliński, dotychczasowy Senior Event Manager. Z kolei na stanowisko Senior Event Manager awansowała Agnieszka Pacewicz.
17.01.18, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Edyta Frąckowiak Dyrektor Operacyjną agencji Semahead
Od 1 stycznia br. stanowisko Dyrektora Operacyjnego należącej do Interii agencji Semahead pełni Edyta Frąckowiak.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL