22.01.07, 17:01

TVP 3 Wrocław: FAKTY kampania informacyjno wizerunkowa

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.
TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty. Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu. Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. W kampanii wykorzystano twarze najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław; Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE
oraz
18:15 ROZMOWA FAKTÓW

Serwis Informacyjny Fakty to ponad pół miliona widzów głównego wydania, Często ponad 100 tysięcy o poranku i aż 270 tysięcy wieczorem – to wizytówka Faktów, programu informacyjnego Telewizji Wrocław.

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku. Obecnie, to nowoczesny serwis informacyjny, stworzony wg najnowszych trendów budowania programów informacyjnych. Informacja w takim serwisie jest zawsze obiektywna i rzetelna, rolą programu jest przekazanie jej w nowoczesnej, atrakcyjnej dla widza formie. Wydawcy programu w ostatniej chwili podejmują decyzję, którą informację zamieścić w serwisie i jakiej kolejności. Dzięki nowoczesnej technice, flocie samochodach reporterskich oraz wozie transmisyjnym, stacja dociera z kamerami do wszystkich zakątków Dolnego Śląska.

Komentarze

Powiązane

22.09.14, 15:09
telewizja » informacje
Kanał FOX od października w Vectrze
8 października br. do oferty programowej Vectry dołączy kolejny kanał z portfolio FOX International Channels Poland – FOX HD. 
22.09.14, 14:09
telewizja » badania rynku
Polsat Volleyball 1 tuż za wielką czwórką
Kanał Polsat Volleyball 1 w ostatnim tygodniu (15-21.09.2014 r.) był piątą najchętniej oglądaną stacją w rankingu, plasując się tuż za wielką czwórką: telewizją Polsat, TVN oraz kanałami TVP1 i TVP2. 
22.09.14, 12:09
telewizja » badania rynku
Finał MŚ w siatkówce mężczyzn obejrzało blisko 10 mln Polaków
Mimo zakodowania Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn, przez cały czas wydarzenia, rozgrywki były chętnie oglądane. Odkodowany, zwycięski finał obejrzało blisko 10 mln osób – wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement. 
22.09.14, 12:09
telewizja » seriale
Kampania reklamowa AXN wspiera emisję premierowych sezonów seriali
We wrześniu br. ruszyła zintegrowana kampania kanałów AXN. Oprócz wsparcia promocyjnego jesiennych nowości, kampania obejmuje szerokie działania związane z Public Relations seriali produkowanych przez telewizję AXN: „Przekraczając granice” i „Zbrodnia”. 
22.09.14, 11:09
telewizja » informacje
TTV promuje program Handlarze z Hubertem Urbańskim
22 września br. startuje kampania promująca nowy program w TTV "Handlarze", który poprowadzi Hubert Urbański.
21.09.14, 15:09
telewizja » seriale
Kosmoloty w MiniMini+
1 października br. na antenie zadebiutuje nowy, amerykański serial "Kosmoloty" wyprodukwoany w 2014 r. Produkcja liczy 50 odcinków (każdy po 11 minut). 
21.09.14, 14:09
telewizja » seriale
William Fichtner odwiedził Polskę. Aktor promuje serial Przekraczając granice 2
Na specjalne zaproszenie AXN Central Europe, do Polski przyjechał William Fichtner, gwiazda serialu "Przekraczając granice", oryginalnej produkcji telewizji AXN.
21.09.14, 12:09
telewizja » informacje
Drugi sezon programu Rodzinny ogród w TV Puls
TV Puls wyemituje drugi sezon programu lifestylowego „Rodzinny ogród”. Premiera programu odbędzie się w sobotę, 27 września, o godz. 8:00.
19.09.14, 23:09
telewizja » seriale
Dwa sezony serialu Wikingowie jesienią w TV Puls
TV Puls wyemituje w październiku i listopadzie dwa sezony serialu „Wikingowie”. Drugi sezon tej produkcji w TV Puls będzie miał swoją premierę w telewizji ogólnodostępnej.
19.09.14, 10:09
telewizja » informacje
Scholz&Friends Warszawa autorem nowej platformy komunikacyjnej Vectry
Vectra przy współpracy z warszawską agencją Scholz&Friends wraz z nową kampanią jesienną zmienia pozycjonowanie swojej marki, wprowadza nową platformę komunikacyjną oraz odświeża logo.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 24.10.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 22.10.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 22.10.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 września 2014
Polecamy
Konferencje

11 października 2014 r. (sobota)