22.01.07, 17:01

TVP 3 Wrocław: FAKTY kampania informacyjno wizerunkowa

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.
TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty. Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu. Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. W kampanii wykorzystano twarze najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław; Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE
oraz
18:15 ROZMOWA FAKTÓW

Serwis Informacyjny Fakty to ponad pół miliona widzów głównego wydania, Często ponad 100 tysięcy o poranku i aż 270 tysięcy wieczorem – to wizytówka Faktów, programu informacyjnego Telewizji Wrocław.

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku. Obecnie, to nowoczesny serwis informacyjny, stworzony wg najnowszych trendów budowania programów informacyjnych. Informacja w takim serwisie jest zawsze obiektywna i rzetelna, rolą programu jest przekazanie jej w nowoczesnej, atrakcyjnej dla widza formie. Wydawcy programu w ostatniej chwili podejmują decyzję, którą informację zamieścić w serwisie i jakiej kolejności. Dzięki nowoczesnej technice, flocie samochodach reporterskich oraz wozie transmisyjnym, stacja dociera z kamerami do wszystkich zakątków Dolnego Śląska.

Komentarze

Powiązane

24.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: klienci zmieniają oferty najczęściej z powodu ceny
Klienci, którzy przeszli do innych operatorów płatnej telewizji, wskazywali na pojawienie się tańszej oferty, ciekawe kanały u nowego dostawcy, czy pakiety internetu (ważne przede wszystkim dla widzów kablówek) – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 18:07
telewizja » badania rynku
Kanał TVN 7 po raz pierwszy wyprzedził TVP 2
22 lipca br. po raz pierwszy w historii kanał TVN 7 miał wyższą średnią oglądalność od TVP 2.
23.07.14, 14:07
telewizja » informacje
TVP i ZDF o 1 września ‘39. Specjalny film i wspólne wydanie Wiadomości
Trwa produkcja dwuczęściowego filmu dokumentalnego o wybuchu II wojny światowej, który wspólnie przygotowują Telewizja Polska i niemiecka ZDF. Półtoragodzinny film będzie miał równolegle premierę na obu antenach na początku września br. – w 75. rocznicę tragicznych wydarzeń.
23.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: jakie stacje widzowie uważają za warte pieniędzy na płatną TV?
Discovery Channel to najczęściej wskazywany kanał wśród klientów płatnej TV, którzy są nadal gotowi płacić za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: zadowoleni satelitarni – pozorny paradoks
Chociaż wyższy odsetek klientów platform twierdzi, że rozważa rezygnację (blisko 1/3 badanych), to jednocześnie właśnie klienci platform są najbardziej zadowoleni z oferty. Na pytanie czy ich telewizja jest lepsza niż kiedyś, twierdząco odpowiada 72 proc. klientów kablówek, a aż 85 proc. klientów platform – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: co trzeci abonent płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty
Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów.
22.07.14, 22:07
telewizja » informacje
MiniMini+ zaprezentuje bajkę zrobioną przez dzieci niesłyszące i niedowidzące
W weekend, 15-17 sierpnia br. stacja MiniMini+ pokaże premierowe odcinki bajki stworzonej przez dzieci z dysfunkcją wzroku i słuchu. Tematem przewodnim animacji są wiersze o zwierzętach autorstwa Jana Brzechwy. 
22.07.14, 10:07
telewizja » informacje
Fani ocenią filmu na profilu Canal+ Film
Na fanpage’u filmowym CANAL+ ruszyła aplikacja, za pośrednictwem której widzowie mogą oceniać i recenzować filmy prezentowane na antenie stacji. Dzięki nowej funkcjonalności profil faceboookowy CANAL+ Film ma stać się platformą wiedzy i opinii na temat kina.
22.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Duża widownia kanałów informacyjnych po zestrzeleniu samolotu nad wschodnią Ukrainą
Głównie do TVP INFO i programów informacyjnych Telewizji Polskiej sięgali Polacy w ciągu trzech dramatycznych dni po zestrzeleniu malezyjskiego samolotu nad wschodnią Ukrainą.
21.07.14, 19:07
telewizja » informacje
Home staging – mieszkania do sprzedania oraz Domy gwiazd w jesiennej ramówce Domo+
W jesiennej ramówce DOMO+ znajda się dwie nowe serie własnych programów, których poprzednie sezony cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 26 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.