22.01.07, 17:01

TVP 3 Wrocław: FAKTY kampania informacyjno wizerunkowa

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.
TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty. Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu. Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. W kampanii wykorzystano twarze najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław; Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE
oraz
18:15 ROZMOWA FAKTÓW

Serwis Informacyjny Fakty to ponad pół miliona widzów głównego wydania, Często ponad 100 tysięcy o poranku i aż 270 tysięcy wieczorem – to wizytówka Faktów, programu informacyjnego Telewizji Wrocław.

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku. Obecnie, to nowoczesny serwis informacyjny, stworzony wg najnowszych trendów budowania programów informacyjnych. Informacja w takim serwisie jest zawsze obiektywna i rzetelna, rolą programu jest przekazanie jej w nowoczesnej, atrakcyjnej dla widza formie. Wydawcy programu w ostatniej chwili podejmują decyzję, którą informację zamieścić w serwisie i jakiej kolejności. Dzięki nowoczesnej technice, flocie samochodach reporterskich oraz wozie transmisyjnym, stacja dociera z kamerami do wszystkich zakątków Dolnego Śląska.

Komentarze

Powiązane

19.11.14, 17:11
telewizja » informacje
Django w wersji oryginalnej z polskimi napisami w TV Puls
Film „Django”, który TV Puls wyemituje w niedzielę, 23 listopada br., będzie można obejrzeć zarówno w wersji z lektorem, jak i wersji oryginalnej z polskimi napisami. 
19.11.14, 15:11
telewizja » badania rynku
Ponad 4,5 mln widzów meczu Polska – Szwajcaria
Ponad 4,5 mln widzów obejrzało w TVP1, TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl towarzyski mecz piłkarski Polska – Szwajcaria, który zakończył się remisem 2:2. 
18.11.14, 21:11
telewizja » informacje
Katarzyna Kieli wpływową kobieta telewizji kablowej według CableFAX
President & Managing Director Discovery Networks CEEMEA, Katarzyna Kieli została uznana przez amerykański magazyn "CableFAX" jedną z najbardziej wpływowych kobiet w branży telewizji kablowej w 2014 roku. 
18.11.14, 20:11
telewizja » badania rynku
Świat się kręci z coraz większą widownią
Ubiegły tydzień (10-14 XI 2014 r.) był rekordowy pod względem oglądalności programu „Świat się kręci”. Średnio oglądało go ponad 1,5 mln widzów, a odcinek z udziałem rodziny Golców obejrzało ponad 2 mln osób (dane: TVP na podst. NAM).
18.11.14, 12:11
telewizja » badania rynku
Kolejny rekord oglądalności Naszego nowego domu - blisko 2,8 mln widzów
Najwyższą oglądalność w historii - średnio 2 mln 767 tys. widzów - miał odcinek „Naszego nowego domu” wyemitowany 16 listopada br. w Polsacie. Ostatnie cztery odcinki programu przyciągnęły przed telewizory średnio 2 mln 558 tys. widzów.
18.11.14, 11:11
telewizja » ludzie
Karol Precht w Telewizji Puls
Do działu Marketingu i Rozwoju Telewizji Puls dołączył Karol Precht, który objął stanowisko Head of Creative.
18.11.14, 10:11
telewizja » informacje
MyZen.tv w Polsce w portfolio TVPasja
Kanał myZen.tv poświęcony naturze i medytacji pojawił się w ofercie firmy TVPasja.
18.11.14, 10:11
telewizja » badania rynku
Sondaż wyborczy Polacy oglądali najchętniej w TVP1
Ponad 70 proc. telewidzów zainteresowanych w niedzielę wieczorem wyborami samorządowymi dowiadywało się o ich wstępnych wynikach i sondażach z Telewizji Polskiej. 
18.11.14, 00:11
telewizja » badania rynku
Rekordowy Wałęsa. Człowiek z nadziei w Canal+
Ponad 214 tys. widzów oglądało premierę filmu Andrzeja Wajdy „Wałęsa. Człowiek z nadziei”. To rekord 2014 roku, jeśli chodzi o oglądalność polskich produkcji w CANAL+.
17.11.14, 23:11
telewizja » badania rynku
Mecz Gruzja-Polska obejrzało ponad 4,9 mln widzów
Ostatnią, czwartą bramkę Polaków obejrzało ponad 8 mln widzów w Polsacie i Polsacie Sport. Średnia oglądalność spotkania wyniosła pond 5,6 mln widzów na obu antenach. Całkowity zasięg meczu to 11,3 milionów kibiców, którzy choć przez minutę oglądali transmisję tego spotkania.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 21 listopada 2014
Polecamy
Konferencje

4.12.2014 r., Kraków

29 XI 2014 r., Wrocław.