22.01.07, 17:01

TVP 3 Wrocław: FAKTY kampania informacyjno wizerunkowa

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.
TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty. Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu. Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. W kampanii wykorzystano twarze najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław; Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE
oraz
18:15 ROZMOWA FAKTÓW

Serwis Informacyjny Fakty to ponad pół miliona widzów głównego wydania, Często ponad 100 tysięcy o poranku i aż 270 tysięcy wieczorem – to wizytówka Faktów, programu informacyjnego Telewizji Wrocław.

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku. Obecnie, to nowoczesny serwis informacyjny, stworzony wg najnowszych trendów budowania programów informacyjnych. Informacja w takim serwisie jest zawsze obiektywna i rzetelna, rolą programu jest przekazanie jej w nowoczesnej, atrakcyjnej dla widza formie. Wydawcy programu w ostatniej chwili podejmują decyzję, którą informację zamieścić w serwisie i jakiej kolejności. Dzięki nowoczesnej technice, flocie samochodach reporterskich oraz wozie transmisyjnym, stacja dociera z kamerami do wszystkich zakątków Dolnego Śląska.

Komentarze

Powiązane

18.12.14, 09:12
telewizja » badania rynku
Media pod lupą 2014: wyniki badań na zlecenie portalmedialny.pl
W jaki sposób Polacy chcą żeby media publiczne były utrzymywane? W jaki sposób najważniejsze wydarzenia sportowe powinny być transmitowane? Jaki program oceniamy za najbardziej rzetelny i wiarygodny? Portalmedialny.pl postanowił to sprawdzić.
18.12.14, 08:12
telewizja » badania rynku
Rekordowe zainteresowanie spektaklem Nasza klasa w TVP Kultura
Największą widownię spośród wszystkich tegorocznych premier teatralnych w TVP Kultura miała transmitowana na żywo 16 grudnia br. „Nasza klasa” Tadeusza Słobodzianka w reżyserii Ondreja Spišaka, z Teatru Dramatycznego w Warszawie.
17.12.14, 23:12
telewizja » badania rynku
Megarodziny: aż 1,3 mln widzów
Co szósty widz telewizyjny we wtorkowy wieczór, 16 grudnia br., oglądał dokument „Megarodziny” emitowany w paśmie „Świat bez fikcji” w TVP2. 
17.12.14, 10:12
telewizja » seriale
Rozpoczęły się zdjęcia do VII sezonu serialu rodzinka.pl
Rozpoczęły się zdjęcia do VI serii serialu TVP2 „rodzinka.pl”. 16 grudnia br. na planie serialu, stawiła się siódemka głównych bohaterów. Premierowe odcinki emitowane będą w marcu 2015 r.
17.12.14, 09:12
telewizja » informacje
Power TV i Adventure HD w portfolio reklamowym TVN Media
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Michał Winnicki Entertainment porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego w kanałach Power TV i Adventure, należących do Michał Winnicki Entertainment.
17.12.14, 00:12
telewizja » badania rynku
Badanie: Fakty TVN najbardziej wiarygodnym i rzetelnym programem informacyjnym w Polsce
Który z głównych, telewizyjnych programów informacyjnych, Polacy uważają za rzetelny i wiarygodny? Według badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia – Omnibus CAWI przeprowadzonego na zlecenie portalmedialny.pl, zdecydowanie wygrywają "Fakty TVN" (TVN). 
16.12.14, 17:12
telewizja » informacje
Świąteczna Poczta Cartoon Network w trasie
Cartoon Network do 20 grudnia br. odwiedzi osiem polskich miast. Akcja ma zachęcać widzów z całej Polski do wysyłania kartek z życzeniami świątecznymi do najbliższych.
16.12.14, 15:12
telewizja » informacje
Paramount Channel HD Polska w miejsce Viacom Blink!
Viacom International Media Networks wprowadzi na polski rynek globalną filmową markę z portfolio VIMN - Paramount Channel HD Polska. Kanał zastąpi stację VIacom Blink!.
16.12.14, 13:12
telewizja » badania rynku
Urodzinowy występ Kabaretu Młodych Panów obejrzało 2,5 mln osób
„Strzał w 10”, czyli urodzinowy występ Kabaretu Młodych Panów, obejrzało w sobotni wieczór (13.12) na antenie Telewizji POLSAT blisko 2,5 miliona widzów.
16.12.14, 08:12
telewizja » badania rynku
Rekord Dziennika Regionów
Piątkowe wydanie flagowego programu informacyjnego TVP Regionalnej „Dziennik Regionów”, 12 grudnia br., oglądało średnio ponad 476 tys. widzów, a udziały sięgnęły 3,08 proc. (dane: NAM).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 20.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 19.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 18.01.15

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 20 grudnia 2014
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

11 października 2014 r. (sobota)