22.01.07, 17:01

TVP 3 Wrocław: FAKTY kampania informacyjno wizerunkowa

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.
TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty. Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu. Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. W kampanii wykorzystano twarze najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław; Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE
oraz
18:15 ROZMOWA FAKTÓW

Serwis Informacyjny Fakty to ponad pół miliona widzów głównego wydania, Często ponad 100 tysięcy o poranku i aż 270 tysięcy wieczorem – to wizytówka Faktów, programu informacyjnego Telewizji Wrocław.

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku. Obecnie, to nowoczesny serwis informacyjny, stworzony wg najnowszych trendów budowania programów informacyjnych. Informacja w takim serwisie jest zawsze obiektywna i rzetelna, rolą programu jest przekazanie jej w nowoczesnej, atrakcyjnej dla widza formie. Wydawcy programu w ostatniej chwili podejmują decyzję, którą informację zamieścić w serwisie i jakiej kolejności. Dzięki nowoczesnej technice, flocie samochodach reporterskich oraz wozie transmisyjnym, stacja dociera z kamerami do wszystkich zakątków Dolnego Śląska.

Komentarze

Powiązane

28.06.16, 19:06
telewizja » seriale
Terror. Światowa premiera w AMC
AMC Global poinformowało o nabyciu praw do serialu „Terror” będącego adaptacją bestsellerowej powieści Dana Simmonsa. Produkcja będzie miała ekskluzywną premierę na kanale AMC w Europie, Bliskim Wschodzie, Afryce i Ameryce Łacińskiej w 2017 r., w tym samym czasie co w USA. 
28.06.16, 18:06
telewizja » seriale
Outcast: Opętanie: 26 mln widzów pierwszego odcinka poza USA
Premierowy odcinek własnej produkcji Fox International Studios, pobił rekord zasięgu dla jednego odcinka w całej historii firmy. 
Kanał FOX i spółka FOX Networks Group po raz kolejny ustanowiły nowy rekord oglądalności. 
28.06.16, 18:06
telewizja » seriale
Drugi sezon Happy Valley w Ale Kino+
3 lipca br. stacja Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu jednego z najlepszych brytyjskich seriali kryminalnych - "Happy Valley".
28.06.16, 09:06
telewizja » ludzie
Maciej Radkiewicz szefem Biura Reklamy TVP
27 czerwca br. Maciej Radkiewicz przejął obowiązki dyrektora Biura Reklamy TVP S.A.
27.06.16, 21:06
telewizja » informacje
TVP upamiętnia wydarzenia Czerwca '56
Z okazji 60. rocznicy Poznańskiego Czerwca Telewizja Polska przygotowała specjalną ramówkę upamiętniającą tamte wydarzenia.
27.06.16, 20:06
telewizja » seriale
Nowy Ben 10 zadebiutuje jesienią w Cartoon Network
Serial „Ben 10” ponownie pojawi się na antenie Cartoon Network. Tej jesieni odbędzie się światowa premiera nowych odcinków w Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Azji. W 2017 r. serial zadebiutuje w Ameryce Północnej i Ameryce Łacińskiej. 
27.06.16, 19:06
telewizja » seriale
Premiera drugiego sezonu Fear the Walking Dead w AMC
27 czerwca br. na antenie AMC rozpocznie się emisja pierwszej części drugiego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”.
27.06.16, 17:06
telewizja » seriale
Mr. Robot w CANAL+
„Mr. Robot”, zdobywca dwóch Złotych Globów 2016 - w tym za najlepszy serial roku – zostanie wyemitowany po raz pierwszy w Polsce w telewizji w CANAL+. Widzowie będą mogli zobaczyć od razu dwa sezony: pierwszy od 14 lipca, drugi od 25 sierpnia, zaledwie miesiąc po jego światowej premierze. 
27.06.16, 13:06
telewizja » seriale
Magiczne Magimiecze w Cartoon Network
Cartoon Network, uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej innowacyjnych medialnych marek, wzbogaca doświadczenia swoich widzów za pomocą najnowszego projektu „Magiczne Magimiecze”.
27.06.16, 12:06
telewizja » badania rynku
Mecz Szwajcaria - Polska obejrzało prawie 12 mln Polaków
Aż 11,933 mln widzów obejrzało mecz Szwajcaria - Polska w ramach Euro 2016 (dane: NAM). 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 19.08.16

Pula nagród konkursu to aż 101 książek!!!

do 29.07.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.07.16

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 czerwca 2016
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

19-21 października 2016 r., Warszawa.