22.01.07, 17:01

TVP 3 Wrocław: FAKTY kampania informacyjno wizerunkowa

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.
TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty. Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu. Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. W kampanii wykorzystano twarze najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław; Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE
oraz
18:15 ROZMOWA FAKTÓW

Serwis Informacyjny Fakty to ponad pół miliona widzów głównego wydania, Często ponad 100 tysięcy o poranku i aż 270 tysięcy wieczorem – to wizytówka Faktów, programu informacyjnego Telewizji Wrocław.

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku. Obecnie, to nowoczesny serwis informacyjny, stworzony wg najnowszych trendów budowania programów informacyjnych. Informacja w takim serwisie jest zawsze obiektywna i rzetelna, rolą programu jest przekazanie jej w nowoczesnej, atrakcyjnej dla widza formie. Wydawcy programu w ostatniej chwili podejmują decyzję, którą informację zamieścić w serwisie i jakiej kolejności. Dzięki nowoczesnej technice, flocie samochodach reporterskich oraz wozie transmisyjnym, stacja dociera z kamerami do wszystkich zakątków Dolnego Śląska.

Komentarze

Powiązane

20.10.14, 20:10
telewizja » informacje
MiniMini+ rusza z kampanią wizerunkową
Wystartowała nowa kampania MiniMini+, autorskiej stacji platformy nc+, skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. Jej hasło to „MiniMini polecany przez mamy!”. Działania promocyjne potrwają do połowy listopada. Obejmą radio, telewizję, prasę parentingową i lifestyle’ową oraz media internetowe. Dodatkowo będą wspierane spotami kinowymi.
20.10.14, 14:10
telewizja » badania rynku
Pożegnalny, telewizyjny koncert Budki Suflera pokonał konkurencję
Na scenie katowickiego Spodka, muzycy przypomnieli widzom swoje największe przeboje. Pożegnalny koncert lubelskiej legendy rocka w TV Polsat 19 października br. późnym wieczorem oglądało średnio ponad 2,3 miliona widzów.
20.10.14, 10:10
telewizja » seriale
Klan nie cztery, a pięć razy w tygodniu
Telenowela TVP1 opowiadająca dzieje rodziny Lubiczów, emitowana jest od 17 października już pięć razy w tygodniu, czyli od poniedziałku do piątku, o godz. 17:55.
19.10.14, 13:10
telewizja » seriale
The Walking Dead w IPLI
„The Walking Dead”, kultowy serial FOX o przetrwaniu ludzi w świecie opanowanym przez zombie, można oglądać już w największej telewizji internetowej IPLA.
18.10.14, 08:10
telewizja » seriale
Fargo premierowo w Ale Kino+
Ale kino+ przygotowało polską telewizyjną premierę serialu „Fargo”. Spośród 18 nominacji do Nagrody Emmy 2014 produkcja zdobyła trzy statuetki w kategoriach: Najlepszy Miniserial, Najlepsza Reżyseria Odcinka oraz Dobór Obsady.
16.10.14, 22:10
telewizja » seriale
III sezon Arrow premierowo w Universal Channel
Superbohater - milioner Oliver Queen vel Arrow - powraca na antenę Universal Channel w nowych odcinkach serii zaledwie jedenaście dni po amerykańskiej premierze. III sezon serialu "Arrow" emitowany będzie od 19 października o godz. 21:00.
16.10.14, 21:10
telewizja » informacje
Pakiet większościowy Grupy TVN zostanie sprzedany? Komunikat Grupy Canal+ i Grupy ITI
Grupa Canal+ i Grupa ITI dokonają analizy opcji strategicznych związanych z posiadanym pakietem 51 proc. udziałów w Grupie TVN. 
16.10.14, 18:10
telewizja » ludzie
Rafał Freyer dyrektorem programowym Kino Polska Muzyka
Od października br. funkcję dyrektora programowego kanału Kino Polska Muzyka pełnić będzie Rafał Freyer. Zapowiada wiele drobnych zmian, które widzowie mają nie tyle zauważyć, co raczej odczuć.
16.10.14, 13:10
telewizja » badania rynku
8,57 mln Polaków obejrzało mecz Polska – Szkocja
Średnia oglądalność  pojedynku Polska - Szkocja w eliminacyjnym spotkaniu Euro 2016 transmitowanego na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 8 mln 570 tys. widzów. 
16.10.14, 11:10
telewizja » badania rynku
Wrzesień 2014 r. w telewizji: siatkówka w Polsacie wygrała
Wrześniowe oglądanie telewizji zdominowała siatkówka – wynika z badań przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 23.11.14

Do wygrania dwa egzemplarze książki.

do 22.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 października 2014
Polecamy
Konferencje

25 listopada 2014 r., STADION NARODOWY, Warszawa

Freshmen’s Survival jest trzydniowym, cyklicznym wyjazdem szkoleniowym organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w dniach 24-26 października 2014 r. w Skawicy.