22.01.07, 17:01

TVP 3 Wrocław: FAKTY kampania informacyjno wizerunkowa

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.
TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty. Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu. Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. W kampanii wykorzystano twarze najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław; Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE
oraz
18:15 ROZMOWA FAKTÓW

Serwis Informacyjny Fakty to ponad pół miliona widzów głównego wydania, Często ponad 100 tysięcy o poranku i aż 270 tysięcy wieczorem – to wizytówka Faktów, programu informacyjnego Telewizji Wrocław.

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku. Obecnie, to nowoczesny serwis informacyjny, stworzony wg najnowszych trendów budowania programów informacyjnych. Informacja w takim serwisie jest zawsze obiektywna i rzetelna, rolą programu jest przekazanie jej w nowoczesnej, atrakcyjnej dla widza formie. Wydawcy programu w ostatniej chwili podejmują decyzję, którą informację zamieścić w serwisie i jakiej kolejności. Dzięki nowoczesnej technice, flocie samochodach reporterskich oraz wozie transmisyjnym, stacja dociera z kamerami do wszystkich zakątków Dolnego Śląska.

Komentarze

Powiązane

20.01.17, 19:01
telewizja » seriale
Premiera miniserialu Wielkie kłamstewka z Nicole Kidman w HBO
Nowy miniserial HBO „Wielkie kłamstewka” będzie miał premierę w HBO i HBO GO 20 lutego br. o godz. 3.00 w nocy – równolegle z premierą amerykańską. W produkcji występują: Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley,
20.01.17, 18:01
telewizja » informacje
Eurosport startuje z kolejną edycją gry BundesMajster
Tuż przed startem rundy wiosennej w Bundeslidze, Eurosport uruchomił kolejną edycję BundesMajstra – oficjalnego fantasy football menedżera ligi niemieckiej. 
20.01.17, 15:01
telewizja » informacje
Ekipa Warsaw Shore trafiła do Zakopanego
Ruszyły zdjęcia do siódmej serii programu „Warsaw Shore”. Tym razem zdjęcia będą kręcone w Zakopanem.
20.01.17, 08:01
telewizja » informacje
Energa sprzeda energię elektryczną wszystkim ośrodkom TVP SA
Energa Obrót złożyła najkorzystniejszą ofertę w przetargu na dostarczenie energii elektrycznej dla Telewizji Polskiej SA – zarówno w Warszawie, jak i we wszystkich ośrodkach terenowych.
19.01.17, 22:01
telewizja » informacje
Jerzy Owsiak wystosował list otwarty do Prezesa TVP Jacka Kurskiego
Jerzy Owsiak, twórca Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, opublikował list otwarty do Jacka Kurskiego, Prezesa Telewizji Polskiej. 
19.01.17, 15:01
telewizja » informacje
Crime+Investigation Polsat z nowy logotypem i oprawą
23 stycznia br. oprawa i logo kanału dokumentalnego Crime+Investigation Polsat (CI Polsat), należącego do firmy A+E Networks, ulegną zmianie.
19.01.17, 10:01
telewizja » informacje
E-sport na antenach kanałów Telewizji Polsat
Telewizja Polsat i firma FRENZY rozwijają współpracę. W kanałach sportowych grupy Polsat będzie więcej relacji na żywo z rozgrywek e-sportowych. 
19.01.17, 08:01
telewizja » informacje
Jacek Kurski: TVP stanęła dziś pod ścianą. Zarząd TVP podsumował rok działalności
Na specjalnej konferencji prasowej 18 stycznia br. Zarząd w osobach Jacka Kurskiego i Macieja Staneckiego, podsumował działalność TVP.
18.01.17, 13:01
telewizja » informacje
Premiera VII serii Gorączki złota będzie szeroko promowana
Discovery Channel promuje VII serię programu „Gorączka Złota”. Nadawca przygotował dedykowaną kampanię promocyjną, w której obok standardowych rozwiązań, znalazły się też aktywności budujące zaangażowanie fanów serii o poszukiwaczach złota.
18.01.17, 09:01
telewizja » badania rynku
MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, spadki są skorelowane z rozwojem serwisów SVOD
Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu. Jak pokazuje analiza MEC, spadki czasu oglądania są mocno skorelowane z rozwojem subskrypcyjnych serwisów na życzenie.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 01.03.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 stycznia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

1 II 2017 r., Wrocław.

Http://www.Autodoc.PL