08.04.13, 00:04

Loteria Koniczynka w Super Expressie

logo loterii
fot.: materiały prasowe

8 kwietnia br. rusza nowa loteria promocyjna „Super Expressu” pod nazwą „Koniczynka”. Zabawa ma trwać 12 tygodni. Co drugi poniedziałek, za darmo, do całego nakładu „Super Expressu” dołączone będą  personalizowane karty zdrapki.

Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w Super Expressie. Odkrycie trzech jednakowych symboli w wyznaczonej figurze gwarantuje wygraną.

Mechanizm gry daje czytelnikom wielokrotną możliwość wygrania, ponieważ oprócz nagród gwarantowanych, będzie można grać w kumulacjach niezgłoszonych nagród. W trakcie loterii będzie można zagrać także o nagrodę główną - samochód Ford Fiesta. 

Łączna wartość nagród to 235.000 zł. Wprowadzeniu Loterii towarzyszy prowadzona na szeroką skalę kampania promocyjna: w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Polo tv, Eska TV),  radiu (Polskie Radio, Zet, Eska, Eska Rock, Wawa, Vox, RdC). Loterię wspiera również autopromocja w grzbiecie głównym gazety, w "Magazynie Telewizyjnym SETV", na łamach miesięczników Wydawnictwa Murator oraz na stronie se.pl. Kampania promocyjna została przygotowana przez Dział Marketingu ”Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom.

Komentarze

Powiązane

24.01.15, 15:01
prasa » badania rynku
IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w grudniu 2014 r. Wprost ponownie liderem
„Wprost”, „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” były najczęściej cytowanymi mediami w grudniu 2014 r. - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. 
24.01.15, 13:01
prasa » informacje
KUKBUK z felietonami Marty gessler
Od trzynastego numeru stałym gościem na łamach "KUKBUK-a" będzie Marta Gessler, która będzie przygotowywać dla pisma fotokulinarny felieton na ostatniej stronie. 
23.01.15, 20:01
prasa » badania rynku
Julia Kuczyńska - Maffashion liderką. Złota dziesiątka blogerów oczami mediów
Blogerzy coraz częściej pojawiają się w pozostałych mediach – wynika z cyklicznego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Łącznie o twórcach dzienników internetowych, należących do dziesiątki najbardziej wpływowych według rankingu Jasonhunta, napisano w ubiegłym roku prawie 10 tys. materiałów. W stosunku do 2013 r. nastąpił wzrost o blisko 20 proc. 
23.01.15, 17:01
prasa » informacje
Portrecista na DVD z Gazetą Wyborczą
26 stycznia br. ukaże się specjalne wydanie magazynu „Ale Historia” poświęcone 70. rocznicy wyzwolenia obozu zagłady Auschwitz. Dzień później, 27 stycznia br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić film dokumentalny na DVD „Portrecista”.
22.01.15, 15:01
prasa » informacje
Kolekcja Polska Walcząca. Historia Polskiego Państwa Podziemnego
Wydawnictwo Edipresse Kolekcje oraz Wydawnictwo Bellona przygotowały nową kolekcję „Polska Walcząca. Historia Polskiego Państwa Podziemnego”.
22.01.15, 13:01
prasa » informacje
Fronda Grzegorza Górnego debiutuje w portfolio Fratrii
Pierwszy numer miesięcznika „Fronda” ukaże się w kioskach 30 stycznia br. Redaktorem naczelnym pisma został Grzegorz Górny. Wydawcą jest Fratria, która tworzy miesięcznik we współpracy z wydawnictwem Fronda.
21.01.15, 15:01
prasa » informacje
Edipresse Polska SA przechodzi do MediaCom Warszawa
Po 10 latach współpracy z ZenithOptimedia Group, Edipresse Polska zmienia dom mediowy. 
21.01.15, 09:01
prasa » informacje
Nowi autorzy w miesięczniku Sens
22 stycznia br. na rynku ukaże się lutowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na początku 2015 r. „Sens” przygotował kilka nowości. W numerze lutowym pojawią się nowi autorzy, m.in. Małgorzata Ohme, Maria Rotkiel, Andrzej Depko i nowe rubryki: „Dobry związek”, „Jestem mamą”, „Seksualnie”, „Psychologia mody” oraz „Psychoportret”.
20.01.15, 15:01
prasa » informacje
Wspólna oferta reklamowa Gazety Wyborczej i Super Expressu
Od stycznia 2015 r. na rynek reklamowy wprowadzono pakiet łączący ofertę "Gazety Telewizyjnej" i "Magazynu Super Express TV".
20.01.15, 09:01
prasa » badania rynku
Kamil Stoch najbardziej medialnym polskim sportowcem w 2014 roku
2014 to rok Kamila Stocha. Dwukrotny mistrz olimpijski, zdobywca Kryształowej Kuli, okrzyknięty „Sportowcem Roku 2014”, zwyciężył również w klasyfikacji raportu „Najbardziej medialni polscy sportowcy” przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Konkursy
do 01.03.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 29 stycznia 2015
Polecamy
Konferencje

24 i 25 lutego 2015 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.