08.04.13, 00:04

Loteria Koniczynka w Super Expressie

logo loterii
fot.: materiały prasowe

8 kwietnia br. rusza nowa loteria promocyjna „Super Expressu” pod nazwą „Koniczynka”. Zabawa ma trwać 12 tygodni. Co drugi poniedziałek, za darmo, do całego nakładu „Super Expressu” dołączone będą  personalizowane karty zdrapki.

Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w Super Expressie. Odkrycie trzech jednakowych symboli w wyznaczonej figurze gwarantuje wygraną.

Mechanizm gry daje czytelnikom wielokrotną możliwość wygrania, ponieważ oprócz nagród gwarantowanych, będzie można grać w kumulacjach niezgłoszonych nagród. W trakcie loterii będzie można zagrać także o nagrodę główną - samochód Ford Fiesta. 

Łączna wartość nagród to 235.000 zł. Wprowadzeniu Loterii towarzyszy prowadzona na szeroką skalę kampania promocyjna: w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Polo tv, Eska TV),  radiu (Polskie Radio, Zet, Eska, Eska Rock, Wawa, Vox, RdC). Loterię wspiera również autopromocja w grzbiecie głównym gazety, w "Magazynie Telewizyjnym SETV", na łamach miesięczników Wydawnictwa Murator oraz na stronie se.pl. Kampania promocyjna została przygotowana przez Dział Marketingu ”Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom.

Komentarze

Powiązane

29.07.14, 11:07
prasa » informacje
Ringier Axel Springer Polska i Grupa Onet.pl powołały Group Executive Board
Ringier Axel Springer Polska i Grupa Onet.pl pogłębiają współpracę. Firmy powołały Group Executive Board. Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG teraz dodatkowo zostanie przewodniczącym Group Executive Board i CEO Grupy w Polsce.
28.07.14, 20:07
prasa » informacje
Specjalne wydania Palce Lizać. Magazyn powróci we wrześniu
Redakcja „Palce Lizać“ przygotowała specjalne, wakacyjne wydania magazynu. 29 i 30 lipca oraz 5 i 6 sierpnia br., wraz z „Gazeta Wyborczą“ będą dostępne podwójne wydania: w lipcu będzie to wydanie dotyczące piwa, a w sierpniu - przetworów.
28.07.14, 00:07
prasa » informacje
Wyjątkowa mapa z tygodnikiem wSieci
Do nakładu tygodnika „wSieci” dołączono gratis wyjątkowy plan miasta – „Warszawa 1944-2014”. Na mapie współczesnej stolicy zaznaczono miejsca związane z Powstaniem Warszawskim na planie.
25.07.14, 14:07
prasa » informacje
Specjalne wydanie tygodnika Ale Historia
Najnowszy numer tygodnika „Ale Historia”, który ukaże się z „Gazetą Wyborczą” (Agora)  w poniedziałek, 28 lipca br., będzie w całości poświęcony Powstaniu Warszawskiemu.
25.07.14, 11:07
prasa » informacje
Wprost bezkonkurencyjny. Najbardziej opiniotwórcze media czerwca 2014 r.
"Wprost", "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita" były najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. ze zdecydowaną przewagą tygodnika Wprost - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły RMF FM oraz TVN24.
25.07.14, 10:07
prasa » informacje
Sierpniowy Focus Historia z dwiema okładkami
Ukazał się nowy numer miesięcznika „Focus Historia”. Wydanie ma dwie okładki – na początku i końcu magazynu. Przy ich projektowaniu wykorzystano kolorowane zdjęcia z powstania warszawskiego, ilustrujące życie cywilów w oblężonej stolicy.
24.07.14, 13:07
prasa » informacje
Grand Budapest Hotel z magazynem Wysokie Obcasy Extra
Sierpniowe wydanie magazynu "Wysokie Obcasy Extra" można kupić z premierowym filmem "Grand Budapest Hotel" na DVD.
24.07.14, 12:07
prasa » informacje
Jubileusz ks. Adama Bonieckiego w dodatku do Tygodnika Powszechnego
Do nowego numeru „Tygodnika Powszechnego” (30/2014) został dołączony specjalny dodatek „80. Jubileusz ks. Adama Bonieckiego”.
23.07.14, 20:07
prasa » informacje
Sierpniowy Sens z kuponami i konkursem
24 lipca br. na rynku ukaże się sierpniowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). W numerze znalazł się m.in. konkurs „Studiowanie ma Sens”, w którym do wygrania są studia podyplomowe o wartości 13 000 zł oraz kupony zniżkowe na wyższe uczelnie.
22.07.14, 15:07
prasa » informacje
Sól i Pieprz w zwiększonej objętości i nowej szacie graficznej
„Sól i Pieprz” będzie się ukazywał w zwiększonej objętości, w nowej szacie graficznej i będzie drukowany na lepszej jakości, bielszym papierze z lakierowaną okładką.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Kalendarium
Dziś jest 31 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.