24.04.13, 02:04

Jej wysokość Zosia: Była sobie księżniczka w Disney Junior

Logo Disney Junior
fot.: materiały prasowe

Disney przedstawia swoją pierwszą małą księżniczkę w filmie „Jej wysokość Zosia: Była sobie księżniczka". Jest to przepełniona muzyką pełnometrażowa animacja dla całej rodziny, którą po raz pierwszy będzie można zobaczyć na kanale Disney Junior w sobotę 20 kwietnia br. o 11:00. Już 11 maja br. w Disney Junior odbędzie się premiera serialu telewizyjnego „Jej wysokość Zosia".

Disneyowskie bajki o księżniczkach czarują widzów już od ponad 70 lat, ale „Jej wysokość Zosia" jest pierwszą serią, w której główna bohaterka jest małą dziewczynką. Poszczególne opowieści zawierają pozytywny przekaz i morały odpowiednie dla widzów w wieku przedszkolnym. Zarówno serial, jak i film zostały wyprodukowane przez Disney Television Animation.

Akcja serialu rozgrywa się w bajkowym świecie. Mała Zosia jest zwykłą dziewczynką, której matka pewnego dnia wychodzi za mąż za króla. Jej życie ulega całkowitej przemianie, przenosi się do pełnego przepychu, czasem niezrozumiałego, pompatycznego świata królewskiej rodziny. Należy do niej, między innymi, przybrane rodzeństwo świeżo upieczonej księżniczki. W serialu i filmie wystąpią trzy Dobre Wróżki z disneyowskiego klasyka - Śpiąca królewna - w roli nauczycielek w akademii, do której uczęszcza Zosia wraz z innymi księżniczkami i książętami. Przy specjalnych okazjach będą pojawiać się też inne dobrze znane postaci, takie jak Kopciuszek czy Księżniczki Disneya.

fot.: materiały prasowefot.: materiały prasowe

„Zosia to księżniczka z sąsiedztwa, dziewczynka, z którą młodzi widzowie mogą się identyfikować, ponieważ przeżywają podobne problemy jak ona - uczą się życia w społeczeństwie, zawierania nowych przyjaźni, opanowywania nowych umiejętności i budowania relacji z rodzeństwem. To prawda, że mała bohaterka ma mnóstwo olśniewających sukienek i pięknych butów, ale dzięki tym opowieściom zarówno ona, jak i nasi widzowie przekonają się, że o byciu księżniczką decyduje to, co jest w środku, a nie na zewnątrz. To wewnętrzna dobroć, szczodrość, lojalność, uczciwość i wdzięk, a nie stroje decydują o wyjątkowości człowieka" - mówi Nancy Kanter, wiceprezes oraz manager generalna ds. produkcji w Disney Junior Worldwide.

Pomysłodawcą, scenarzystą i producentem wykonawczym filmu jest Craig Gerber Drugim producentem wykonawczym i reżyserem jest Jamie Mitchell. Autorem piosenek i kierownikiem muzycznym jest John Kavanaug, a muzykę skomponował Kevin Kliesch. 

Premiera filmu telewizyjnego „Jej wysokość Zosia: Była sobie księżniczka" w sobotę 20 kwietnia br. o godzinie 11:00 w Disney Junior. Premiera serialu telewizyjnego „Jej wysokość Zosia" już 11 maja br. w Disney Junior.

Komentarze

Powiązane

27.07.14, 19:07
telewizja » informacje
Bianka Zalewska ranna
Bianka Zalewska korespondentka Espresso.tv, współpracująca także z Telewizją Republika, została ranna podczas ostrzału w obszarze, na którym prowadzona jest operacja antyterrorystyczna, w obwodzie ługańskim - podała TV Republika oraz Polska Agencja Prasowa.
27.07.14, 16:07
telewizja » informacje
GOGGLEBOX od jesieni w TTV
Telewizja TTV nabyła trzyletnią licencję na produkcję i emisję polskiej wersji hitu telewizyjnego w Wielkiej Brytanii - "GOGGLEBOX". Umowa została podpisana z All3Media International - jednym z czołowych, niezależnych dystrybutorów formatów telewizyjnych.
26.07.14, 14:07
telewizja » badania rynku
Wstajesz i wakacje z rekordowymi wynikami oglądalności
Od 28 czerwca br. ekipa "Poranka TVN24" odwiedza letnie lokalizacje, w których Polacy najchętniej spędzają swój wolny czas i wypoczywają. Pierwsze trzy weekendy „Wstajesz i wakacje” osiągnęły rekordowe wyniki oglądalności. W grupie komercyjnej z miast udział wyniósł 8%, a w grupie komercyjnej mężczyzn z miast 11% SHR (dane: NAM).
26.07.14, 13:07
telewizja » informacje
Wirtualny kanał TVP Żagle dostępny również za granicą
Telewizja Polska ponownie uruchamiła wirtualny kanał na żądanie TVP Żagle, który będzie dostępny nie tylko w Polsce ale również za granicą. 
25.07.14, 20:07
telewizja » badania rynku
Rekord oglądalności kolarstwa w Eurosporcie
Czwartkowy etap (24 lipca br.) Tour de France, w którym Rafał Majka zapewnił sobie zwycięstwo w klasyfikacji górskiej i zajął trzecie miejsce na mecie, oglądało w Eurosporcie średnio 380 tysięcy widzów (dane: NAM).
25.07.14, 17:07
telewizja » informacje
Trzy własne produkcje w jesiennej ramówce kuchnia+
W jesiennej ramówce kanału kulinarnego kuchnia+ pojawią się kolejne serie własnych programów, m.in. najpopularniejszy magazyn stacji „Jakubiak Lokalnie”.
24.07.14, 11:07
telewizja » informacje
Omenaa Mensah gospodynią III sezonu Domów gwiazd
Omenaa Mensah, prezenterka telewizyjna i fotomodelka, poprowadzi III sezon programu „Domy gwiazd” w Domo+.
24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Rekordowe wyniki TVP Regionalna
1,5 proc. oglądalności miała we wtorek, 22 lipca 2014 r. TVP Regionalna. To drugi co do wielkości wynik w tym roku, a czwarty od startu anteny we wrześniu 2013 r. (dane: NAM).
24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: dobra cena i Internet w pakiecie siłą dotychczasowych ofert
Internet w pakiecie w telewizji kablowej i dobra cena u operatora satelitarnego – to powody, które trzymają widzów przy aktualnej ofercie klientów płatnej telewizji – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
24.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: klienci zmieniają oferty najczęściej z powodu ceny
Klienci, którzy przeszli do innych operatorów płatnej telewizji, wskazywali na pojawienie się tańszej oferty, ciekawe kanały u nowego dostawcy, czy pakiety internetu (ważne przede wszystkim dla widzów kablówek) – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 29 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.