19.04.13, 19:04

Kolejna książka kucharska Kropki TV

okładka książki
fot.: materiały prasowe

22 kwietnia br. w sieci sklepów Biedronka pojawi się drugi tom „Książki kucharskiej” z przepisami czytelników „Kropki TV”. 

Książka liczy aż 264 strony i podzielona jest na 14 działów, od  lekkich sałatek, przez  zupy, makarony, dania z drobiu po ciasta i babeczki oraz desery czekoladowe. Każdy dział zawiera praktyczne porady kulinarne, propozycje przepisów redakcji oraz najważniejszą część książki -  przepisy czytelników, które były publikowane w „Kuchni i kropce!”, stałym dodatku kulinarnym tygodnika „Kropka TV”. W książce znalazło się ponad 210 oryginalnych i sprawdzonych przepisów oraz zdjęć przesłanych do redakcji.

To już kolejna książka kucharska z przepisami czytelników „Kropki TV”. Pierwsza, zatytułowana „Najlepsze z najlepszych”, ukazała się w grudniu ubiegłego roku. Książkę opracowała graficznie agencja P&P, oprócz przepisów znajduje się w niej szeroka komunikacja produktów sieci sklepów Biedronka. Wprowadzenie książki do sprzedaży wsparte będzie kampanią reklamową w sklepach.

Cena drugiego tomu „Książki kucharskiej” to zaledwie 14,99 zł.

Komentarze

Powiązane

17.07.14, 19:07
prasa » informacje
Dobry Start. Nowy magazyn od Valkea Custom Publishing i PZU
Valkea Custom Publishing wraz z Grupą PZU na początku lipca br. wprowadziła na rynek nowy magazyn „Dobry Start”. Grupą docelową  publikacji są rodzice, dziadkowie i opiekunowie, dla których priorytetem jest przyszłość ich dzieci (wnuków, podopiecznych).
16.07.14, 22:07
prasa » ludzie
Judyta Poleszak w Wydawnictwie Bauer
Do reklamy pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer 10 lipca br. dołączyła Judyta Poleszak na stanowisko specjalisty ds. reklamy. Poleszak pracowała poprzednio w grupie radiowej Agory.
15.07.14, 01:07
prasa » informacje
Twój STYL z filmem na DVD Faceci od kuchni
15 lipca br. ukaże się w sprzedaży sierpniowe wydanie magazynu "Twój STYL" (Wydawnictwo Bauer) w cenie 9,99 zł i nakładzie 290 tysięcy egzemplarzy.
14.07.14, 09:07
prasa » informacje
Roman Giertych walczy o dobre imię i zapowiada pozwy
Roman Giertych zapowiada walkę o dobre imię i już wysyła pierwszy pozew przeciwko naczelnemu „Wprost”. Kolejne pozwy są przygotowane. 
12.07.14, 12:07
prasa » informacje
Gala z filmem Co jest grane, Davis?
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Gala” będzie dostępne w sprzedaży od 14 lipca br. w regularnej cenie 4,99 zł lub w wersji z książką z filmem na dvd „Co jest grane, Davis?” w cenie 29,99 zł.
09.07.14, 18:07
prasa » informacje
Sąd oddalił powództwo Anny Janickiej przeciwko Edipresse Polska
Sąd Okręgowy w Warszawie wydał wyrok w sprawie z powództwa Anny Janickiej przeciwko Edipresse Polska o ochronę dóbr osobistych. Sąd oddalił powództwo w całości i nakazał Janickiej zwrócić Edipresse Polska koszty procesu.
09.07.14, 14:07
prasa » informacje
Weranda Country miesięcznikiem
17 lipca br. na rynku pojawi się 39. numer magazynu „Weranda Country” – po raz pierwszy jako miesięcznik. Czasopismo ukazuje się od 2007 roku, początkowo jako kwartalnik, a po roku zostało dwumiesięcznikiem. 
08.07.14, 23:07
prasa » informacje
PMPG odwoła się od decyzji KNF
Zarząd spółki Platforma Mediowa Point Group S.A. odwoła się od orzeczenia Komisji Nadzoru Finansowego z 8 lipca br. w przedmiocie nałożenia na spółkę kary administracyjnej.
08.07.14, 12:07
prasa » informacje
Burda reorganizuje segmenty reklamowe
Burda International Polska reorganizuje dział reklamy według segmentów wydawniczych. 
08.07.14, 08:07
prasa » ludzie
Jarosław Topolewski zastępcą naczelnej Pani
Jarosław Topolewski (poprzednio zastępca redaktor naczelnej magazynu "Grazia") został zastępcą Małgorzaty Domagalik, redaktor naczelnej magazynu "PANI".
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Kalendarium
Dziś jest 24 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.