19.04.13, 19:04

Kolejna książka kucharska Kropki TV

okładka książki
fot.: materiały prasowe

22 kwietnia br. w sieci sklepów Biedronka pojawi się drugi tom „Książki kucharskiej” z przepisami czytelników „Kropki TV”. 

Książka liczy aż 264 strony i podzielona jest na 14 działów, od  lekkich sałatek, przez  zupy, makarony, dania z drobiu po ciasta i babeczki oraz desery czekoladowe. Każdy dział zawiera praktyczne porady kulinarne, propozycje przepisów redakcji oraz najważniejszą część książki -  przepisy czytelników, które były publikowane w „Kuchni i kropce!”, stałym dodatku kulinarnym tygodnika „Kropka TV”. W książce znalazło się ponad 210 oryginalnych i sprawdzonych przepisów oraz zdjęć przesłanych do redakcji.

To już kolejna książka kucharska z przepisami czytelników „Kropki TV”. Pierwsza, zatytułowana „Najlepsze z najlepszych”, ukazała się w grudniu ubiegłego roku. Książkę opracowała graficznie agencja P&P, oprócz przepisów znajduje się w niej szeroka komunikacja produktów sieci sklepów Biedronka. Wprowadzenie książki do sprzedaży wsparte będzie kampanią reklamową w sklepach.

Cena drugiego tomu „Książki kucharskiej” to zaledwie 14,99 zł.

Komentarze

Powiązane

25.07.14, 14:07
prasa » informacje
Specjalne wydanie tygodnika Ale Historia
Najnowszy numer tygodnika „Ale Historia”, który ukaże się z „Gazetą Wyborczą” (Agora)  w poniedziałek, 28 lipca br., będzie w całości poświęcony Powstaniu Warszawskiemu.
25.07.14, 11:07
prasa » informacje
Wprost bezkonkurencyjny. Najbardziej opiniotwórcze media czerwca 2014 r.
"Wprost", "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita" były najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. ze zdecydowaną przewagą tygodnika Wprost - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły RMF FM oraz TVN24.
25.07.14, 10:07
prasa » informacje
Sierpniowy Focus Historia z dwiema okładkami
Ukazał się nowy numer miesięcznika „Focus Historia”. Wydanie ma dwie okładki – na początku i końcu magazynu. Przy ich projektowaniu wykorzystano kolorowane zdjęcia z powstania warszawskiego, ilustrujące życie cywilów w oblężonej stolicy.
24.07.14, 13:07
prasa » informacje
Grand Budapest Hotel z magazynem Wysokie Obcasy Extra
Sierpniowe wydanie magazynu "Wysokie Obcasy Extra" można kupić z premierowym filmem "Grand Budapest Hotel" na DVD.
24.07.14, 12:07
prasa » informacje
Jubileusz ks. Adama Bonieckiego w dodatku do Tygodnika Powszechnego
Do nowego numeru „Tygodnika Powszechnego” (30/2014) został dołączony specjalny dodatek „80. Jubileusz ks. Adama Bonieckiego”.
23.07.14, 20:07
prasa » informacje
Sierpniowy Sens z kuponami i konkursem
24 lipca br. na rynku ukaże się sierpniowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). W numerze znalazł się m.in. konkurs „Studiowanie ma Sens”, w którym do wygrania są studia podyplomowe o wartości 13 000 zł oraz kupony zniżkowe na wyższe uczelnie.
22.07.14, 15:07
prasa » informacje
Sól i Pieprz w zwiększonej objętości i nowej szacie graficznej
„Sól i Pieprz” będzie się ukazywał w zwiększonej objętości, w nowej szacie graficznej i będzie drukowany na lepszej jakości, bielszym papierze z lakierowaną okładką.
20.07.14, 13:07
prasa » informacje
Zmiany personalne w redakcjach Weranda i Weranda Country
Zarząd Wydawnictwa TE-JOT zmienił strukturę organizacyjno-redakcyjną tytułów wnętrzarskich: „Weranda” i „Weranda Country”. 
18.07.14, 14:07
prasa » informacje
Weranda Country miesięcznikiem
„Weranda Country” przekształciła się z dwumiesięcznika w miesięcznik. 
18.07.14, 00:07
prasa » informacje
Zwierciadło z akcjami dla czytelniczek
17 lipca br. na rynku ukazało się sierpniowe wydanie miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). W tym miesiącu pismo przygotowało dwie akcje dla czytelniczek.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Kalendarium
Dziś jest 31 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.