17.11.13, 20:11

Ruszył portal cosiepsuje.com

Baner serwisu
Fot.: Materiały prasowe

Ruszył portal cosiepsuje.com, poświęcony usterkom i wadom fabrycznym w sprzętach AGD, GSM i RTV. Witryna ma charakter charakter społecznościowo-informacyjny, dzięki czemu internauci będą mogli dzielić się swoimi uwagami dotyczącymi sprzętu.

Portal internetowy cosiepsuje.com został uruchomiony, aby w jednym miejscu można było znaleźć informacje o tym, co w danym produkcie czy modelu psuje się najczęściej. Ponadto na portalu łatwo znaleźć dane dotyczące wad produkcyjnych. Co najważniejsze jest to portal tworzony dla ludzi i przezludzi. Ma charakter społecznościowo-informacyjny, gdzie internauci dzielą się swoimi uwagami dotyczącymi awaryjnych sprzętów, usterek czy niedociągnięć producenta. Sprawdzone opinie oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami budują zaufanie i wiarygodność portalu, nad czym czuwają Moderatorzy serwisu sprawdzają każdą informację.

Poruszanie się po stronie jest łatwe i intuicyjne. Konkretny podział na kategorie – GSM, AGD, RTV, motoryzacja czy komputery mają ułatwić zadanie. Na stronie można także znaleźć nowo dodane produkty i opinie o nich. Pomocna jest również opcja szybkiego wyszukiwania produktu – wystarczy wpisać markę, model produktu i sprawdzić, czy jest dostępny w zasobach portalu.

Portal cosiepsuje.com przede wszystkim edukuje i ostrzega użytkowników przed wadliwymi urządzeniami. W jednym miejscu gromadzi informacje na temat bardzo wielu produktów. Taki zbiór danych zdecydowanie pomaga podjąć decyzję przed zakupem, a także odkrywa tajemnice producentów i ich niedociągnięcia.

Komentarze

Powiązane

21.03.17, 12:03
internet » informacje
Maciek "DissBlaster" Krawczyk poprowadzi kanał Sport.pl na YouTube
Twórca internetowy Maciek "DissBlaster" Krawczyk, pomysłodawca piłkarskiego serwisu i kanału Footroll, został głównym prowadzącym kanału Sport.pl na YouTube.
21.03.17, 07:03
internet » badania rynku
MEC: marki serwisów SVOD z wysoką rozpoznawalnością
Ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy Showmax – wynika z badania MEC. Już 35 proc. badanych e-widzów przyznaje się, że zdarza im się się płacić za oglądanie filmów i seriali w internecie.
20.03.17, 20:03
internet » informacje
Serwis Domiporta.pl startuje z kampanią telewizyjną
18 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Domiporta.pl w stacji TVN pod hasłem „Do szukania mieszkania”. 
20.03.17, 07:03
internet » informacje
Trip we dwoje. Nowy format wideo na Gazeta.pl
Arakcje turystyczne użytkownikom Gazeta.pl zaprezentuje para youtuberów z kanału Treneiro Vlog. Nowy format „Trip we dwoje” będzie pojawiał się na głównej stronie portalu w każdy piątek. 
19.03.17, 09:03
internet » informacje
Electronic Sports League na player.pl
Pełna oferta programowa międzynarodowej ligi gier komputerowych Electronic Sports League (ESL) będzie dostępna na player.pl.
19.03.17, 08:03
internet » informacje
O!Lśnienia Nagrody Kulturalne Onetu. Trwa głosowanie internautów
10 marca br. ruszył pierwszy internetowy plebiscyt O!Lśnienia Nagrody Kulturalne Onetu.
16.03.17, 16:03
internet » ludzie
Nowi autorzy na łamach portalu Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z Wojciechem Mikołuszko, Pauliną Wilk, Jakubem Dymkiem i Leszkiem Jażdżewskim. 
16.03.17, 09:03
internet » ludzie
Karolina Bujak i Tomasz Setta w zespole Gazeta.pl
Na początku marca br. pracę w redakcji Gazeta.pl rozpoczęli Karolina Bujak i Tomasz Setta, którzy dołączyli do zespołu newsroomu portalu.
15.03.17, 00:03
internet » informacje
Prof. Krystyna Pawłowicz o Uchu Prezesa: w rzeczywistości jestem bardzo ładna, bardzo miła dla miłych, życzliwa, łagodna i uśmiechnięta
Na platformie YouTube pojawił się kolejny, ósmy odcinek „Ucha Prezesa”, serialu tworzonego przez Roberta Górskiego. W najnowszym odcinku popularnej produkcji sparodiowano m.in. Angelę Merkel, żonę Prezydenta RP oraz posłankę Krystynę Pawłowicz. 
13.03.17, 08:03
internet » badania rynku
Raport Gemius: farmaceutyki w reklamach wideo online
Wśród reklam wideo online promujących farmaceutyki najwięcej internautów oglądało spoty produktów na grypę i przeziębienie. Z analizy firmy Gemius wynika też, że reklamy wideo produktów farmaceutycznych dotarły do największej liczby internautów poprzez Youtube.com (36,8 proc.), za którym uplasowały się serwisy Grupy Wirtualna Polska i Grupy TVN.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 23.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Bernadette McDonald "Alpejscy Wojownicy".

do 22.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 marca 2017
Polecamy
Konferencje

28 i 29 marca 2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL