17.11.13, 20:11

Ruszył portal cosiepsuje.com

Baner serwisu
Fot.: Materiały prasowe

Ruszył portal cosiepsuje.com, poświęcony usterkom i wadom fabrycznym w sprzętach AGD, GSM i RTV. Witryna ma charakter charakter społecznościowo-informacyjny, dzięki czemu internauci będą mogli dzielić się swoimi uwagami dotyczącymi sprzętu.

Portal internetowy cosiepsuje.com został uruchomiony, aby w jednym miejscu można było znaleźć informacje o tym, co w danym produkcie czy modelu psuje się najczęściej. Ponadto na portalu łatwo znaleźć dane dotyczące wad produkcyjnych. Co najważniejsze jest to portal tworzony dla ludzi i przezludzi. Ma charakter społecznościowo-informacyjny, gdzie internauci dzielą się swoimi uwagami dotyczącymi awaryjnych sprzętów, usterek czy niedociągnięć producenta. Sprawdzone opinie oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami budują zaufanie i wiarygodność portalu, nad czym czuwają Moderatorzy serwisu sprawdzają każdą informację.

Poruszanie się po stronie jest łatwe i intuicyjne. Konkretny podział na kategorie – GSM, AGD, RTV, motoryzacja czy komputery mają ułatwić zadanie. Na stronie można także znaleźć nowo dodane produkty i opinie o nich. Pomocna jest również opcja szybkiego wyszukiwania produktu – wystarczy wpisać markę, model produktu i sprawdzić, czy jest dostępny w zasobach portalu.

Portal cosiepsuje.com przede wszystkim edukuje i ostrzega użytkowników przed wadliwymi urządzeniami. W jednym miejscu gromadzi informacje na temat bardzo wielu produktów. Taki zbiór danych zdecydowanie pomaga podjąć decyzję przed zakupem, a także odkrywa tajemnice producentów i ich niedociągnięcia.

Komentarze

Powiązane

20.05.15, 07:05
internet » informacje
Aplikacja mobilna Legii Warszawa dla fanów klubu
Agencja Change jest odpowiedzialna za przygotowanie oficjalnej aplikacji mobilnej dla Legii Warszawa.
19.05.15, 13:05
internet » informacje
Agora uruchomiła serwis wnętrzarsko-budowlany Ladnydom.pl
Wystartował Ladnydom.pl - nowy serwis wnętrzarsko-budowlany Agory. Czytelnicy będą mogli w nim znaleźć fachowe porady na temat budowania i remontowania domu i mieszkania, urządzania wnętrz, a także zakładania i pielęgnacji ogrodu. 
19.05.15, 12:05
internet » informacje
Merlin.pl i Delikatesy Alma razem. Startuje projekt Merlinfood
Pierwsze w Polsce terminale COOLOMAT, do odbioru produktów spożywczych zakupionych w sieci, staną wkrótce w Warszawie. Sklep internetowy Merlin.pl, w kooperacji z siecią Delikatesów Alma oraz partnerem technologicznym, przygotowuje się do wejścia w sprzedaż art. spożywczych. Tym samym na rynku zadebiutuje projekt Merlinfood by Alma. 
19.05.15, 09:05
internet » informacje
Ceneo.pl z własną gazetką promocyjną
Ceneo.pl wdrożył nowe narzędzie promocji i dotarcia do użytkowników serwisu z sezonowymi ofertami sklepów – drukowaną gazetkę promocyjną.
18.05.15, 23:05
internet » ludzie
Anna Brzozowska w RTB House
Do zespołu RTB House dołączyła Anna Brzozowska. Objęła nowo utworzone stanowisko HR director i od maja br. pracuje nad strategią zarządzania kapitałem ludzkim oraz rozbudową struktur spółki. Jej celem jest stworzenie działu HR, wspierającego dalszy organiczny rozwój i intensywną ekspansję zagraniczną RTB House.
18.05.15, 20:05
internet » informacje
Jesteś lepszy niż ta praca. Kolejny etap kampanii Monster Polska
17 maja br. wystartował kolejny etap kampanii „Jesteś lepszy niż ta praca” Monster Polska, którą przygotował Codemedia. Kampania obejmuje swym zasięgiem lokalne rozgłośnie radiowe oraz Internet. 
15.05.15, 11:05
internet » badania rynku
Dobry wynik Grupy Interia
Wg najnowszego badania Megapanel (marzec 2015 r.), Grupa Interia.pl liczy 12,6 mln użytkowników (real users) oraz 1,04 mld odsłon krajowych niemobilnych. Dobry wynik osiągnęła domena interia.pl, która wzrosła o prawie 13 proc. real users.
14.05.15, 14:05
internet » informacje
Vacaloca dla portalu Yosh.pl
Do portfolio klientów agencji marketingu zintegrowanego Vacaloca dołączył Yosh.pl – pierwszy personaktywny portal zakupowy. Agencja rozpoczęła kampanię wizerunkową sklepu, podkreślając jak portal uczy się preferencji swoich klientów.
12.05.15, 12:05
internet » wywiady
Sebastian Leśniak: Sieć reklamowa nie potrafiła wykorzystać naszego potencjału reklamowego
Rozmowa z Sebastianem Leśniakiem, Wiceprezesem Monster Media Group, właścicielem m.in. Demotywatorów, Pewexu, Stylowych i JoeMonster. 
12.05.15, 08:05
internet » badania rynku
Ponad 560 tys. widzów Wieczoru Wyborczego WP
Na stronie głównej WP, 10 maja br., tuż po zakończeniu głosowania, można było obejrzeć na żywo „Wieczór Wyborczy Wirtualnej Polski”. Program, prowadzony przez Michała Kobosko, odnotował ponad 560 tys. widzów.
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 24.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 maja 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Nowe kategorie i zmiany w Jury to główne zmiany w jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja 2015 r.