03.12.13, 12:12

Robert Jastrzębski w KRK FM

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Do załogi krakowskiej rozgłośni KRK FM dołączył Robert Jastrzębski. Prezenter poprowadzi w stacji program "Stacja Kraków/Hity Kontrolowane" emitowany codziennie od poniedziałku do czwartku od godziny 18:00 do 21:00.

Jastrzębski zadebiutował na antenie w 2005 roku w częstochowskim Radiu Fon. Następnie pracował w Planecie FM i Antyradiu, gdzie prowadził wiele pasm i programów, m.in.: "Planetarna Strefa Hitów", "Ostry Dyżur", "Godziny Szczytu". 

Komentarze

Powiązane

17.07.14, 23:07
radio » ludzie
Zbigniew Frączek nowym dyrektorem programowym Radia Eska ROCK
Zbigniew Frączek objął stanowisko dyrektora programowego Radia Eska ROCK. Szefem muzycznym stacji został Darek Król.
17.07.14, 13:07
radio » informacje
BBC Proms 2014 na antenie Dwójki
BBC Proms Festival jak co roku zagości na antenie Programu 2 Polskiego Radia. W sobotę, 19 lipca br. o godz. 20.30, Dwójka wyemituje pierwszą transmisję z Londynu, gdzie odbywa się ten największy festiwal muzyki klasycznej.
17.07.14, 12:07
radio » informacje
Radio WAWA rozdaje na antenie powieść Roberta Kilena
Radio WAWA objęło patronatem powieść „Krew Illiapa” autorstwa Roberta Kilena, gospodarza porannej audycji w Radiu WAWA „Z parą od rana”. Książka będzie rozdawana na antenie stacji w ramach organizowanych konkursów.
16.07.14, 15:07
radio » informacje
Lista Trójki i Biegam, bo lubię z Wałcza
W najbliższy weekend, Program 3 Polskiego Radia odwiedzi Wałcz. Powodem wyprawy radiowej ekipy z Myśliwieckiej 3/5/7 na Pojezierze Południowopomorskie jest 4. Wałecki Bieg Filmowy. Prócz sportowych zmagań w ramach Trójkowej akcji „Biegam, bo lubię” nie zabraknie również dobrej muzyki, którą zaprezentuje Marek Niedźwiecki.
16.07.14, 09:07
radio » badania rynku
Radio online: rock najpopularniejszym gatunkiem muzycznym, internauci słuchają najczęściej wieczorem
W maju 2014 r. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium Radia”, z którego wynika, iż internauci słuchają radia on-line w sposób zbliżony do radia eterowego. Dotyczy to zarówno miejsca, pory i okoliczności, jak i sposobu słuchania.
15.07.14, 11:07
radio » ludzie
Marta Kiermasz nowym głosem Faktów RMF FM
Marta Kiermasz dołączyła w czerwcu br. do załogi "Faktów" w RMF FM.
14.07.14, 22:07
radio » badania rynku
Bydgoszcz: Radio PiK w górę, Radio Zet w górę
Pozycję zdecydowanego lidera na bydgoskim rynku radiowym utrzymało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Bydgoszcz).
14.07.14, 22:07
radio » badania rynku
Łódź: Radio Zet w dół, Trójka w górę
Radio RMF FM pozostaje liderem łódzkiego rynku radiowego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Łódź).
14.07.14, 21:07
radio » badania rynku
Radom: Eska w dół, Plus Radom w górę
Nowym liderem radomskiego rynku jest Radio Rekord FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Radom).
14.07.14, 20:07
radio » badania rynku
Lublin: VOX FM już w pierwszej trójce
Pozycję lidera na lubelskim rynku radiowym utrzymało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Lublin).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Kalendarium
Dziś jest 30 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.