12.01.14, 00:01

Cartoon Network uruchamia Kreator postaci – Pora na przygodę!

Kreator Postaci Pora na Przygodę
Fot.: Cartoon Network

Cartoon Network uruchomił aplikację internetową „Kreator postaci – Pora na przygodę!” pozwalającą dzieciom na kreatywną zabawę z popularnymi bohaterami serialu „Pora na przygodę”, który w 2013 roku zdobył dziecięcą nagrodę BAFTA.

„Kreator postaci – Pora na przygodę!” to darmowa aplikacja dostępna dla wszystkich użytkowników strony CartoonNetwork.pl. W tej interaktywnej i barwnej grze dzieci mogą tworzyć zupełnie nowych bohaterów, królewny i mieszkańców magicznej Krainy Ooo dobierać do siebie między innymi takie elementy jak: sylwetka, kolor włosów, akcesoria, specjalne moce, itp. Po stworzeniu postaci, dzieci mogą nadać jej imię i przesłać do galerii online Cartoon Network. Aplikacja pozwala na dzielenie się stworzonymi bohaterami z przyjaciółmi, ocenianie postaci umieszczonych w galerii oraz pobieranie ich na komputer jako tapety.

To nie pierwsza interaktywna aplikacja online udostępniona na stronie CartoonNetwork.pl. Stacja regularnie wzbogaca swoją stronę o nowe treści tego rodzaju. W połowie listopada 2013 r. kanał uruchomił „Zmiksuj gifa” – narzędzie online pozwalające dzieciom puścić wodze fantazji i mieszać ze sobą kultowe postaci z seriali Cartoon Network, dodawać do nich tła oraz teksty, a następnie zamieniać je w animowane gify, którymi można dzielić się ze znajomymi. W ciągu miesiąca od uruchomienia aplikacji polscy użytkownicy strony stworzyli ponad 6 tysięcy gifów. W 2012 roku Cartoon Network uruchomiło „Kreator postaci – Niesamowity świat Gumballa", który również cieszy się ogromną popularnością wśród dzieci. Od startu aplikacji do tej pory w Polsce stworzono 175 961 postaci. 

Pierwsze dwie gry, w których dzieci mogły kreować własnych bohaterów pojawiły się na CartoonNetwork.pl w 2009 roku. Wówczas umożliwiły one tworzenie własnych gier platformowych z uniwersum Ben 10 w „Ben 10: Obca Potęga – Kreator gier” oraz własnych obcych w „Ben 10 Kreator Kosmitów”. Obie gry regularnie pojawiają się na liście 10 najpopularniejszych gier dostępnych na CN.pl

Serial „Pora na przygodę” opowiada historię najlepszych przyjaciół – Jake’a, mądrego, starego psa o wielkim sercu i Finna, chłopca, który ponad wszystko chce zostać bohaterem. Razem poszukują przygód w kolorowej Krainie Ooo pełnej królewien i misji do wypełnienia. Serial emitowany jest na antenie Cartoon Network od poniedziałku do piątku o 19:50 i 20:05. Premierę nowych odcinków zaplanowano na wiosnę 2014 r.

Komentarze

Powiązane

25.07.14, 17:07
telewizja » informacje
Trzy własne produkcje w jesiennej ramówce kuchnia+
W jesiennej ramówce kanału kulinarnego kuchnia+ pojawią się kolejne serie własnych programów, m.in. najpopularniejszy magazyn stacji „Jakubiak Lokalnie”.
24.07.14, 11:07
telewizja » informacje
Omenaa Mensah gospodynią III sezonu Domów gwiazd
Omenaa Mensah, prezenterka telewizyjna i fotomodelka, poprowadzi III sezon programu „Domy gwiazd” w Domo+.
24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Rekordowe wyniki TVP Regionalna
1,5 proc. oglądalności miała we wtorek, 22 lipca 2014 r. TVP Regionalna. To drugi co do wielkości wynik w tym roku, a czwarty od startu anteny we wrześniu 2013 r. (dane: NAM).
24.07.14, 10:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: dobra cena i Internet w pakiecie siłą dotychczasowych ofert
Internet w pakiecie w telewizji kablowej i dobra cena u operatora satelitarnego – to powody, które trzymają widzów przy aktualnej ofercie klientów płatnej telewizji – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
24.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: klienci zmieniają oferty najczęściej z powodu ceny
Klienci, którzy przeszli do innych operatorów płatnej telewizji, wskazywali na pojawienie się tańszej oferty, ciekawe kanały u nowego dostawcy, czy pakiety internetu (ważne przede wszystkim dla widzów kablówek) – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 18:07
telewizja » badania rynku
Kanał TVN 7 po raz pierwszy wyprzedził TVP 2
22 lipca br. po raz pierwszy w historii kanał TVN 7 miał wyższą średnią oglądalność od TVP 2.
23.07.14, 14:07
telewizja » informacje
TVP i ZDF o 1 września ‘39. Specjalny film i wspólne wydanie Wiadomości
Trwa produkcja dwuczęściowego filmu dokumentalnego o wybuchu II wojny światowej, który wspólnie przygotowują Telewizja Polska i niemiecka ZDF. Półtoragodzinny film będzie miał równolegle premierę na obu antenach na początku września br. – w 75. rocznicę tragicznych wydarzeń.
23.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: jakie stacje widzowie uważają za warte pieniędzy na płatną TV?
Discovery Channel to najczęściej wskazywany kanał wśród klientów płatnej TV, którzy są nadal gotowi płacić za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: zadowoleni satelitarni – pozorny paradoks
Chociaż wyższy odsetek klientów platform twierdzi, że rozważa rezygnację (blisko 1/3 badanych), to jednocześnie właśnie klienci platform są najbardziej zadowoleni z oferty. Na pytanie czy ich telewizja jest lepsza niż kiedyś, twierdząco odpowiada 72 proc. klientów kablówek, a aż 85 proc. klientów platform – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: co trzeci abonent płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty
Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 28 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.