22.01.14, 22:01

Arrow i Spartakus: Wojna potępionych w TV Puls

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

TV Puls na pierwsze półrocze przewidziała dwie duże premiery serialowe. W styczniu rozpoczęła już emisję m.in. serialu BBC "Sindbad". 

W następnych miesiącach br. na antenie TV Puls pojawią się takie serialowe przeboje, jak „Arrow”, współczesna historia Zielonej Strzały – superbohatera komiksów DC Comics oraz trzeci sezon „Spartakusa” zatytułowany „Spartakus: Wojna potępionych”. Będzie to premiera tego sezonu w ogólnodostępnej telewizji.

Ponadto z początkiem 2014 roku TV Puls rozpoczęła emisję znanego serialu „Gliniarz i prokurator” oraz nagrodzonej za efekty specjalne produkcji BBC „Siły pierwotne”. Na antenie pojawił się również serail BBC "Sindad".

Komentarze

Powiązane

28.07.14, 21:07
telewizja » seriale
V sezon Walking Dead w Polsce dzień po emisji w USA
Międzynarodowa premiera serialu "Walking Dead" odbędzie się 13 października br., na ponad 125 rynkach obsługiwanych przez FOX International Channels.
28.07.14, 14:07
telewizja » seriale
Ruszyły zdjęcia do kolejnej serii kultowego serialu Ranczo
Scenami na ławeczce rozpoczęły się 22 lipca br. zdjęcia do IX sezonu „Rancza”. Zdjęcia potrwają do listopada, a seria pojawi się wiosną na antenie TVP1.
28.07.14, 12:07
telewizja » informacje
Zmiany w składzie trenerskim The Voice of Poland. Najlepszy głos
We wrześniu br. na antenę Dwójki powraca muzyczny talent-show „The Voice of Poland. Najlepszy głos”. Podczas nadchodzącej edycji w fotelach trenerskich zasiądą: Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk, Tomson i Baron oraz Edyta Górniak. 
28.07.14, 11:07
telewizja » wywiady
Wojtek Wawszczyk: Czy brakuje nam wyobraźni? (część pierwsza)
Rozmowa z Wojtkiem Wawszczykiem, reżyserem, scenarzystą, animatorem, rysownikiem związanym z warszawskim studiem Human Ark.
28.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Smerfy: blisko 140 tys. widzów w TVP ABC
„Smerfy” emitowane w TVP ABC ogląda codziennie prawie 140 tys. widzów - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl (15 lutego – 23 lipca 2014 r.).
27.07.14, 19:07
telewizja » informacje
Bianka Zalewska ranna
Bianka Zalewska korespondentka Espresso.tv, współpracująca także z Telewizją Republika, została ranna podczas ostrzału w obszarze, na którym prowadzona jest operacja antyterrorystyczna, w obwodzie ługańskim - podała TV Republika oraz Polska Agencja Prasowa.
27.07.14, 16:07
telewizja » informacje
GOGGLEBOX od jesieni w TTV
Telewizja TTV nabyła trzyletnią licencję na produkcję i emisję polskiej wersji hitu telewizyjnego w Wielkiej Brytanii - "GOGGLEBOX". Umowa została podpisana z All3Media International - jednym z czołowych, niezależnych dystrybutorów formatów telewizyjnych.
26.07.14, 14:07
telewizja » badania rynku
Wstajesz i wakacje z rekordowymi wynikami oglądalności
Od 28 czerwca br. ekipa "Poranka TVN24" odwiedza letnie lokalizacje, w których Polacy najchętniej spędzają swój wolny czas i wypoczywają. Pierwsze trzy weekendy „Wstajesz i wakacje” osiągnęły rekordowe wyniki oglądalności. W grupie komercyjnej z miast udział wyniósł 8%, a w grupie komercyjnej mężczyzn z miast 11% SHR (dane: NAM).
26.07.14, 13:07
telewizja » informacje
Wirtualny kanał TVP Żagle dostępny również za granicą
Telewizja Polska ponownie uruchamiła wirtualny kanał na żądanie TVP Żagle, który będzie dostępny nie tylko w Polsce ale również za granicą. 
25.07.14, 20:07
telewizja » badania rynku
Rekord oglądalności kolarstwa w Eurosporcie
Czwartkowy etap (24 lipca br.) Tour de France, w którym Rafał Majka zapewnił sobie zwycięstwo w klasyfikacji górskiej i zajął trzecie miejsce na mecie, oglądało w Eurosporcie średnio 380 tysięcy widzów (dane: NAM).
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 31 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.