25.02.14, 15:02

Spartakus bezpłatnie w VoD.pl

Serial "Spartakus"
Fot.; materiały prasowe

Nominowany do nagrody Emmy jeden z najgłośniejszych seriali ostatnich lat debiutuje w serwisie VoD.pl. „Spartakus” – zachwycająca wizualnie, trzymająca w napięciu opowieść o legendarnym gladiatorze, który wypowiedział wojnę Rzymowi, od 25 lutego br. dostępny jest bezpłatnie na Onet VoD.  

Realizowany w latach 2010-2013 „Spartakus” to najgłośniejsza i najpopularniejsza produkcja w historii telewizji Starz. Premierowe odcinki serialu gromadziły za oceanem średnio ponad milion widzów, a cykl został emitowany wielu krajach świata. 

„Spartakus” to opowieść o najsłynniejszym rzymskim gladiatorze, który w latach 74-71 p.n.e. przewodził największemu w historii starożytnego Rzymu powstaniu niewolników. Jego historia od lat fascynowała artystów. Słynną powieść poświęcił mu pisarz Howard Fast, na podstawie której w 1960 roku Stanley Kubrick zrealizował jeden ze swoich najgłośniejszych (i najbardziej dochodowych) filmów. Będący fanem tej produkcji Steven S. DeKnight (współtwórca m.in. „Tajemnic Smallville” oraz „Mrocznego anioła”) chciał opowiedzieć historię gladiatora i buntownika w sposób nowatorski i atrakcyjny dla współczesnego widza. Tak narodził się serial „Spartakus” – inspirowana w równym stopniu historią co komiksową stylistyką, rodem z „300” Franka Millera.

Serial zyskał uznanie nie tylko widzów, ale i krytyków. Dziennikarze zgodnie przyznawali, że każdy kolejny sezon „Spartakusa” jest lepszy od poprzedniego, a produkcja uwiodła ich nie tylko wykonaniem, ale również trzymającym w napięciu scenariuszem, w którym obok efektownych scen akcji nie zabrakło krwistych bohaterów i nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Dziś „Spartakus” to nie tylko serial, ale rozpoznawalna na całym świecie marka. Oprócz czterech odsłon telewizyjnej produkcji pod marką „Spartakusa” powstały również gra planszowa, miniseria komiksowa, dwie powieści oraz gra wideo. 

Od 25 lutego br. w serwisie VoD.pl dostępny jest serial „Spartakusa. Krew i piasek” oraz jego prequel zatytułowany „Spartakus. Bogowie areny”. 15 marca zadebiutuje „Spartakus. Zemsta” (sezon drugi), a 15 kwietnia dołączy do niego „Spartakus. Wojna potępionych”. Cały serial dostępny będzie bezpłatnie w VoD.pl.

Komentarze

Powiązane

23.07.14, 14:07
telewizja » informacje
TVP i ZDF o 1 września ‘39. Specjalny film i wspólne wydanie Wiadomości
Trwa produkcja dwuczęściowego filmu dokumentalnego o wybuchu II wojny światowej, który wspólnie przygotowują Telewizja Polska i niemiecka ZDF. Półtoragodzinny film będzie miał równolegle premierę na obu antenach na początku września br. – w 75. rocznicę tragicznych wydarzeń.
23.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: jakie stacje widzowie uważają za warte pieniędzy na płatną TV?
Discovery Channel to najczęściej wskazywany kanał wśród klientów płatnej TV, którzy są nadal gotowi płacić za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: zadowoleni satelitarni – pozorny paradoks
Chociaż wyższy odsetek klientów platform twierdzi, że rozważa rezygnację (blisko 1/3 badanych), to jednocześnie właśnie klienci platform są najbardziej zadowoleni z oferty. Na pytanie czy ich telewizja jest lepsza niż kiedyś, twierdząco odpowiada 72 proc. klientów kablówek, a aż 85 proc. klientów platform – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:07
telewizja » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: co trzeci abonent płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty
Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów.
22.07.14, 22:07
telewizja » informacje
MiniMini+ zaprezentuje bajkę zrobioną przez dzieci niesłyszące i niedowidzące
W weekend, 15-17 sierpnia br. stacja MiniMini+ pokaże premierowe odcinki bajki stworzonej przez dzieci z dysfunkcją wzroku i słuchu. Tematem przewodnim animacji są wiersze o zwierzętach autorstwa Jana Brzechwy. 
22.07.14, 10:07
telewizja » informacje
Fani ocenią filmu na profilu Canal+ Film
Na fanpage’u filmowym CANAL+ ruszyła aplikacja, za pośrednictwem której widzowie mogą oceniać i recenzować filmy prezentowane na antenie stacji. Dzięki nowej funkcjonalności profil faceboookowy CANAL+ Film ma stać się platformą wiedzy i opinii na temat kina.
22.07.14, 09:07
telewizja » badania rynku
Duża widownia kanałów informacyjnych po zestrzeleniu samolotu nad wschodnią Ukrainą
Głównie do TVP INFO i programów informacyjnych Telewizji Polskiej sięgali Polacy w ciągu trzech dramatycznych dni po zestrzeleniu malezyjskiego samolotu nad wschodnią Ukrainą.
21.07.14, 19:07
telewizja » informacje
Home staging – mieszkania do sprzedania oraz Domy gwiazd w jesiennej ramówce Domo+
W jesiennej ramówce DOMO+ znajda się dwie nowe serie własnych programów, których poprzednie sezony cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów.
21.07.14, 17:07
telewizja » informacje
Program Johna Olivera w HBO Comedy
„Przegląd tygodnia: Wieczór z Johnem Oliverem” to wyprodukowany przez HBO program komediowy. John Oliver, brytyjski komik i aktor, podsumowuje w nim najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia, komentując je w sposób satyryczny, a przede wszystkim bezkompromisowy. 
20.07.14, 14:07
telewizja » seriale
Komisarz Alex na antenie ID
Kanał ID rozpoczyna emisję polskiego serialu „Komisarz Alex” z Kubą Wesołowskim w roli głównej.
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Kalendarium
Dziś jest 24 lipca 2014
Polecamy
Konferencje

29-30 lipca 2014 r., Stadion Narodowy, Warszawa

Pierwsze wakacyjne spotkanie Komu Komunikacji poruszy temat komunikacji środowisk LGBT. Prelegenci opowiedzą o specyfice tej grupy docelowej, sposobach skutecznego dotarcia do niej oraz o barierach komunikacyjnych, na które w swoich działaniach skierowanych do środowisk LGBT natrafiają dziennikarze, firmy i agencje zajmujące się PR-em i marketingiem.