27.02.14, 09:47

Dodaj artykuł sponsorowany w portalmedialny.pl

Fot.: portalmedialny.pl

Zapraszamy klientów do skorzystania z opcji publikacji artykułu sponsorowanego w portalmedialny.pl. Zapewniamy szerokie dotarcie i atrakcyjne ceny.

Zapraszamy klientów do skorzystania z opcji publikacji artykułu sponsorowanego w portalmedialny.pl. Zapewniamy szerokie dotarcie i atrakcyjne ceny.

149 zł netto + VAT - koszt publikacji artykułu do 4 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i jednej grafiki / zdjęcia, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej minimum 24 godziny, pozostaje w bazie serwisu min. rok

199 zł netto + VAT - koszt publikacji artykułu do 4 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i trzech grafik / zdjęć, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej jako jedna z trzech informacji dnia przez minimum 24 godziny (możliwośc dopłaty za każdy kolejny dzień w opcji 'informacja dnia' 99 zł netto + VAT), pozostaje w bazie min. rok 

PROMOCJA NA I 2018 r.:
1000 zł netto + VAT
- koszt artykułu do 4 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i dowolonej ilości grafik / zdjęć, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej jako jedna z informacji dnia przez dwa tygodnie, dodatkowo zajawka artykułu pojawia w mailingu. Artykuł pozostaje w bazie serwisu przez rok. 

Ceny obowiązują od 17 grudnia 2017 r. do odwołania. 

W przypadku stałej wspólpracy udzielamy specjalnych rabatów. Zapraszamy do współpracy!

Informacje i rezerwacja: reklama(at)portalmedialny.p oraz pod nr tel. 506-516-444.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
22.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planet PR obsłuży kolejny raz European Rover Challenge
Planet PR po raz kolejny będzie obsługiwać jedno z największych międzynarodowych wydarzeń robotyczno-kosmicznych w Europie – European Rover Challenge. 
22.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. 
22.02.18, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Awanse w Mindshare Polska
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Natomiast Anna Milewska, obejmuje nadzór nad pracami zespołu Client Leadership. 
22.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie badanie wzroku. Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express
20 lutego br., marka Vision Express rozpoczęła akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL