17.06.14, 22:06

Public Dialog zajmie się komunikacją Battle Royale

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Agencja Public Dialog odpowiada m. in. za relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie oraz promocję wydarzenia Battle Royale w Polsce. Za obsługę odpowiedzialny jest senior account manager Artur Cheba wraz z zespołem.

Battle Royale, to widowiskowe show sportowo – motoryzacyjne, jedyny w Polsce Festiwal Prędkości na dystansie 1 mili (1609 metrów). Udział w nim wezmą najlepsi w tej dyscyplinie zawodnicy zarówno z Polski, jak z Austrii, Niemiec, Szwecji, Ukrainy czy Rosji, rywalizujący najszybszymi samochodami świata w kilku klasach startowych m. in. Super lightweight - dopuszczającej modyfikacje pojazdów bez ograniczeń, czy też klasie Super Sport, w której minimalna moc bolidu określona jest na 800 koni mechanicznych.

Battle Royale towarzyszyć będzie szereg dodatkowych wydarzeń, a odbędzie się w dniach 23 i 24 sierpnia 2014 roku na lotnisku w Białej Podlaskiej. 

Komentarze

Powiązane

26.06.17, 17:06
reklama & PR » informacje
Catawiki udzieliło przybicia Planet PR
Catawiki – serwis aukcyjny, specjalizujący się w licytacjach wyjątkowych, unikatowych przedmiotów, rozpoczął współpracę z agencją Planet PR, powierzając jej obsługę komunikacyjną portalu i koordynację działań na trzech rynkach: polskim, greckim i węgierskim.
26.06.17, 16:06
reklama & PR » informacje
Do wielkich i małych projektów. Nowa kampania HP z udziałem Wojciecha Mecwaldowskiego
Dzisiaj firma HP Inc wystartowała z nową kampanią promującą urządzenie HP Deskjet GT 5820 All-in-One, której towarzyszy specjalny spot z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego.
26.06.17, 13:06
reklama & PR » informacje
Filip Chajzer w kampanii Wyzwanie Smaku Pepsi
Ruszyła kolejna edycja kampanii Pepsi, w której konsumenci, świetnie się bawiąc, zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania i wspólnej zabawy będzie w tym roku zachęcał prezenter telewizyjny Filip Chajzer.
26.06.17, 09:06
reklama & PR » ludzie
Michał Hejka nowym prezesem IDMnet i Accorp
Michał Hejka został prezesem zarządu spółki IDMnet SA, w której dotychczas pełnił funkcję wiceprezesa. Objął także stanowisko prezesa zarządu w spółce Accorp. Dotychczasowa prezes obu spółek Anna Kaczmarska rozstaje się z Grupą ZPR Media.
25.06.17, 18:06
reklama & PR » informacje
GREY Group Poland ruszyła z aktywacją Bliscy sercu dla firmy Pfizer 
Wystartowała kampania „Bliscy Sercu” wspierająca komunikację leku Polocard należącego do portfolio firmy Pfizer. GREY odpowiedzialna była za pomysł, doradztwo strategiczne, komunikacje wizualną i ATL oraz stworzenie strony internetowej akcji, dzięki której przebadano już ponad 1 500 osób.
25.06.17, 15:06
reklama & PR » informacje
Akademia Zdrowego Brzuszka. Nowa odsłona platformy edukacyjnej
Ruszyła kampania promująca Akademię Zdrowego Brzuszka – program edukacyjny marki Bebiko 2. Dostępne na stronie marki lekcje online poruszają tematy związane z małym brzuszkiem, ważne dla każdej mamy. 
24.06.17, 18:06
reklama & PR » informacje
Polskie Fabryki Porcelany Ćmielów i Chodzież klientem Triple PR
Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. wybrały partnera w zakresie obsługi public relations. Agencja Triple PR będzie prowadziła kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne dla marki.
23.06.17, 18:06
reklama & PR » informacje
Agencja John Pitcher z kampanią dla Poznania
Agencja John Pitcher realizuje dla Urzędu Miasta Poznań kampanię promującą dbanie o czystość nad Wartą. To druga, po prowadzonej w ostatnich latach Dzielnicy Wisła, kampania agencji poruszająca problem śmiecenia nad polskimi rzekami.
23.06.17, 14:06
reklama & PR » informacje
Muzeum POLIN rozpoczyna współpracę z Biurem Podróży Reklamy
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN wybrało agencję Biuro Podróży Reklamy do współpracy przy promocji filmu „Obcy w domu. Wokół Marca ‘68”. 
23.06.17, 13:06
reklama & PR » informacje
Wawel klientem Garden of Words Group
Wawel SA, jeden z liderów rynku słodyczy w Polsce, dołączył do grona klientów Garden of Words Group. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR firmy i jej marek.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Twoje listy chowam pod materacem. Korespondencja 1971–2002".

do 23.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Czerwona kartka dla Sprężyny".

Kalendarium
Dziś jest 27 czerwca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL