26.09.14, 16:09

Relacja z 7. edycji Kongresu Warsaw International Media Summit oraz 7. edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów

24 - 25 września 2014 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się VII edycja Kongresu Warsaw International Media Summit oraz 7. edycja Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele branży telekomunikacyjnej i mediów, regulator oraz główni przedstawiciele administracji centralnej. Honorowym Gościem Kongresu był Minister Administracji i Cyfryzacji Andrzej Halicki. 

Wydarzenie odbyło się pod hasłem 25 rocznicy wolnego rynku telekomunikacji i mediów w Polsce. Kongres zaszczycił swoją obecnością Minister Administracji i Cyfryzacji Andrzej Halicki, który dokonał uroczystego wystąpienia i otwarcia drugiego dnia Kongresu.

"Oczywistym jest, że już nie tylko dobra strona internetowa i dobra informacja jest oczekiwana przez obywatela. Dlatego musimy upowszechnić e-administrację i te usługi, które mogą być ułatwieniem życia dla obywateli" - zaznaczył Halicki.

Wydarzenie było okazją do dyskusji na temat rozwoju branży medialnej na różnych płaszczyznach na polskim rynku. Podczas pierwszego dnia Kongresu, poruszono takie kwestie jak wpływ procesu cyfryzacji telewizji oraz trendów na rynek i na najbliższe lata oraz zagadnienia konsumenckie - zmiany w prawie, prywatność w sieci, rozwój e-administracji i współczesne zachowania. Drugi dzień Warsaw International Media Summit rozpoczął się dyskusją pt. „Telekomy – media: konwergencja, konkurencja czy synergia? Czy koncerny medialno-telekomunikacyjne są odpowiedzią na spór o opłaty za infrastrukturę?”. Kolejno poruszano kwestie nowych metod monetyzacji mediów, a także efektywności reklamy i komunikacji odnośnie m.in. marketingu sportowego, product placement’u czy modeli perfomense’owych. Kongres Warsaw International Media Summit zakończył się prognozą rozwoju rynku telekomunikacji i mediów w perspektywie kolejnych 25 lat.

Jednocześnie, debaty 7. edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów skupiły się na jednolitym rynku telekomunikacyjnym (perspektywie krajowej oraz unijnej) oraz prawach konsumenta i obowiązkach przedsiębiorców.

Już dziś zapraszamy na kolejną edycję Wydarzenia.

Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją z Wydarzeń.
Strona Kongresu: http://telekomunikacjaimedia.pl

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
16.11.17, 13:11
telewizja » informacje
BBC promuje premierę Błękitnej Planety II
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada br. o godz. 19:55.
16.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Pożegnanie Lucjana Mostowiaka. M jak Miłość z rekordową widownią w sezonie
Wtorkowy, 1329. odcinek serialu „M jak Miłość” w TVP2 zanotował rekordową widownię 6,3 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 39,25 proc.), a zasięg wyniósł 7,5 mln (dane: NAM). 
15.11.17, 19:11
telewizja » informacje
Kamil Stoch. Moja Historia. Program o skoczku narciarskim w Eurosporcie 1
Podwójny mistrz olimpijski, multimedalista mistrzostw świata, zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni i zdobywca Kryształowej Kuli – sportowe wyczyny Kamila Stocha są znane wszystkimi kibicom skoków narciarskich. Eurosport pokaże codzienne życie skoczka.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 19 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL