22.01.15, 11:07

Danuta Stenka twarzą kampanii Stowarzyszenia Tęcza

Key visual kampanii
Fot.: materiały prasowe

Danuta Stenka oraz czteroletnia Ola, podopieczna Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” są głównymi bohaterkami kampanii „Zobacz. Niewidome dzieci”. Celem akcji jest pomoc dla dzieci niewidomych i słabowidzących.

Danuta Stenka po raz kolejny wspiera Stowarzyszenie „Tęcza” w kampanii 1%. Artystka wystąpiła wraz ze słabowidzącą 4-letnią Olą w spocie pod tytułem „Kto to?” promującym tegoroczną kampanię stowarzyszenia. Scenariusz do filmu napisała Anna Witarzewska, prezes Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”, za reżyserię odpowiedzialny był Olaf Tryzna z Warszawskiej Szkoły Filmowej. Głównym przekazem spotu jest przełamanie bariery między dziećmi niewidomymi a osobami w pełni widzącymi. 

Wsparcia od strony technicznej użyczyła Warszawska Szkoła Filmowa, a producentem wykonawczym była Grupa Codex. Wszystkie osoby zaangażowane przy kampanii, w tym obsługa techniczna, produkcyjna oraz aktorka, wzięły udział pro bono.
Kampanię promocyjną „Tęczy” będzie można śledzić w Internecie, na portalach społecznościowych, w telewizji regionalnej oraz w prasie. Serwis foto i kreację graficzną wykonał Maciej Jędrzejewski.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL