05.03.15, 10:08

Rusza polska edycja UX-PM - pierwszego na świecie Certyfikatu UX dla Project Managerów

Fot.: materiały prasowe

9-10 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce sesja certyfikacyjna UX-PM - międzynarodowego programu szkoleniowego przygotowanego przez User Experience Alliance. Wydarzenie poprowadzone będzie przez ekspertów z Agencji UX Symetria, która współtworzyła program Certyfikatu i jest jedynym przedstawicielem UX-PM w Polsce.

Certyfikat UX-PM opracowało 13 ekspertów UX Alliance - pierwszej, globalnej sieci agencji User Experience. 15 miesięcy pracy w 5 krajach na 3 kontynentach zaowocowało stworzeniem trzypoziomowej certyfikacji przygotowującej do kompleksowego zarządzania metodami UX w firmach. Uczestnicy w trakcie sesji teoretycznych i praktycznych nauczą się wykorzystania narzędzi UX na każdym etapie realizacji projektu, począwszy od określenia celu biznesowego, poprzez planowanie zasobów, a skończywszy na tworzeniu i implementacji nowego rozwiązania.

Program certyfikatu stworzony został z myślą o Project i Product Managerach oraz osobach, które chcą zwiększyć jakość rozwijanych produktów i usług. W ramach trzech poziomów UX-PM uczestnicy dowiadują się kiedy i jakie działania UX podejmować, jak odpowiednio nimi zarządzać oraz jak zmierzyć ich skuteczność. Wśród poruszanych tematów będą m.in. planowanie i budżetowanie prac UX, włączanie podejścia UX do projektu, narzędzia ułatwiające koordynację działań i ocenę ich wykonania, przebieg podstawowych metod UX (w tym prezentacja sesji badawczych) rozpoznawanie problemów użyteczności oraz definiowanie wskaźników UX.

“Cyfrowa transformacja daje firmom wielkie możliwości, niemniej jest również wymagająca. Aktualnie rozwijane jest wiele produktów i usług cyfrowych; każdy posiada własne cele, pochodzące od różnych departamentów i interesariuszy. Często obserwujemy, że pomiędzy wymaganiami biznesowymi a produkcją rozwiązania ginie niezwykle istotny element, jakim jest perspektywa użytkownika. W rezultacie nasz produkt może okazać się bezużyteczny.”
Wojtek Chojnacki – współtwórca Certyfikatu UX-PM, Strategy & Development Leader, Agencja UX Symetria

Premierowa sesja certyfikacyjna

UX-PM Level 1 odbędzie się 9-10 kwietnia w Warszawie i zrealizowany będzie w małej, warsztatowej grupie maksymalnie 10 osób.

Zapisy ruszają 5 marca, więcej informacji pod adresem ux-pm.pl

Partnerzy UX-PM: PMI Poland Chapter, Magazyn Zarządzanie Projektami, Stowarzyszenie Inżynierii Wymagań, Mensis, Dziennik Internautów, Ad Monkey, Marketer+, e-biznes.pl, Retail360.pl, ForumBiznesu.pl, BusinessWoman&Life, REQ Magazyn, PortalMedialny.pl, PIXEL

Komentarze

Powiązane

18.01.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Ströer Digital Media wprowadza do oferty reklamy z gwarancją viewability
Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. To jeden z pierwszych produktów na polskim rynku, który gwarantuje klientom określony poziom widoczności reklamy. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH. 
16.01.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » artykuły
Marcin Rupiński: marki premium stawiają na Internet
Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 r. jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50 proc. w stosunku do 2017 r. Artykuł ekspercki Marcina Rupińskiego, CEO sieci reklamowej Royal Ad.
16.01.18, 11:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
Policja zlikwidowała piracki serwis. Straty dla nadawców wstępnie szacuje się na ok. 3,5 mln zł
Policjanci z Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, zatrzymali trzech mężczyzn, którym przedstawiono zarzuty nielegalnego rozpowszechniania sygnału płatnych telewizji cyfrowych czyniąc sobie z tego stałe źródło dochodu. 
15.01.18, 10:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: 2,69 mld zł wydatków na reklamę online od stycznia do września 2017 r. (infografika)
Po trzech kwartałach 2017 r., wydatki na reklamę online wyniosły 2,69 mld zł, czyli o 147 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 6 proc. Wciąż największy wpływ na wzrost ma wideo online, social media oraz programmatic.
11.01.18, 17:00
| internet » informacje
Babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl
Od stycznia br. serwis babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl. „Mamo, To Ja” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mediowych dla młodych rodziców.
11.01.18, 13:25
| internet » ludzie
Marcin Watemborski redaktorem prowadzącym WP Fotoblogia
Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, a teraz awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym.
10.01.18, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Gazeta.pl wprowadza trzy nowe formaty reklamowe
Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe. Nowe rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads i Google.
10.01.18, 14:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska zlikwiduje platformę Bloog.pl
Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas tylko do końca marca br. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów.
10.01.18, 13:00
| internet » ludzie
Agnieszka Odachowska odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska
Agnieszka Odachowska zrezygnowała z funkcji Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska, a jej obowiązki przejmie tymczasowo Agnieszka Skrzypek-Makowska (obecnie Group Communication Manager).
09.01.18, 11:11
| telewizja » seriale | telewizja » badania rynku | internet » informacje
Koronę królów hitem w TVP VOD
Pierwsze odcinki serialu TVP „Korona królów” cieszą się dużą popularnością w serwisie vod.tvp.pl. To obecnie najchętniej oglądane materiały wideo na portalu i wszystkie znajdują się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych odcinków.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL