26.04.07, 21:04

Zadzwoń za Darmo: innowacyjna usługa pkt.pl

Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne wprowadza nową, innowacyjną usługę „Zadzwoń za Darmo” w wyszukiwarce internetowej pkt.pl. Jest to pierwsza oferta w branży Yellow Pages w Polsce, która pozwala na bezpłatną komunikację klientów z firmami (customer to business) za pomocą telefonu komórkowego lub stacjonarnego. Dzięki nowatorskiej usłudze, firmy (klienci pkt.pl) zyskają nowy kanał komunikacyjny ze swoimi klientami, zaś użytkownicy serwisu pkt.pl nowy, wygodny i bezpłatny sposób na uzyskanie poszukiwanych informacji.


Usługa „Zadzwoń za Darmo”, uruchomiona przez pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, jest niezwykle prosta w obsłudze zarówno dla użytkownika, jak i dla firmy. Jest ciekawa, nowatorska i stanowi kompleksową ofertę dla dużych, małych i średnich przedsiębiorstw. „Zadzwoń za Darmo” to specjalny system komunikacji wspierany przez sieć internetową, całkowicie bezpłatny dla klienta danej firmy.

To, co wyróżnia w sposób znaczący usługę pkt.pl „Zadzwoń za Darmo”, to połączenia telefon–telefon, które są zawsze darmowe, zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych, oraz widoczność usługi w wyszukiwarce pkt.pl. Na rynku istnieje (choć na razie w fazie testów) podobna usługa „pay per call” Panoramy Firm, która oferuje darmowe połączenia klientowi (reklamodawcy), ale pod warunkiem, że jest to telefon stacjonarny, z którego wykonywane jest połączenie na numer zaczynający się od 0 800, zaś połączenie na tradycyjny numer telefonu z telefonu stacjonarnego jest płatne według lokalnej taryfy połączeń. Druga usługa typu „zadzwoń do mnie”, oferowana przez brokera internetowego, jest wdrożona tylko na indywidualnych stronach klientów. Przy tym rozwiązaniu zasięg oferty jest ograniczony, choć technologicznie jest to ta sama usługa.

pkt.pl oferuje usługę dla każdego, niezależnie czy dana firma posiada swoją stronę internetową. Użytkownik korzystając z wyszukiwarki pkt.pl od razu widzi możliwość skorzystania z niej. Usługa jest bezpieczna dla użytkownika, gdyż numer telefonu podawany przez niego jest widziany tylko przez system. Numer telefonu odbiorcy nie jest widoczny dla firmy, która oddzwania także podczas zestawiania połączenia. Telefon firmy również nie jest jawny dla użytkownika Internetu. Dzięki temu klient może zmienić numer telefonu, na który będą kierowane połączenia w sposób niezauważalny dla użytkownika. Ponadto firma korzystająca z usługi nie musi posiadać dodatkowego numeru telefonu czy zakładać kolejnej linii. Wykorzystuje numer telefonu, który do tej pory służył jako kontakt z klientami.

Mechanizm usługi „Zadzwoń za Darmo” jest bardzo prosty – użytkownik zapoznając się z ofertą firmy na stronie internetowej pkt.pl może samodzielnie wywołać bezpłatne połączenie telefoniczne do wybranej przez siebie firmy lub instytucji zamieszczonej w wyszukiwarce pkt.pl. Aby nawiązać rozmowę należy kliknąć na link „zadzwoń za darmo”, widniejący obok informacji o firmie, po czym pojawia się specjalne okno, w które należy wpisać swój numer telefonu. Po wpisaniu numeru system natychmiast zestawia połączenie. Firma odbiera informacje o zamówionym z Internetu połączeniu i oddzwania do klienta. W ten sposób użytkownik wyszukiwarki pkt.pl natychmiast i całkowicie bezpłatnie łączy się z wybraną firmą. Jakość połączenia głosowego jest bardzo dobra, ponieważ realizowane jest ono w standardowych sieciach stacjonarnych i komórkowych.

„Nowe rozwiązania techniczne Polskich Książek Telefonicznych pozwoliły na wprowadzenie niespotykanej dotąd usługi „Zadzwoń za Darmo” w branży Yellow Pages. Nowa oferta pkt.pl jest również konkurencyjna pod każdym względem w stosunku do innych rozwiązań telefonicznych znajdujących się obecnie na polskim rynku” − powiedziała Justyna Skorupska, Dyrektor Działu Rozwoju, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Jeżeli firma zdecyduje się na korzystanie z nowej oferty, może ją zamówić na stronie wyszukiwarki pkt.pl poprzez wybranie baneru „zadzwoń za darmo do pkt.pl i zamów usługę”. Kolejnym krokiem jest aktywacja usługi „Zadzwoń za Darmo” poprzez wykupienie odpowiedniego pakietu dla firmy. Polskie Książki Telefoniczne proponują pakiety o wartości 150 PLN, 250 PLN oraz 500 PLN netto, które należy wykorzystać w ciągu 12 miesięcy. Koszty połączeń są konkurencyjne w stosunku do sieci telefonicznych. Warto również podkreślić, że nowa usługa pkt.pl jest świadczona bez abonamentu – płaci się jedynie za wykonane połączenia. Wartość wykupionego pakietu zmniejsza się wraz z realizowanymi połączeniami – dzięki temu zasady rozliczeń z firmami są proste i przejrzyste. System głosowo informuje o kończącym się limicie połączeń – jest to sygnał dla firmy, która nadal planuje korzystać z usługi, że należy ponownie doładować konto. Usługa gwarantuje realizowanie połączeń w godzinach wyznaczonych przez firmę, jak również posiada specjalne rozwiązania, które w znacznym stopniu ograniczają otrzymywanie niepożądanych połączeń. Dodatkowe usługi, które pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne oferuje, to zarządzanie systemem kont firm, przechowywanie danych billingowych oraz monitorowanie połączeń.

Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne stale rozwija i poszerza paletę oferowanych rozwiązań, dzięki czemu użytkownicy wyszukiwarki pkt.pl mogą cieszyć się coraz nowszymi usługami, które zapewniają szybsze dotarcie do informacji. Dzięki „Zadzwoń za Darmo” użytkownik, poza uzyskaniem wszystkich danych na temat wyszukiwanej firmy, będzie mógł nawiązać z nią rozmowę i dokonać zakupu – to nowy krok zmierzający do jeszcze bardziej kompleksowej obsługi klienta oraz promowania dynamicznie rozwijających się firm, które można znaleźć w wyszukiwarce internetowej pkt.pl.

####

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. obecne są na polskim rynku od 1993 roku. Udziałowcami pkt.pl są spółki z grup wydawniczych Interinfo i European Directories. pkt.pl to nowoczesna platforma oferująca szerokie spektrum produktów wydawniczych i multimedialnych, skuteczny sposób dotarcia do aktywnych konsumentów biznesowych i prywatnych oraz niezawodne źródło kompleksowych informacji o produktach, usługach i ich dostawcach. Produkty to 31 książek regionalnych, strona internetowa www.pkt.pl z dostępną przez 24h, bezpłatną bazą danych firm i instytucji, www.alejahandlowa.pl – platforma handlowa z bazą produktów klientów pkt.pl, CD-ROM-y z ogólnokrajowymi i regionalnymi bazami danych firm i instytucji, bazy danych, wap.pkt.pl – wyszukiwarka w technologii WAP.

W 2006 roku pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. wprowadziła nowe logo firmy. Logotyp, który zawiera znaki pkt.pl jest jednocześnie adresem strony internetowej. Po wpisaniu w przeglądarkę pkt.pl użytkownik może bezpośrednio wejść do serwisu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zmianę promowała kampania „Szukasz Sushi przy szosie? Wejdź na pkt.pl!”

W czerwcu 2006 roku marka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji 2006.
W styczniu 2007 wyszukiwarka pkt.pl otrzymała tytuł i znak jakości „Komputer Świat Zwycięzca”, w teście wyszukiwarek internetowych Komputer Świat (2/2007).

W marcu 2007 strona pkt.pl otrzymała wyróżnienie i uzyskała tytuł witryny miesiąca w plebiscycie Magazynu Internet (Marzec 2007).

Komentarze

Powiązane

30.10.14, 09:10
internet » informacje
Nowa kampania serwisu praca.gratka.pl
Tematem najnowszej kampanii serwisu praca.gratka.pl jest usługa o nazwie „Kandyduchy” umożliwiająca osobom szukającym pracy, wynajem sobowtórów, którzy zastąpią ich na spotkaniu rekrutacyjnym.
28.10.14, 15:10
internet » badania rynku
MEC Shopper Report: w sieci Polacy kupują bardziej racjonalnie, wygrywają znane marki
Zaledwie 15 proc. internautów woli zakupy w sieci niż w galeriach handlowych, a tylko 9 proc. robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W Internecie Polacy kupują bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych. Kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez ich znajomych – wynika z MEC Shopper Report, badania domu mediowego MEC zaprezentowanego na VII Forum MEC.
28.10.14, 10:10
internet » badania rynku
Gemius: Gmail przejmuje użytkowników polskich serwisów pocztowych
Tylko trzech na dziesięciu polskich internautów nie korzysta z najpopularniejszych serwisów pocztowych. W Polsce użytkownicy sieci najczęściej wybierają pocztę Wp.pl. Często korzystają też z kilku portali pozwalających komunikować się za pomocą e-maili.
27.10.14, 22:10
internet » informacje
Edyta Jungowska głosem w serwisie Ciufcia.pl
Od października br. bohaterowie serwisu www.Ciufcia.pl mówią głosem Edyty Jungowskiej. Aktorka wciela się w rolę przewodnika, który zachęca dzieci do wspólnej zabawy i podpowiada jak poruszać się w serwisie.
27.10.14, 19:10
internet » wydarzenia branżowe
Windows Server Infrastructure Days 2014 w listopadzie na Stadionie Miejskim we Wrocławiu
W dniach 24-26 listopada br. na Stadionie Miejskim we Wrocławiu odbędzie się konferencja Windows Server InfrastructureDays 2014 przeznaczona dla administratorów i inżynierów systemowych. 
27.10.14, 15:10
internet » informacje
Interia codziennie z innym logo
Po niedawnej zmianie wizerunku, portal Interia decyduje się na kolejne odważne modyfikacje swojego znaku firmowego. Na stronie głównej portalu codziennie zawiśnie inna wersja logo. 
27.10.14, 13:10
internet » artykuły
Pingwin 3.0: Google wprowadziło aktualizację algorytmu
Nieco ponad rok od wdrożenia poprzedniej wersji algorytmu Google zwanego Pingwinem wprowadzona została jego aktualizacja. Omawiany algorytm odpowiedzialny jest za degradowanie w wynikach wyszukiwania stron korzystających z nienaturalnych metod pozyskiwania linków. Artykuł Macieja Dobkowicza z agencji SEMTEC.
27.10.14, 12:10
internet » informacje
Bez maski Moniki Jaruzelskiej w Onecie
„Bez Maski. Rozmowy Moniki Jaruzelskiej” to nowy cykl, który od połowy października br. internauci mogą zobaczyć w Onecie. 
26.10.14, 21:10
internet » informacje
Nowa wersja portalu abcZdrowie.pl
W połowie września br. została uruchomiona nowa wersja abcZdrowie.pl. Wprowadzono m.in.: nowy wygląd portalu oraz rozwinięto funkcjonalności, w tym bezpłatną usługę „Zapytaj lekarza”.
26.10.14, 17:10
internet » informacje
Ad-Vice wzmacnia portfolio serwisów o tematyce rozrywkowej
Ad-Vice wzmacnia swoją pozycję na rynku sieci reklamy internetowej. Do portfolio sieci trafiło 13 serwisów internetowych. 
Słuchaj radio.nadaje.com w telefonie
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 01.12.14

Do wygrania dwa egzemplarze książki.

do 30.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

do 30.11.14

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 31 października 2014
Polecamy
Konferencje

4.12.2014 r., Kraków

15.11.2014 r., Kraków.