26.04.07, 21:04

Zadzwoń za Darmo: innowacyjna usługa pkt.pl

Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne wprowadza nową, innowacyjną usługę „Zadzwoń za Darmo” w wyszukiwarce internetowej pkt.pl. Jest to pierwsza oferta w branży Yellow Pages w Polsce, która pozwala na bezpłatną komunikację klientów z firmami (customer to business) za pomocą telefonu komórkowego lub stacjonarnego. Dzięki nowatorskiej usłudze, firmy (klienci pkt.pl) zyskają nowy kanał komunikacyjny ze swoimi klientami, zaś użytkownicy serwisu pkt.pl nowy, wygodny i bezpłatny sposób na uzyskanie poszukiwanych informacji.


Usługa „Zadzwoń za Darmo”, uruchomiona przez pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, jest niezwykle prosta w obsłudze zarówno dla użytkownika, jak i dla firmy. Jest ciekawa, nowatorska i stanowi kompleksową ofertę dla dużych, małych i średnich przedsiębiorstw. „Zadzwoń za Darmo” to specjalny system komunikacji wspierany przez sieć internetową, całkowicie bezpłatny dla klienta danej firmy.

To, co wyróżnia w sposób znaczący usługę pkt.pl „Zadzwoń za Darmo”, to połączenia telefon–telefon, które są zawsze darmowe, zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych, oraz widoczność usługi w wyszukiwarce pkt.pl. Na rynku istnieje (choć na razie w fazie testów) podobna usługa „pay per call” Panoramy Firm, która oferuje darmowe połączenia klientowi (reklamodawcy), ale pod warunkiem, że jest to telefon stacjonarny, z którego wykonywane jest połączenie na numer zaczynający się od 0 800, zaś połączenie na tradycyjny numer telefonu z telefonu stacjonarnego jest płatne według lokalnej taryfy połączeń. Druga usługa typu „zadzwoń do mnie”, oferowana przez brokera internetowego, jest wdrożona tylko na indywidualnych stronach klientów. Przy tym rozwiązaniu zasięg oferty jest ograniczony, choć technologicznie jest to ta sama usługa.

pkt.pl oferuje usługę dla każdego, niezależnie czy dana firma posiada swoją stronę internetową. Użytkownik korzystając z wyszukiwarki pkt.pl od razu widzi możliwość skorzystania z niej. Usługa jest bezpieczna dla użytkownika, gdyż numer telefonu podawany przez niego jest widziany tylko przez system. Numer telefonu odbiorcy nie jest widoczny dla firmy, która oddzwania także podczas zestawiania połączenia. Telefon firmy również nie jest jawny dla użytkownika Internetu. Dzięki temu klient może zmienić numer telefonu, na który będą kierowane połączenia w sposób niezauważalny dla użytkownika. Ponadto firma korzystająca z usługi nie musi posiadać dodatkowego numeru telefonu czy zakładać kolejnej linii. Wykorzystuje numer telefonu, który do tej pory służył jako kontakt z klientami.

Mechanizm usługi „Zadzwoń za Darmo” jest bardzo prosty – użytkownik zapoznając się z ofertą firmy na stronie internetowej pkt.pl może samodzielnie wywołać bezpłatne połączenie telefoniczne do wybranej przez siebie firmy lub instytucji zamieszczonej w wyszukiwarce pkt.pl. Aby nawiązać rozmowę należy kliknąć na link „zadzwoń za darmo”, widniejący obok informacji o firmie, po czym pojawia się specjalne okno, w które należy wpisać swój numer telefonu. Po wpisaniu numeru system natychmiast zestawia połączenie. Firma odbiera informacje o zamówionym z Internetu połączeniu i oddzwania do klienta. W ten sposób użytkownik wyszukiwarki pkt.pl natychmiast i całkowicie bezpłatnie łączy się z wybraną firmą. Jakość połączenia głosowego jest bardzo dobra, ponieważ realizowane jest ono w standardowych sieciach stacjonarnych i komórkowych.

„Nowe rozwiązania techniczne Polskich Książek Telefonicznych pozwoliły na wprowadzenie niespotykanej dotąd usługi „Zadzwoń za Darmo” w branży Yellow Pages. Nowa oferta pkt.pl jest również konkurencyjna pod każdym względem w stosunku do innych rozwiązań telefonicznych znajdujących się obecnie na polskim rynku” − powiedziała Justyna Skorupska, Dyrektor Działu Rozwoju, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Jeżeli firma zdecyduje się na korzystanie z nowej oferty, może ją zamówić na stronie wyszukiwarki pkt.pl poprzez wybranie baneru „zadzwoń za darmo do pkt.pl i zamów usługę”. Kolejnym krokiem jest aktywacja usługi „Zadzwoń za Darmo” poprzez wykupienie odpowiedniego pakietu dla firmy. Polskie Książki Telefoniczne proponują pakiety o wartości 150 PLN, 250 PLN oraz 500 PLN netto, które należy wykorzystać w ciągu 12 miesięcy. Koszty połączeń są konkurencyjne w stosunku do sieci telefonicznych. Warto również podkreślić, że nowa usługa pkt.pl jest świadczona bez abonamentu – płaci się jedynie za wykonane połączenia. Wartość wykupionego pakietu zmniejsza się wraz z realizowanymi połączeniami – dzięki temu zasady rozliczeń z firmami są proste i przejrzyste. System głosowo informuje o kończącym się limicie połączeń – jest to sygnał dla firmy, która nadal planuje korzystać z usługi, że należy ponownie doładować konto. Usługa gwarantuje realizowanie połączeń w godzinach wyznaczonych przez firmę, jak również posiada specjalne rozwiązania, które w znacznym stopniu ograniczają otrzymywanie niepożądanych połączeń. Dodatkowe usługi, które pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne oferuje, to zarządzanie systemem kont firm, przechowywanie danych billingowych oraz monitorowanie połączeń.

Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne stale rozwija i poszerza paletę oferowanych rozwiązań, dzięki czemu użytkownicy wyszukiwarki pkt.pl mogą cieszyć się coraz nowszymi usługami, które zapewniają szybsze dotarcie do informacji. Dzięki „Zadzwoń za Darmo” użytkownik, poza uzyskaniem wszystkich danych na temat wyszukiwanej firmy, będzie mógł nawiązać z nią rozmowę i dokonać zakupu – to nowy krok zmierzający do jeszcze bardziej kompleksowej obsługi klienta oraz promowania dynamicznie rozwijających się firm, które można znaleźć w wyszukiwarce internetowej pkt.pl.

####

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. obecne są na polskim rynku od 1993 roku. Udziałowcami pkt.pl są spółki z grup wydawniczych Interinfo i European Directories. pkt.pl to nowoczesna platforma oferująca szerokie spektrum produktów wydawniczych i multimedialnych, skuteczny sposób dotarcia do aktywnych konsumentów biznesowych i prywatnych oraz niezawodne źródło kompleksowych informacji o produktach, usługach i ich dostawcach. Produkty to 31 książek regionalnych, strona internetowa www.pkt.pl z dostępną przez 24h, bezpłatną bazą danych firm i instytucji, www.alejahandlowa.pl – platforma handlowa z bazą produktów klientów pkt.pl, CD-ROM-y z ogólnokrajowymi i regionalnymi bazami danych firm i instytucji, bazy danych, wap.pkt.pl – wyszukiwarka w technologii WAP.

W 2006 roku pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. wprowadziła nowe logo firmy. Logotyp, który zawiera znaki pkt.pl jest jednocześnie adresem strony internetowej. Po wpisaniu w przeglądarkę pkt.pl użytkownik może bezpośrednio wejść do serwisu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zmianę promowała kampania „Szukasz Sushi przy szosie? Wejdź na pkt.pl!”

W czerwcu 2006 roku marka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji 2006.
W styczniu 2007 wyszukiwarka pkt.pl otrzymała tytuł i znak jakości „Komputer Świat Zwycięzca”, w teście wyszukiwarek internetowych Komputer Świat (2/2007).

W marcu 2007 strona pkt.pl otrzymała wyróżnienie i uzyskała tytuł witryny miesiąca w plebiscycie Magazynu Internet (Marzec 2007).

Komentarze

Powiązane

21.05.15, 17:05
internet » informacje
Wieczór Wyborczy Wirtualnej Polski z udziałem internautów
Drugi Wieczór Wyborczy w Wirtualnej Polsce rozpocznie się w niedzielę, 24 maja br. tuż przed godz. 21:00 i transmitowany będzie na żywo bezpośrednio ze strony głównej WP. Całość relacji śledzić też będzie można na Facebooku.
21.05.15, 14:05
internet » ludzie
Aleksander Kutela z HBO do Grupy Onet.pl 


Z początkiem sierpnia 2015 roku Aleksander Kutela obejmie funkcję CEO Grupy Onet.pl. Zastąpi tym samym Jonnego Crowe’a. Aleksander Kutela dołączy również do Group Executive Board w Polsce, w której skład wchodzą: Edyta Sadowska, Jonny Crowe i Grzegorz Kania, pod przewodnictwem Marka Dekana.
21.05.15, 13:05
internet » informacje
Blox.pl i Forum.Gazeta.pl na stronie głównej Gazeta.pl
Na stronie głównej Gazeta.pl pojawił się obszar tematyczny poświęcony społecznościom. Nowa sekcja dedykowana jest Blox.pl oraz Forum.Gazeta.pl
20.05.15, 17:05
internet » informacje
Ruszyła kampania OTOMOTO
Serwis OTOMOTO, po kwietniowym rebrandingu, ruszył z kampanią reklamową, która ma zachęcać kupujących do szukania pojazdu na jego stronach. To pierwsza tak duża kampania w historii serwisu – potrwa do końca czerwca br. i obejmuje TV oraz inne kanały i nośniki.
20.05.15, 07:05
internet » informacje
Aplikacja mobilna Legii Warszawa dla fanów klubu
Agencja Change jest odpowiedzialna za przygotowanie oficjalnej aplikacji mobilnej dla Legii Warszawa.
19.05.15, 13:05
internet » informacje
Agora uruchomiła serwis wnętrzarsko-budowlany Ladnydom.pl
Wystartował Ladnydom.pl - nowy serwis wnętrzarsko-budowlany Agory. Czytelnicy będą mogli w nim znaleźć fachowe porady na temat budowania i remontowania domu i mieszkania, urządzania wnętrz, a także zakładania i pielęgnacji ogrodu. 
19.05.15, 12:05
internet » informacje
Merlin.pl i Delikatesy Alma razem. Startuje projekt Merlinfood
Pierwsze w Polsce terminale COOLOMAT, do odbioru produktów spożywczych zakupionych w sieci, staną wkrótce w Warszawie. Sklep internetowy Merlin.pl, w kooperacji z siecią Delikatesów Alma oraz partnerem technologicznym, przygotowuje się do wejścia w sprzedaż art. spożywczych. Tym samym na rynku zadebiutuje projekt Merlinfood by Alma. 
19.05.15, 09:05
internet » informacje
Ceneo.pl z własną gazetką promocyjną
Ceneo.pl wdrożył nowe narzędzie promocji i dotarcia do użytkowników serwisu z sezonowymi ofertami sklepów – drukowaną gazetkę promocyjną.
18.05.15, 23:05
internet » ludzie
Anna Brzozowska w RTB House
Do zespołu RTB House dołączyła Anna Brzozowska. Objęła nowo utworzone stanowisko HR director i od maja br. pracuje nad strategią zarządzania kapitałem ludzkim oraz rozbudową struktur spółki. Jej celem jest stworzenie działu HR, wspierającego dalszy organiczny rozwój i intensywną ekspansję zagraniczną RTB House.
18.05.15, 20:05
internet » informacje
Jesteś lepszy niż ta praca. Kolejny etap kampanii Monster Polska
17 maja br. wystartował kolejny etap kampanii „Jesteś lepszy niż ta praca” Monster Polska, którą przygotował Codemedia. Kampania obejmuje swym zasięgiem lokalne rozgłośnie radiowe oraz Internet. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://video.nadaje.com
Serwery shoutcast: http://serwery.nadaje.com
Panel radiowy: http://serwery.nadaje.com/services/panel/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 25.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.06.15

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 maja 2015
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Nowe kategorie i zmiany w Jury to główne zmiany w jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja 2015 r.