27.01.16, 11:00

Paulina Włodarska-Grodzińska: Nie podążamy za trendami. Wyprzedzamy je

Paulina Włodarska-Grodzińska
Fot.: materiały prasowe

Ambasadorką nowej kampanii reklamy marki Gellwe została Maryla Rodowicz. Skąd wziął się pomysł na taką, a nie inną ambasadorkę? Rozmowa z Pauliną Włodarską-Grodzińską, Dyrektor Marketingu Foodcare.

Kuba Wajdzik: Coraz częściej firmy zatrudniają ambasadorów marek. Czy ten trend jest na tyle skuteczny, że marka Gellwe z takiego powodu na taki krok się skusiła?
Paulina Włodarska-Grodzińska: Zatrudnianie ambasadorów do promocji marek to powszechny trend stosowanych przez firmy na całym świecie i sprawdzający się od wielu lat. Maryla Rodowicz to nie pierwsza gwiazda, która promuje produkty marki Gellwe. Pierwszą ambasadorką tej marki wiele lat temu była Hanka Bielicka. Dlatego śmiało możemy stwierdzić, że my nie podążamy za trendami, a wyprzedzamy je.

KW: Skąd pomysł na wybranie akurat Maryli Rodowicz na ambasadora marki?
PWG: Maryla Rodowicz jest osobą, która doskonale wpisuje się w filozofię marki Gellwe. Jest uosobieniem polskości i tradycji, kobietą, która osiągnęła ogromny sukces zawodowy pozostając przy tym ciepłą i rodzinną osobą.

KW: Jak będzie przebiegać kampania marki Gellwe z udziałem gwiazdy?
PWG: W ramach współpracy wizerunek ambasadorki znalazł się na opakowaniach produktów marki Gellwe oraz reklamach marki skierowanych do czytelniczej prasy kobiecej i lifestyle. W ramach współpracy Maryla Rodowicz nie tylko promuje swoją osobą Gellwe podczas wydarzeń medialnych, ale również uświetni swoim występem jeden z eventów organizowanych przez markę.

KW: Na konferencji prasowej zapowiedzieli Państwo, że produkty sygnowane przez Marylę Rodowicz będą dostępne również na zagranicznych rynkach. Czy Maryla Rodowicz jest tak dobrze rozpoznawana również na innych rynkach?
PWG: Maryla Rodowicz jest doskonale znana szerokiej międzynarodowej publiczności i kojarzona z polskością. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy by produkty z jej wizerunkiem dostępne były nie tylko w Polsce, ale również za granicą, w kilkudziesięciu krajach świata, do których produkty Gellwe są eksportowane. W tych krajach skupiliśmy się głównie na działaniach on trade i materiałach POS w miejscach sprzedaży.

KW: Marka Gellwe zapowiedziała stworzenie portalu kulinarnego. Jaki jest cel serwisu?
PWG: Będzie to portal na którym pasjonaci wypieków, będą mogli znaleźć ciekawe, inspirujące przepisy, wymienić opinie i doświadczenia kulinarne związane z marką Gellwe i nie tylko. Obecnie pracujemy nad jego formułą. Chcielibyśmy by miał formę bloga kulinarnego.

KW: Jaką pozycję w swoim segmencie ma marka Gellwe?
PWG: Obecnie marka Gellwe jest jednym z liderów w swoim segmencie. Liczymy, że współpraca z Marylą Rodowicz, gwiazdą znaną i podziwianą nie tylko w Polsce, ale i na świecie, będzie miała odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych marki Gellwe i jeszcze bardziej umocni jej pozycję wśród liderów rynku.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Paulina Włodarska - Grodzińska
Z marketingiem związana jest od 2009 r. Od 2011 r. na stanowisku Dyrektora Marketingu odpowiada za wszystkie marki z portfolio firmy Foodcare. Absolwentka wydziału marketingu Krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek m.in. napoju energetycznego Black Energy Drink oraz re-launch kultowej marki lat 90. FRUGO. Autorka strategii marketingowych z udziałem międzynarodowych gwiazd sportu: z udziałem Mike’a Tysona dla marki Black Energy Drink oraz Jose Mourinho dla marki 4Move. 

Komentarze

Powiązane

19.01.18, 23:00
| reklama & PR » informacje
Mateusz Jasiński ambasadorem Respro
Mateusz Jasiński, trener biegania i jeden z najpopularniejszych w Polsce blogerów influencerów piszących o aktywnym trybie życia, został ambasadorem Respro, producenta brytyjskich masek antysmogowych.
19.01.18, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Dębowski dyrektorem marketingu McDonald’s Polska
Do zespołu McDonald’s Polska dołączył Tomasz Dębowski, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. 
19.01.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Funduszu Alfabeat klientem agencji Profeina
Profeina od stycznia br. opowiada za obsługę komunikacyjną i relacje z mediami funduszu Alfabeat. 
19.01.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
I dzień smakuje lepiej. Herbapol promuje herbaty owocowe Herbaciany Ogród
Marka Herbapol wystartowała z kampanią wizerunkową herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, podkreślającą ich mocno owocowy i przyjemnościowy charakter.
19.01.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
TBM przedłuża współpracę z Schulz brand friendly czwarty rok razem
Firma TBM (właściciel takich marek jak: Tygryski, Non Stopy, Łapsy i Crunlighty), podjęła decyzję o przedłużeniu współpracy z Schulz brand friendly. Agencja obsługuje wymienione marki w zakresie strategiczno-kreatywnym. 
18.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s
Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”
18.01.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Audi klientem Isobar Poland Group
Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi.
18.01.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Ströer Digital Media wprowadza do oferty reklamy z gwarancją viewability
Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. To jeden z pierwszych produktów na polskim rynku, który gwarantuje klientom określony poziom widoczności reklamy. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH. 
18.01.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Rozpendowski odpowiada za działania wizerunkowe firmy Corsair
Firma Corsair działająca na rynku komponentów i podzespołów PC, produkująca wysokiej jakości peryferia komputerowe, utworzyła w Polsce nowy dział public relations i marketingu, na którego czele stanął Michał Rozpendowski.
18.01.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Robert Sosnowski (Biuro Podróży Reklamy): 2017 rok można z powodzeniem nazwać rokiem „fejków”
Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy podsumowuje rok 2017 w branży i firmie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL