27.01.16, 11:01

Paulina Włodarska-Grodzińska: Nie podążamy za trendami. Wyprzedzamy je

Paulina Włodarska-Grodzińska
Fot.: materiały prasowe

Ambasadorką nowej kampanii reklamy marki Gellwe została Maryla Rodowicz. Skąd wziął się pomysł na taką, a nie inną ambasadorkę? Rozmowa z Pauliną Włodarską-Grodzińską, Dyrektor Marketingu Foodcare.

Kuba Wajdzik: Coraz częściej firmy zatrudniają ambasadorów marek. Czy ten trend jest na tyle skuteczny, że marka Gellwe z takiego powodu na taki krok się skusiła?
Paulina Włodarska-Grodzińska: Zatrudnianie ambasadorów do promocji marek to powszechny trend stosowanych przez firmy na całym świecie i sprawdzający się od wielu lat. Maryla Rodowicz to nie pierwsza gwiazda, która promuje produkty marki Gellwe. Pierwszą ambasadorką tej marki wiele lat temu była Hanka Bielicka. Dlatego śmiało możemy stwierdzić, że my nie podążamy za trendami, a wyprzedzamy je.

KW: Skąd pomysł na wybranie akurat Maryli Rodowicz na ambasadora marki?
PWG: Maryla Rodowicz jest osobą, która doskonale wpisuje się w filozofię marki Gellwe. Jest uosobieniem polskości i tradycji, kobietą, która osiągnęła ogromny sukces zawodowy pozostając przy tym ciepłą i rodzinną osobą.

KW: Jak będzie przebiegać kampania marki Gellwe z udziałem gwiazdy?
PWG: W ramach współpracy wizerunek ambasadorki znalazł się na opakowaniach produktów marki Gellwe oraz reklamach marki skierowanych do czytelniczej prasy kobiecej i lifestyle. W ramach współpracy Maryla Rodowicz nie tylko promuje swoją osobą Gellwe podczas wydarzeń medialnych, ale również uświetni swoim występem jeden z eventów organizowanych przez markę.

KW: Na konferencji prasowej zapowiedzieli Państwo, że produkty sygnowane przez Marylę Rodowicz będą dostępne również na zagranicznych rynkach. Czy Maryla Rodowicz jest tak dobrze rozpoznawana również na innych rynkach?
PWG: Maryla Rodowicz jest doskonale znana szerokiej międzynarodowej publiczności i kojarzona z polskością. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy by produkty z jej wizerunkiem dostępne były nie tylko w Polsce, ale również za granicą, w kilkudziesięciu krajach świata, do których produkty Gellwe są eksportowane. W tych krajach skupiliśmy się głównie na działaniach on trade i materiałach POS w miejscach sprzedaży.

KW: Marka Gellwe zapowiedziała stworzenie portalu kulinarnego. Jaki jest cel serwisu?
PWG: Będzie to portal na którym pasjonaci wypieków, będą mogli znaleźć ciekawe, inspirujące przepisy, wymienić opinie i doświadczenia kulinarne związane z marką Gellwe i nie tylko. Obecnie pracujemy nad jego formułą. Chcielibyśmy by miał formę bloga kulinarnego.

KW: Jaką pozycję w swoim segmencie ma marka Gellwe?
PWG: Obecnie marka Gellwe jest jednym z liderów w swoim segmencie. Liczymy, że współpraca z Marylą Rodowicz, gwiazdą znaną i podziwianą nie tylko w Polsce, ale i na świecie, będzie miała odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych marki Gellwe i jeszcze bardziej umocni jej pozycję wśród liderów rynku.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Paulina Włodarska - Grodzińska
Z marketingiem związana jest od 2009 r. Od 2011 r. na stanowisku Dyrektora Marketingu odpowiada za wszystkie marki z portfolio firmy Foodcare. Absolwentka wydziału marketingu Krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek m.in. napoju energetycznego Black Energy Drink oraz re-launch kultowej marki lat 90. FRUGO. Autorka strategii marketingowych z udziałem międzynarodowych gwiazd sportu: z udziałem Mike’a Tysona dla marki Black Energy Drink oraz Jose Mourinho dla marki 4Move. 

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 19:11
reklama & PR » ludzie
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w Jet Line
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do Jet wzmacniając siły zespołu sprzedaży. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH, zintegrowanych w platformie MyLED.
17.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies dla marki Black Red White
Na początku listopada br., do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka meblarska Black Red White.
17.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
F!RST DEAL! 2018. Trwa kampania Grecosa
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa opracowana przez warszawską agencję kreatywną Skyboat.
17.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Beata Grzybek-Zielińska w Green Parrot
Z początkiem listopada br. do zespołu Agencji dołączyła Beata Grzybek-Zielińska. Objęła stanowisko Head of Communication. 
16.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Beata Lewandowska awansowała w ITBC Communication
Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.
16.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Blogerzy w kampanii #IAM3 odkrywają funkcje tabletu MediaPad M3 Lite 10
W nowej kampanii #IAM3, Huawei zachęca do odkrywania świata w towarzystwie tabletu MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy dwóch blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. 
16.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
16.11.17, 15:11
reklama & PR » ludzie
Emilia Abramowicz w Cube Group
Emilia Abramowicz dołączyła do Działu Agencyjnego Cube Group jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w sieci Tradedoubler.
16.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Wielka książka na krakowskim Rynku. Trwa akcja Czytaj PL
To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL., 
16.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Synergic zrealizuje kampanie reklamowe z wykorzystaniem transportu miejskiego w stolicy
W listopadzie i grudniu br. Synergic realizuje kilka rozbudowanych kampanii reklamowych z użyciem transportu miejskiego w Warszawie. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 20 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL