20.02.16, 18:00

Case study: Instagramersi w Cosmopolitan Twarda 4

Cosmopolitan Twarda 4
Fot.: materiały prasowe

44 pasjonatów fotografii, warszawski budynek apartamentowy i najpiękniejsze widoki na stolicę – Cosmopolitan Twarda 4 otworzył swoje wnętrza dla grupy IgersWarsaw. Tak powstał #Cosmogram – innowacyjny projekt społecznościowy na Instagramie, który promuje prestiżową inwestycję. Case study. 

Pejzaże w salonach 
Widoków takich jak z okien Cosmopolitan Twarda 4 próżno szukać gdziekolwiek indziej w Warszawie. Wysoki na czterdzieści cztery piętra budynek apartamentowy z całkowicie przeszkloną elewacją daje szeroką perspektywę, którą można ukazać na różne sposoby. To potencjał, którego nie oddadzą słowa. Naturalną formą podzielenia się ze światem pięknymi widokami są zdjęcia. Cosmopolitan Twarda 4 wybrał rozwiązanie bardzo nowoczesne i odpowiadające bieżącym trendom - wkroczył do mediów społecznościowych z innowacyjnym projektem na Instagramie. 

Instagramowa Warszawa
O wyborze kanału społecznościowego, który obok Facebooka jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez internautów, zadecydowały przede wszystkim trendy. Wątek fotografii miejskiej na Instagramie bardzo popularny, a warszawskie widoki uchwycone telefonem gromadzą setki lajków. Stolica dorobiła się własnej prężnie działającej społeczności fotograficznej – są to tak zwani #IgersWarsaw. To właśnie ich zaproszono do stworzenia promującego prestiżową inwestycję projektu #Cosmogram, który pokazał Warszawę z okien Cosmopolitan Twarda 4 na Instagramie. Czterdziestu czterech fotografów – tylu ile pięter w budynku - i zupełna dowolność. Choć efekt ich prac miał mieć charakter marketingowo – wizerunkowy, nie było planu działania i narzuconych reguł. Instagramersi realizowali swoją własną wizję. Takie podejście okazało się jak najbardziej słuszne. Dwa tygodnie podziwiania wnętrz i widoków zaowocowały niesamowitymi efektami – wspaniałą dokumentacją zdjęciową zaprezentowaną w niestandardowej formie na Instagramie.

#Cosmogram: wirtualna wędrówka
Cosmopolitan Twarda 4 nie ma typowego profilu uzupełnianego z każdym dniem o nowe zdjęcia. Kanał marki to mozaika układająca się w wizerunek stylowego budynku apartamentowego z numeracją poziomów. Pod każdym numerem kryje się osobny profil danego piętra, który prezentuje zdjęcia wykonane przez Instagramersów. Innowacyjne podejście i zaangażowanie pasjonatów znanych z internetowej twórczości pozwoliło nie tylko stworzyć wyjątkowy profil, lecz także wygenerować ogromny zasięg i wytworzyć dyskusję wokół akcji. #Cosmogram zebrał 800 – followersów profili powiązanych z Cosmopolitan.Warsaw, 55 000 polubień akcji #Cosmogram i 16 000 polubień zdjęć wykonanych w ramach akcji. To pierwsza tego typu akcja wykorzystująca mechanikę Instagrama w tak niestandardowy sposób - i zarazem pierwsza, która promuje luksusową inwestycję, wykraczając poza przyjęte konwenanse.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
22.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planet PR obsłuży kolejny raz European Rover Challenge
Planet PR po raz kolejny będzie obsługiwać jedno z największych międzynarodowych wydarzeń robotyczno-kosmicznych w Europie – European Rover Challenge. 
22.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. 
22.02.18, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Awanse w Mindshare Polska
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Natomiast Anna Milewska, obejmuje nadzór nad pracami zespołu Client Leadership. 
22.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie badanie wzroku. Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express
20 lutego br., marka Vision Express rozpoczęła akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL