13.04.16, 10:00

Case Study: JustWIFI jednym z kanałów promocji Notebooka HP Inc. z limitowanej edycji Star Wars

Promocji Notebooka HP Inc. z limitowanej edycji Star Wars
Fot.: materiały prasowe

HP Inc. przy wsparciu domu mediowego OMD w grudniu 2015 roku prowadził kampanię promującą notebook ze specjalnej edycji Star Wars. Jednym z kanałów komunikacji użytym podczas szeroko zakrojonej akcji promocyjnej było rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI. Kampania trwała od 8 grudnia 2015 r. do 3 stycznia 2016 r., czyli w okresie, kiedy tematem numer 1 była premiera 7 części „Gwiezdnych Wojen”.

Celem kampanii przeprowadzonej na JustWIFI było wypromowanie nowego produktu HP Inc. – notebooka dedykowanego fanom Star Wars (fabrycznie zainstalowane unikatowe tapety, wygaszacze ekranu, szkice oraz scenopisy obrazkowe z archiwów oryginalnej trylogii Star Wars). Targetem były osoby zamożne, aktywne, mobilne, zainteresowane kinem i filmami oraz robiące zakupy w okresie świątecznym. Dlatego kampania emitowana była między innymi w centrach handlowych, na lotniskach, w kinach. Dzięki geolokalizacji marketing wi-fi pozwolił na dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników mobilnych w określonych miejscach.

Marka HP postawiła przed nami ambitne cele i nie lada wyzwanie. Mieliśmy zrealizować skomplikowaną kampanię, której założeniem było kierowanie użytkowników w różne miejsca w zależności od ich intencji. Opracowaliśmy ścieżkę uwzględniającą wszystkie 3 KPI briefu: przekierowanie do sklepu (button „KUP”), do konkursu (button „WYGRAJ”) oraz na stronę z opisem produktu na hp.pl (button „Sprawdź i połącz”). Przygotowaliśmy dwa rodzaje kreacji – dla nowych i powracających użytkowników – które różniły się od siebie długością i treścią, by nie znużyć userów powtarzającymi się komunikatami. Zainteresowanie użytkowników wszystkimi trzema ścieżkami pokazało, że osiągnęliśmy założone cele” – komentuje Zuzanna Strzałkowska, Chief Customer Success Officer JustWIFI.

Kampania dostarczyła łącznie 60 000 kontaktów reklamowych, z czego 68,6 proc. użytkowników powróciło do sieci i zobaczyło drugą kreację. CTR do strony marki HP osiągnął najwyższy poziom, bo aż 87 proc., do sklepu wyniósł on 4,3 proc. a do konkursu 8,7 proc. Najwięcej interakcji odnotowano w centrach handlowych i klubach fitness oraz na lotniskach. Miejsca te wygenerowały łączenie 78,1proc. całego ruchu kampanii.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
22.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planet PR obsłuży kolejny raz European Rover Challenge
Planet PR po raz kolejny będzie obsługiwać jedno z największych międzynarodowych wydarzeń robotyczno-kosmicznych w Europie – European Rover Challenge. 
22.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. 
22.02.18, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Awanse w Mindshare Polska
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Natomiast Anna Milewska, obejmuje nadzór nad pracami zespołu Client Leadership. 
22.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie badanie wzroku. Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express
20 lutego br., marka Vision Express rozpoczęła akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL