03.06.16, 18:06

Kampania społeczna HCV Jestem świadom startuje w czerwcu

Kadr z przygotowań podczas realizji kampanii
Fot.: materiały prasowe

W czerwcu br. ruszy kampania społeczna służąca podniesieniu poziomu wiedzy społeczeństwa o wciąż istotnym problemie zakażeń HCV i wynikającej z tego potrzeby wykształcenia postawy czynnej, polegającej na podejmowaniu działań zmniejszających ryzyko zakażenia HCV.
 Kampania realizowana jest przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-PZH w Warszawie.

W ramach Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV” realizowane są działania edukacyjne skierowane do środowisk kluczowych z punktu widzenia walki z zakażeniami wirusem HCV. Ponadto prowadzone są szkolenia dla osób uprawiających zawody pozamedyczne przy których może dochodzić do transmisji HCV i innych zakażeń krwiopochodnych, a w szczególności do pracowników salonów kosmetycznych, tatuażu oraz studiów fryzjerskich. Szkolenia te dostępne są też nieodpłatnie dla każdego w formie e-learningu.

W ramach kampanii powstają m.in. spot telewizyjny, spot radiowy, materiały drukowane oraz portal internetowy dedykowany kampanii. Przewidziany jest też bezpośredni udział w wybranych imprezach zbiorowych i festynach organizowanych między innymi przez samorządy w Polsce.

Za strategię i kreację jest odpowiedzialna Agencja TELESCOPE. Spot w reżyserii Piotra Onopy produkuje Papaya Films. Za zakup mediów odpowiada team Mastermind Media.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
10.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
10.12.17, 11:12
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
Po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. 
10.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Monday w szeregach IAB Polska
Monday (agencja komunikacji) przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 
09.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
W linii prostej od natury. Świeże soki Cymes
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes.
08.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Jan Peszek w kampanii Volkswagen Group Polska
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
08.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Jakub Mauricz podejmuje współpracę z marką Bakalland
Bakalland nawiązał współpracę z Jakubem Mauriczem – ekspertem w zakresie dietetyki sportowej. Mauricz wspólnie z ekspertami marki stworzył recepturę najnowszej linii batonów Bakalland Protein by BA!. 
08.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Podaruj serdeczności od Solidarności. Kampania bombonierek marki Solidarność
Solidarność wspiera promocją bombonierki. W pierwszym kwartale przyszłego roku, marka zaprosi konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. 
08.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Zenith z budżetem Kauflandu
Kaufland, właściciel sieci hipermarketów, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. 
08.12.17, 13:12
| reklama & PR » ludzie
Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i SoMe agencji McCann dołączyła Natalia Żmuda jako Community Manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko Content Creative.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL