03.06.16, 18:06

Kampania społeczna HCV Jestem świadom startuje w czerwcu

Kadr z przygotowań podczas realizji kampanii
Fot.: materiały prasowe

W czerwcu br. ruszy kampania społeczna służąca podniesieniu poziomu wiedzy społeczeństwa o wciąż istotnym problemie zakażeń HCV i wynikającej z tego potrzeby wykształcenia postawy czynnej, polegającej na podejmowaniu działań zmniejszających ryzyko zakażenia HCV.
 Kampania realizowana jest przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-PZH w Warszawie.

W ramach Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV” realizowane są działania edukacyjne skierowane do środowisk kluczowych z punktu widzenia walki z zakażeniami wirusem HCV. Ponadto prowadzone są szkolenia dla osób uprawiających zawody pozamedyczne przy których może dochodzić do transmisji HCV i innych zakażeń krwiopochodnych, a w szczególności do pracowników salonów kosmetycznych, tatuażu oraz studiów fryzjerskich. Szkolenia te dostępne są też nieodpłatnie dla każdego w formie e-learningu.

W ramach kampanii powstają m.in. spot telewizyjny, spot radiowy, materiały drukowane oraz portal internetowy dedykowany kampanii. Przewidziany jest też bezpośredni udział w wybranych imprezach zbiorowych i festynach organizowanych między innymi przez samorządy w Polsce.

Za strategię i kreację jest odpowiedzialna Agencja TELESCOPE. Spot w reżyserii Piotra Onopy produkuje Papaya Films. Za zakup mediów odpowiada team Mastermind Media.

Komentarze

Powiązane

17.10.17, 13:10
reklama & PR » informacje
FullSix Media zaplanuje i kupi media dla matki LOT
LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
17.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Łomża miodowe z nową szatą graficzną
Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Spółka chce tym samym odświeżyć i nadać spójny charakter opakowań Łomży. 
17.10.17, 10:10
reklama & PR » ludzie
Monika Bronowska Prezesem Zarządu Grupy Netsprint od listopada
Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. 
16.10.17, 21:10
reklama & PR » informacje
Vichy wybiera LoveBrands Relations
LoveBrands Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy.
16.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
K2 Media planuje kampanię Double Serum
Clarins, marka kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.
16.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Kolejna międzynarodowa kampania BBDO Warszawa dla 3M
Firma 3M zrealizowała kolejną kampanię z agencją BBDO Warszawa. Tym razem bohaterem kampanii jest 3M Filtek Ultimate – unikalny nanokompozytowy materiał do wypełnień stosowany w stomatologii.
16.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
2,5 mln nagród w promocji konsumenckiej karty VITAY
Dla użytkowników karty VITAY, na stacjach ORLEN wystartowała nowa promocja konsumencka z pulą ponad 2,5 mln nagród.
16.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Zachorowała ci córka. Epic Dream i Sales&More twórcami kampanii Multihome
Agencja interaktywna Epic Dreams oraz dom mediowy Sales&More to autorzy viralowej kampanii dla marki Multihome.
16.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
16.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

do 13.11.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 13.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Wystarczy, że jesteś”.

Kalendarium
Dziś jest 17 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL