19.06.16, 11:06

Zwycięzcy Konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawka

Gala wydarzenia
Fot.: materiały prasowe

Na uroczystej Gali , która odbyła się 17 czerwca br,, w warszawskiej Villi Foksal, zostały ogłoszone wyniki konkursów Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016.

Przedstawiamy zwycięzców Telemarketera Roku 2016 w poszczególnych kategoriach.

Windykacja:
Grzegorz Maliszewski - BEST – zwycięstwo
Damian Wiśniewski, Bank BPH - wyróżnienie
Obsługa klienta:
Filip Gotkiewicz - Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo
Dorota Dzwonkowska, Bank BPH - wyróżnienie
Inne projekty:
Magdalena Król - Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo
Helpdesk:
Marcin Ingersleben – Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo
Sprzedaż outbound:
Marcin Grabski – T-Mobile – zwycięstwo
Artur Zając – wyróżnienie

Zwycięzców wyłoniło Jury, w którym zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż.

Przedstawiamy zwycięzców Złota Słuchawka 2016 w poszczególnych kategoriach
Kampanie marketingowe:
MissingLink i player.pl - projekt Social Media Command Center podstawą budowania unique users experience - zwycięstwo
Voice Contact Center - projekt Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea - wyróżnienie
Wewnętrzne kampanie optymalizacyjne:
K2 Dystrybucje - Plecak Telemarketera – czyli system punktowy jako narzędzie do doskonałego działania CC – Zwycięstwo
ING Bank Śląski - Podpisywanie umówi hipotecznych w kanale video - wyróżnienie
Współpraca usługowego CC z klientem zlecającym:
Bancom - Ludzka twarz telerejestracji - wyróżnienie

Najlepsze projekty wybierało ośmioosobowe Jury, które było Radą Programową konkursu Telemarketer Roku.

W tym roku, na Gali, po raz pierwszy odbył się panel merytoryczny. Były to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje będą dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto odbyła się prezentacja szczegółów pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do techników. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami.

Szczegółowe informacje o Gali konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka na stronie https://telemarketerroku.pl/gala.
Partnerami konkursu Telemarketer Roku 2016 są: Efektum, Forum Call Center, Inspired Events – agencja eventowa, kancelaria prawna Wierzbowski Eversheds, PRESS SERVICE Monitoring Mediów oraz Publicity – agencja PR.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Płacę później. GoldenSubmarine i Bidlab dla PayU
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab. 
23.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion z wygranym przetargiem na obsługę dwóch projektów STIHL
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę PR kolejnych projektów dla marki STIHL. W ramach działań agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną Mistrzostw Świata STIHL TIMBERSPORTS oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017.
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody. 

do 24.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 25, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.