19.06.16, 11:00

Zwycięzcy Konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawka

Gala wydarzenia
Fot.: materiały prasowe

Na uroczystej Gali , która odbyła się 17 czerwca br,, w warszawskiej Villi Foksal, zostały ogłoszone wyniki konkursów Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016.

Przedstawiamy zwycięzców Telemarketera Roku 2016 w poszczególnych kategoriach.

Windykacja:
Grzegorz Maliszewski - BEST – zwycięstwo
Damian Wiśniewski, Bank BPH - wyróżnienie
Obsługa klienta:
Filip Gotkiewicz - Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo
Dorota Dzwonkowska, Bank BPH - wyróżnienie
Inne projekty:
Magdalena Król - Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo
Helpdesk:
Marcin Ingersleben – Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo
Sprzedaż outbound:
Marcin Grabski – T-Mobile – zwycięstwo
Artur Zając – wyróżnienie

Zwycięzców wyłoniło Jury, w którym zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż.

Przedstawiamy zwycięzców Złota Słuchawka 2016 w poszczególnych kategoriach
Kampanie marketingowe:
MissingLink i player.pl - projekt Social Media Command Center podstawą budowania unique users experience - zwycięstwo
Voice Contact Center - projekt Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea - wyróżnienie
Wewnętrzne kampanie optymalizacyjne:
K2 Dystrybucje - Plecak Telemarketera – czyli system punktowy jako narzędzie do doskonałego działania CC – Zwycięstwo
ING Bank Śląski - Podpisywanie umówi hipotecznych w kanale video - wyróżnienie
Współpraca usługowego CC z klientem zlecającym:
Bancom - Ludzka twarz telerejestracji - wyróżnienie

Najlepsze projekty wybierało ośmioosobowe Jury, które było Radą Programową konkursu Telemarketer Roku.

W tym roku, na Gali, po raz pierwszy odbył się panel merytoryczny. Były to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje będą dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto odbyła się prezentacja szczegółów pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do techników. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami.

Szczegółowe informacje o Gali konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka na stronie https://telemarketerroku.pl/gala.
Partnerami konkursu Telemarketer Roku 2016 są: Efektum, Forum Call Center, Inspired Events – agencja eventowa, kancelaria prawna Wierzbowski Eversheds, PRESS SERVICE Monitoring Mediów oraz Publicity – agencja PR.

Komentarze

Powiązane

24.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Startuje Lechstarter. Piotr Vienio Więcławski ambasadorem programu
Cut The Mustard poprowadzi komunikację kolejnej edycji programu LECHSTARTER. Do nowej edycji zaangażowano Piotra “Vienia” Więcławskiego.
24.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Face It! zajmie się launchem Cookingbox.pl
Agencja Face It! zajmie się launchem firmy Cookingbox.pl na polskim rynku.
24.02.18, 09:00
| telewizja » ludzie | reklama & PR » ludzie
Paulina Tyczkowska w nc+
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
23.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
click community obsłuży Training Mask Polska
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor masek treningowych.
23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL