05.07.16, 10:07

UM dla J&J

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Działania branded content realizowane przez IPG Mediabrands Studios dla JOHNSON'S® Baby. Case study.

Podmioty zaangażowane w organizację akcji: IPG Mediabrands Studios, JOHNSON'S®

  • Media: TVN i strona WWW TVN – program śniadaniowy "Dzień Dobry TVN"
  • Czas trwania działań: 21.04; 28.04; 05.05 (emisje w czwartkowych wydaniach DDTVN)
  • Cel akcji:
    • Nagłośnienie ogólnopolskiej akcji na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci.
    • Celemakcji społecznej JOHNSON’S® So much more™ na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci jest uświadomienie rodzicom, jak poprzez zaangażowanie w zwykłe zabiegi pielęgnacyjne, takie jak np. kąpiel, mogą wpływać na przyszłość swojego Maluszka. Wyniki badań naukowych, w które zaangażowana jest marka JOHNSON’S® potwierdzają, że jednoczesne pobudzanie wszystkich zmysłów stanowi najsilniejszy impuls do rozwoju mózgu dziecka.
    • Lokowanie produktów marki JOHNSON'S® w kontekście omawianych rytuałów.
  • Key message:  świadomość marki JOHNSON’S nt. znaczenia stymulacji jego zmysłów, szczególnie podczas rytuałów pielęgnacyjnych dla zdrowego i szczęśliwego rozwoju dziecka. Oferowanie przez markę bezpiecznych i łagodnych kosmetyków, które pomagają w stymulowaniu zmysłów dziecka.
  • Grupy docelowe, odbiorcy: matki, ojcowie dzieci w wieku 1-3 lat; kobiety w trzecim trymestrze ciąży
  • Forma działań: trzy reportaże z udziałem rodzin omawiające poszczególne rytuały pielęgnacyjne dzieci. Każdy felieton zawierał product placement klienta. Po jego emisji w studiu przeprowadzane były wywiady z ekspertami akcji społecznej Johnson
  • Realizacja działań:

Emisje w "Dzień Dobry TVN" w trzy kolejne czwartki:

  • 21.04; Temat: stymulacja
  • wielozmysłowa stymulacja dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie masażu z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 28.04; Temat: stymulacja polisensoryczna dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie kąpieli z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 05.05; Temat: rytuał usypiania z wykorzystaniem zapachu i lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby z serii Bedtime: żel do mycia ciała oraz oliwka. 

Komentarze

Powiązane

22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
22.11.17, 12:11
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Marketing miejsc to coś więcej niż reklama. VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.
22.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Grupa Havas inwestuje w platformę Octoly
Komercyjna platforma Octoly zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 tys. influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online.
22.11.17, 10:11
reklama & PR » ludzie
Joanna Giz w zespole Think Kong
Do zespołu Think Konga dołączyła Joanna Giz, która objęła stanowisko Content Marketing Team Managera i będzie odpowiadać w agencji za rozwój działań content marketingowych dla marek z branży IT, beauty oraz deweloperskiej. 
21.11.17, 20:11
reklama & PR » informacje
Konkursie fotograficzny marki Haier. Akcję wspiera Adam „Poszukiwacz” Wiejak
Firma Haier, producent AGD, organizuje konkurs fotograficzny, w którym można zdobyć nową pralkę HW70-14636S i zostać królem lub królową wysadzania. Akcję wspiera youtuber Adam „Poszukiwacz” Wiejak. 
21.11.17, 19:11
reklama & PR » informacje
BERM realizuje projekt dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji działań promocyjnych, informacyjnych oraz edukacyjnych przy trzech projektach realizowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
21.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Black Energy Drink został Tytularnym Sponsorem LFL All-Star Tour Poland 2018
Marka Black Energy Drink (Food Care Group) podjęła współpracę z firmą Pro Polska - promotorem wyjątkowej trasy Legends Football League (LFL). Kobieca liga futbolowa rozegra po raz pierwszy mecze w Europie, i to właśnie w Polsce.
21.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
You’re the driver. Kampania reklamowa Gulf Polska
Gulf Polska (producent środków smarnych) wystartował w listopadzie br. z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “You’re the driver”, którą chce przypomnieć światu czym jest prawdziwa motoryzacja i kto w samochodzie tak naprawdę rządzi.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL