15.10.16, 16:10

9. Warsaw International Media Summit już za nami

12-13 października 2016 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się 9. edycja Warsaw International Media Summit, wydarzenia poświęconego tematyce najnowszych strategii i trendów obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym i mediów. W Kongresie uczestniczyło ponad 350 gości, a wśród nich m.in. prezesi kluczowych firm sektora telekomunikacyjnego i mediów, regulatora, główni przedstawiciele administracji centralnej oraz instytucji związanych z branżą.

Uroczystego otwarcia Konferencji dokonał Przemysław Kurczewski – Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit, Prezes Zarządu EmiTel.

Tematyka pierwszego dnia Kongresu skupiona była wokół technicznych zmian emisji i dostępu do treści, problematyki dotyczącej nadzoru i finansowania, a także powinności misyjnych mediów. Podjęto również dyskusję na temat zmian modelu konsumpcji mediów i ich wpływie na finansowanie oraz potrzeb kreowania nowych taktyk obecności na rynku. Pierwszy dzień Konferencji zakończył panel dotyczący polskiego rynku TV. W dyskusjach udział wzięli m.in.: Witold Kołodziejski – Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Maciej Maciejowski – Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu,TVN S.A., Michał Kozicki - Prezes Zarządu, HBO Polska, Dariusz Dąbski - Prezes Zarządu, TV Puls, Andrzej Matuszyński - Prezes Zarządu, Eurozet, Włodzimierz Strzemiński - Dyrektor Akademii Telewizyjnej, Telewizja Polska, Jakub Brzeczkowski - Prezes Zarzadu, Eutelsat, Bartosz Dobrzyński - Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu, P4.

Drugi dzień Konferencji otworzył panel dotyczący monetyzacji usług medialnych i modeli biznesowych przyszłości. Następny blok tematyczny skupiony był wokół nowoczesnych technologii w telekomunikacji. Podjęto również debatę m.in. na temat sposobów dystrybucji treści, sieci szerokopasmowych, cyfryzacji radia oraz refarmingu częstotliwości. Dyskusja kończąca drugi dzień objęła problematykę piractwa, w tym m.in. ścigania sprawców przestępstw oraz współpracy z instytucjami rządowymi. Wśród Prelegentów drugiego dnia byli m.in.: Jacek Niewęgłowski - Członek Zarządu, Dyrektor ds. Strategii, P4, Maciej Staszak - Wiceprezes Zarządu, EmiTel, Grażyna Piotrowska-Oliwa - Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska, Maciej Zengel - Dyrektor Projektów Infrastrukturalnych i Rozwoju, Orange Polska, Cezary Albrecht - Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska, Teresa Wierzbowska - Doradca Zarządu ds. Public Affairs Cyfrowy Polsat SA, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Jarosław Kordalewski - Wiceprezes Zarządu ds. Technologicznych i IT, NC+, Anna Wiśniewska - Prokurator, Departament Postępowania Przygotowawczego, Prokuratora Okręgowa, Jarosław Mojsiejuk - Dyrektor Biura Wykrywania Nadużyć TV, Cyfrowy Polsat.

Warsaw International Media Summit od dziewiątej edycji wpisał się w kalendarz spotkań decydentów sektora w Polsce. Kongres z powodzeniem gromadzi wybitne grono przedstawicieli polskiego rynku telekomunikacyjnego i medialnego. Stanowi unikalną platformą wymiany myśli, opinii i doświadczeń pomiędzy osobami zainteresowanymi kluczowymi aspektami rozwoju rynku.

Partnerzy 9. edycji Warsaw International Media Summit:
Partnerzy Strategiczni: EmiTel, Atos
Partnerzy: Play, Astra, Asseco, Eutelsat, OKI, Starter24, W.P.iP., Abak, Profescapital, Call Page.
Partner Technologiczny: Meeting Application
Private Tailoring Partner: Balthazar
Patron medialny: portalmedialny

Zachęcamy do zapoznania się z fotorelacją z 9. Warsaw International Media Summit oraz stroną internetową wydarzenia: www.telekomunikacjaimedia.pl.

Komentarze

Powiązane

20.11.17, 21:11
telewizja » informacje
TVP będzie świętować Światowy Dzień Telewizji
21 listopada br. telewizyjni nadawcy publiczni i prywatni świętują Światowy Dzień Telewizji, ustanowiony przez Organizację Narodów Zjednoczonych w 1996 r. TVP po raz piąty, włączy się w obchody międzynarodowego święta.
19.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Zwycięzcy 24. Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP
19 listpada br., podczas gali w Katowicach został ogłoszony werdykt jury 24. Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP S.A. 
19.11.17, 15:11
telewizja » badania rynku
Puchar Świata w Wiśle z dużą widownią
Niemal 4,7 mln widzów obejrzało 18 listopada br. w Jedynce drugą serię konkursu drużynowego Pucharu Świata w Wiśle.
19.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Odlotowe wyścigi na antenie kanału Boomerang
Boomerang 20 listopada br. rozpocznie emisję nowego serialu animowanego „Odlotowe wyścigi”. Kreskówka jest remakiem kultowej animacji studia Hanna Barbera o tym samym tytule.
18.11.17, 09:11
telewizja » seriale
II sezon serialu Dobre zachowanie w TNT z polskim akcentem
20 listopada br., stacja TNT rozpocznie emisję II sezonu „Dobrego zachowania”.
17.11.17, 20:11
telewizja » seriale
Film Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć zakończy III sezon serialu
III sezon hitu Czwórki zakończy się emisją filmu telewizyjnego – „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć” – który stanowić będzie zwieńczenie dwóch najważniejszych wątków osobistych tej serii produkcji i jednocześnie niezależną całość fabularną. 
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.