07.11.16, 14:20

Krzysztof Ignatowicz: Nie chcemy, aby PATRIOTA był kojarzony z którąkolwiek ze zwaśnionych stron politycznych

Na rynku w listopadzie br. debiutuje nowy produkt, energy drink Patriota. O pomyśle i idei produktu rozmawiamy z Krzysztofem Ignatowiczem. 

Kuba Wajdzik: Skąd wziął sie pomysł na dość odważną nazwę nowego energy drinku?
Krzysztof Ignatowicz: Inspiracją był pomysł Polaków z Wielkiej Brytanii, którzy wypuścili produkt Energy Drink „BREXIT”.

KW: Kto stoi za całym przedsięwzięciem? 
KI: Pomysłodawcą jestem ja, a sama produkcja produktu została zlecona wyspecjalizowanym podmiotom, które zajmują się rozlewaniem tego typu napojów

KW: W prezentacji nowego produktu użyli Państwo słów Władysława Andersa. Nie boi się Pan, że taki ruch wywoła co najmniej głośną dyskusję o przywłaszczenie sobie do celów marketingowych słów generała?
KI: Uważamy, że cytaty osób publicznych są jak najbardziej do wykorzystania, jeżeli wpisują się w nasz przekaz.

KW: Drink Patriota debiutuje w gorącym okresie rozmów o niepodległości. Nie boi się Pan, że Patriota będzie odbierany jako kontrowersyjny produkt? 
KI: Nie chcemy, aby produkt był kojarzony z którąkolwiek ze zwaśnionych stron politycznych, ponieważ produkt sam w sobie ma być pozytywny w odbiorze. Chcielibyśmy, aby stał się częścią imprez masowych, okolicznościowych, wydarzeń sportowych itd. w których przypadku motywem przewodnim jest wydarzenie o podłożu patriotycznym, gdy duch narodu jest w jedności…

KW: Czy są już pierwsze sygnały, jak rynek odbiera nowy produkt? 
KI: Odnośnie odbioru naszego produktu jest jeszcze za wcześnie, ponieważ informacja medialna dopiero wyszła, więc z pewnością jest jeszcze za wcześnie na jakieś jednoznaczne opinie.

KW: Dziękuje za rozmowę.

Komentarze

Powiązane

16.01.18, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa w Leo Burnett
Do działu kreacji Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa, które jako team kreatywny rozpoczęły pracę dla nowego klienta agencji - Orange Polska.
15.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Maciej Orłoś oraz Andrzej Wrona ambasadorami marki Lokaty Ziemskie
Maciej Orłoś przedłużył współpracę z marką Lokaty Ziemskie, a do grona jej ambasadorów dołączył siatkarz Andrzej Wrona.
15.01.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Benefit Systems klientem K2
Agencja K2 w ramach współpracy z Benefit Systems, twórcą Programu MultiSport, stworzyła makietę UX i szatę graficzną dla nowej strefy użytkownika karty MultiSport. 
15.01.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Communication Unlimited dla Domino’s Pizza
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza, zrealizowana przy wsparciu agencji Communication Unlimited.
15.01.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Blue 449 będzie obsługiwać markę Primo Gusto
Firma Melissa Kikizas, właściciel marki Primo Gusto, rozstrzygnęła przetarg mediowy. Jej nowym partnerem odpowiedzialnym za realizację strategii mediowej, planowanie oraz zakup mediów została agencja Blue 449.
15.01.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan z lokalną kampanią dla BMW
W odpowiedzi na narastający w Polsce problem ze smogiem, agencja Change Serviceplan (Group One) przygotowała specjalnie na lokalny rynek kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza BMW.
15.01.18, 10:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: 2,69 mld zł wydatków na reklamę online od stycznia do września 2017 r. (infografika)
Po trzech kwartałach 2017 r., wydatki na reklamę online wyniosły 2,69 mld zł, czyli o 147 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 6 proc. Wciąż największy wpływ na wzrost ma wideo online, social media oraz programmatic.
15.01.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Artur Kwieciński (Verseo): nasze inwestycje to nie tylko nasza korzyść
Podsumowanie 2017 roku w firmie i na rynku. Artur Kwieciński, New Business Manager w Verseo.
14.01.18, 21:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
Książki. Magazyn do czytania i Wysokie Obcasy Extra z droższymi cenami reklam
Zmieniły się cenniki reklamowe magazynów wydawanych przez „Gazetę Wyborczą” - „Książek. Magazynu do czytania" oraz „Wysokich Obcasów Extra”.
12.01.18, 19:01
| reklama & PR » ludzie
Cztery nowe osoby w zespole eStoreMedia
eStoreMedia pozyskała do swojego zespołu Client Success kompetentnych profesjonalistów, do tej pory zasilających szeregi takich firm, jak Orange, L’Oreal, Innogy, czy Teva Pharmaceuticals. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 16.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL