07.11.16, 14:11

Krzysztof Ignatowicz: Nie chcemy, aby PATRIOTA był kojarzony z którąkolwiek ze zwaśnionych stron politycznych

Na rynku w listopadzie br. debiutuje nowy produkt, energy drink Patriota. O pomyśle i idei produktu rozmawiamy z Krzysztofem Ignatowiczem. 

Kuba Wajdzik: Skąd wziął sie pomysł na dość odważną nazwę nowego energy drinku?
Krzysztof Ignatowicz: Inspiracją był pomysł Polaków z Wielkiej Brytanii, którzy wypuścili produkt Energy Drink „BREXIT”.

KW: Kto stoi za całym przedsięwzięciem? 
KI: Pomysłodawcą jestem ja, a sama produkcja produktu została zlecona wyspecjalizowanym podmiotom, które zajmują się rozlewaniem tego typu napojów

KW: W prezentacji nowego produktu użyli Państwo słów Władysława Andersa. Nie boi się Pan, że taki ruch wywoła co najmniej głośną dyskusję o przywłaszczenie sobie do celów marketingowych słów generała?
KI: Uważamy, że cytaty osób publicznych są jak najbardziej do wykorzystania, jeżeli wpisują się w nasz przekaz.

KW: Drink Patriota debiutuje w gorącym okresie rozmów o niepodległości. Nie boi się Pan, że Patriota będzie odbierany jako kontrowersyjny produkt? 
KI: Nie chcemy, aby produkt był kojarzony z którąkolwiek ze zwaśnionych stron politycznych, ponieważ produkt sam w sobie ma być pozytywny w odbiorze. Chcielibyśmy, aby stał się częścią imprez masowych, okolicznościowych, wydarzeń sportowych itd. w których przypadku motywem przewodnim jest wydarzenie o podłożu patriotycznym, gdy duch narodu jest w jedności…

KW: Czy są już pierwsze sygnały, jak rynek odbiera nowy produkt? 
KI: Odnośnie odbioru naszego produktu jest jeszcze za wcześnie, ponieważ informacja medialna dopiero wyszła, więc z pewnością jest jeszcze za wcześnie na jakieś jednoznaczne opinie.

KW: Dziękuje za rozmowę.

Komentarze

Powiązane

16.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
16.11.17, 15:11
reklama & PR » ludzie
Emilia Abramowicz w Cube Group
Emilia Abramowicz dołączyła do Działu Agencyjnego Cube Group jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w sieci Tradedoubler.
16.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Wielka książka na krakowskim Rynku. Trwa akcja Czytaj PL
To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL., 
16.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Synergic zrealizuje kampanie reklamowe z wykorzystaniem transportu miejskiego w stolicy
W listopadzie i grudniu br. Synergic realizuje kilka rozbudowanych kampanii reklamowych z użyciem transportu miejskiego w Warszawie. 
15.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Wioletta Wiśniewska w zespole Bidlab
Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektownym pozyskiwaniu ruchu – dołączyła Wioletta Wiśniewska. Objęła stanowisko Traffic Managera.
15.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Queisser Pharma klientem Zenith
Queisser Pharma, właściciel marek Doppelherz i Protefix, rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą przetargu jest Zenith.
15.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Akcja #CompassNaPolske z udziałem influencerów
Agencja Shake Hands (grupa Brand Support) przygotowała i realizuje kampanię #CompassNaPolske, której celem jest promocja nowego modelu Jeep Compass. 
15.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Kuba Błaszczykowski najbardziej wpływową gwiazdą polskiego sportu w badaniu MediaCom
Kuba Błaszczykowski to najbardziej wpływowa z polskich gwiazd sportu - wynika z rankingu przygotowanego przez dom mediowy MediaCom w oparciu o autorską metodologię.
15.11.17, 09:11
reklama & PR » ludzie
Paulina Żydek w Brand Voice
Paulina Żydek objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Prowadzi projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej oraz social media.
14.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Wojciech Bębenek w Up&More
Z początkiem listopada br. do zespołu agencji Up&More na stanowisko SEO specialist dołączył Wojciech Bębenek.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 17 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL