24.11.16, 14:00

Robert Lewandowski wciąż najbardziej medialnym sportowcem

Liczba publikacji na temat Roberta Lewandowskiego i Arkadiusza Milika w podziale na media w październiku 2016 r.
Fot.: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Robert Lewandowski jest zdecydowanie najbardziej medialnym polskim sportowcem z ogromnym potencjałem reklamowym. Liczba publikacji na jego temat w październiku prawie się podwoiła w stosunku do września – wynika z danych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Z RL9 nie miał szans nawet Arkadiusz Milik.

„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował medialność Roberta Lewandowskiego oraz Arkadiusza Milika w październiku 2016 r. Ten miesiąc zdecydowanie należał do Lewego. W mediach tradycyjnych – w prasie, RTV i na portalach internetowych opublikowano w nawiązaniu do piłkarza 11,4 tys. informacji. 75 proc. materiałów pochodziło z internetu, 12 proc. z prasy, 7 proc. z TV, a zaledwie 6 proc. z radia.

Liczba publikacji w poszczególnych mediach podobnie rozkładała się także w przypadku Arkadiusza Milika. Najwięcej tekstów o sportowcu można było znaleźć na portalach internetowych (77 proc.), a następnie w prasie (9 proc.), TV (7 proc.), a najmniej w radiu. Łącznie na temat sportowca w październiku ukazało się 5,8 tys. doniesień.

Przekaz na temat Lewandowskiego zdominowały portale Sportowefakty.wp.pl (529 publikacji) oraz Sport.pl (234). O RL9 nie brakowało informacji w Polsat News (197) i na Eurosport.onet.pl (18). Natomiast doniesienia o Miliku pojawiły się przede wszystkim w źródłach: Sportowefakty.wp.pl (244), Sport.pl (128) i Eurosport.onet.pl (126).

Fani Lewandowskiego najczęściej mogli zetknąć się z informacją o sportowcu 12 października. Tego dnia opublikowano 2,1 tys. tekstów w prasie, RTV i na portalach internetowych. Materiały dotyczyły głównie wygranej Polski z Armenią, dzięki niesamowitej bramce Lewego, strzelonej w ostatniej akcji spotkania. Natomiast Milik największą aktywność medialną odnotował 9 października w związku z poważną kontuzją kolana w pierwszej połowie meczu z Danią. Kontuzja okazała się zdecydowanie poważniejsza niż mogło się początkowo wydawać i wykluczyła piłkarza z gry na kilka miesięcy.

Ekwiwalent reklamowy materiałów, w których padło nazwisko Lewandowskiego osiągnął wartość 78 mln zł, a publikacje wygenerowały dotarcie na poziomie 9 mld potencjalnych kontaktów. Z kolei AVE dla Milika zostało wycenione na 38 mln zł, a zasięg na 4,7 mld kontaktów.

Internauci zdecydowanie częściej śledzili i komentowali poczynania Lewego w mediach społecznościowych. Został on wymieniony w ponad 85,7 tys. wpisów i komentarzy. Czterokrotnie mniejszą popularnością w social media cieszył się Milik. Na jego temat ukazało się w październiku zaledwie 21,3 tys. wzmianek.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 22:00
| prasa » informacje
Pomocnik Historyczny tym razem o Rewolcie 1968
28 lutego br. ukaże się nowy „Pomocnik Historyczny POLITYKI Rewolta 1968” opowiadający o pokoleniowym buncie, kontrkulturze i rewolucji obyczajowej.
21.02.18, 15:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Bauer testuje nowy magazyn Netfilm
Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn „Netfilm”, skierowany do użytkowników platform VOD. 
21.02.18, 13:00
| prasa » informacje
Małgorzata Domagalik nową autorką L’OFFICIEL POLSKA
Małgorzata Domagalik od najbliższych numerów będzie publikować w "L’OFFICIEL POLSKA" oraz nowym "L’OFFICIEL HOMMES POLSKA" (Kustra Group) rozmowy z przedstawicielami świata kultury.
21.02.18, 11:00
| prasa » informacje
70 lat magazynu Przyjaciółka. Trzy okładki do wyboru i patronat Małżonki Prezydenta PR
22 lutego br. do kiosków trafi jubileuszowe wydanie „Przyjaciółki”. Czytelnicy będą mieli do wyboru trzy różne okładki z Katarzyną Dowbor, Ewą Wachowicz i Barbarą Kurdej-Szatan. 
16.02.18, 15:00
| prasa » dodatki do gazet
Atlas chmur i pogody z Gazetą Wyborczą
We wtorek i w środę, 20 i 21 lutego br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić dwie części „Atlasu chmur i pogody” - ilustrowanego przewodnika po zjawiskach atmosferycznych.
16.02.18, 12:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Magazyn VOGUE ma wyróżniać się w sieci formą
14 lutego br., jednocześnie z pierwszym drukowanym numerem magazynu „VOGUE”, ruszył serwis Vogue.pl. 
16.02.18, 08:00
| prasa » informacje
Vogue promował debiut w 15 lokalizacjach w Polsce
Na polskim rynku zadebiutował magazyn „Vogue Polska”. Z tej okazji 14 lutego br. na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn.
15.02.18, 21:01
| prasa » informacje
Murator z dodatkiem o smogu mocno promowany w TV
Marcowy numer „Muratora” (od 15 lutego br. na rynku) ukazał się ze specjalnym dodatkiem „Ogrzewanie bez smogu”. To poradnik skierowany do osób, którym zależy na poprawie jakości powietrza w Polsce, i które chcą ogrzewać swoje domy w sposób ekologiczny.
13.02.18, 16:00
| prasa » dodatki do gazet
Numizmat z wizerunkiem Ignacego Jana Paderewskiego z Gazetą Wyborczą
14 lutego br. razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić numizmat z podobizną wybitnego męża stanu Ignacego Jana Paderewskiego. 
13.02.18, 12:00
| prasa » informacje
Vogue Polska debiutuje. 364 stron objętości pierwszego numeru
14 lutego br. to data wejścia na rynek „Vogue Polska”. Pierwszy numer magazynu zbudowany jest wokół projektu artystycznego Juergena Tellera. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL