04.12.16, 11:00

X Forum Promocji Województwa Łódzkiego (relacja)

Zdjęcie z wydarzenia
Fot.: materiały prasowe

W ramach jubileuszowego, X Forum Promocji, władze samorządowe województwa łódzkiego kolejny raz zaprosiły osoby spragnione wiedzy marketingowej, tym razem do Bełchatowa. Pracownicy samorządów lokalnych z województwa mieli dowiedzieć się co zrobić, żeby ich gmina, powiat, miasto stały się rozpoznawalną marką miejsca, bazującą na konkurencyjności i tego o czym wszędzie się mówi, na innowacyjności. Tak też się stało.

Każdy z uczestników, podczas wykładów, warsztatów, spotkań tematycznych, mógł wysłuchać, co mają do powiedzenia o trendach w marketingu miejsca, doświadczeni prelegenci, jak choćby Jacek Kotarbiński, czy też dowiedzieć się od Rafała Wanke, jak skutecznie zaplanować innowacyjną kampanię promocyjną projektu unijnego. Te i wiele innych spotkań miały na celu wymianę pomysłów, doświadczeń w zakresie budowania marek oraz tworzenia sieci połączeń i generowania nowych idei, inicjatyw, programów i działań. Tematyka wydarzenia dotyczyła takich obszarów jak: projektowanie przestrzeni publicznej, crowdsourcing, placemaking i inne działania angażujące społeczności lokalne w proces rozwoju marek regionalnych, nowoczesny marketing miast i regionów, innowacyjne formy promocji funduszy europejskich, skuteczne planowanie kampanii promocyjnej projektu unijnego.

Nie należy zapominać o głównej idei, o którą władze województwa oparły kreowanie swojej marki czyli tzw. myślenie projektowe. To właśnie zjawisko design thinking było mocno akcentowane na tegorocznym forum, celem uświadomienia uczestnikom, że stosowanie tego narzędzia w marketingu terytorialnym wpływa na jakość życia czy nawet pojedynczy sukces mieszkańca danej gminy czy powiatu.

Skoro mowa o kreatywności, to organizatorzy – Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego - zdecydował się w tym roku wprowadzić nowy element do planu prezentacji – sesję plakatową. Do przedstawienia swoich projektów promocyjnych zostali zaproszeni przedstawiciele samorządów, instytucji nauki i kultury, organizacji współpracujących z samorządami. Sesja plakatowa dała możliwość bezpośredniego kontaktu z prezentującym. Uczestnicy z zainteresowaniem dyskutowali przy plakatach na tematy związane z promocją marek lokalnych i regionalnych.

Co zostanie po Forum Promocji? Na pewno cenne doświadczenia związane z udziałem, kontaktami, dyskusjami, wymianą opinii. Być może w głowach uczestników zrodziły się nowe pomysły na skuteczną promocję marki miejsca. Liczymy na to. Jedno jest pewne, że takie spotkania służą samorządom w budowaniu wzajemnych relacji czy też wykorzystaniu potencjału własnego w promocji.

Patronami medialnymi X Forum Promocji byli: Marketer+, Marketing przy kawie, Portalmedialny.pl, TVP3 Łódź, TV Toya, Radio Łódź, Gazeta Wyborcza, Marketingmiejsca.com.pl, Pismo „Wspólnota”.

Więcej na stronie: www.promocja.lodzkie.pl.

Komentarze

Powiązane

17.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Najpozytywniejsza praca świata. Międzynarodowa kampania realizowana przez Grupę On Board Think Kong
Grupa On Board Think Kong rozpoczęła działania promocyjne globalnej kampanii „Najpozytywniejsza praca świata”, w której odpowiada za kompleksową obsługę projektu. 
17.01.18, 17:00
| telewizja » informacje | reklama & PR » informacje
Biura Reklamy TVP sprzedaje już reklamy na czas ZIO w Pjongczang
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzone zostały także specjalne zasady dotyczące sponsorowania oraz ogłoszona oferta reklam online.
17.01.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Biuro Podróży Reklamy obsłuży digital marki Rockstar
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg marki Rockstar, na obsługę jej budżetu digital. Rockstar to brand napoju energetycznego z portfolio koncernu PepsiCo.
17.01.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Jakub Ćwikliński i Agnieszka Pacewicz awansują w El Padre
Agencja El Padre awansowała dwóch pracowników. Nowo utworzone stanowisko Event Directora objął Jakub Ćwikliński, dotychczasowy Senior Event Manager. Z kolei na stanowisko Senior Event Manager awansowała Agnieszka Pacewicz.
17.01.18, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Edyta Frąckowiak Dyrektor Operacyjną agencji Semahead
Od 1 stycznia br. stanowisko Dyrektora Operacyjnego należącej do Interii agencji Semahead pełni Edyta Frąckowiak.
17.01.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Beata Grzybek-Zielińska: marketerzy stali się bardziej świadomi w planowaniu i optymalizowaniu modeli komunikacji
Rok 2017 na rynku i w firmie podsumowuje dla portalmedialny.pl Beata Grzybek-Zielińska, Green Parrot, Head of Communication. 
16.01.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Ströer stawia na zintegrowany HUB sprzedażowy
Grupa Ströer integruje swoje działy sprzedaży. Nowa struktura – Ströer Media - ma zapewnić firmie optymalną synergię działań reklamowych realizowanych w kanałach OOH, Digital oraz w warszawskim Metrze. 
16.01.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę. Kampania wspierająca loterię Tatry
Rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży. 
16.01.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin przedłuża współpracę z Big Picture
Herbapol-Lublin po roku współpracy, zdecydował się przedłużyć umowę o kolejny rok z Big Picture.
16.01.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Polskie gwiazdy będą sprawdzać AVON. Marta Żmuda Trzebiatowska ambasadorem marki
W 2018 r. marka wprowadza realizację strategii „AVON się sprawdza!”. Do obecnej Ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej, dołącza Marta Żmuda Trzebiatowska.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL