04.12.16, 11:12

X Forum Promocji Województwa Łódzkiego (relacja)

Zdjęcie z wydarzenia
Fot.: materiały prasowe

W ramach jubileuszowego, X Forum Promocji, władze samorządowe województwa łódzkiego kolejny raz zaprosiły osoby spragnione wiedzy marketingowej, tym razem do Bełchatowa. Pracownicy samorządów lokalnych z województwa mieli dowiedzieć się co zrobić, żeby ich gmina, powiat, miasto stały się rozpoznawalną marką miejsca, bazującą na konkurencyjności i tego o czym wszędzie się mówi, na innowacyjności. Tak też się stało.

Każdy z uczestników, podczas wykładów, warsztatów, spotkań tematycznych, mógł wysłuchać, co mają do powiedzenia o trendach w marketingu miejsca, doświadczeni prelegenci, jak choćby Jacek Kotarbiński, czy też dowiedzieć się od Rafała Wanke, jak skutecznie zaplanować innowacyjną kampanię promocyjną projektu unijnego. Te i wiele innych spotkań miały na celu wymianę pomysłów, doświadczeń w zakresie budowania marek oraz tworzenia sieci połączeń i generowania nowych idei, inicjatyw, programów i działań. Tematyka wydarzenia dotyczyła takich obszarów jak: projektowanie przestrzeni publicznej, crowdsourcing, placemaking i inne działania angażujące społeczności lokalne w proces rozwoju marek regionalnych, nowoczesny marketing miast i regionów, innowacyjne formy promocji funduszy europejskich, skuteczne planowanie kampanii promocyjnej projektu unijnego.

Nie należy zapominać o głównej idei, o którą władze województwa oparły kreowanie swojej marki czyli tzw. myślenie projektowe. To właśnie zjawisko design thinking było mocno akcentowane na tegorocznym forum, celem uświadomienia uczestnikom, że stosowanie tego narzędzia w marketingu terytorialnym wpływa na jakość życia czy nawet pojedynczy sukces mieszkańca danej gminy czy powiatu.

Skoro mowa o kreatywności, to organizatorzy – Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego - zdecydował się w tym roku wprowadzić nowy element do planu prezentacji – sesję plakatową. Do przedstawienia swoich projektów promocyjnych zostali zaproszeni przedstawiciele samorządów, instytucji nauki i kultury, organizacji współpracujących z samorządami. Sesja plakatowa dała możliwość bezpośredniego kontaktu z prezentującym. Uczestnicy z zainteresowaniem dyskutowali przy plakatach na tematy związane z promocją marek lokalnych i regionalnych.

Co zostanie po Forum Promocji? Na pewno cenne doświadczenia związane z udziałem, kontaktami, dyskusjami, wymianą opinii. Być może w głowach uczestników zrodziły się nowe pomysły na skuteczną promocję marki miejsca. Liczymy na to. Jedno jest pewne, że takie spotkania służą samorządom w budowaniu wzajemnych relacji czy też wykorzystaniu potencjału własnego w promocji.

Patronami medialnymi X Forum Promocji byli: Marketer+, Marketing przy kawie, Portalmedialny.pl, TVP3 Łódź, TV Toya, Radio Łódź, Gazeta Wyborcza, Marketingmiejsca.com.pl, Pismo „Wspólnota”.

Więcej na stronie: www.promocja.lodzkie.pl.

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 19:11
reklama & PR » ludzie
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w Jet Line
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do Jet wzmacniając siły zespołu sprzedaży. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH, zintegrowanych w platformie MyLED.
17.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies dla marki Black Red White
Na początku listopada br., do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka meblarska Black Red White.
17.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
F!RST DEAL! 2018. Trwa kampania Grecosa
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa opracowana przez warszawską agencję kreatywną Skyboat.
17.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Beata Grzybek-Zielińska w Green Parrot
Z początkiem listopada br. do zespołu Agencji dołączyła Beata Grzybek-Zielińska. Objęła stanowisko Head of Communication. 
16.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Beata Lewandowska awansowała w ITBC Communication
Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.
16.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Blogerzy w kampanii #IAM3 odkrywają funkcje tabletu MediaPad M3 Lite 10
W nowej kampanii #IAM3, Huawei zachęca do odkrywania świata w towarzystwie tabletu MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy dwóch blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. 
16.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
16.11.17, 15:11
reklama & PR » ludzie
Emilia Abramowicz w Cube Group
Emilia Abramowicz dołączyła do Działu Agencyjnego Cube Group jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w sieci Tradedoubler.
16.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Wielka książka na krakowskim Rynku. Trwa akcja Czytaj PL
To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL., 
16.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Synergic zrealizuje kampanie reklamowe z wykorzystaniem transportu miejskiego w stolicy
W listopadzie i grudniu br. Synergic realizuje kilka rozbudowanych kampanii reklamowych z użyciem transportu miejskiego w Warszawie. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 19 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL