08.12.16, 23:12

Co w głowie piszczy? Akademia Kreatywnego PR (1)

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”. Często informacje o wszystkim wysyłane są do wszelkich dziennikarzy. Stąd też jesteśmy na bieżąco z promocjami węgla drzewnego, czy z życiem radnych na drugim końcu Polski. Jeszcze częściej, agencje nie przeczytają tego, co stworzyły…. I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne.  [Tygodnik Medialny nr 601] 

Nowe media narodowe nie muszą szczególnie prosić dziennikarzy, by znaleźć się w centrum zainteresowania. Na szczęście też same nie zasypują gruszek w popiele i niedawno zakomunikowały naszej redakcji, co następuje: „Po doskonałych weekendach i bardzo udanych piątkach, umiejętnie wprowadzających widzów w atmosferę relaksu i wypoczynku, do puli szczególnie cennych pod względem oglądalności dni tygodnia Telewizja Polska będzie mogła dołączyć też czwartki.” (TVP). Prawda, jak ładnie?

Telewizja Kino Polska Muzyka przygotowała specjalny program z okazji Święta Zmarłych i Święta Niepodległości. 1 listopada stacja wspomni polskich artystów, którzy odeszli z tego świata, a 11 listopada wyemituje niezapomniane piosenki z okresu międzywojennego, największe szlagiery lat 60. i 70. oraz przyjrzy się najmłodszym artystom.” (Kino Polska Muzyka). Byli tacy szefowie mediów, którzy za użycie nazwy „Święto Zmarłych” straszyli karą finansową. Jak znamy koncern Kino Polska, na szczęście są tam ludzie bardzo wyrozumiali…

Praca w PR to szaleńcze tempo. Wie o tym coś Biuro Prasowe Nikon Polska. „Informujemy, że premiera zaprezentowanych obiektywów została zaplanowana na 19 października 2016 r. i do tego czasu pozostaje to informacją poufną. Prosimy o wstrzymanie się z publikacjami przesłanego komunikatu prasowego do dnia 19 września 2016 r." (Biuro Prasowe Nikon Polska). Co nagle, to po diable…

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 19:11
reklama & PR » ludzie
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w Jet Line
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do Jet wzmacniając siły zespołu sprzedaży. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH, zintegrowanych w platformie MyLED.
17.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies dla marki Black Red White
Na początku listopada br., do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka meblarska Black Red White.
17.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
F!RST DEAL! 2018. Trwa kampania Grecosa
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa opracowana przez warszawską agencję kreatywną Skyboat.
17.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Beata Grzybek-Zielińska w Green Parrot
Z początkiem listopada br. do zespołu Agencji dołączyła Beata Grzybek-Zielińska. Objęła stanowisko Head of Communication. 
16.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Beata Lewandowska awansowała w ITBC Communication
Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.
16.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Blogerzy w kampanii #IAM3 odkrywają funkcje tabletu MediaPad M3 Lite 10
W nowej kampanii #IAM3, Huawei zachęca do odkrywania świata w towarzystwie tabletu MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy dwóch blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. 
16.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
16.11.17, 15:11
reklama & PR » ludzie
Emilia Abramowicz w Cube Group
Emilia Abramowicz dołączyła do Działu Agencyjnego Cube Group jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w sieci Tradedoubler.
16.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Wielka książka na krakowskim Rynku. Trwa akcja Czytaj PL
To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL., 
16.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Synergic zrealizuje kampanie reklamowe z wykorzystaniem transportu miejskiego w stolicy
W listopadzie i grudniu br. Synergic realizuje kilka rozbudowanych kampanii reklamowych z użyciem transportu miejskiego w Warszawie. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 20 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL