06.02.17, 07:00

Case study: Owocowa loteria marki Herbapol

Logo Herbapolu
Fot.: materiały prasowe

Opis promocji konsumenckiej "Owocowa loteria" prowadzonej od 1 października do 26 listopada 2016 r. dla marki Herbapol. Organizatorem loterii była Agencja Unique One z siedzibą w Warszawie. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadziła firma BrandLab. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

Sytuacja wyjściowa 
Herbapol to producent herbat ziołowych, owocowych, funkcjonalnych i zielonych, a także syropów owocowych i produktów dżemowych. Marka istnieje od 68 lat. Celem akcji „Owocowa loteria” było wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Herbapol oraz umocnienie jej pozycji jako producenta syropów owocowych, herbat i produktów dżemowych, a także pobudzenie sprzedaży każdej z tych kategorii. 

Realizacja
„Owocowa loteria” to promocja konsumencka o charakterze loterii, w ramach której przygotowano dla uczestników ponad 1 300 nagród, w tym nagrodę główną – rodzinny samochód Toyota Auris Hybrid.
Przez osiem tygodni trwania akcji, konsumenci w codziennych losowaniach mieli szansę na wygraną. Pula nagród obejmowała telewizory marki Samsung, urządzenia wielofunkcyjne typu multicooker marki Philips, blendery marki Philips oraz bony zakupowe o wartości 30 zł do sklepu smacznaherbata.pl. Dodatkowo, wszystkie zgłoszenia konkursowe brały udział w losowaniu nagrody głównej ‒ rodzinnego samochodu Toyota Auris Hybrid w wersji kombi w malinowym kolorze.

Aby wziąć udział w loterii, należało kupić syrop oraz drugi, dowolny produkt marki Herbapol (syrop, herbatę, powidła, konfiturę lub dżem owocowy), zachować paragon i zarejestrować go na dedykowanej stronie. Produkty zgłaszane do loterii musiały zostać zakupione na jednym paragonie. Akcji promocyjnej towarzyszyła kampania reklamowa w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN, Internecie, a także prasie branżowej.

18 stycznia br. nagroda główna w postaci samochodu Toyota Auris Kombi została wręczona laureatce. Oprócz samochodu zwyciężczyni otrzymała zapas produktów Herbapol.

Efekty po realizacji
Zdaniem firmy, „Owocowa loteria” spotkała się z pozytywnym odbiorem i zainteresowaniem konsumentów. Przyjęto 26 357 zgłoszeń konkursowych. Według danych firmy, w czasie trwania promocji odnotowano zauważalny wzrost sprzedaży każdej kategorii produktów Herbapol biorących udział w loterii.

Komentarze

Powiązane

20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
GLS Poland Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski
Firma kurierska GLS Poland przedłuża kontrakt i drugi sezon będzie Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski. Marka udzieli wsparcia Reprezentacji Polski przy organizacji wydarzeń, zadba także o strefę kibica.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa ZPR Media wprowadza markę InTarget
Spółka Accorp (Grupa ZPR Media) wprowadza na rynek nową markę InTarget, w ramach której oferować będzie produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. 
19.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Barański i Piotr Pogorzelski w Walk Digital
Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. 
19.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Geny pod kontrolą. Trwa kampania leku LOXON MAX
Wystartowała w telewizji i internecie kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX, który od stycznia br. dostępny jest bez recepty. 
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL