13.03.17, 11:03

Paweł Werpachowski: Widzowie mają największy wpływ na naszą ramówkę

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

O telewizji z charakterem, planach i aktualnej ofercie. Rozmowa z Pawłem Werpachowskim, Dyrektorem ds. marketingu spółki ROMWER, nadawcy kanału 2x2.

Kuba Wajdzik: Stacja 2x2 reklamuje się hasłem "telewizja z charakterem". Czym zatem wyróżnia się kanał na tle innych dostępnych nadawców na polskim rynku?
Paweł Werpachowski: Przede wszystkim ofertą. 2x2 TV to raj da miłośników kreskówek - na naszej antenie pojawiają się seriale, które nie miałyby szans na emisję w innych stacjach. Poza tym swoją ofertę kierujemy dla trochę starszego widza, niż pozostałe stacje kierowane "dla dzieci i młodzieży", którą swoimi propozycjami zdają się ograniczać do dzieci nie starszych niż 7-10 lat. Oprócz tego, jako jedyna ze stacji telewizyjnych dla tej grupy wiekowej, oferujemy wybór między polską ścieżką audio a oryginalną wersją językową z napisami. To oczywiście ukłon w stronę bardziej wymagających widzów, ale nie do przecenienia jest także możliwość osłuchania się z obcym językiem, co jest niezbędne przy jego nauce. Takiej możliwości nie oferują nawet niektóre kanały określające się jako "premium". Nie przerywamy również programów reklamami.

KW: Skąd wzięła się dość nietypowa nazwa kanału?
PW: 2x2 TV oferuje zupełnie inne spojrzenie na telewizję, niż prezentowane przez pozostałe kanały. Nasza nazwa podkreśla świeże podejście i brak powielania schematów, które ograniczają obecnych graczy na rynku telewizyjnym.

KW: Co znajduje się w ofercie stacji?
PW: Większość naszej ramówki stanową seriale animowane z całego świata. Emitujemy głównie produkcje z ostatnich kilku lat, które natywnie zostały wyprodukowane w rozdzielczości HD, ale nie zapominamy też o klasyce - przypominamy animacje, które od lat nie były emitowane w polskiej telewizji - oczywiście w remasterowanych, odnowionych cyfrowo wersjach obrazu i dźwięku. Mamy w ofercie uwielbiane przez fanów japońskie kreskówki - anime. Na początku stycznia przygotowaliśmy dla naszych widzów prapremierę serialu "Flip Flappers: Fantazja kontra świat", zaledwie dwa tygodnie po zakończeniu jego emisji w Japonii, co jest ewenementem na skalę światową. Oprócz tego zakupiliśmy serial animowany produkcji nowozelandzko-tajwańskiej, którego produkcja nie została jeszcze zakończona.
Dodatkowo w ramówce kanału znajduje się program poświęcony grom wideo i nowoczesnym technologiom, a także blok z wideoklipami, w którym - prócz zachodniej muzyki popularnej - sięgamy do obecnych hitów dalekiego wschodu - muzyki koreańskiej i japońskiej, które cieszą się rosnącą popularnością wśród naszej grupy docelowej.

KW: 2x2 rozszerza swój zasięg. Gdzie w tej chwili można stację oglądać?
PW: W obecnej chwili jesteśmy dostępni w sieci JAMBOX i GECKONET. W najbliższym czasie ogłosimy kolejnych operatorów, którzy dołączą nasz kanał do swojej oferty. Operatorzy mają dostęp do naszego sygnału w EVIO, SGT, a także bezpośrednio w PLIX.

KW: Na polskim rynku TV istnieje duża konkurencja. W czym upatruje Pan potencjalnego sukcesu kanału?
PW: Na polskim rynku nadal jest miejsce na nowe, ciekawe kanały - pod warunkiem, że będą się odróżniać od pozostałych. Telewizja 2x2 nie "odgrzewa kotletów" i nie emituje treści, które można znaleźć w innych stacjach. Wychodzimy z założenia, że to my jesteśmy dla widza - i to widzowie mają największy wpływ na ramówkę. Start naszego kanału wywołał - i nadal wywołuje - ogromne zainteresowanie potencjalnych widzów; nie przypominam sobie równie entuzjastycznego przyjęcia kanału TV w sieciach społecznościowych, poza kanałami sportowymi. Wystarczy odwiedzić profil naszej stacji na Facebooku, aby przekonać się, że młodzi ludzie nadal chcą oglądać tradycyjną telewizję - pod warunkiem, że znajdą coś dla siebie.

KW: Jakie 2x2 TV ma najbliższe plany?
PW: Nasze siły wytężamy w dwóch kierunkach - dystrybucji oraz nowości programowych. Staramy się, by co miesiąc nasi widzowie znajdowali coś nowego dla siebie.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
16.11.17, 13:11
telewizja » informacje
BBC promuje premierę Błękitnej Planety II
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada br. o godz. 19:55.
16.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Pożegnanie Lucjana Mostowiaka. M jak Miłość z rekordową widownią w sezonie
Wtorkowy, 1329. odcinek serialu „M jak Miłość” w TVP2 zanotował rekordową widownię 6,3 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 39,25 proc.), a zasięg wyniósł 7,5 mln (dane: NAM). 
15.11.17, 19:11
telewizja » informacje
Kamil Stoch. Moja Historia. Program o skoczku narciarskim w Eurosporcie 1
Podwójny mistrz olimpijski, multimedalista mistrzostw świata, zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni i zdobywca Kryształowej Kuli – sportowe wyczyny Kamila Stocha są znane wszystkimi kibicom skoków narciarskich. Eurosport pokaże codzienne życie skoczka.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 19 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL