13.03.17, 11:00

Paweł Werpachowski: Widzowie mają największy wpływ na naszą ramówkę

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

O telewizji z charakterem, planach i aktualnej ofercie. Rozmowa z Pawłem Werpachowskim, Dyrektorem ds. marketingu spółki ROMWER, nadawcy kanału 2x2.

Kuba Wajdzik: Stacja 2x2 reklamuje się hasłem "telewizja z charakterem". Czym zatem wyróżnia się kanał na tle innych dostępnych nadawców na polskim rynku?
Paweł Werpachowski: Przede wszystkim ofertą. 2x2 TV to raj da miłośników kreskówek - na naszej antenie pojawiają się seriale, które nie miałyby szans na emisję w innych stacjach. Poza tym swoją ofertę kierujemy dla trochę starszego widza, niż pozostałe stacje kierowane "dla dzieci i młodzieży", którą swoimi propozycjami zdają się ograniczać do dzieci nie starszych niż 7-10 lat. Oprócz tego, jako jedyna ze stacji telewizyjnych dla tej grupy wiekowej, oferujemy wybór między polską ścieżką audio a oryginalną wersją językową z napisami. To oczywiście ukłon w stronę bardziej wymagających widzów, ale nie do przecenienia jest także możliwość osłuchania się z obcym językiem, co jest niezbędne przy jego nauce. Takiej możliwości nie oferują nawet niektóre kanały określające się jako "premium". Nie przerywamy również programów reklamami.

KW: Skąd wzięła się dość nietypowa nazwa kanału?
PW: 2x2 TV oferuje zupełnie inne spojrzenie na telewizję, niż prezentowane przez pozostałe kanały. Nasza nazwa podkreśla świeże podejście i brak powielania schematów, które ograniczają obecnych graczy na rynku telewizyjnym.

KW: Co znajduje się w ofercie stacji?
PW: Większość naszej ramówki stanową seriale animowane z całego świata. Emitujemy głównie produkcje z ostatnich kilku lat, które natywnie zostały wyprodukowane w rozdzielczości HD, ale nie zapominamy też o klasyce - przypominamy animacje, które od lat nie były emitowane w polskiej telewizji - oczywiście w remasterowanych, odnowionych cyfrowo wersjach obrazu i dźwięku. Mamy w ofercie uwielbiane przez fanów japońskie kreskówki - anime. Na początku stycznia przygotowaliśmy dla naszych widzów prapremierę serialu "Flip Flappers: Fantazja kontra świat", zaledwie dwa tygodnie po zakończeniu jego emisji w Japonii, co jest ewenementem na skalę światową. Oprócz tego zakupiliśmy serial animowany produkcji nowozelandzko-tajwańskiej, którego produkcja nie została jeszcze zakończona.
Dodatkowo w ramówce kanału znajduje się program poświęcony grom wideo i nowoczesnym technologiom, a także blok z wideoklipami, w którym - prócz zachodniej muzyki popularnej - sięgamy do obecnych hitów dalekiego wschodu - muzyki koreańskiej i japońskiej, które cieszą się rosnącą popularnością wśród naszej grupy docelowej.

KW: 2x2 rozszerza swój zasięg. Gdzie w tej chwili można stację oglądać?
PW: W obecnej chwili jesteśmy dostępni w sieci JAMBOX i GECKONET. W najbliższym czasie ogłosimy kolejnych operatorów, którzy dołączą nasz kanał do swojej oferty. Operatorzy mają dostęp do naszego sygnału w EVIO, SGT, a także bezpośrednio w PLIX.

KW: Na polskim rynku TV istnieje duża konkurencja. W czym upatruje Pan potencjalnego sukcesu kanału?
PW: Na polskim rynku nadal jest miejsce na nowe, ciekawe kanały - pod warunkiem, że będą się odróżniać od pozostałych. Telewizja 2x2 nie "odgrzewa kotletów" i nie emituje treści, które można znaleźć w innych stacjach. Wychodzimy z założenia, że to my jesteśmy dla widza - i to widzowie mają największy wpływ na ramówkę. Start naszego kanału wywołał - i nadal wywołuje - ogromne zainteresowanie potencjalnych widzów; nie przypominam sobie równie entuzjastycznego przyjęcia kanału TV w sieciach społecznościowych, poza kanałami sportowymi. Wystarczy odwiedzić profil naszej stacji na Facebooku, aby przekonać się, że młodzi ludzie nadal chcą oglądać tradycyjną telewizję - pod warunkiem, że znajdą coś dla siebie.

KW: Jakie 2x2 TV ma najbliższe plany?
PW: Nasze siły wytężamy w dwóch kierunkach - dystrybucji oraz nowości programowych. Staramy się, by co miesiąc nasi widzowie znajdowali coś nowego dla siebie.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Komentarze

Powiązane

18.01.18, 18:00
| telewizja » informacje
FOX Networks Group Poland wspiera po raz kolejny polskie rysie nizinne
Wystartowała II edycja akcji #PiątkaDlaRysia realizowanej przez FOX Networks Group Poland, nadawcy kanału Nat Geo Wild. Aktywacja, której beneficjentem jest WWF Polska, towarzyszy kampanii mediowej promującej „Miesiąc z wielkimi kotami” – coroczne wydarzenie stacji. 
18.01.18, 10:00
| telewizja » informacje
Kanały Eleven Sports w kolejnych sieciach
Od stycznia br., kanały Eleven Sports są dostępne dla abonentów kolejnych jedenastu operatorów telewizji kablowej.
17.01.18, 19:00
| telewizja » seriale
Drogi wolności, Telewizja Polska przygotowuje nowy serial
TVP rozpoczyna realizację wyjątkowej produkcji. Burzliwe losy krakowskiej rodziny Biernackich zostaną ukazane na tle wielkich wydarzeń historycznych. „Drogi wolności” mają zadebiutować jesienią br. 
17.01.18, 17:32
| telewizja » informacje
TVP: Klaudiusz Pobudzin rezygnuje. Jarosława Olechowski p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Nieoczekiwanie, 17 stycznia br. pełniącym obowiązki dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej został szef zespołu "Wiadomości" Jarosław Olechowski.
17.01.18, 17:00
| telewizja » informacje | reklama & PR » informacje
Biura Reklamy TVP sprzedaje już reklamy na czas ZIO w Pjongczang
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzone zostały także specjalne zasady dotyczące sponsorowania oraz ogłoszona oferta reklam online.
17.01.18, 15:16
| telewizja » informacje
Więcej sportu w TVP. Publiczny nadawca zakupił licencje od PZLA
Telewizja Polska zakupiła od Polskiego Związku Lekkiej Atletyki prawa do pokazywania mistrzostw Polski i mityngów lekkoatletycznych rozgrywanych w naszym kraju. Umowa będzie obowiązywać do końca 2020 r.
17.01.18, 10:00
| telewizja » seriale
Świat według Kiepskich wróci na antenę Polsatu jesienią 2018 r.
Serial „Świat według Kiepskich” jest produkowany już od 19 lat. Do tej pory zrealizowano ponad 500 odcinków, dzięki czemu serial jest najdłużej emitowanym sitcomem na świecie. 
16.01.18, 20:00
| telewizja » informacje
Ramówka Eurosport 1 podczas igrzysk całkowicie dostosowana do polskiego rynku
Zespół Eurosportu na czas igrzysk olimpijskich wzmocnią m.in. sportowiec Tomasz Sikora, żona i menedżerka dwukrotnego mistrza olimpijskiego Ewa Bilan-Stoch, skoczek narciarski Jakub Kot oraz youtuber Krzysztof Gonciarz. W roli ekspertów i reporterów będą przybliżać kibicom wydarzenia zbliżających się XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018.
16.01.18, 15:00
| telewizja » informacje
INEA z kolejną odsłoną kampanii Dobrzy ludzi od internetu
INEA wprowadziła elastyczną ofertę, umożliwiającą klientom wybór usług dopasowanych do ich potrzeb. Ofercie towarzyszy także kolejna odsłona kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, w której ponownie występują pracownicy INEA.
16.01.18, 14:00
| telewizja » informacje
Kanał Da Vinci dostępny w wersji HD
Od 15 stycznia br., Da Vinci Media GMBH udostępnia wszystkim nadawcom telewizji kablowej w Polsce możliwość retransmisji kanału Da Vinci w wersji HD.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL