19.03.17, 16:03

Historia prawdziwej pasji. Druga odsłona kampanii Renault Polska

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła druga odsłona kampanii Renault True Stories. To kontynuacja działań rozpoczętych w lutym br. akcją „Historia prawdziwej miłości”.

Ideą kampanii jest prezentowanie prawdziwych historii ludzi, którym zawsze towarzyszą samochody Renault. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują życie bohaterów.

Drugą odsłoną zaplanowanych na cały rok działań jest historia Magdy Ruszkowskiej. Bohaterka udowadnia, że kiedy o czymś marzysz i wkładasz w to wystarczająco dużo pracy – wszystko jest możliwe. Partnerem całego przedsięwzięcia jest Renault. Najnowsze modele tej marki m.in. przywiozły gości na pokaz. Całość przygotowań zarejestrowały kamery, dzięki czemu od 8 marca można oglądać drugi film zrealizowany w ramach kampanii True Stories.

Podobną narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentując nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia realnych bohaterów. Wszystkie historie oraz kulisy powstania filmów, będzie można obejrzeć na firmowej stronie koncernu. 

Seria działań skupionych dookoła idei True Stories przygotowanych przez agencje Publicis i Publicis DWL obejmie działania w internecie i kinach. Każdą odsłonę prawdziwych historii wspiera także konkurs – w tym wypadku z okazji dnia kobiet. O szczegółach marka informować będzie na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl.

Kampania wystartowała 8 marca br. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada ją agencje Publicis i Publicis DWL. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Truskavka.

Komentarze

Powiązane

30.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Timecode z nową identyfikacją wizualną
Dom produkcyjny TIMECODE rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.
29.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Czytam sobie! Mogę być, kim chcę! Startuje II edycja akcji promującej czytanie wśród dzieci
W Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci, 2 kwietnia br., ruszy II edycja akcji Czytam sobie promująca samodzielne czytanie wśród dzieci.
29.03.17, 16:03
reklama & PR » ludzie
Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki w White Paper Agency
Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki obejmują w agencji White Paper Agency nowo utworzone stanowiska Project Directors.
29.03.17, 15:03
reklama & PR » ludzie
Monika Brzezińska i Łukasz Król awansują w McCann & MRM
Agencja McCann & MRM ma nowego Account Supervisora i nowego Account Directora.
29.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
Łowicz, Gillette i morele.net na czele. TOP 10 reklam wideo online
Łowicz, Gillette i morele.net ─ spoty tych marek były w lutym 2017 r. odtwarzane przez największą liczbę polskich internautów. Z analizy firmy Gemius wynika, że filmy reklamowe Łowicza oglądało 4 mln osób. Najwięcej emisji w ramach TOP 10 odnotowały kreacje YouTube’a ─ ponad 11 mln wyświetleń.
29.03.17, 11:03
reklama & PR » ludzie
Dariusz Stolarz w Abanana
W połowie marca br., do agencji Abanana dołączył Dariusz Stolarz i objął stanowisko senior copywritera. 
29.03.17, 09:03
reklama & PR » informacje
Lech Ice Bloody Orange rusza z ogólnopolską kampanią reklamową
Bloody Orangeto nowy smak rodziny Lech Ice. Premierze towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
29.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin klientem Big Picture
Big Picture będzie odpowiadało za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną.
28.03.17, 20:03
reklama & PR » informacje
Adaptacja polskiej kampanii Ciśnienie pod kontrolą na czeskim rynku
W marcu br. na czeskim rynku wystartowała kampania edukacyjna Michelin przypominająca kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. 
28.03.17, 18:03
reklama & PR » ludzie
Agata Krynicka w Grupie Netsprint
Agata Krynicka (wcześniej Dyrektor Zarządzająca agencji Scoop/Adnext) dołączyła do Grupy Netsprint jako dyrektor sprzedaży ds. Content Marketingu. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.04.17

Do zdobyca jeden egzemplarz książki.

do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 29.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL