19.03.17, 14:03

Santander Consumer Bank współpracuje z autorem vlogu Marek Drives

Logo banku
Fot.: materiały prasowe

Santander Consumer Bank nawiązał współpracę z Markiem Wieruszewskim, autorem jednego z najpopularniejszych w Polsce vlogów motoryzacyjnych „Marek Drives”. 

Widzowie kanału “Marek Drives” będą mogli zapoznać się z ofertami kredytowania wybranych modeli samochodów testowanych przez Marka Wieruszewskiego oraz z korzyściami, jakie daje kierowcom TurboKARTA. Filmy, które powstaną przy wsparciu Santander Consumer Banku pojawią się na vlogu w marcu i kwietniu.

Poprzez współpracę z Markiem Wieruszewskim, chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Dla kierowców, którzy starają się kontrolować wydatki ponoszone w związku z eksploatowaniem ich pojazdów, przydatnym narzędziem może okazać się TurboKARTA kredytowa. Natomiast zmotoryzowanym, którzy myślą o zmianie auta, na nowe lub nowsze z rynku wtórnego, chcemy pokazać, że dzięki naszym rozwiązaniom kredytowym mają możliwość nabycia samochodu w korzytnej ofercie cenowej, na bardzo elastycznych warunkach, bez konieczności ponoszenia kosztu dużego wkładu własnego” – mówi Paweł Florkiewicz, rzecznik prasowy Santander Consumer Bank.

Na swoim kanale na portalu YouTube Marek Wieruszewski publikuje testy samochodów oraz motocykli i prezentuje zmotoryzowanym ciekawe rozwiązania dotyczące użytkowania i eksploatacji aut. Jego programy osiągają oglądalność nawet do miliona wyświetleń.

Komentarze

Powiązane

22.08.17, 18:08
reklama & PR » ludzie
Piotr Czajkowski w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączył Piotr Czajkowski, obejmując stanowisko Event Managera.
22.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
Planet PR dla CYBERSEC 2017
Od początku sierpnia br. Planet PR prowadzi międzynarodową komunikację III Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa CYBERSEC 2017.
22.08.17, 13:08
reklama & PR » ludzie
Paulina Bielska i Adrianna Dzienis w Triple PR
Agencja Triple PR poszerzyła swój skład o dwóch młodszych specjalistów. Do zespołu dołączyły Paulina Bielska i Adrianna Dzienis, które wspomogą obsługę klientów z branży wnętrzarskiej i design oraz finansowej.
22.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Coś świeżego rusza do Biedronki. Nowa kampania teaserowa sieci
20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci Biedronka oraz w sklepach.
22.08.17, 08:08
reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu
W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia br. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.
21.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski
Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
21.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
K2 i Decathlon wracają do gry
Agencja K2 przygotowała kolejną kampanię dla marki Decathlon. „Powrót na trening” to nowy projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. 
21.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Praca.pl rozpoczyna współpracę z Digital Resolution (Grupa OMD)
Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia br. kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
21.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego
„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września br.
21.08.17, 09:08
reklama & PR » ludzie
Anna Karczmarek w LiquidThread
Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 23 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

15.09.2017 r., Kraków.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL