25.03.17, 19:00

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala partnerami w Centraals

Dwa fundusze Venture Capital przejmują zafiliowaną z Codemedia strukturę technologiczną code.applied. W wyniku tej inwestycji na polskim rynku debiutuje Centraals Europe SA – firma konsultingowa działająca na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu. Partnerami w spółce zostają Sławomir Kornicki i Łucja Gdala, współzałożyciele i managerowie domu mediowego Codemedia.

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala, którzy dołączają do Centraals jako partnerzy, będą zarządzać działalnością firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Sławomir Kornicki związany jest z branżą marketingową od 1998 r., zarówno po stronie agencji reklamowych jak i domów mediowych. Łucja Gdala w branży marketingowej pracuje natomiast od 2001 r. Dla Kornickiego i Gdali zmiana ta oznacza koniec pracy w branży domów mediowych, z którą związani byli od początku swoich zawodowych karier.

"Tworzymy nowatorski na rynku model, nową kategorię, wpisując się pomiędzy globalne firmy konsultingowe, integratorów IT, a także częściowo globalne domy. mediowe. Centraals będzie znacznie bliżej do konsultingu niż do mediów, firma będzie operować na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu. Tak jak sugeruje nazwa nowej firmy, chcemy lokować się w centrum dowodzenia marketerów, oferując im unikatowe połączenie silnych kompetencji z obszaru technologii marketingowych, analityki, konsultingu, ale także częściowo mediów cyfrowych, zintegrowanych pod jednym dachem. Dodatkowo od początku chcemy koncentrować się nie tylko na rynku polskim, ale operować w całej Europie Środkowo-Wschodniej" - zapowiada Sławomir Kornicki.

Jak dodaje Łucja Gdala, technologie marketingowe (martech) oferowane przez Centraals mają wspierać marketerów w zarządzaniu zasobami własnymi (owned media), tak by były one jak najlepiej skorelowane z mediami płatnymi.

"Chodzi m.in. o to, by w wielu różnych kanałach komunikacji digital przekaz był spójny i jednocześnie dostosowany do punktu cyklu zakupowego w jakim znajduje się dany konsument, czyli o poprawę tzw. Customer Experience. Realizacja takich celów jest możliwa w oparciu o zaawansowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające inteligentne zbieranie danych, ich analizę i zarządzanie nimi. Naszym celem będzie wspomaganie marketerów w zintegrowaniu wszelkich danych o użytkowniku, tak by np. móc go rozpoznać na dowolnego typu urządzeniach i zaoferować mu jak najlepiej dostosowany do niego przekaz" - wyjaśnia Łucja Gdala.

Kornicki i Gdala wspólnie zakładali dom mediowy Codemedia, z którym byli związani od 2008 r.  do teraz. Wcześniej pracowali przez sześć lat dla specjalizującego się w mediach interaktywnych domu mediowego Media Contacts, który połączył się ze specjalizującym się w mediach tradycyjnych domem mediowym MPG tworząc Havas Media.

W Media Contacts Kornicki zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego, natomiast Gdala była Media Directorem.

Komentarze

Powiązane

31.01.18, 12:12
| biznes i technologie » informacje
ANIKo. ALDI wprowadza nowy koncept w Polsce
Firma ALDI wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo, który ma pomóc klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu ma być świeżość i prostota komunikacji. 
31.01.18, 08:00
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » wywiady
Alicja Jagodzińska: Kampania T-Mobile jest świetną promocją dla mojej firmy
Rozmowa z Alicją Jagodzińską, współwłaścicielka marki Legal Cakes o kampanii T-Mobile, sukcesie firmy i planach na 2018 rok.
28.01.18, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Serwis iPKO umożliwia już rejestrację firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Nowy wniosek dostępny w serwisie iPKO pozwala na jednoczesną rejestrację firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz otwarcie rachunku firmowego w PKO Banku Polskim. 
26.01.18, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Nano Games opracowało prototyp symulatora szkoleniowego VR do obsługi naziemnej lotnisk
Nano Games opracowało prototyp symulatora szkoleniowego VR do obsługi naziemnej lotnisk. Nowatorski symulator krakowskiej spółki pomoże wyszkolić pracowników
24.01.18, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Jan Kolański (Colian): Na sukces Made in Poland powinni pracować zarówno producenci, jak i władze
Rozmowa z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Colian, m.in. o ostatniej akwizycji, planach na 2018 r. i polskich markach, które przeżywają renesans.
23.01.18, 18:00
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Chatbot Wrocławia. Pierwszy w Polsce całodobowy punkt informacji turystycznej
We Wrocławiu działa chatbot - pierwszy w Polsce wirtualny, samorządowy doradca, który informuje zainteresowanych o turystycznych możliwościach stolicy Dolnego Śląska.
20.01.18, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Komputronik Biznes partnerem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
Komputronik Biznes od 3 stycznia br. ma nowego partnera – Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wynikiem niedawno podpisanej umowy ma być stała współpraca – połączenie nauki i biznesu.
19.01.18, 22:00
| telewizja » informacje | biznes i technologie » sprzęt
Plus i Cyfrowy Polsat oferują nowy Zestaw Internetu Domowego 300
Wkrótce do oferty sieci Plus i Cyfrowego Polsatu trafi Zestaw Internetu Domowego 300. Jest to najnowsza generacja i kolejny etap rozwoju unikalnego na polskim rynku rozwiązania, które jest oferowane przez Grupę Cyfrowy Polsat od 2014 r.
17.01.18, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Nowy salon Agata w Gorzowie Wielkopolskim zostanie otwarty w drugiej połowie 2018 r.
Salon meblowy Agata kontynuuje budowę nowego obiektu w Gorzowie Wielkopolskim. Planowane otwarcie salonu nastąpi w drugiej połowie 2018 r.
16.01.18, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kawiarnia Costa Coffee także w Pasażu Tesco w Krakowie
Pod koniec 2017 r., Costa Coffee otworzyła kolejną kawiarnię zlokalizowaną w Pasażach Tesco. Nowy punkt pojawił się w Centrum Handlowym przy ul. Kapelanka 54 w Krakowie.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL