20.03.17, 19:03

Kolejne zmiany w Lighthouse

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Po nawiązaniu partnerstwa z Edelmanem (w kwietniu 2016 r. Lighthouse został wyłącznym przedstawicielem sieci na polskim rynku), agencja Lighthouse wprowadza kolejne zmiany. Firma modyfikuje strukturę, odświeża logo i zmienia siedzibę. Do zespołu dołączyła także Izabela Wejcht, odpowiedzialna za praktykę consumer & healthcare.

Lighthouse przebudowuje strukturę firmy, wyodrębniając sześć silnych kompetencyjnie działów odpowiedzialnych za: komunikację korporacyjną, zarządzanie kryzysem, szkolenia i coachingi (praktyki te nadzorowane są przez partnerów Lighthouse: Jarosława Bańdę, Przemysława Mitraszewskiego, Magdę Zwolińską, Piotra Mitraszewskiego), technologie (head of practice: Kuba Chajdak), digital (head of practice: Irmina Richrdson) oraz consumer & healthcare. Na czele tego ostatniego stanęła Izabela Wejcht, która dołączyła do Lighthouse 1 marca.

W ciągu blisko dwudziestoletniej kariery zawodowej, Wejcht pracowała m.in. jako account director we FleishmanHillard i Edelmanie, a ostatnio pełniła funkcję CSR & PR managera w Carlsberg Polska. Specjalizuje się w strategiach konsumenckich, programach edukacyjnych oraz influencer i content marketingu.

Kolejne zmiany dotyczą nazwy firmy, która została skrócona wyłącznie do „Lighhouse” oraz odświeżonego logotypu.Skuteczny przekaz jest dzisiaj szybki, prosty i łatwy do przyswojenia. Rezygnujemy z członu „Consultants” w naszej nazwie, ale nie rezygnujemy z naszych konsultanckich kompetencji, z którymi najczęściej jesteśmy kojarzeni. Opracowaliśmy autorską metodologię projektowania strategii, która łączy nasze dotychczasowe doświadczenia z wymogami współczesnego świata. Zamierzamy z nich korzystać wzmacniając nasze kompetencje w obszarach takich jak digital czy komunikacja konsumencka” – wyjaśnia Przemysław Mitraszewski, partner zarządzający w Lighthouse.

Od marca Lighthouse ma nowe biuro, które podobnie jak poprzednie znajduje się na warszawskiej Saskiej Kępie – przy ulicy Rzymskiej 11.

Komentarze

Powiązane

23.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Izba Gospodarki Elektronicznej dla Rybnika
Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła realizację e-strategii dla Rybnika. Ruszyły badania ankietowe dla mieszkańców, biznesu i samorządowców.
23.05.17, 13:05
reklama & PR » ludzie
Piotr Zawałło i Emilia Klepacka w zespole 4Frame
Do zespołu agencji 4Frame dołączył nowy Dyrektor Kreatywny. Piotr Zawałło posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Zespół zasiliła również Emilia Klepacka, obejmując stanowisko PR Managera. 
23.05.17, 12:05
reklama & PR » informacje
Adam Nawałka twarzą marki Fakro
„Żyj z wizją” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej FAKRO. Firma zdecydowała się na zaangażowanie do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.
23.05.17, 11:05
reklama & PR » informacje
Mindshare Polska wyodrębnia zespół FAST
FAST (Future Adaptive Specialist Teams) to nowoutworzony, specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media) w Mindshare Polska. 
23.05.17, 09:05
reklama & PR » informacje
H&M Dworzec już w czerwcu w Warszawie
Marka odzieżowa H&M współpracuje z Cut The Mustard i BRAVE w ramach organizacji festiwalu muzycznego H&M Dworzec. Ma to być największe wydarzenie muzyczne w Warszawie w czerwcu br.
22.05.17, 23:05
reklama & PR » informacje
Sobieski Vodka klientem agencji Dziadek do orzechów
Przetarg na obsługę komunikacji marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress powered by Sobieski wygrała agencja Dziadek do orzechów.
22.05.17, 16:05
reklama & PR » ludzie
Marta Głowacka w Isobar Polska
Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska, dołączyła Marta Głowacka. 
22.05.17, 11:05
reklama & PR » ludzie
Tomasz Jaworski szefem działu TV & Multiscreen w K2 Media
Tomasz Jaworski, dotychczasowy Head of Multiscreen w K2 Media, awansował na stanowisko Dyrektora działu TV & Multiscreen. 
22.05.17, 10:05
reklama & PR » ludzie
Norbert Pęcherski dołącza do działu kreacji Isobar Polska
Norbert Pęcherski dołączył do działu kreacji agencji Isobar Polska. Będzie pracował na stanowisku copywritera. 
21.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Zawsze lekkim krokiem. Schulz i Diosminex w musicalowym stylu
Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex, wykorzystująca trend femvertisingu. Spot realizowany w musicalowym stylu wyróżnia markę w kategorii. Za realizację odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 24.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 maja 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL