20.03.17, 19:03

Kolejne zmiany w Lighthouse

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Po nawiązaniu partnerstwa z Edelmanem (w kwietniu 2016 r. Lighthouse został wyłącznym przedstawicielem sieci na polskim rynku), agencja Lighthouse wprowadza kolejne zmiany. Firma modyfikuje strukturę, odświeża logo i zmienia siedzibę. Do zespołu dołączyła także Izabela Wejcht, odpowiedzialna za praktykę consumer & healthcare.

Lighthouse przebudowuje strukturę firmy, wyodrębniając sześć silnych kompetencyjnie działów odpowiedzialnych za: komunikację korporacyjną, zarządzanie kryzysem, szkolenia i coachingi (praktyki te nadzorowane są przez partnerów Lighthouse: Jarosława Bańdę, Przemysława Mitraszewskiego, Magdę Zwolińską, Piotra Mitraszewskiego), technologie (head of practice: Kuba Chajdak), digital (head of practice: Irmina Richrdson) oraz consumer & healthcare. Na czele tego ostatniego stanęła Izabela Wejcht, która dołączyła do Lighthouse 1 marca.

W ciągu blisko dwudziestoletniej kariery zawodowej, Wejcht pracowała m.in. jako account director we FleishmanHillard i Edelmanie, a ostatnio pełniła funkcję CSR & PR managera w Carlsberg Polska. Specjalizuje się w strategiach konsumenckich, programach edukacyjnych oraz influencer i content marketingu.

Kolejne zmiany dotyczą nazwy firmy, która została skrócona wyłącznie do „Lighhouse” oraz odświeżonego logotypu.Skuteczny przekaz jest dzisiaj szybki, prosty i łatwy do przyswojenia. Rezygnujemy z członu „Consultants” w naszej nazwie, ale nie rezygnujemy z naszych konsultanckich kompetencji, z którymi najczęściej jesteśmy kojarzeni. Opracowaliśmy autorską metodologię projektowania strategii, która łączy nasze dotychczasowe doświadczenia z wymogami współczesnego świata. Zamierzamy z nich korzystać wzmacniając nasze kompetencje w obszarach takich jak digital czy komunikacja konsumencka” – wyjaśnia Przemysław Mitraszewski, partner zarządzający w Lighthouse.

Od marca Lighthouse ma nowe biuro, które podobnie jak poprzednie znajduje się na warszawskiej Saskiej Kępie – przy ulicy Rzymskiej 11.

Komentarze

Powiązane

22.06.17, 15:06
reklama & PR » ludzie
Marcin Hołyst prezesem Catvertiser
Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów.
22.06.17, 13:06
reklama & PR » informacje
Mea Group z nową identyfikacją wizualną
Agencja Mea Group wprowadza nową identyfikację wizualną. Opiera się ona na rozwiązaniach graficznych, inspirowanych kluczowymi dla Mea Group wartościami. 
22.06.17, 12:06
reklama & PR » artykuły
Nie tylko milenialsi, czyli reklama mobilna a konsumenci po czterdziestce
Urządzenia mobilne stanowią jedno z kół napędowych rozwoju reklamy w Internecie. Ich rosnąca popularność stawia jednak pytanie o to, w jakim stopniu mogą okazać się pomocne w komunikacji z osobami w wieku dojrzałym. Artykuł Nikodema Sarny, Smart AdServer, Business Development Manager, Demand CEE.
22.06.17, 11:06
reklama & PR » informacje
Adrian Meronk w kampanii marki Bytom
Adrian Meronk podjął współpracę z marką Bytom. Najlepszy polski golfista promuje swoim wizerunkiem letnią kolekcję 2017. Kampania z udziałem Meronka potrwa do końca sierpnia br.
21.06.17, 14:06
reklama & PR » informacje
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie
Od 17 do 25 czerwca br. na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. 
21.06.17, 12:06
reklama & PR » informacje
Codemedia: Aflofarm liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej
Tylko w pierwszym kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 milionów zł czyli o 10 proc. więcej niż rok temu. Prawie 93 mln zainwestował Aflofarm - polski producent leków bez recepty i suplementów diety – co daje 30 proc. wydatków całej kategorii i tyle co skumulowany budżet kolejnych siedmiu firm w zestawieniu top reklamodawców. 
21.06.17, 11:06
reklama & PR » ludzie
Ala Moderska w zespole Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Ala Moderska. Objęła ona stanowisko Account Manager.
21.06.17, 09:06
reklama & PR » ludzie
Martyna Grzesiak w zespole H2O Creative
Agencja H2O Creative wzmacnia dział Client Service. Do ekipy agencji dołączyła Martyna Grzesiaki zajęła stanowisko Account Directora.
21.06.17, 08:06
reklama & PR » informacje
Ruszyła Legendarna Loteria SPECJAL 2017
SPECJAL, jedna z największych marek regionalnych Europy, organizuje Legendarną Loterię, gdzie do wygrania są miliony piw Specjal oraz tysiące nagród  – kufle i bluzy z grafikami Legendy Północy.
20.06.17, 18:06
reklama & PR » informacje
Zenith: stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2 proc., a łączna wartość inwestycji w reklamę sięgnie na koniec roku 7,061 mld PLN netto.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 23.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Czerwona kartka dla Sprężyny".

do 22.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Stuletnia Gospoda".

Kalendarium
Dziś jest 24 czerwca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL