19.03.17, 23:03

TVP zapowiada kroki prawne wobec Roberta Makłowicza

Logo programu
Fot.: materiały prasowe

Telewizja Polska zapowiedziała podjęcie kroków prawnych wobec Roberta Makłowicza. 

Przypomnijmy. TVP po zażądaniu przez Roberta Makłowicza wycofania fragmentów ze swoim udziałem ze spotu promocyjnego, zakończyła współpracę z dziennikarzem. W sobotę do dyskusji dołączyła reżyserka spotu, która zarzuciła Makłowiczowi, że m.in. obrażał dziennikarzy „Wiadomości”. Robert Makłowicz zdecydowanie odciął się od tych zarzutów. W niedzielę wieczorem z kolei zabrała głos Telewizja Polska.

TVP nie może tolerować sytuacji, w której autor finansowanego i promowanego przez nią przez lata programu burzy zasady lojalności i współpracy– napisała TVP w oświadczeniu prasowym.

„Atak, którego dopuścił się pan Robert Makłowicz na swoich kolegów i koleżanki jednoznacznie przekreśla dwie dekady budowania wzajemnych relacji, jednocześnie wpisuje się w ogólny atak na media publiczne i spór polityczny, którego TVP nie jest stroną” – podkreśla TVP w komunikacie.

„Pan Robert Makłowicz, którego program od trzech lat notował spadki i tracił widzów, ze względu na wieloletnie relacje wciąż otrzymywał od spółki szanse na stworzenie autorskiego programu, który przystawałby do współczesnych wymogów. Jego udział w spocie wizerunkowym powinien być przez niego potraktowany jako zaszczyt, a nie pretekst do szkalowania dobrego imienia Telewizji Polskiej” – pisze TVP.

Telewizja Polska, podkreśla, że Robert Makłowicz nie szukał dialogu ze swoim wieloletnim pracodawcą, „a jedynie szybkiego rozgłosu w innych mediach”.

W tej sytuacji TVP zobowiązana jest chronić interesy własne i pozostałych współpracowników oraz podjąć w tym kierunku stosowne kroki prawne. W ramach tych działań TVP odstąpiła już od umowy z firmą żony pana Makłowicza, na podstawie której pan Robert Makłowicz realizował program w TVP. W najbliższych dniach telewizja publiczna skieruje do sądu pozew o ochronę dóbr osobistych TVP i zaatakowanych w wypowiedziach pana Makłowicza współpracowników spółki. TVP będzie żądała publicznych przeprosin i odszkodowania adekwatnego do poniesionych strat wizerunkowych” – napisała TVP.

Komentarze

Powiązane

22.06.17, 11:06
telewizja » informacje
Polska gospodarka przez piractwo internetowe traci ponad 3 mld zł rocznie
Piractwo w Internecie przybiera w ostatnich latach na sile. Z nielegalnych źródeł treści korzysta co drugi polski internauta w wieku 15-75 lat. 
22.06.17, 09:06
telewizja » informacje
TNT i Cartoon Network w jakości HD w sieci UPC
Dwa flagowe kanały z portfolio Turnera są już dostępne od 19 czerwca br. w jakości HD dla klientów telewizji cyfrowej UPC Polska. 
21.06.17, 18:06
telewizja » informacje
XIX Mazurska Noc Kabaretowa na żywo w TV Puls
Telewizja Puls oraz Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej „PAKA” zapraszają na XIX Mazurską Noc Kabaretową. Na deskach amfiteatru w Mrągowie wystąpią kabarety, m.in. Ani Mru-Mru, Jurki czy Formacja Chatelet.
21.06.17, 16:06
telewizja » ludzie
Adrian Harasim dyrektorem programowym Eski TV i Eski TV Extra
Adrian Harasim został dyrektorem programowym kanałów muzycznych ESKA TV i ESKA TV EXTRA. Nowe obowiązki będzie łączył z funkcją szefa muzycznego Eski TV, którą pełni od momentu powstania stacji.
20.06.17, 19:06
telewizja » badania rynku
3,7 miliona widzów meczu Polska – Szwecja w Polsacie i Polsacie Sport
Drugie spotkanie Polaków, podczas rozgrywanych w Polsce piłkarskich Mistrzostw Europy U-21 oglądało w Polsacie i Polsacie Sport 3,7 miliona widzów.
20.06.17, 08:06
telewizja » informacje
Znamy Trenerów VIII edycji The Voice of Poland
Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Baron i Tomson oraz Michał Szpak zasiądą w trenerskich fotelach „The Voice of Poland”. Premiera 8. edycji talent-show jesienią w TVP2.
19.06.17, 23:06
telewizja » informacje
Festiwal w Opolu jednak się odbędzie. We wrześniu
Telewizja Polska i Miasto Opole ogłosiły że zawarły "satysfakcjonujące obie strony porozumienie" dotyczące organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.
19.06.17, 14:06
telewizja » badania rynku
3,7 mln widzów meczu Polska – Słowacja w Polsacie i Polsacie Sport
3,7 miliona widzów, to średnia łączna widownia dwóch anten meczu Polska – Słowacja podczas Mistrzostw Europy U-21, które od piątku rozgrywane są w Polsce.
17.06.17, 16:06
telewizja » informacje
Nowe oprogramowanie dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu
Z myślą o abonentach korzystających z dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu operator zaprojektował nowe oprogramowanie. 
16.06.17, 19:06
telewizja » badania rynku
Wrocław w rytmie disco z dużą widownią w Polsacie i Disco Polo Music
Podczas koncertu „Wrocław w rytmie disco” wyemitowanego 14 czerwca br., Polsat był liderem w trakcie nadawania zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie 16-49. Średnia widownia imprezy na antenie Telewizji Polsat wyniosła 2,6 miliona. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 23.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Czerwona kartka dla Sprężyny".

do 22.08.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Stuletnia Gospoda".

Kalendarium
Dziś jest 24 czerwca 2017
Polecamy
Konferencje

15.09.2017 r., Kraków.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL