20.03.17, 14:03

Michał Cortez w Hypermedia

Michał Cortez
Fot.: materiały prasowe

W marcu br. do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.

Jako Dyrektor eCommerce, Cortez będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Przed dołączeniem do Hypermedia linked by Isobar Michał Cortez był związany z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. Zbudował, wyszkolił i zarządzał działem eCommerce Strategy z którym wspólnie prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoft, GlaxoSmithKline, MARS, Duracell, Polkomtel czy Visa.

Cortez wiele lat spędził również po stronie klienckiej - współtworząc m.in. ANSWEAR.com i kanał sprzedaży online dla jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle – Sizeer.

Komentarze

Powiązane

30.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Timecode z nową identyfikacją wizualną
Dom produkcyjny TIMECODE rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.
29.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Czytam sobie! Mogę być, kim chcę! Startuje II edycja akcji promującej czytanie wśród dzieci
W Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci, 2 kwietnia br., ruszy II edycja akcji Czytam sobie promująca samodzielne czytanie wśród dzieci.
29.03.17, 16:03
reklama & PR » ludzie
Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki w White Paper Agency
Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki obejmują w agencji White Paper Agency nowo utworzone stanowiska Project Directors.
29.03.17, 15:03
reklama & PR » ludzie
Monika Brzezińska i Łukasz Król awansują w McCann & MRM
Agencja McCann & MRM ma nowego Account Supervisora i nowego Account Directora.
29.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
Łowicz, Gillette i morele.net na czele. TOP 10 reklam wideo online
Łowicz, Gillette i morele.net ─ spoty tych marek były w lutym 2017 r. odtwarzane przez największą liczbę polskich internautów. Z analizy firmy Gemius wynika, że filmy reklamowe Łowicza oglądało 4 mln osób. Najwięcej emisji w ramach TOP 10 odnotowały kreacje YouTube’a ─ ponad 11 mln wyświetleń.
29.03.17, 11:03
reklama & PR » ludzie
Dariusz Stolarz w Abanana
W połowie marca br., do agencji Abanana dołączył Dariusz Stolarz i objął stanowisko senior copywritera. 
29.03.17, 09:03
reklama & PR » informacje
Lech Ice Bloody Orange rusza z ogólnopolską kampanią reklamową
Bloody Orangeto nowy smak rodziny Lech Ice. Premierze towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
29.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin klientem Big Picture
Big Picture będzie odpowiadało za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną.
28.03.17, 20:03
reklama & PR » informacje
Adaptacja polskiej kampanii Ciśnienie pod kontrolą na czeskim rynku
W marcu br. na czeskim rynku wystartowała kampania edukacyjna Michelin przypominająca kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. 
28.03.17, 18:03
reklama & PR » ludzie
Agata Krynicka w Grupie Netsprint
Agata Krynicka (wcześniej Dyrektor Zarządzająca agencji Scoop/Adnext) dołączyła do Grupy Netsprint jako dyrektor sprzedaży ds. Content Marketingu. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.04.17

Do zdobyca jeden egzemplarz książki.

do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 29.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL