20.03.17, 14:03

Michał Cortez w Hypermedia

Michał Cortez
Fot.: materiały prasowe

W marcu br. do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.

Jako Dyrektor eCommerce, Cortez będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Przed dołączeniem do Hypermedia linked by Isobar Michał Cortez był związany z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. Zbudował, wyszkolił i zarządzał działem eCommerce Strategy z którym wspólnie prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoft, GlaxoSmithKline, MARS, Duracell, Polkomtel czy Visa.

Cortez wiele lat spędził również po stronie klienckiej - współtworząc m.in. ANSWEAR.com i kanał sprzedaży online dla jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle – Sizeer.

Komentarze

Powiązane

21.05.17, 16:05
reklama & PR » informacje
Wszystko zaczyna się od bieli. Nowa kampania marki Dekoral
Z początkiem maja br. marka Dekoral wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko zaczyna się od bieli”. Towarzyszy jej premiera nowego produktu – Dekoral Clean&White
21.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Communication Unlimited odpowiedzialny za kampanię nowego Suzuki Swift
Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Premierze towarzyszy kampania. 
21.05.17, 14:05
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies wprowadzi Max Premium Burgers do Polski
Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Max Premium Burgers, szwedzką siecią restauracji szybkiej obsługi, która już we wrześniu br. pojawi się na polskim rynku z pierwszym lokalem.
21.05.17, 13:05
reklama & PR » informacje
HEROES Brand Communication dla Centrum Nauki i Techniki EC1
Agencja HEROES Brand Communication wygrała konkurs ofert na opracowanie strategii komunikacji Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi. 
21.05.17, 11:05
reklama & PR » informacje
Big Picture dla VeggieWordl i V-Label
Agencja Big Picture zajmie się komunikacją polskiej edycji VeggieWorld, największej i najstarszej imprezy w Europie propagującej wegański styl życia, oraz V-Label, europejskiego oznaczenia dla wegetarian i wegan.
20.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
Ogilvy rozwija obszar healthcare
Ogilvy stawia na obszar healthcare, którego kompetencje rozwijane są w polskim biurze od 2015 r., gdy agencja zaczęła realizować pierwsze większe projekty strategiczne dla klientów takich jak Medicover czy Optegra. 
20.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Polski bukmacher Totolotek rusza ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną
Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek S.A. pod tytułem „Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych oraz na głównej antenie TVP.
20.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Dominik Strzelec w nowej kampanii Dekoral „Zadania specjalne”
8 maja br. ruszyła nowa kampania marki Dekoral „Zadania specjalne”, nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został Dominik Strzelec –prowadzący znanego programu telewizyjnego „Usterka”.
20.05.17, 16:05
reklama & PR » informacje
Mój bank działa na Moje konto. Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego
Rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem "Mój bank działa na Moje konto". Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
20.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Vans klientem Blame Us
Wśród nowych klientów agencji Blame Us pojawiła się marka Vans –amerykańska firma będąca producentem obuwia i akcesoriów sportowych przeznaczonych do skateboardingu, surfingu, BMX oraz snowboardingu. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 22.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 23 maja 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL